Wij gaan voor een 2e!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by leeuw86, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    flower, wat de kalender hier aangeeft van innesteling, is ongeveer. ik duim voor je

Ow, ik wist niet dat het al zo lang aan de hand was.. is het wel zo verstandig om dan voor een 2e te gaan? wil je niet eerst je relatie weer op orde hebben? anders maak je het jezelf wel erg moeilijk lijkt me.. sorry als je vind dat ik te ver ga..

hannamom, oeeh vanavond weer een testje, leukk, succes met mvm

seren, jammer dat je weekendje niet door kan gaan

Renske, mooie buikfoto

sorry als ik vergeten ben op je te reageren, ben zo ontzettend moe!

2. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Het blijft vooralsnog bij afscheiding.. Eerst beetje roze... gisteren licht Bruin.... Vandaag licht bruin met beetje rood dusss denk echt dat het gedaan is....Heb ook echt ongi pijn ga morgen niet testen... wacht wel braaf tot zaterdag...(denk ik)

En jij...? morgen? en nog vage klachtjes?

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Hmmm ik hoop toch dat het niet door zet, maar als er ook al rood bij komt hmmm:(:(

Nee geen vage klachten hier en ik kijk wel wanneer ik ga testen:) weet het nog niet zo goed:p

Hier: geen ongi:)

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Samba en Renske wat spannend zeg hihi

Leeuw nee hoor meid je gaat echt niet te ver:)
    Ik snap het wel wat je bedoelt.
    Gek genoeg merk ik bij meer KID mama's dat het toch anders werkt uhm als jullie manier van zwanger raken hahaha nou hoe klinkt dat.
    Ik koppel S of een zwangerschap niet meer aan mijn man.
    Gelukkig is het nog 2 weken tot de afspraak in Jette;)
    En kan ik proberen na te denken:)

Toevallig vroeg mijn moeder me vorige week.
    R ;) je weet wel welke naam:p weet je zeker dat je nog wel een kind wil van die man.
    Zij weten niet dat S niet van hem is.
    En in mijn gedachten zeg ik dan al maar S is niet van hem
    Een volgende zal dat ook niet worden.

Heeeeeeeel moeilijk en misschien zelfs belachelijk klinkend voor jullie sorry :)

Maar gelukkig van een ander forum dan herkende veel donorkindjes mama;s mijn gevoel:)
    Dacht al dat ik gek was aan het worden.

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Renske wat een mooie buik toen hoor meid!

Moet zeggen ( niet verwaand bedoelt) maar dat ik in de wolken was zo snel al een buik te hebben:D
    Had er zooooooo op gehoopt hahahaha.

Seren heb je al getest?

Liessie en Nikkie hoe voelen jullie je meiden?

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

Jun 29, 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Samba: ik had, behalve bruin, ook roodverlies, dus het kan nog alle kanten op gaan!!! Hier spreekt de eeuwige optimist, ha ha!!!

Renske: nog steeds geen ongie!!! mooi zo! nou, renske, ik weet het wel heel goed hoor! morgenochtend gewoon testen hoor!!! ha ha!

Leeuw: moe?? goh, je lijkt wel zwanger, ha ha ha!!!

De buurman komt straks langs om even zijn hart te luchten (de buurvrouw is ervandoor gegaan met een ander en nu liggen ze in scheiding), maar ik ben ook moe en heb daar echt zooooo geen zin in....pfff....maar goed, de arme man wil zn verhaal kwijt, dus vooruit dan maar weer! ha ha! Ik hoop dat manlief snel uit zn werk komt, dan kan hij het overnemen en dan duik ik mijn nestje in!

7. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

Jun 29, 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ons wondertje: als je er toch zo'n beetje alleen voor staat, kan je idd altijd ook een 2e alleen erbij opvoeden. Maar aan de andere kant, je wilt toch heel erg graag dat je man weer de betere kant op gaat en dat jullie het uiteindelijk samen gaan doen. Heel veel sterkte meis! Dikke knuf!!!

Oja, ik voel me goed hoor! Ben veel moe, maar verder mag ik niet klagen! En ik tel de dgn af voor de echo!!!

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Hoe allemaal!

@Ons wondertje... dikke knuf vanuit Brabant! Ik weet verder gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar zorg goed voor jezelf en S lieverd! Zou je man het er misschien moeilijk mee hebben dat S eigenlijk niet gynetisch van hem is? Pfff... wat een situatie zeg.

@buikfoto's.... komt ie! onee... pas als ik zwanger ben, en ook echt goed... kan ik een foto plaatsen. Familie zit hier ook op zp en van de eerste wisten we het van elkaar dat we bezig waren. Nu weten zij het niet van ons :D

@Tandjes... hier met 10 maanden de eerste 2. Nu sinds 2 weken ineens een stuk of 5 die boven doorkomen :$ Als dat zo door gaat heeft ie straks een mooie fietsenrek want 1 voortand is nog spoorloos haha! Wel allemaal punten, streepjes en bobbels.

@Renske... spannend meis! Ik hoop roze voor jou!

@Testen... nog niemand getest vandaag??

@hier... ik heb echt de hele dag last van mn schaambeen/streek. Het lijkt alsof er iets gaande is van onderen maarja... nog een dag of 10 wachten... het zegt nu nog niets.

@Rest... er is zo veel geschreven weer... ben het verders allemaal weer vergeten, sorry :)

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

OW vet vervelend zeg dat M zo wisselvallig is zeg! Scheelt, S is ook niet van M. Wist ik overigens niet. Is het wel van iemand die jullie kennen? Heftige situatie. Al heeft je moeder wel een punt. Andere kant, S is toch niet van M, maar van een andere donnor, waarom zou je dan geen BAM worden?

Renske spannend, morgen testen!!!! Ga je in de ochtend testen? Wat is je gevoel erover?

Samba kan je wel wachten tot zaterdag? Zou echt gek worden;) Jammer als de ongi toch echt doorbreekt. Heb je echt het idee dat het ongi was? Bij Jayden bloedde ik ook zo nu en dan en toch was ik echt zwanger! Dus zegt niks hoor meis.

Seren hoe gaat het met je dochter?

Nikkie en, heb je het overleefd? Komt de buurman nu veel langs?

Hier: Jayden maar 1.5 uur geslapen op kdv! World record zo weinig. Ach zal ie doorslapen vannacht. Kunnen papa en mama ook weer langer slapen. Vriend moet morgen om 5:30 op! Zuurkoolstampotingredieenten rondbrengen bij klanten in Duitsland. Morgen viert Jayden zijn verjaardag op kdv.

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    @Sweetchocolat... wanneer is je zoontje jarig? Ga je mee naar het kdv om te trakteren?

Wij hadden de videocamera meegegeven naar het kdv. Gezellig zo'n baby-feestje hahaha! De juf zich uitsloven en de kindjes gaven er niet veel om.... zo grappig gezicht! :D
    Vandaag in de auto was ons zoontje aan het "zingen" en aan de afsluiter te horen meende ik iets van een verjaardagsliedje. Want op diezelfde manier zegt hij altijd "hoera" met de handjes in de lucht. Lees ik later in het kdv boekje dat ze inderdaad weer een jarige hadden :D

11. sweetchocolate

Haha stopcontact geweldig! Hoe oud is je zoontje?

Jayden is afgelopen zondag 1 geworden. Ik ga mee. Duurt kwartiertje ivm de spanningsboog van de kindjes (0-2,5 jaar). Hij trakteert boekjes voor de kindjes en koek voor de juffen. Lastig hoor, traktatie verzinnen in verticale groep.

12. Rammelaar

Rammelaar Lid

Oct 31, 2010
    55
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje niet geschreven. Ik ben sneller moe en goed misselijk.
    @iedereen op het wachtbankje: ik duim dat jullie ook op roze mogen en dat het wachten niet op een eeuwigheid hoeft te lijken.
    @kilo's: voordat ik zwanger was van mijn dochter woog ik 50 kilo (1.60 meter lang) eind van de zwangerschap was daar ruim (niet schrikken!!!) 30 kilo bijgekomen. Mijn dochter woog 3,5 kilo en direct na de bevalling was ik 7 kilo lichter. Ik weeg nu 60 kilo en ben benieuwd wat er deze keer bij komt.

Sorry ik heb niet alles terug gelezen volgende keer reageer ik wat uitgebreider.
    Ciaooooo

Rammelaar

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi Meiden,

Knuffel voor Ons Wondertje, zorg goed voor jezelf en je kindje hoor!

Rammelaar: wat vervelend dat je zo misselijk bent!!!! En die moeheid he, irritant toch!! Maar alles voor een goed doel!

Sweet: nog van harte met je zoontje! En leuke traktatie toch, boekjes! Onze zoon heeft laatst ook als traktatie een leuk boekje gekregen. Heel handig als we ergens heen moeten ofzo, stop het zo in m'n handtas.

Nikkie: is de buurman al vertrokken;)?? Ik heb ook zo'n zin de echo, tel de dagen ook af! Voor mijn gevoel duurt 10 febr. helemaal niet zo lang meer! Ga die avond daarvoor met m'n moeder naar LA the Voices, ook veel zin in!

Hier: gaat goed. Moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik zwanger ben;). Heb trouwens zo'n trek de hele tijd. Een soort hongergevoel. Herkennen jullie dat?

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons wondertje.. Phoe wat een heftige situatie zeg, ik kan er heel weinig over zeggen want ik weet er niet zo goed mee om te gaan sorry.
    ik wil je wel heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, en denk goed om jezelf en je kindje!

Nikkie.. en lig je al op 1 oor of is de buurman er nog?

Sweet.. Iddd nog gefeliciteerdd zeg:D en wat een leuke traktatie:D daar hebben kindjes echt wat aan

Meiden ik ga bankhangen.
    Ik ben er morgen weer, weet niet of ik ga testen hoor! Dus ga vooral niet op mij wachten ofzo:p

Truste alvast.

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Rustig hier......

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wat zijn jullie een lieverds zeg pff ik krijg er echt tranen van:)
    ZO lief.

Renske is niet erg hoor meid.
    Het is ook moeilijk te begrijpen.
    Wilde alleen ff toelichten waarom het wat anders voelt:)

Stopcontact soms denk ik dat het best zou kunnen.
    Hij vond de icsi ook ineens heeeeeeeeeeeeel erg confronterend alhoewel de iui's eigenlijk confronterender zijn.
    Je ziet het sperma dan echt ingespoten worden bij de icsi zou hij totaal niks zien.

Sweet ik heb het af en toe laten vallen in ons topic maar praat er niet heel veel over.
    Eigenlijk omdat ik hem had beloofd het nooit iemand te zeggen.
    Al bezwaard het mij soms wel .
    Want als S druk is ( hyper:p) krijgt ik wel eens de opmerking ooooooh jee als hij dat maar niet van zijn vader heeft.
    En dat doet mij dan ook pijn.
    Ik heb het hier bv een tijdje geleden uitgelegd maar niet in te veel topics uit angst voor meelezers.
    xxx

17. sweetchocolate

Ik snap je, internet is niet echt geheel anoniem.

18. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heb je een pb geschreven met de heeeeeele uitleg hahah

19. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    mijn ex buik met 39 weken... oh heerlijk. ben zo blij als ik weer zo n mooie buik krijg!
    View attachment 214119

HANNAMOM we zijn even ver! leuk. En vaak is je hcg tussen 6 en 12 wk het hoogst vandaar dat vrouwen deze periode vaak misselijk zijn:)

20. Annelynn

Annelynn Actief lid

Jul 4, 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Renske: en?? Getest??? :D

Samba: jij? Hoe is het met het roze/bruinverlies?

Ons wondertje: wat een moeilijke situatie zeg! Ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen. En wij zijn hier als je het van je af wil schrijven hoor!

Sweetchocolate: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! En inderdaad leuke traktatie. Als ik weer toe ben aan traktaties kom ik hier wel om ideeën vragen, ik ben daar echt hopeloos in :p.

Hannamom: nog gefeliciteerd met je dochterje! Die van ons is nu ruim anderhalf en begint echt te praten nu. Ze zegt al zinnen van twee of drie woorden, zo leuk! (mama zitten, papa kus :D)

Rammelaar: hoop dat je je snel beter voelt! Gelukkig worden moeheid en misselijkheid na 12 weken meestal beter, dus heb je iets om naar toe te leven!

@buikfoto's: wat een mooie buiken zeg! En leuk om te zien dat ze allemaal zo anders zijn! Ik zal vanavond of morgen ook even een leuke foto opzoeken. Vond zelf dat ik een behoorlijke buik had met 42 weken, maar ik zie dat er (gelukkig) ook andere dames waren met zo'n toeter :p.

Nog één dagje werken en dan gaan we een weekendje naar Centerparcs! Heb er zo'n zin in!

Share This Page