Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Mamady leuk joh! 3d echo's zijn zooo leuk. Heb je dat bij de eerste ook gedaan?

Dames jullie zijn geweldig. Moet zo om jullie lachen. De één koopt 'zomaar' positiekleding. De ander knijpt haarzelf in de borsten en gaat niet naar de afspraak omdat Renske test op donderdag. Lol.

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Renske... ik houd niet van verrassingen en de rest ook niet denk ik. Dus gewoon even eerlijk zeggen wanneer en hoelaat je gaat testen. Donderdag moet ik trouwens ook werken... tot 14 uur... als jij nou eens om 14.30 uur test? :D

@zwschapskleding... ik had weinig zwschapskleding. Alleen broeken en 1 shirtje. Verder allemaal shirtjes (van die lange van de hema) Ik vind dat de Hema dit jaar dus weer lange shirtjes moet verkopen.

@Liessie... ja menstruatiekrampjes... eventjes maar. Dat hebik normaal nooit, dat weet ik zeker. Maar ook niet gehad bij kind nummer 1... hmmm innesteling? Nee.. dat zou wel heel vroeg zijn.

@Flowerpower... neem plaats! Haha! Leuk he dat wachten... not...

3. sweetchocolate

Ow en Renske, vertel dan ook WAAR je gaat testen;)

Hier had ik ook weinig zwangerschapskleding. Ben van plan om meer te halen dan vorige keer.

4. sweetchocolate

@ Flowerpower, schuif maar weer aan op de bank:(

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vorige x had ik ook niet veel zwangerschapskleding, maar dat kwam omdat ik niks leuks kon vinden, wel had ik veel t shirtjes wat prima kon als positieshirt en jurkjes had ik ook wel die goed rekte.

broeken zal ik wel opnieuw moeten aanschaffen, ik heb nu een grotere maat.

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Annelynn: thnx! Ik vind ze zelf ook erg licht hoor. Maar vandaag nog eens getest (dag 22 en 23 niet getest) en hij was zo goed als wit.
    De pijnen en slijm die ik heb gehad (klinkt weer errug fris;)) waren hetzelfde als ik de vorige keer ook had (had toen wel een donkere ovulatietest). Heb nu nog steeds kleine steekjes rechts. Dus vaag allemaal. Waarschijnlijk is 19 of 20 januari mijn nod, we zullen zien. ;)

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Pfff, voel me op dit moment heel raar. Warm, slap en hongergevoel. Dus even zitten met wat plakjes kaas en een glas drinken. Heb verder wel normaal gegeten vandaag. Dus misschien kan het te maken hebben met de zw.schap.

Hoop dat vriendlief snel thuiskomt van zijn werk.

Zw.schapskleding: ik had ook niet veel échte kleding hoor. Had hier bij de Bentex (Ter Stal ook wel genoemd) van die basic shirtjes gekocht in allerlei kleuren. Op een zwarte broek en een spijkerjasje erover kon het prima.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had helemaal geen zwangerschapskleding want ik was helemaal niet veel aangekomen.

Ik had leuke jeans leggings aangeschaft, die rekte lekker mee en andere leggings vaak met een longtop erop of een jurkje en een leuke buikband eroverheen en dat was mijn outfit:D:D kon gewoon normale kleding aan. Ben benieuwd hoe dat de volgende keer is.

Tja.. ik heb geen haast met testen. ik wacht nog even rustig af... :p:p:p

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Had ook niet echt zwangerschapskleding. Maar vond de kleding toen ook niet erg leuk! (2009). Als ik nu in de winkels kijk, de kleren van noppies en mamalicious, echt super leuk! Dus daar zou ik zeker wat van aanschaffen!
    Droeg gewoon rokken, spijkerbroek(metband) enzo. En normale shirtjes, wel een maatje groter natuurlijk ;)

10. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    woooaahh Renske!!! ben jaloers!! dat jij je geduld zo goed kan bewaren zeg..:$

Ik denk dat het voor mij wel een game over zou kunnen zijn heb het eerste lichtroze alweer gespot...vandaag ook echt zoon ongi gevoel dus verwacht het morgen of overmorgen alweer..

zwangerschaps kleding.. ik had ook niet zoveel.. ik had amper een buik..Had wel een jogging broek van de HenM met een stevige buikband eraan. hier heb ik de laatste weken zowat in gewoond

Sweetchocolate.. Gewoon meedoen meis dan rol je der vanzelf in.. Ik typ niet zo bijster veel.. maar kom zo nu en dan weer eens om het hoekie typen en wordt hier altijd warm ontvangen... tis net een warm bad:p... een warm roze bad..

annelynn: wat vervelend die onzekerheid hopenlijk morgen toch nog ei!!

Mamady.. jaa 3d 3cho foto's LEUK!!

Leeuw. Hahaha arme borsten...Ik wil ook pijnlijke borsten!! ik heb voor ongi nooit last van mijn borsten dus dat zou voor mij echt een teken kunnen zijn...maar helaas..ze zijn nog steeds gevoelloos en zo plat als een duppie...:)

ENNNNNN!!! ff wat anders!! Mijn kleine mannetje heeft zijn eerste stapjes gezet vandaaaaaaag!!! wel 16 achter elkaaaaar! helemaal trots:D

11. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Mamady: wat fijn dat het zo goed met je gaat! En idd al 24 weken!!! Zozo, wat gaat de tijd snel zeg!!!

Liessie: slap en hongerig ben ik ook, alleen heb ik het constant erg koud, ha ha! de laatste 2 symptomen zijn volgens mij wel echte zw.symptomen hoor!

@zwangerschapskleding: ik had ook niet heel erg veel kleding gekocht, wel 3 goede broeken en daarop had ik gewoon wat shirts met flink wat stretch erin of een uitlopend shirt vanaf je middel. Ik heb al op internet gekeken, want ik moet wel nieuwe zw.broeken (wat kortere broeken ivm zomer) en wat leuke jurkjes hebben (een vrouw kan niet genoeg jurkjes hebben!) Ach, gewoon weer een reden om lekker te shoppen! Bij mijn vorige zw.schap was mijn schoonzusje ook zwanger (van haar 2e) en toen zijn we samen met mijn schoonmoeder heerlijk wezen shoppen!

Trouwens, Samba kan toch ook al over 4 dgn testen? Daar staat me iets van bij! Let us know, Samba!!!!

Ik vroeg me af he, hoeveel zijn jullie eigenlijk bij de 1e zw.schap aangekomen? Ik was tot 8 maanden zw.schap maar 8 kilo aangekomen en in de laatste maand kwam daar ineens 6 kilo aan alleen vocht bij....pffff! Dus in totaal 14 kilo aangekomen.
    Ik had zo'n prachtige gladde buik tot 8 maanden en jahoor, ineens kreeg ik striemen.....ik kan het dan ook niet aanzien dat bv Doutzen kroes nu zo'n strakke en platte en striemenvrije buik heeft. Ha ha!

12. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ha ha, tijdens het typen van dit berichtje, een berichtje van Samba!!! Jeeej! Lichtroze verlies hoeft niks te betekenen hoor! Heb je nog geen test gedaan, voor de zekerheid?

13. sweetchocolate

Samba whaaaa geweldig!!!! En al zoveel achter elkaar! Jullie trots zeker? Stond hij niet raar te kijken dat hij het deed? Hoe oud is hij?

Ik ben 11 kilo aangekomen (boven startgewicht, eerst 4kg afgevallen dus 15kg aangekomen). In de laatste maand ben ik 1kg afgevallen.

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leeuw: ohhhh ik heb het ook zooooo koud gehad vandaag!!!! Kachel omhoog gedaan, hielp niks! Tijdens het eten vroeg ik m'n vriend om onze zoon te wassen en in de pyjama te doen, zodat ik lekker onder de warme douche kon gaan!!

Volgens mij ga ik deze zw.schap niet zo misselijk worden....heb alleen maar trek de hele tijd, haha!!!

Samba: heerlijk he, zo'n joggingbroek! Ik had toen bij de Prenatal een huispak gekocht (ook soort joggingpak), nou toen ik verlof had droeg ik dat ook de hele tijd! Heerlijk! Ik hoop dat het lichtroze bloedverlies niets te betekenen heeft!!!! Wat leuk trouwens dat tijdens je vorige zwangerschap je sch.zusje ook zwanger was! Hoeveel maanden zaten er tussen?

Renske: goed hoor, dat je zo geduldig kan wachten!!!!!!

Hier: volgens m'n vriend heb ik nu al nesteldrang;)...Ik noem het zelf: opruimdrang. Heb ik trouwens ook altijd als ik ongesteld moet worden. Net nog even de stofzuiger er door gehaald en onze voorraadkast opgeruimd. Dát was echt even nodig!

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohh Samba, vergeet ik de stapjes van je zoon! Hartstikke goed! Wat kun je dan trots zijn he!!

16. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Samba: wat goed van je zoon!!!! weer een mijlpaal!!!

17. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Liessie: tussen mijn schoonzusje en mij zat ong. 10 weken verschil! Erg leuk! En nu ben ik tegelijk zwanger met mijn zusje (helemaal bijzonder)!!! Wij schelen 14 weken. En het nichtje van manlief is ook zwanger en wij schelen 5/6 weken! Oja, en de vrouw van mijn neef is ook zwanger vd 2e en met haar scheel ik zo'n 10 weken!!!

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh Nikkie, ik heb je verward met Samba! SORRY!!!

Maar wat leuk, zoveel zwangere meiden! Wonen jullie ook een beetje bij elkaar in de buurt? Dat je gezellig gaat shoppen met elkaar?

Tijdens de 1e zw.schap was ik samen met de vriendin van m'n broer zwanger. In eerste instantie scheelde het 3 weken. Maar ze kreeg na 6 weken een miskraam. Dat was wel heel vervelend hoor! Maar in december kwamen ze ons toen het goede nieuws vertellen dat ze weer zwanger was en nu hebben ze een dochtertje. Ze scheelt 5 maanden met onze zoon.

19. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hahah nikkie wat een babyboom zeg!:D

begin zwangerschap 3 kilo eraf vervolgens 13 erbij dus in totaal was Ik 10 kilo aangekomen en geen striemen.. ben nu meer dan dan dat kwijt....

Ik ben aan het denken om mischien donderdag te testen als het dan nog nodig is... zelfs manlief zeurt erom;)

Jah jah Trots trots op mijn kleine knul.. donderdag is ie 14 maanden..

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Hoeft niks te betekenen dat roze, zolang het niet doorzet in rood zou ik me nog geen zorgen maken. Ik duim!
    en wat ontzettend goed zeg van je zoon, ik denk dat mijn dochtertje het ook snel gaat doen.. en wat kan je dan trots zijn he..

Nikkie.. Jeetje wat een baby boom zeg bij jouw hahahah

Kilo's: in totaal was ik 9 kilo aangekomen en inmiddels zijn die er al af plus wat extra, dus ik weeg nu minder als daarvoor.

Oja, mijn dochtertje heeft nu tand 3:D:D het gaat ineens heel hard met die tandjes, wel een leuk gezicht:p

Ik ga lekker bankhangen meiden
    Tot morgen en welteruste

Deel Deze Pagina