Ik wilde ook pas morgen testen maar hield het echt niet meer vol, haha! Respect als je je vandaag nog kan inhouden!
Paar dagen terug al positief getest, vanochtend weer alleen is het streepje nou niet bepaald donkerder geworden. ik ben mezelf dus een beetje aan het opeten hier.
Nou, toch getest en omo wit. Ik snap er niks van!!!!! Kijken of ik ongesteld word. Zo niet, dit weekend weer testen. Mamady. Ik zou naar de dokter gaan..
Raar he??! Heb precies hetzelfde! Afgl cyclus 22 dagen, nu op dag 29, nog geen tekenen van ongi, en een omo witte test gistermiddag!
Ja echt stom.. En ik heb zoveel tekenen van een zwangerschap, lijkt precies op de vorige keer. Toen had ik 11-12-08 mijn laatste ongi . En 9-01-09 testte ik positief met clear blue. Echt een knaltest!
Nou meiden, volgens de dokter ben ik gewoon zwanger. Ik deed mijn verhaal en liet de testjes zien en zij legde me dit uit: De eerste week van je zwangerschap is je hcg tot 50, dit kan per dag iets verschillen. Wat er ook bij komt is dat elk testje net wat anders is. Ze liet me zien dat de controlestreep van de ene test ook donkerder is dan van de andere test en dat dat ook al veel kan uitmaken. Ik moest me dus geen zorgen maken en lekker gaan genieten. Als ik over een week weer zou testen dan zou het streepje wel donkerder moeten zijn. pffff ik vind het maar vreemd allemaal, maar hoop dat de huisarts gelijk heeft!
O en het knobbeltje onder mijn borst is een opgezette melkklier Kan opgezet worden als je ongesteld wordt of zwanger bent!
Mamady, YESSSS gefeliciteerd meid!!!!! Ik zal vanavond ECHT even de lijst aanpassen .. En dan zet ik je er bij als Pregger .... Hier nog afwachten........ Pfff