Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik heb geen foto van de test, de computer kan geen foto's uploaden! Heb er gisteren al een computerexpert bij gehad, maar die kon de fout zo ook niet vinden.

Rammelaar: mijn NOD is ook maandag, duurt nog lang he!!!!

2. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Seren: ik had op zich een goede 1e zw.schap (niet misselijk enzo), behalve dat ik met 26 weken ernstige bekkeninstabiliteit kreeg en de ziektewet in moest en ik kon en mocht heel weinig doen....Daar hoop ik dus echt niet op, want nu heb ik er een dochter bij...maar goed, een goede vriendin van mij had dit ook tijdens haar 1e zw.schap en bij de 2e heeft ze tot nu toe nergens last van (en ze moet nog 2,5 week)...dus er is nog hoop!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Rammelaar en Liessie
    Leuk!! Jullie NOD is gelijk!!! En beide goede hoop las ik!!

@ Leeuw
    Je meissie is bijna jarig!!! Ben je al voorbereid?? Ik moet nog beginnen... nog 2 weken, wil niet dat ze al 1 wordt ;)
    En uhm... wat doe jij nog achter de pc?? ;)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    de ovutesten blijven positief, ik begrijp er geen bal van.

ik had vanavond net een ovutestje weer gedaan, komt mn man aanlopen met een zwangerschapstest. die moest ik maar es doen van hem. het potje plas stond er nog dus maar netjes naar hem geluisterd:p

Bekijk bijlage 212486

ik ben helemaal in de war??:$

nu wil ik naar een avondapotheek, een clear bleu halen, welke heeft het minst hcg nodig? ik wil graag die ene die aangeeft hoeveel weken zwanger je bent. zal dat al wel kunnen?
    als ik reken met mijn laatste menstruatie dan ben ik nog maar 3 weken en 3 dagen, kan je dan al zo positief testen?!

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik val even binnen na een eeuwigheid in dit topic en nu zie ik DIT!!!

Leeuw???? Uhm zijn dat de kruidvat testen? Die zijn bij mij altijd hardstikke 100% zeker geweest.

Nou ik denk dat ik je maar ga feliciteren ;) XX

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    seren, gister heb ik slingers enzo gehaald:D de taart gaan we vanavond bestellen, verder zaterdag nog wat hapjes halen en dan zijn we klaar voor dr 1e verjaardag! wel erg speciaal de 1e verjaardag, steeds terugdenken aan een jaar geleden.

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Misschien is je eisprong wel veel eerder dan je denkt!

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja dit is de kruidvat test.

9. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Liessie: wat leuk kunnen we samen aftellen en duimen dat we allebei een positieve test in handen hebben. Durf niet te testen, ben bang dat het nog te vroeg is. Mijn hoge temperatuur en klachtjes geven mij wel hoop.

Nikkie en Seren: willen jullie het geslacht van jullie kindje weten?

10. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Het moet wel kloppen! Kan toch niet anders. Hij is ook niet een beetje positief, maar overduidelijk! Wow meis wat goed zeg!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nikkie
    Owja jij had het ook... bekkeninstabiliteit... ik had het ook heel ernstig... met 12 weken al :( (ik dacht echt dat mensen zich aanstelde die dat hadden met 12 weken, omdat je dan nog niet eens een buikje hebt... tot dat ik het zelf kreeg... het kan echt) en met 13 weken kon ik niet meer lopen!! Kon niet eens naar de wc... gillend van de pijn kroop ik de paar meter... dit hoop ik echt nooit meer! Bij mij heeft het geduurd tot ze was ingedaald met 34 weken... toen kon ik in eens bijna alles weer! En rond de 20 weken is het ook minder geweest... maar heb veel in de ziektewet gelopen!
    Van 6 tot 14 weken kots misselijk geweest, dus van het een in het ander gerold ;)
    Ik hoop ook op beterschap deze keer ;) hoop dat je BI ook niet komt dit keer!! Zou een hoop ellende schelen!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    het moet wel kloppen ja haha maar ik bener zo van in de war, gister d8 ik door de ovutesten dat ik nog een eisprong moest hebben! en nu een flink positieve test.
    kan je met 3 week en 3 dagen al zon positieve test hebben?

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    WAAAAAAHHHHHH LEEUW!!!!!!! WOOOOOWW GEFELICITEERD!!!!
    Ik heb al een paar minuten van top tot teen kippevel van je!!!!!! hahaha, wat een verrassing!!!
    Jij bent lange niet 3.3 weken zwanger... veel langer!! Denk eerder aan 4.5??

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    misschien wel 5 weken ;)

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wow!! Leeuw!!:D:D:D:D

16. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Leeuw: wat zie ik nou, gefeliciteerd! Super wat een knaltest zeg.

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    maar voel je je niet zwanger dan??? :D ik ben er stil van :D

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    is de apotheek nog open daar??? Waar woon je?? Ik heb er hier nog eentje liggen ;) een digitale met zwangerschapsindicatie ;)

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik ben ook in shock......:$

Kun je niet nog ergens een CB vandaan halen????? Appie Heijn, benzinepomp, drogist, is koopavond toch???

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Slim :D:D:D ik ben ook benieuwd!!!!

Deel Deze Pagina