Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Flowerpower
    Volgens mij krijg je dat als je ei geweest is... lijkt op een soort indikken van het vruchtbare slijm?? ;) de laatste restjes ofzo hahaha... ik herken het iig wel!

@ Dochter2009
    Gefeliciteerd met je mooie echo!!!! Ik herken het wel wat je beschrijft met m'n vorige zwangerschap, al heb jij het volgens mij wel erger... als je je benen intrekt heb je er het minst last van... dus hoesten met je benen omhoog ;) dat deed ik altijd haha

@ Leeuw
    Gefeliciteerd met jullie meissie!!!! Ik weet niet waar je woont, maar hier is het prachtig weer ;) dus zeker een mooie dag!! ;)
    Wat verwennen jullie d'r zeg!! Wij willen hier een keukentje gaan kopen, die vind ze op het kdv helemaal geweldig!

@ Misselijk
    Hier ben ik ook wel licht misselijk als ik honger heb... zolang ik geen honger heb, gaat het goed ;)... en 's avonds nog steeds als ik zo moe ben, dan voel ik me nog steeds echt ziek! Na een nacht goed slapen gaat het weer over...

@ MvM
    Ik heb vorig jaar mee gedaan, ik vond het best wel een hele opgave... vooral omdat ik zo misselijk was... ik heb toen vaak een plasje overgeslagen, ik kon het er toen echt niet bij hebben! Ik heb dus niet heel veel ingeleverd, maar ik vind wel weer... alle beetjes helpen! En omdat het bij onze eerste ook heel lang duurde en we bijna in de mmm zaten, vond ik het fijn dat ik het gedaan had!! Ik ga het dit jaar zeker weer doen!

@ Verder hier
    Na gisteren heb ik het eindelijk een beetje los kunnen laten, ik ga nu gewoon genieten en over een week weer testen!
    Ik heb vannacht toch een bizare, maar mooie droom gehad!! Ik beviel van een jongetje (jaja, een jongen... ik heb het gevoel dat het een jongen is) in de auto op weg naar het ziekenhuis hahaha... ik had het gevoel dat ik pas 2 cm ontsluiting had ofzo... had pas 1,5 uur flinke weeen... en plop zo was hij er in eens ;) als of het zo makkelijk gaat ;)
    Maar wat ik het aller mooiste vond van m'n droom... ik ging het mijn dierbare vertellen... iedereen woonde in een soort groot hotel... al mijn dierbare bij elkaar haha... mijn opa en oma waren de afwas aan het doen ;) (mijn opa is overleden) en nu kon ik het m'n opa vertellen!!! Het voelde zo echt... klinkt gek, maar het voelde echt als of hij vanaf boven liet weten dat het allemaal goed was en dat hij zo trots op me was... en jongen vond hij geweldig zei hij!! Ik ben helemaal niet zo zweverig hoor ;) maar het voelde echt als of hij er even echt was!! Zo'n heerlijk gevoel...

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leeuw: gefeliciteerd met je dochter! Ik wens jullie een heerlijke dag!!

Dochter2009: heel fijn dat de echo goed was. Wat een geruststelling moet dat zijn!

Seren: wat een prachtige droom! Je werd zeker met een glimlach wakker!!

Hier: vanmorgen even weer getest. Had verwacht dat het streepje wat dikke zou zijn, maar da's nog niet zo. Nouja, morgen is natuurlijk ook m'n NOD. Besef het nog niet helemaal, beetje onwerkelijk nog. Maar als ik dan ineens een ingeving heb van ik ben zwanger, krijg ik een heel blij gevoel!

Heb zoon- en vriendlief even naar m'n sch.ouders gestuurd, kan ik even ongestoord poetsen!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Jij dus ook nog geen donker wordende test... misschien is het wel gewoon normaal dan ;)...

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden..

Leeuw.. Gefeliciteerd met je meisjeeee:D:D maak er een hele mooie dag van:D

Dochter.. fijn van je goede echo:D:D eindelijk wat geruststelling

Liessie.. Die knaller komt echt wel hoor:) je zit nog voor NOD, dus zou me geen zorgen maken:)

Annelynn.. Tja ik denk dat wij achterblijven als niet roze dames, wel frusterend soms hoor! Gun het iedereen maja ik wil ook wel eens een keer.. stukje gezonde jaloerzie denk ik:p
    Ik blijf zeker voor jouw duimen dat jij deze ronde nou eens afsluit met een positieve test:)

Verder: geen nieuws!

5. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Leeuw: Gefeliciteerd met je dochter! Hiep hiep hoera!

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Leeuw. Ik heb dus nog niet eerder met mvm meegedaan en ben blij dat ik nu wel iets voor hen kan betekenen.
    Misselijkheid kan best hoor meid! Vervelend.
    Gefeliciteerd met je dochter!!! De mijne wordt dinsdag 3 :D, gaat echt snel idd...

@Dochter. Wat een goed bericht!! Gefeliciteerd!

@Flowerpower. Ik krijg idd ook na mijn ei vaak van die dikkere afscheiding.

@Serendipity. Hier wel ook hongerig, maar nog geen misselijkheid.
    Wat een mooie droom meid! Misschien waakt je opa wel over je kindje in je buik...

@Liessie. Poetse!

@Renske. Niet zo'n goed gevoel over deze ronde dus? Het kan nog best hoor!!!

@Hier is het een rustige zondagmiddag. Heerlijk genieten! Ga zo ff bezig met een soort van poetsschema (ben normaal echt een lousy huisvrouw haha). Dus kom straks nog wel weer om het hoekje kijken.

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hoi dames,
    hier een foto van de testen.
    de eerste 2 zijn van dag 18 en de 2 daarna van dag 19. Deze dagen had ik ovulatiepijn en vruchtbaarslijm.
    De andere 3 testen zijn van dag 20 (2x) en 21(1x), hier had ik geen pijn meer en vanaf vandaag wittige dikke afscheiding.
    De testen lijken op de foto lichter dan dat ze in het echt zijn. Krijg ze gewoon niet goed op de foto. :x

Bekijk bijlage 213131

8. flowerpower50

Heb de foto met m'n telefoon gemaakt. Uploaden via de pc en dan op het forum. Bekijk ik nu de foto op het forum via mijn telefoon, zijn de streepjes veeeeel lichter dan op de foto die ik met dezelfde telefoon heb gemaakt.

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Flower: op dag 18/19 had je echt positieve testen! Nu nog even blijven sexen en daarna weer wachten (dat eeuwige gewacht....ha ha).

Leeuw: nu mag ik je officieël met je dochter feliciteren: gefeliciteerd!!!!

Hebben de zwangere dames ook dat ze heel veel moeten plassen? Echt om het kwartier, ik word er gek van, ha ha! Ook 's nachts (erg fijn).

10. flowerpower50

Nikkie, thnx! We hebben op dag 17 en dag 19 geklust. Dus wel in een gunstige periode dus! Gisteren was het eigenlijk weer "tijd" in het om de dag schema. Maar ik was zo moe, dus niet geklust. Dan vanavond maar weer. ;)

11. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Flower: als je op dag 17 en 19 hebt geklust, dan moet het wel goed zijn hoor! jullie hebben iig je best gedaan en alles wat jullie extra sexen, is mooi meegenomen en je moet het leuk houden he? ha ha!

Seren: trouwens, mooie droom zeg! Ik denk ook echt dat je opa over je kindje in je buik waakt!!! Fijne gedachte!!!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bedankt voor de felicitatie's, het was een leuke verjaardag, echt 1 om goed op terug te kijken, ze is ook flink verwend, ik ga morgen maar eens de kasten uitmesten en het babyspeelgoed wegleggen.

Seren, mooie droom!

Flower, wat gek dat de testen hier minder donker zijn dan in het echt? naja als je maar een eisprong hebt gehad:D

Veel plassen, geen last van, maar ik ben ook nog maar net 4 weken, ik voel me niet zwanger en vergeet het ook vaak..

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Even tussen Boer zoekt vrouw door!!

Plassen: daar heb ik nog niet echt last van. Ik heb wel kleine misselijkheidsaanvalletjes!

Flower: ik sluit me aan bij Nikkie. Je hebt vast goed geklust! Ik ga voor je duimen!

Ik ga weer gauw Boer zoekt vrouw kijken. Allemaal babytjes!

14. flowerpower50

Boer zoekt vrouw is echt leuk! Jammer dat we nu weer tot mei moeten wachten :(

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ja, echt jammer!!! Vind het een heerlijke serie!!

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen meiden!

Weer lekker vroeg vandaag, straks aan het werk!;)

Net even weer een testje gedaan en nu een dikke knalstreep. Ben ik heel blij mee.:D Denk dat ik me eind deze week of volgende week maar aanmeld bij de VK.

Leeuw: leuk dat je dochtertje zo'n fijne verjaardag heeft gehad! En goed verwend natuurlijk! Heeft ze ook lekker taart gegeten? En had jij zelf ook het gevoel dat je steeds aan vorig jaar moest denken? Dat je aan het bevallen was?

Ik moet me gauw aankleden!! Anders kom ik straks in tijdnood en haal ik de trein niet!!!

Fijne dag allemaal!

17. flowerpower50

Goedemorgen!

Fijn dat de streep knalde Liessie, dat willen we graag zien!! :D :D hihi
    Werkze vandaag!

Hier: niets, wachten, wachten. Heel vervelend. ;) en twijfel nog steeds of het mijn eisprong was, rond dag 18/19.

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Goeiemorgen!

@Liessie... gefeliciteerd!! Nóg meer roze!

@Leeuw... nog gefeliciteerd met je meisje! Wat worden ze ineens groot he?

@Boer zoekt vrouw... erg leuke aflevering gisteren. En wat een boel baby's in 5 jaar tijd :D

@Hier... ik ga even mn banner aanpassen want ik ben 99% zeker dat mijn ei afgelopen zaterdag al is geweest... of gisteren.
    Eergisteren avond begon namelijk het bruin slijm weer. Dat heb ik sinds de bevalling (en weer stoppen met de pil) elke keer. 2 weken later word ik dan altijd ongi.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Gefeliciteerd met je knal test!!! :D Echt jammer dat je geen fotootjes kan uploaden :(

@ Flower
    Ik denk dat je je ei op de 19e dag hebt gehad... dus dat zit wel goed met klussen dan!! Ik hoop zo voor je dat het raak is!!

@ Nikkie
    Hier moet ik nog niet zo vaak naar de wc, maar ik drink ook te weinig, dus dat ligt denk meer aan mij... echt een dingetje waar ik op moet letten!

@ Hier
    Ja wie weet waakt m'n opa wel over die kleine... vond het al zo apart dat ik zoiets nooit gedroomd heb bij Evi ;)... maar denk dat tie op een jongetje wachten ;)... Wedden, krijg ik straks een meisje :p

Verder hier gisteren voor het eerst met Evi naar Chimpie Champ geweest... kennen jullie dat?? Ze was nu nog onder een jaar, dus nog gratis en zo konden we meteen even kijken of het wat voor haar was! Gelukkig werd het snel rustig, want al die drukte vond ze toch wat spannend! En eigenlijk was ze er toch nog een beetje klein voor, had verwacht dat ze meer op ontdekkingstocht zou gaan, ze is normaal echt een pittig dametje!
    We zijn met haar op het springkussen geweest, en misschien was dat geen goed idee?? Na een tijdje springen voelde ik in eens wat lopen tussen m'n benen zegmaar... was bang dat het bloed zou zijn, maar dat was het niet... was gelukkig afscheiding ofzo... maar vond het zo raar?? Droomde vannacht meteen weer dat ik ongesteld werd ;) gelukkig was het maar een droom :)

En vannacht Evi in eens heel ziek... hoge koorts en vreselijk benauwd, heb geen oog dicht gedaan :( gelukkig vandaag nog vrij, maar morgen moet ik toch echt fris op m'n werk verschijnen, hopelijk gaat het vannacht beter! Vanmorgen maar een stoombadje gemaakt en de puf gebruikt... maar heb altijd het idee dat het beide niet echt helpt! Ze hoest ook echt als een zware zeehond!

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Zie je wel dat die knaltest vanzelf komt:) hihi en nog geen bloed gezien dus das harstikke super:D gaat helemaal goed komen..

Flower.. Nu op het wachtbankje duss:D

Seren.. Heel veel beterschap voor je dochtertje. Ik vind dat zo naar om te zien dat je kind ergens last van heeft en je verder niet heel veel kunt doen, dan wat je doet.

Gelukkig is mijn dochtertje nog nooit echt ziek geweest, even afkloppen natuurlijk:)

Leeuw.. super dat het een geslaagde dag was. Lekker veel foto's gemaakt?

Edit: Liessie.. ik moest ook steeds terug denken aan me bevalling. Dan keek ik op de klok en dacht ik: vorig jaar lag ik nog te puffen:p
    Zelfs de familie begon erover:p

Hier: wachtende, dus weinig nieuws. Ik verwacht woensdag gewoon me ongi, sorry meiden.. ik ga de lijst van de zwangere denk ik niet aanvullen zegt mijn gevoel..
    en als ik woensdag niet ongi ben, misschien doe ik donderdag dan een testje..misschien:p

Deel Deze Pagina