Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Dankje Nikkie, je stelt me wat gerust. Ik moet het wat rustiger aan doen van m'n vriend...dus zit nu met een kleedje op de bank! En maar afwachten...

Oh leuk, dat is idd ook een leuk shirtje!

Stopcontact: pff, lastig he dat wachten! Hoop toch echt wel dat het een NOD wordt hoor!!!

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Oh bah bruinverlies... dat wil je gewoon niet!! Hopelijk heeft het gewoon niks te betekenen, en stopt het snel weer!! Jij had laatst ook gewoon een knal test toch???

@ Hier
    Geen idee of het door de hormonen komt... ik hoop/denk het... maar hier steeds knallende ruzie :( en dat ging de laatste tijd juist zo goed!
    Met Evi was het ook even weer spannend... sinds donderdag antibiotica en sinds vrijdag houdt ze niks meer binnen, steeds overgeven en amper nog plasluiers... de nachtluier van vanmorgen was echt een heel klein beetje maar nat, dus de hap gebeld... maar blijkbaar is een heeel heel klein beetje natte luier op 24 uur goed genoeg?!?!?! Volgens mij is het echt te weinig, maar ze is nog wel levendig, dus het zal wel goed gaan!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik leef nog hoor:)

Sweet, hoe smaakten de drankjes?

Eten, mijn dochter lust alles, ze eet meestal ook goed, over stukjes doet ze ook niet moeilijk.

Mannen, ik heb een hele lieve, leuke man die me in het huishouden meehelpt als het moet en super bezorgzaam is.
    maar ooh als hij zich niet lekker voel nou nou. dan zit hij de hele dag in zijn slobberbroek en trui en hangt wat voor de tv of laptop.
    als je ziek bent lig je in bed, anders ben je niet ziek genoeg is mijn idee. hij heeft van mij ook de wind van voren gekregen, ik loop heel de dag maar knettermoe te zijn en ga gewoon door omdat het moet en hij zit te piepen en te zeuren, werd er echt gek van. volgende dag was het ineens over!
    verder is het wel een supervent!

Vertellen, wij hebben het mijn ouders broer en zus al wel verteld, de rest mag wachten tot na de goede echo.
    Leuk zon boekje en t shirt!

Liessie, wat een onzekerheid! bah, maar bruinverlies is niet erg he! bij mijn dochter heb ik het 10 dagen gehad, ik werd gek van die onzekerheid:( hoop voor je dat het snel weer ophoud!!

stopcontact, nog 5 daagjes geduld hebben.

verder, voelen jullie je zwanger?? ik echt niet, vraag me af of het allemaal wel goed gaat daar binnen.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    seren, wat sneu dat je dochter zo ziek is, hou haar maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd weer bellen!
    de ruzie komt van door de hormonen hihi

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    nee ik voel me ook echt niet zwanger... behalve dat ik bloed chagerijnig ben ;) maar vriendlief ook en die is niet zwanger ;) dus..... :D
    verder echt niks ;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ojee dat kan nog gezellig worden dan:p

borsten zijn wel al groter geworden:D en een beetje pijnlijk, maar verder? ben blij als we de 3 maanden voor bij zijn.

gister mijn positiekleding opgezocht, en ff gepast:p
    ik moet nog heel wat kleding erbij hebben, vorige x had ik al niet veel, en sommige dingen waren echt afgedragen en weggegooid.
    nu zijn er overal aanbiedingen, maar ik durf nog niet echt. ben zo bang dat ik straks dingen heb gekocht en het alsnog mis gaat.

hebben jullie al wat gekocht?

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Herkenbaar!!

Ik heb vorige week 1 positieshirt bij Miss Etam gekocht. Vond hem zo leuk. En idd, alles is nu in de opruiming en ik zou ook al wel wat willen kopen. Maar durf nog niet zo goed.

Net ff heerlijk geslapen, haha! Voel me bijna schuldig, met dat mooie weer;). Bij toiletbezoek net geen bruin gespot. Dus hopelijk is het klaar.....

Gaan nu ff gezellig theedrinken.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Liessie.. Het hoeft niks te betekenen en als het hierbij blijft, zou ik me geen zorgen maken ook al begrijp ik dat je even schrikt als je dat aantreft. Doe maar rustig aan meis.

Stopcontact.. Hopelijk wordt het gewoon een NOD bij jouw, vind hem overigens wel leuk bedacht: WOD, had ik nog niet eerder gehoord:p

Wat een heerlijke dag.. net lekker gewandeld met zn 3tjes en de hond. Dochterlief in zo'n leuke driewieler met duwstang.. ideaal:D Het was erg gezellig.

Ongi is al stukken minder en voel me weer wat prettiger.. kom maar op met de ei dagen:D

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Had net ook wat bloedverlies op toiletpapier.....

Hoop toch zo dat het toch wel goed zit...

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liessie nee heh meid
    Ik hoop dat het niks is
    xxx

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Serendipity het kan zeker hoor door de hormonen.
    Niet fijn iig":(

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nou.. Liessie... ZEKER niet fijn...Echt ik ga duimen draaien dat het niks is.....:(

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Denk dat ik maar gewoon moet afwachten. Denk niet dat het veel helpt als ik de verloskundige ga bellen....

Pfff, wat een zenuwen..

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Liessie.... nee bah meis! Ik hoop dat het niets te betekenen heeft. Duimen draaien hier voor jou!

@Seren... gezellig! whaha! heerlijk die hormonen :( En beterschap voor je dochtertje.

@Renske... dat de dagen maar voorbij mogen vliegen en je snel een mooi eitje hebt!

@Hier... weekend zit er weer bijna op :( Morgen de hele dag werken. Maar dat betekend ook dat ik morgenvroeg geen tijd heb om stiekum een onzin-test te gaan doen. Ik vrees voor dinsdag, dan ben ik vrij dus ook uuuuren de tijd om te gaan staren naar een witte test. En toch weet ik voor 99% zeker dat ik dinsdag stiekum een test ga doen. Stiekum he? Jullie weten dus van niets, toch?
    Vandaag wel een paar keer met vlagen ongi-krampjes gehad wat ik normaal nooit heb.

15. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wat een ellende. Vooral omdat je met dit termijn amper zekerheid kunt krijgen. Een echo zegt nu weinig. Alleen als het echt zou doorzetten. Maar ik duim dat het allemaal goed komt.
    In jou situatie zou ik persoonlijk wel de vk gebeld hebben. Met de wetenschap ze niets kunnen doen, maar toch... dikke knuf!

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Aaah Liessie, gatsie meid! Hopelijk is het niets!! Ik duim voor je.
    Als het jou een geruster gevoel zou geven, gewoon de VK bellen hoor!

17. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Liessie, ik lees net je berichtje over het bloedverlies. Ik zou me niet direct drukmaken hoor! Zolang het geen stolsels zijn met krampen is er meestal niets aan de hand hoor! Kijk maar eens op ZP wat de vk's er hier over zeggen. Ik heb het bij mijn dochter ook flink gehad. Zenuwslopend, maar niets aan de hand! Sterkte!

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Idd zenuwslopend. Wil me niet gelijk enorme zorgen maken, maarja, het kan natuurlijk mis zijn.

De nacht maar even afwachten en morgen bel ik de VK even.

19. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    liessie: jeetje meis, bah bah bah, wat vervelend! En ik kan het weten! ik zou ook morgen gewoon bellen hoor, daar is een vk voor en misschien mag je wel eerder een echo. Ik hoor van meerdere zwangeren over bloeden enzo en die kregen vd vk te horen dat er niks aan de hand was, alleen dat ze rustiger aan moesten doen en niet meer zwaar mochten tillen. Aangezien ik ook niet zit te wachten dat ik weer ga bloeden, doe ik het uit voorzorg ook maar iets rustiger aan. Ik ga, als dochterlief 's middags slaapt, ook slapen. Alleen op werkdagen (ik werk 3 dagen) dan kan dat uiteraard niet, maar dan doe ik 's avonds niks meer. En dat vind ik heel lastig, want ik kan niet stil zitten, ha ha!

20. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Ai, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, Liessie. Maar denk ook dat het onschuldig is, hoor. Maar altijd prettig als een VK je gerust kan stellen morgen.

Stopcontact: nog een paar daagjes! Vind je ook niet dat de week voor NOD het ergst is? Dat wachten....;)

Hier heb ik ontdekt dat het 'daarbeneden' slijmerig is, haha! Let ineens heel erg op mijn lijf en ik heb begrepen dat dit een goed teken is om het vanavond even gezellig te maken met mijn lief...
    Moest altijd wel lachen als ik zoiets las: 'dát ga je toch niet checken? :)' Dus wél...haha!

Deel Deze Pagina