Goeiemorgen dames! @Leeuw... ik weet dat het hier bij de vk voorheen zo was dat je voor de 10 weken een echo kreeg als je niet wist hoe ver je was of als er tekenen waren van een mk. Nu, sinds 1,5 jaar krijgt hier iedereen standaard een inwendige echo met 8 weken. Tenzij je nog niet wilt denk ik. @Nikkie... prachtige foto's! @Liessie... al heerlijk aan het shoppen haha! Leuk is dat he? Ik kan ook niet wachten... eerst maar eens zwanger worden. @Gemakkelijk zwanger worden... het lijkt vaak inderdaad zo dat degene die niet willen al van voorvocht zwanger kunnen worden. Ik dacht er vroeger ook zo gemakkelijk over. Ik weet nu ook hoe het meestal echt gaat. @Wachten... hier nog 9 dagen tot NOD. Wat duurt dat lang. Gelukkig bijna weekend en daarna nog maar 7 dagen haha! Ik geloof ook echt niet dat ik kan wachten met testen tot de 20ste. Ohh echt erg gewoon!
Goedemorgen meiden! Seren: wat zielig dat je dochtertje zo ziek is! Bronchitis is echt niet leuk, onze zoon heeft dat nu ook 3x gehad. Zo zielig is dat dan. Hoe is het nu met je vriend? Is hij ook echt ziek geworden?? Nikkie: hele mooie foto's!! Renske: hoe is het met je????
Ik zit trouwens nu al te tellen hoeveel weken ik zwanger zou zijn als het nu raak is, als we in mei een midweek weg gaaan. Hoe erg is dat haha! Voel me net een klein kind Ik wil zo graag met een dikke buik in mn bikini!
Oh leuk is dat he!! Onze zoon staat hier voor de tv "mee te zingen" met Samson en Gert. Zoooo schattig!!!! Met dikke buik in bikini, jaaaaa, dat lijkt mij ook leuk!!!!! Lekker showen die buik!!!!!! Zoonlief en ik gaan zo op de fiets de wind trotseren....gaan boodschappen doen.....
Stopcontact wat spannend zeg Uhm zingen neeeeee meneer zit hier in zijn 11 maanden sprong ( is met 36+2 weken geboren) oh mijn god! ' S nachts niet meer willen slapen, de hele tijd huilen en tieren pfff
Hier ons onze scheet dus weer heerlijk in slaap gevallen Maar het leek wel alsof hij weer een verjaardagsliedje aan het zingen was... mama draait een beetje door denk ik haha! Pfff sprongen... gelukkig is ons dat eigenlijk een heel eind bespaard gebleven! Meestal een dag of 2 dat hij niet in zijn hum was. Ik ha ons scheetje maar eens wakker maken. Zit ik dus al zo vroeg op terwijl dat eigenlijk niet hoefde
Ons wonder: oei, da's minder dat ie zo last heeft van zo'n sprong. Hopelijk gaat hij snel weer goed slapen! Bikini's: ik kan sowieso niet wachten totdat het zomer wordt! De eerste keer dat ik hoogzwanger in de zomer zal zijn! Heerlijk die buik showen, ha ha! Wij hebben tot en met zondag een konijntje vd buren te logeren en Evi is helemaal gek op dat beest! Zo leuk! Alleen als ik haar even bij de kooi vandaan haal (om Evi bv eten te geven of verschonen) dan is ze helemaal overstuur. Ze staat constant tegen die kooi aan geleund en wil het liefst er in zitten! Maar dat doen we maar niet, ha ha! En ipv het konijn te slaan, gaat ze heel zachtjes het konijn aaien (en zegt dan ook heel luid: aaaaiiiii!!!!). Zo schattig! Hebben jullie eigenlijk huisdieren? Wij verder niet hoor.
Leuk he? Kinderen en dieren! Wij hebben een hond. En die 2 gaan zo leuk samen. Ons zoontje heeft er een handje van om zijn hoofd ergens tegenaan te zetten en dan al kruipend vooruit te duwen. Zo dus ook met de hond haha! Van de week zette hij zijn hoofd tegen de hond zijn billen
Heey Meiden, Hier heb ik duidelijkheid. Ik mag op rood. Vind het jammer maar ben er vrij rustig onder, want had het eigenlijk verwacht. Wilde graag met jullie mee, maar dat gaat hem niet worden. Ben wel blij dat er hier nog een paar niet zwanger zijn, dat klinkt misschien heel hard.. zo bedoel ik het niet. Ik bedoel het meer van: ik ben niet als enige nog over. Ik ben daar zo bang voor. En ik gun het jullie allemaal echt enorm, maar om als laatste niet zwangere achter te blijven lijkt me echt niet leuk Ik klets ook vaak mee in het NOD-topic en daar zie je mensen zwanger worden, maar ook vele gaan op rood. Dat is natuurlijk helemaal niet leuk,maar je bent niet als enige.. Hopelijk begrijpen jullie mij een beetje want ik bedoel het helemaal niet lullig hoor Manlief en ik gaan er weer met volle moed tegenaan, we zeiden gisteren tegen elkaar: met onze dochter hebben we lang moeten wachten maar dat geduld is enorm beloond! en nu gaat dat geduld weer beloond worden Ik hoop dat ik ook snel zal volgen als zwangere.. Vind het soms wel moeilijk om hier dan dingen te lezen over echo's enzo maar daar ontkom ik niet aan en dat wil ik ook niet. Wil weten hoe het met jullie gaat, hoe jullie je voelen en wat jullie voelen. Ga daar vooral mee door meiden want onderhand klets ik lekker jullie oren eraf met mijn kwaaltjes haha Weet iemand waar de lijst is?? heb geen zin om te zoeken.. ja hey ik ben ongesteld dus dat wil vast wel een van de zwangere voor mij doen
@Ons wondertje. Idd, morgen alweer 6 weken... Oh haha, ik snap het! Maar dat weet de familie niet begrijp ik? Sprongen heeft mijn dochter bijna niet gehad, gelukkig. Niet echt gemerkt in ieder geval. @Renske. Och wat baale zeg... Al wat chocola op? We wachten nog wel ff af, maar die chocola mag je wel nemen hoor . Nee, niet op rood!!! :x Ik begrijp je helemaal hoor. Helaas zal er toch iemand de laatste moeten zijn... Jij gewoon niet, volgende maand ga je lekker op roze! . @Annelynn. Hihi, mijn hersencellen zijn nu al aan het afsterven... (zegt mijn man dat er gebeurt wanneer je zwanger bent ) Het is wel verwarrend he allemaal. Misschien idd handig ff bij de HA langs te wippen? @Nikkie. Wauw wat een mooie foto's!!! Nee, hier geen huisdieren en komen er denk ik ook niet... @Leeuw. Nieuwe regels? Niks van gehoord... Oh Liessie weet het. Ik heb met 8 weken geloof ik een echo, maar niks van gehoord dat dat inwendig gebeurt... @Serendipity. Arme meid zeg, beterschap voor haar! (en je vriend) Waarom ga je nou weer een testje doen joh? Haha, niet zo onzeker! @Stopcontact. Wat schattig dat je zoontje zit te zingen in bad! Kan mijn dochter ook goed onder de douche ja haha. Zo lief he. @Iedereen. Hier gaat het goed, begin wel wat misselijk (en moe) te worden, maar ja, mag niet klagen. Dit weekend maar ff lekker rustig aan doen. Voel me verder nog steeds niet zwanger, nou ja, besef het gewoon nog niet zeg maar. De andere zwangeren onder ons wel?
Renske: neeeeee wat *piep* zeg begrijp helemaal wat je bedoelt hoor! Maar ik heb het idee dat ik als laatste ga achterblijven dus jij gaat volgende maand lekker op roze!! en nu lekker van chocolade genieten. Knuffel! Annelynn: veel plezier met jullie weekendje weg!
Aah Renske... wat balen zeg! Maar je zal echt niet als enige achterblijven hoor! Ik, en anderen moeten ook nog maar zien hoelang het gaat duren. Hoelang duurde het bij je eerste? Hier in totaal 1,5 jaar... 2 mk'en en 1 bbz. En inderdaad... dat wachten is heel erg goed beloond! Ondertussen vallen wij de zwangere dames lekker lastig met alle kwaaltje enzo haha!
renske: wat vervelend voor je!! Maar wel fijn dat je er zo rustig onder bent en met goeie moed voor de volgende ronde gaat! En ik vind je verhaal ook heel herkenbaar! Ik gun iedereen een zwangerschap, maar ben ook altijd blij als ik niet de enige ben die niet zwanger is geworden. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen... Zo, nu lekker genieten van ons weekendje in de Kempervennen! Jullie ook allemaal een fijn weekend!
Aaah Renske.... wat jammer!!! Zie dat jij ook een pendel hebt van kikkert.. hopenlijk heeft ze gelijk ! sorry zwangere dames.... deze zijn ff voor de niet wangere!! Bekijk bijlage 214647
Bedankt voor de reacties lieve meiden. Stopcontact.. Bij me dochter duurde het zo'n 14 maanden.. en tussendoor een miskraam gehad! Dus hoop niet dat het weer zolang duurt, maja we hebben er weinig grip op. Annelynn.. Een heel fijn weekend, geniet ervan meis. Samba.. Ik ben niet zo fan van chocola haha zal wel een van de weinige zijn. Ik heb alleen maar zin in taaaaaaaaaaaaaaart Gelukkig zijn jullie niet boos ofzo om mijn verhaal, want ik gun het jullie echt allemaal! En ik wil alllllles weten rondom jullie zwangerschappen Enne andere meiden: wij gaan heul snel volgen
Even een snelle reactie, zoonlief moet zo naar bed. Reageer even op Renske. Meis wat ontzettend klote. Snap je gevoel, ook ik heb het en tuurlijk gun je het die meiden. Maar je wilt zelf natuurlijk ook tot de zwangere groep horen. En de niet zwangere groep wordt kleiner en kleiner. Kop op. Hup wij niet zwangeren trekken elkaar er door heen. Samba jammie!!!! Maar niet goed voor de lijn