dank jullie wel nee ik voel me niet zwanger. eerder flink in de war haha. hoe donker was jou test? jij heb toch ook met die van de kruidvat getest? toen ik zwanger was van mijn dochter was hij lang zo donker niet?
WAUWWW Leeuwww!!! helemaal super!!! Yesyesyes!! Ik denk dat je veel langer zwanger bent dan 3 weken! Hoe was je laatste menstruatie?
@ Leeuw Mijn test is 1/3 of 1/4 van wat jou test is... jij bent echt veel langer zwanger als 4 weken! Zo bizar... als wij al in shock zijn... hoe moet jij je dan wel niet voelen!
laatste menstruatie was 12 dec, toen heb ik wel rood bloedverlies dacht ik gehad, kan het me eingelijk niet zo goed meer herinneren
Misschien was het wel een innestellingsbloeding toen? Morgen gauw eentje met indicator halen! Helemaal super meid! ben heeeeel blij voor je!! wat een SUPER aangename verassing !! Goed idee van je vriend!
Leeuww.. Wat zei ik?????????????? whahaha ik had al zo'n vermoeden toen je dat zei over je ovu testjes. Het kan zijn hoor dat het van deze cyclus is, dat je gewoon enorm veel hcg aanmaakt en dat is per zwangerschap verschillend. Idd even een clear blue halen MET incicator, die zijn net zo gevoelig als die van de kruidvat dus moet hij wel positief aangeven Super joh!! en je voelt helemaal niks???????? GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Wow Leeuw! Gefeliciteerd! Kijk, dit zijn nu leuke meevallers! Zit je uit te puzzelen wanneer je aan de klus 'moet' en dan 'moet' je ineens niet meer Hartstikke gefeliciteerd! Denk inderdaad dat je al verder bent dan 3,3 weken!
Ahhhh, leeuw!!!! Wat een verrassing!!!! GEFELICITEERD!!!! Het is echt een hele duidelijke streep hoor! Ik denk ook, aan de duidelijke streep te zien, dat je ook langer zwanger bent! Laat maar even weten als je nog een test hebt gedaan!!! Oehhh, vind het zo leuk voor jou!!!!!!! xxx
Meiden, ik ga weer verder moet even een truitje naaien van me dochter Ik lees morgen graag de reacties lees: ik wil een foto zien van de test van Leeuw van de CB Ben zo blij voor je.. Nou Liessie, nu jij ook even volgen graag En dan Annelynn en ik ook, dan kunnen we lekker kletsen over zwangerschappen En de rest natuurlijk ook he meiden Truste alvast
Ik wil zoooooooooooooooooo graag over zwangerschappen kletsen!!!! Hahaha! En lekker neuzen tussen de ienimini rompertjes!!! Geduld is een schone zaak.....
eisprong daarvoor was 28 november. ik ga naar een avondapotheek kan echt niet wachten tot morgen haha. ben benieuwd hoeveel weken hij aangeeft