Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie: spannend! Als maandag je NOD is, kan het idd nu nog wel een licht streepje zijn, dus ik heb goede hoop voor je! Helemaal nu je geen bloedverlies meer hebt! Wel maandag direct laten weten he?! Enneh: succes met wachten! (vast de eeste keer dat je heel graag wilde dat het maandag was :))

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Leeuw
    Denk idd achteraf dat je 4.5/5 weken misschien bent... maar ben wel heel nieuwsgierig wat er op je cb staat!!! :D spannend!!!

@ Liessie
    Ja dan was het de vorige keer scheel kijken, toch waarschijnlijk wel een streepje ook he ;) net als mijn scheel kijken van toen ;)... :D... mag ik je alvast voorzichtig feliciteren :) heb toch de hele tijd al het gevoel dat je zwanger bent ;)... dus bij deze :) we horen het wel wanneer je weer gaat testen ;) zondag of maandag haha

@ Hier
    Ik ga morgen m'n digitest opmaken ;)... wilde het eigenlijk vandaag doen, tot dat ik op de wc zat en dacht... oeps, dag ochtendurine ;)
    Wil hem echt ff met ochtendurine doen, want heb alle andere testen met middagurine gedaan... wil dat er wel echt 2-3 weken komt te staan... en niet minder ;)

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Dochter: ah gatsie wat een onzekerheid! Hopelijk is alles goed en is het gewoon bandenpijn!

Liessie: spannend!! :D duimen draaien dat je maandag gewoon een knaltest hebt! :D

Leeuw: en, en, en?? Ben zooo benieuwd ;) hoe laat zijn de winkels geopend?? :p :D

4. flowerpower50

Serendiptity: hihi, dat je morgen maar een mooie digitale test mag hebben. Heerlijk begin van het weekend! ;)

Hier: pijnen weg! Rond 12 uur weer een ovulatietest doen, eens zien wat ze nu aangeven. Gekke dingen ;)

5. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb vanmorgen positief getest. Ik ben zwanger!

6. flowerpower50

Wauuuww!! Gefeliciteerd Rammelaar!! :D
    Wat een positief ROZE nieuws hier allemaal!! Geweldig! :) hopelijk mogen we ons allemaal snel net zo gelukkig prijzen! :)

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Rammelaar, geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!

Wat veel roze ineens!!! Laat het een voorteken zijn, dat iedereen op ROZE gaat!!!

8. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Rammelaar: Ahhhh!!! GEFELICITEERD!!!! Wat een gezellige boel met al die roze schaapjes in onze roze wei!!!! Beeeéhhhh!!!!! Nu de rest nog!!!

Leeuw en liessie: ik wil een positieve clear blue dig.test zien!!!!!!

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Die wil ik ook zien Nikkie!!!!!!!!! Hahaha!

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Renske, mijn man is nu een clearbleu aan het halen:D ik denk ook niet dat ik veel langer zwanger ben.

Liessie, wat spannend! veel plezier in de stad.

Rammel gefeliciteerd!!! llaat je je test ook zien?:)

echt veel roze dit keer!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zwanger!! 1-2 weken:D

12. flowerpower50

Yesss! Super leeuw!!

13. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Alweer een zwanger erbij! Gefeliciteerd, Rammelaar!

Leeuw: nog meer bevestiging, heerlijk toch! Geniet ervan!

Hier is mijn 'ongie' (of wát het ook is) gestopt, dus 2 dagen bloedverlies zonder stolsels gehad, vaag! Temperatuur is nog steeds 37.1! Had nog een kv-test liggen, en dacht why not: maar natuurlijk negatief. (ook wel een beetje krankzinnig idee, maar ja, door al dat getest hier:D.....) Mijn officiele NOD is pas woensdag, we wachten af....

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, Rammelaar: GEFELICITEERD!!!

Leeuw: goed nieuws dat de CB ook positief is!! Nu is het echt officieel! Je bent zwanger!!!

Emmy: ga je woensdag nog een test doen? Zou wel wat zijn als we allemaal ongi's hebben die eigenlijk innestelingsbloedingen zijn :D. Ben benieuwd!

En inderdaad, wat een roze hier ineens!! Een goed begin van het nieuwe jaar! Ik zit even te denken, maar volgens mij is er nog niemand officieel ongi geworden dit jaar toch?! Houden zo!!

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Leeuw.. Waaaaaaaaauw super joh:D:D GEFELICITEERDD het is je enorm gegund. Hoe reageerde je vriend?

Rammelaar.. Jij ook gefeliciteerdd!

Liessie.. Ooeeeeeh ook een licht streepje hahaha wat super allemaal.

Wat een roze berichten meiden, laten we nu ff allemaal gaan volgen dan:D:D Annelynn, wij moeten ook hoor.
    Zul je zien dat ik weer ongi wordt natuurlijk:p

Nu ben ik echt bang als enige achterblijven die nog niet zwanger is:p

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renske: daar ben ik ook bang voor... En nu helemaal... Maar: we worden gewoon ook deze ronde zwanger, ik weet het zeker! (ik voel het aan mijn (vrucht)water :p). Altijd positief blijven! Daar zijn we hier heel goed in heb ik gemerkt! :D

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn. Ik hoop het zo voor ons!! Ik duim nu al voor je:p

Leeuw.. Had je trouwens nu nergens last van? kwaaltjes?

18. flowerpower50

Hai meiden,

Vanmorgen om 12:15 weer een ovutest gedaan van Sensitest. En hij is lichter als de Sensitesttest van gisteren 16:00. En mijn pijn is ook weg, vanochtend al.
    Dus mijn ei is geweest denk ik?
    Misschien droogt de test nog donkerder op, maar daar mag je eigenlijk niet naar kijken hé? Nouja, ik zal als hij opgedroogd is even een foto maken en laten zien, kijken wat jullie ervan vinden. ;) buik is rechts nog wel een beetje gevoelig trouwens.

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat is er weer veel geschreven. Ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren!

@Serendipity. Wauw, kan dat zo erg zijn die BI? Hoop echt voor je dat je dat dan dit keer niet weer hebt zeg!
    Je vroeg aan Leeuw of die zich niet zwanger voelde, ik voel me ook niet zwanger hoor haha.
    Haha, toch even willen weten wat de digi zegt? Die zijn zo duur, dus ik heb er nog nooit 1 gedaan. Misschien ook weleens leuk haha?

@Leeuw. Wat lees ik?? GEFELICITEERD!!! Misschien ben je zelfs al wat verder zeg! Haha, lekker in de war dus. Dat snap ik wel ja, wat een verrassing!
    Nog gelukt met het vinden van een digi test???
    Dus toch 1-2 weken. Maar wel posi!!! Joehoe! Echt te gek zeg.

@Renske. Is het gelukt met naaien? Ik ben sinds kort aan het haken, ook erg leuk, maar nu ik weer aan het werk ben heb ik er helaas minder tijd voor...

@Liessie. Jij bent ook overtijd zie ik. Spannend zeg! Wanneer ga je testen?
    Oh ik zie het al, wat spannend! Een streepje is een streepje natuurlijk, maar we wachten zondag nog even af ;).

@Dochter. Oh jee, wat een spanning! Ik had idd ook erg last van bandenpijn bij mijn eerste. Ook in het ziekenhuis geweest en alles, konden niks vinden en bleek idd 'gewoon' bandenpijn. Kan echt heel vervelend zijn, maar snap dat je graag een echo wilt om zeker te weten dat alles goed zit.

@Flowerpower. Als de steken weg zijn, is de kans groot dat je eisprong is geweest toch? Tenminste, dat is bij mij wel altijd zo ;).

@Rammelaar. Joehoe!! Wat een roze boel, hier, gefeliciteerd!!!

@Emmy. Ik zou idd zeggen, zou je toch niet stiekem zwanger zijn dan? Jammer zeg... Maar het kan nog! We wachten het af tot woensdag :p. Zoveel roze ineens hier, alles kan!

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. het kan maar dit is je eerste ronde na de pil toch? kan het dan niet zijn dat je cyclus nog een weg moet vinden? dus dat je niet meteen een regelmatige cyclus + eisprong hebt?

Dat kan ook nog lijkt mij.. is het dan niet efficienter om te tempen? kost je een hoop gedoe met ovu testen en aangezien je niet helemaal zeker weet wanneer je eisprong is...

Hanna.. Nou het was meer een gaatje wat in het shirtje van me dochtertje zat. Ze was ergens achter hangen:p:p dus dat moest ik even naaien, maar verder ben ik niet zo van het haken.. heb daar niet het geduld voor:p

Deel Deze Pagina