Ik snapte hem ook al niet! Whaha! Vanmiddag lekker gewandeld en gewinkeld met ons zoontje. Héérlijk! Ik vind dat de lente moet komen hoor! En zomer... kan ie lekker kliederen met water. Meneer zit nu al de hele dag met zijn vingers in de waterbak van de hond Oh, oh, oh! Hij heeft vandaag voor het eerst los gestaan zonder in paniek te raken ( meestal zegt ie met een uber lief stemmetje ohhh!!van de schrik) Ben toch wel trots haha! En voor mezelf een leuk doorzichtig bloesje gekocht want ik zondagavond naar de Vrienden van Amstel. En ik, moeder... mama... heeft zoooo niets meer in de kast hangen! Alleen maar degelijk "moeder" spul. Heb er helemaal zin in!!
Hey lieve meiden, Even snel een berichtje... heb alles gelezen... nu nog reageren maar dat doe ik later!! Straks naar de HA (is mijn vk) ben benieuwd wat hij zegt... denk dat ik de laatste ben die hij nu al terug had verwacht ben namelijk nog al klein zerig en had bij de nagecontrole gezegd dat ik echt niet aan nog eens bevallen moest denken Evi gaat gelukkig beter... was wel even op het randje volgens mij... ze had een tijd geen plasluiers... fontanel was ook dieper... maar hap vond het niet nodig om haar te zien?!?!?!? Heel raar... Vriendlief hier ook nog ziek... en gisteren ook nog een flinke geestelijke dip... hij had weer zin in ruzie maken... pfff ik was zo klaar met hem, vooral nu met die hormonen! En sinds 2 dagen ben ik licht misselijk... ik wil nog niet! Ben vorige keer zo ziek geweest... tot 14 weken... en toen schoof ik zo door naar de BI... Maargoed nu eerst HA... vanmiddag kapper samen met Evi en boodschappen doen!
Wauuuww meiden, ik denk vanochtend doe een test. En hij is positief helemaal te trillen hihi maak zo een foto!
Vind het wel een beetje dubbel tegenover jou, Liessie Mijn vriend is ook suuuuper vrolijk naar z'n werk gegaan. We hebben besloten het pas na 10-12 weken te vertellen aan familie. Kijken of ik het volhoud. hihi vast wel! Bij ons zoontje ook.
Dat hoeft echt niet hoor Flower! Ik ben hartstikke blij voor jou!!! Supergoed nieuws op de vroege ochtend!!!!
Hier een foto! Bekijk bijlage 215842 Bekijk bijlage 215845 Geen idee hoe ik nu moet uitrekenen hoelang ik zwanger ben. Dacht 5 of 6 januari mijn ei gehad te hebben maar de ovulatietesten waren zo vaag met hun streepjes. Nu eerst maar wachten of alles goed blijft gaan natuurlijk
Flower: ahhhhhhhh, wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!!!! Welkom in de roze wei! Seren: idd succes bij de ha! en fijn dat het beter gaat met Evi! Liessie: wat fijn dat je al meteen weer kan proberen om zwanger te raken! En nu maar hopen dat het weer snel raak is en dat het vruchtje blijft plakken!!! Hier: gisteren kon ik niet online komen vanwege mn werk en 's avonds visite. Ik voel me verder goed, op moeheid na en heel af en toe een misselijkheidsvlaag, maar ik mag absoluut niet klagen! Manlief merkte meteen dat ik weer zwanger ben, want volgens hem ben ik ineens veel meer aan het snauwen....hihi....arm schaap! Vandaag is weer 1 van mijn vrije dagen (op woensdag en vrijdag), heerlijk! Lekker aanrommelen met mijn dochter! Straks lekker saampjes boodschappen doen!
En daar ben ook ik weer! Ik zie zelfs een oude bekende; Serendipity - onze kindjes zullen allebei maar heel erg weinig schelen Het was eigenlijk sneller dan verwacht, ronde 2. Deze maand had ik testdrang, ik snapte niet dat ik op 11DPO nog niets zag. Ik wist het eigenlijk toch 'ergens'! Gisteren na m`n werk kon ik het niet laten, snel naar Kruidvat! Dus dit is 1 dag voor NOD, met avondurine
Wauw, een roze dag vandaag!!!! Wat een knaltest Flower! Heerlijk! En Jenny ook van harte gefeliciteerd!!!
kom ik even om het hoekje kijken en zie ik 2 positieve testen! wauw geweldig! Gefeliciteerd flower en jenny!
seren, succes bij de ha. raar hoor dat ze je dochter niet even wilden zien. ze zijn juist zo voorzichtig met die kleintjes. gelukkig gaat het wat beter met haar. licht misselijk, hoop voor je dat het zo blijft. elke zwangerschap is anders moet je maar denken. ga je voor het eerst met Evi naar de kapper? Nikkie, veel plezier vandaag. lekker aanrommelen Jenny, is het al lang geleden dat je hier kwam? of heb ik nu al last van dementie.. Gister naar de ha geweest voor een doorverwijzing, deed ze helemaal niet moeilijk over gelukkig. nu maar wachten op een uitnodiging. beging me ziek te voelen. jakkes.
@ leeuw: hahaha, nou vorig jaar was ik behoorlijk actief! Totdat in januari 2011 de beeb kwam En nu meld ik me dus weer, voor beeb 2!
ik dacht dat je in dit topic bedoelde, vandaar dat ik je niet herkende. mijn dochter is ook van jan 2011.
@Liessie. Wat klinkt je positief meid. Goed zo. Wel lekker uithuilen wanneer je het nodig hebt en lekker doorgaan. @Flower. Gefeliciteerd! Haha, je had het niet verwacht he! Begin me hier ook ziek en misselijk te voelen, ga binnenkort even gemberpillen halen, dat schijnt te helpen. We zullen zien.
Whhhaaaa Flower!! wat goed zeg!! gefeliciteerd! Jenny jij gefeliciteerd... Hier gisteren een vriendin op vistite..... Zwanger!!! Wordt er wel ongeduldig van hoor
Flower.. Wauwwwww wat een mooie test Gefeliciteerdd zeg. En je had het zo niet verwacht he hihi Vind het super voor je. Jenny.. Gefeliciteerdd Seren.. Succes straks Leeuw.. Gelukkig deed ze niet moeilijk, nu afwachten op een afspraak Nikkie.. Aan rommelse Samba.. Hier ook een die ongeduldig wordt.. ik wil ook
Bedankt dames! Jaa de test is best duidelijk inderdaad. Ik had net bij afvegen beetje lichtroze slijmverlies dus misschien was de vreugde van korte duur?