Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Och Liessie... wat een k*t bericht. Ik had ook gehoopt dat het niets was.... Doe het rustig aan meis, dikke knuf!

2. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Stopcontact: als je morgenochtend nog gaat testen (waarschijnlijk wel, hihi) dan meteen laten weten he? oeh, zo spannend!!!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sweet, toch maar eens gebeld ja, ik zag dat de gyn 2 week wachttijd heeft dus kan ik maar beter niet langer wachten.

renske, het is alleen om een doorverwijzing te krijgen;)
    ze heeft hem vorige week gekregen en 1x erop gezeten in de huiskamer dat was het erg he, het weer is er nog niet naar geweest, ja afgelopen zondag wel maar toen hadden we al andere dingen. we kunnen hem straks nog vaak genoeg gebruiken:) volgensmij is hij makkelijk te besturen.

Annelyn, mooi dat je bent doorgestuurd, ik ben benieuwd wat er uit komt.

Flower, nog maar een paar dagen dan is je nod, weet je je voorgevoel kan ook hartstikke fout zijn:p zag je bij mij wel.

16-17 jan, nu snap ik hem pas dom dom haha!

Liessie, nogmaals sterkte. ik weet niks beters te zeggen.

Stopcontact, nog een paar daagjes geduld, heb je al wat klachtjes?

voelen de zwangeren zich zwanger???

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Geduld? Wat is dat? haha! :D

Ik probeer niet te testen, maar oh wat is dat moeilijk op een vrije dag. Té veel tijd want ons zoontje slaapt meestal uit tot 9 uur.

Klachtjes... hmmm tja... Ik eet de hele week al droge crackertoastjes savonds.... heb ik zo'n zin in! Chips vind ik te zout op het moment :( Al 3 dagen moet ik zoooo vaak plassen! Ik loop ook helemaal leeg dan. Als dat woensdag nog zo is, dan doe ik even mijn plasje sticken op mn werk of het geen pijnloze blaasontsteking is.
    Verder eigenlijk niet veel byzonders. Zaterdag misselijk geweest. Schaamstreek trekt en doet gek. Boobies af en toe een vlaagje pijn... Eigenlijk word ik er dus niet veel wijzer van.

Maar ik ben nu eenmaal testverslaafd. Ook werkt het wel verhelderend en komt een ongi minder hard aan als ik op nod negatief test. Ik temp nu trouwens elke ochtend... vanmorgen 37 graden... als hij zaterdag nog 37 graden is, zou dat goed nieuws kunnen zijn. Was althans wel met kind nummer 1 :D Verder temp ik niet, alleen tegen Nod begin ik met tempen haha!

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    dames, ik duik ons nestje in.... truste allemaal!

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Stopcontact: spannend hoor! We hebben bijna tegelijk onze NOD zie ik. ;) Ik heb mijn ei rond 5-6 januari gehad, maar ik durf nog niet te testen. ;) verwacht donderdag of vrijdag mijn ongi, of woensdag misschien. Heb verver geen klachten. Gevoelige borsten af en toe en wat puistjes maar dat zijn echt mijn klachten voor ongesteldheid. Afwachten dus!! :D
    Ben benieuwd naar je test. Dus hij zou al positief kunnen zijn; het hcg gehalte 'hoog' genoeg?

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Goeiemorgen dames!

Net getest en natuurlijk omowit haha! What was i thinking :)

Met ons zoontje testte ik posi op 3.4 weken dus ik heb nog ff. Al denk ik dat ik van het weekend gewoon ongi ga worden.

8. flowerpower50

Hihi, we hebben tegelijk getest! Omowit dus, jammer! :( maaaaar het kan allemaal nog! :D

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie: ik vind het zo erg voor je! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je snel weer zwanger mag zijn! Sterkte!

Stopcontact: ik hoop dat je van de week positief test! Ik ga voor je duimen! En dat testverslaafd: dat kennen we allemaal wel in meer of mindere mate vrees ik ;).

Sweet: ik heb eigenlijk geen idee wat de gyn precies gaat doen. Ik heb het helemaal niet gevraagd... Ik dacht alleen: oh, hij gaat me doorsturen! En verder heb ik er niet bij stil gestaan. Ik denk dat ze wat routineonderzoekjes gaan doen, daar heb ik wel iets over gelezen. Ik laat het maar over me heen komen.

Hier: ik denk dat ik vandaag een positieve ovulatietest ga hebben... Gisteren was er al een redelijk donker streepje, met niet zo donkere urine en vandaag was mijn temp erg laag. Dat heb ik meestal voor mijn ei. Denk dat ik dan morgen mijn ei heb. Nu alleen manlief nog even zover krijgen om te sexen vanavond, hij heeft er allemaal niet meer zo'n zin in, dat sexen op comando. Ik eigenlijk ook niet, maar voor mij is het toch wat anders dan voor hem he?! Ach, anders moeten we maar een ronde overslaan. Het duurt nu toch al zo lang, een maandje extra kan er ook wel bij!

Zo, hele dag cursus vandaag van 9.00 - 21.00 uur. Lees vanavond of morgen wel weer bij. Fijne dag!

10. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower, stopcontact: jammer dat de testen wit zijn! Maar, zo lang de ongi er nog niet is, blijf ik duimen voor jullie!

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Flower... hoe was jou test? Toch zeker niet ook negatief he?

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen meiden!

Flower en stopcontact: balen van de nega testen! Hopelijk zijn ze één deze dagen toch lekker knalpositief!!!!

Ik lig in bed met de laptop! Heb nu bijna geen buikpijn meer, alleen nog bloedverlies. "Emotioneel" gaat het op zich ook wel. Valt me mee. Gisterochtend en middag de huilbuien gehad, nu wil ik er weer helemaal voor gaan! En vriendlief natuurlijk ook! Ik ga vanaf vandaag gewoon beginnen met ovu-testen. De VK zegt dat de HCG na een week wel uit bloed is (ik had het idee dat dat veel langer duurt...) en over 2 weken kan ik gewoon m'n eisprong weer hebben. Ik wil hem natuurlijk niet missen, dus ga lekker testen.

Ben even op zoek naar een goede buggy. Hebben jullie nog tips? We slepen nu steeds de Mura mee, ik vind het handiger om gewoon een goede buggy mee te nemen. De Nuna lijkt me wel wat.

13. flowerpower50

Annelynn: ik heb nog niet getest hoor! ;)
    Hopelijk is jouw ovutest vanavond postitief en heb je morgen je ei! :D
    Succes op je cursus vandaag, lange dag zeg!

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Fijn dat je je al wat beter voelt! En als je verdrietig bent gooi het er maar gewoon uit hoor.
    Grote kans dat je cyclus gewoon weer normaal is. Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten op een mooi ei!

15. flowerpower50

Liessie: Fijn dat je je al ietsie beter voelt! :) Hopelijk ga je gewoon verder met je normale cyclus en ben je snel in verwachting van een plakbeeb.

Stopcontact: Ik heb niet getest hoor ;) Weet niet of ik ga testen. Verwacht toch morgen, donderdag of vrijdag mijn ongi wel. Durf niet zo goed te testen. ;)

16. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Goede morgen dames!!!

Liessie gaat dat zo snel je lichaam uit joh? Dacht ook dat het langer duurde. Gelukkig kan je dus al over 2 weken je ei krijgen. Op naar een nieuwe ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Wij hebben een koelstra buggy. Kan in een deawoo matiz mee;) (volgens mij kunnen alle buggys in een matiz). Ze zijn ook niet heel prijzig.

Stopcontact balen zeg van de omowitte test:( Heb geduld;) En anders nieuwe ronde nieuwe kansen.

Annelynn dat geloof ik ook ja dat je het op commando sexen zat wordt. Zou gek worden. "Ow schat we moeten NU sexen want ik heb mijn ei". Nee nu al niet mijn ding. Sexen moet ook leuk blijven hoor!!!
    Succes met cursus vandaag.

Seren hoe gaat het met jou? En met je dochter?

Leeuw begin je je al zwanger te voelen?

Hier: gaat zo zijn gangetje. Morgen werken. Blegh totaal geen zin in. Als ik bepaalde denk en werkwijze had geweten over dit bedrijf was ik langer in de ww gebleven. Wat een debielen zeg. Daar zit echt een steekkie los daarboven.

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Liessie.. Knap van je hoe je eronder bent. Respect! Maarja veel anders kan je ook niet he.. hopelijk kunnen jullie snel verder, heb je over 2 weken een eisprong en gaat dat kansje benut worden! Doe maar rustig aan vandaag.

Stopcontact.. Balen van je test maar.. je zegt dat je je eisprong eerder hebt gehad en dat je NOD dan ook eerder is. Ik had dat afgelopen cyclus ook.. Ik had daarvoor een cyclus van 31 dagen en een ei op dag 17. De ronde erna had ik een ei op dag 14 maar me cyclus bleef wel 31 dagen..
    Het hoeft bij jouw niet zo te zijn, maar een eerdere eisprong hoeft niet te betekenen dat je NOD ook eerder is. Dus het kan heel goed dat je nog negatief hebt getest.

Flower.. in een eerder berichtje van vanmorgen staat dat je tegelijk hebt getest met Stopcontact.. maar ik denk dat je bedoelt dat je tegelijk had gepost met stopcontact:p
    vandaar de verwarring denk ik:p

Annelynn.. Hmm misschien toch je ei vandaag..
    Tja die mannen soms ook he.. ik hoor dat heel vaak dat ze niet willen seksen op commando. Maarja er is toch echt een ei en sperma nodig voor een kindje.. maarja zo denk ik dan weer.
    Hopelijk is het toch, ondanks alles, heel snel raak bij jullie.

Hier: ongi over dus ik kan weer een beetje gaan oefenen. We gaan ons deze ronde weer uiterst inzetten:D

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh en Liessie..
    Ik weet het merk niet zo van mijn buggy maar ik heb de mijne gekocht bij de Marskramer voor 25 euro:p Hij was eigenlijk 50 maar omdat het het showmodel was, kreeg ik hem voor de helft. En hij rijdt heerlijk, is super licht en is zo in geklapt:D Ideaal dus

19. flowerpower50

Ooo, ja ik bedoelde gepost! Hahaha!

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. Haha dat dacht ik al;)