Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Meid, maak je toch niet zo druk; het is hartstikke duidelijk joh! Ik hoef daar niet perse een foto voor overdag bij naast te hebben om t evergelijken hoor :D Ik zal even een foto van de mijne maken en dan zul je zien dat die van jou duidelijk zijn.

2. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    17/1 = 1 dag voor NOD
    19/1 = 1 dag na NOD

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Allemaal knaltesten!!! Heel goed!!!

Volgens mij is het bloedverlies nu afgelopen. Dus we kunnen weer verder! M'n OVU-testen geven nog wel een 2e streepje aan dus er zit nog wel HCG in m'n bloed. Hoop dat dat snel weg is!

Las op FB ineens allemaal bekenden uit het dorp die zwanger zijn.....daar kan ik dan even niet zo goed tegen he! Gatsie, ik was het ook en wil het nu ook zijn!!!! Maar goed, moeten er maar weer positief tegen aan!

4. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hmmm, dat kan vervelender gelezen worden dan ik het bedoel. Ik bedoel het opbeurend hoor!

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Jenny: ik vatte het ook opbeurend op hoor! Hihi. Komt vast (hopelijk) he-le-maal goed met ons! En de rest van de dames natuurlijk.

Liessie: een dikke knuffel meid, ik kan me het heel goed voorstellen dat dat niet leuk is, wat zeg ik? Verschrikkelijk en afschuwelijk. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van een plakbeeb.

Hier: ben weeig, gevoelige borsten en had vannacht zelfs een knorrende maag! Ik moet ook al best vaak plassen. Durf eigenlijk nog niet zo goed te genieten, en het besef is er ook nog niet echt. Het is ook nog zo pril.

6. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Flower; gefeliciteerd! stop idd maar met testen, jij bent hartstikke zwanger! Geniet ervan!

Jenny: welkom en ook gefeliciteerd!
    Ik ben 31 en mijn dochter is 3 (1-10-2008), sinds vorige maand gaan we voor de tweede! Kom af en toe hier om het hoekje kijken.
    Heftig verhaal btw, over je bevalling! Zelf destijds een 'makkie' gehad. Zou worden ingeleid (baby had niet meer genoeg voeding), 2 dagen geprimed, maar gebeurde niets. En van het een op andere moment werd besloten voor een KS. Ging allemaal zo snel. Ze woog 2010, klein popje dus, maar kerngezond! Geen nare ervaring dus met een KS, ook niet qua herstel! Zat binnen een week weer op de fiets, om beschuit met muisjes naar m'n werk te brengen! Denk wel dat het scheelt dat ik geen weeen enzo heb gehad. Weet nu nog steeds niet wat een wee is, haha!

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ja, inderdaad - zo pril... Ik heb steeds getrek in de buik, alsof ik ieder moment ongi kan worden. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat de vorige keer ook had? Dus ik weet niet meer of het 'normaal' is hahaha. Maar ja, je wordt er opnieuw weer zo onzeker van allemaal...

@ Liesse: het duurt geloof ik ongeveer 1 a 2 weken voordat HCG er uit is, toch? Het moet vreselijk voor je zijn, ik kan het alleen maar proberen me voor te stellen... En dan zie je op FB 'iedereen'; ja das extra gemeen.

8. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Nee, niet!??! Je hoort het wel vaker, maar ik kan me er in de verste verte niets bij voorstellen. Dat is dan ook het enige waar ik tegenop zie; áls het weer een KS zou worden, dat dat herstel zooooo traag zal gaan. En zeker nu er al een rondloopt...

9. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Je moet maar denken iedere bevalling is weer anders. Ik denk ook wel eens, hoe zal het met de volgende gaan? Ik mag in principe bij een tweede 'gewoon' bevallen, maar als ik heel eerlijk ben, mag het van mij wel weer net zo gaan als de vorige keer! (m.u.v. de angst dat er iets mis is met de baby)
    Maar ja eerst maar eens zwanger worden, hihi!

10. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Nou, daar heb je niets aan gemist, hoor :D

11. flowerpower50

12. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Voor een test die zo vroeg is, HARTSTIKKE zwanger en je zou haast denken dat `t er wel eens 2 konden zijn hahaha! Ze zijn duidelijker dan de mijne, JALOERS ;)

ja, ik weet dat dat niets zegt

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden

Annelynn.. Ik vond de IQ test erg pittig, wij hebben ook meegedaan.
    Gelukkig viel het bij ons mee, maarja jij hebt ook een lange dag
    gewerkt natuurlijk! En wat vaag van je eisprong zeg.. hopelijk kunnen ze snel wat voor je betekenen.

Stopcontact.. Balen van je negatieve test, maar geen bloed geeft moed zeggen we dan he:)
    En dat je bij je vorige zwangerschap op dit termijn positief tesste, hoeft nu niet zo te zijn he. Kan echt verschillen per zwangerschap

Flower.. Ik vind het mooie testjes hoor en vind ze niet lichter worden.
    Jij bent gewoon lekker zwanger..

Jenny.. Idd, wat zijn die CB duur he. Die doe ik echt alleen als ik weet dat ik zwanger ben:p

Liessie.. Begrijpelijk hoor dat je het even moeilijk vind dat andere in je dorp wel zwanger zijn.. maare jij bent het snel ook weer en dan ga jij het ook lekker overal spammen!

Hier: weinig nieuws. Wachtend op ei haha van mij mag ie snel komen, maar snel of niet ik zal toch ot dag 31 moeten wachten;)

Iemand anders nog meegedaan aan de IQ test, buiten Annelynn om?
    Ik vond hem pittig:p

14. flowerpower50

Renske: wij hebben ook mee gedaan aan de IQ test. Indd erg pittig! Kon me op het laatst ook helemaal niet meer concentreren. Haha!

Annelynn: wat vervelend dat je nog geen eisprong hebt gehad meid! :( die onzekerheid!

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Renske: gebruik je deze ronde ook weer OVU-testen? Ik had maandag weer testjes besteld via MP, maar ze had niet meer zo veel. Heb er nu dus 10 besteld en ze hoopte dat ze binnenkort weer nieuwe kreeg. Anders moet ik ergens anders nog maar wat bestellen.

Annelynn: wat irritant dat je nog geen eisprong hebt gehad. Heel vervelend zo die onzekerheid.

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. Ik kon me niet goed concentreren door het oplezen van de antwoordmogelijkheden. Dan was ik bezig met een rekenvraag en dan was ik aan het rekenen in me hoofd, kreeg ik antwoord C te horen.. BAM kon ik weer opnieuw beginnen:p
    Wat was je IQ als ik vragen mag?

Ik had een IQ van 121, best netjes dacht ik:p

Liessie.. Uhmm ik heb nog 4 testjes en ik hoop dat dat genoeg is deze ronde.. ik denk het niet.. Maar ik begin op dag 13 met testen en kijk wel.. ik hoop dat ik hem nog waarneem met die testjes.
    Heb eigenlijk niet zoveel zin om bij te bestellen, vind het wel erg handig.. maar ik wil deze ronde even aankijken en als ik deze ronde niet zwanger ben.. dan bestel ik weer een nieuwe lading:)

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    liessie, mooi dat het bloedverlies al gestopt is, wel naar dat er allemaal zwangeren bij jullie zijn.
    ik vind het knap hoe je erin staat!

Jenny, mooie testen.

Emmy, wow binnen een week alweer op de fiets? dat lukte mij niet met een "normale" bevalling...

Flower, ook mooie testen.

Annelyn, wanneer moet je naar de gyn, ik ben benieuwd wat hij ervan zegt, toch raar dat je wel eerst normale cyclussen had.

Vanmiddag de brief van de gyn gekregen, en ik mag dindag al heen, krijg dan ook een echo. wel vroeg!
    er is kans dat het hartje dan nog niet klopt. dan zit je gelijk in onzekerheid. vorige zwangerschap echo gehad met 6w1d en toen wel een kloppend hartje.
    nog maar 5 dagen aaah:D:D

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Geboortedatum en geslacht eerste kindje

Ons wondertje 29-12-2010
    Sweetchocolate 08-01-2011
    Leeuw 08-01-2011
    Stopcontact **-12-2010
    Renske19 02-12-2010
    TjoekTjoek 09-11-2010
    Samba 12-11-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Flowerpower50 10-2009
    Liessie83 24-03-2010

3 meisjes 7 jongens

PREGGERS
    Marise **-01-2011 uitgerekend eind juni/begin juli
    Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 31-08-2012
    Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012
    Serendipity 21-01-2011 uitgerekend 13-09-2012
    Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012
    Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012

NOD
    Stopcontact: 21 januari, ronde 1
    Flowerpower50: 19/20 januari, ronde 1
    Annelynn: 31 januari, ronde 8
    Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1
    Samba: 7 februari, Ronde 6 (ga uit van cyclus van 26 dagen)
    Renske: 12 februari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 7
    Liessie83: even geen idee.....

Afspraken VK/Echo's

Rammelaar: 16 jan huisarts
    Leeuw: 24 jan intake + echo gyn
    Nikkie: 26 jan intake + echo vk
    Hanna Mom: 31 jan intake + echo vk

19. flowerpower50

Renske: ik heb hem niet afgemaakt, na de taalopdrachten kon ik me niet meer concentreren, dus geen idee hoe hoog mijn iq was. ;)

Leeuw: bijna dus! Spannend hoor, hopelijk is er dan al een kloppend hartje te zien. Is inderdaad toch wat rustgevender! :) Hoe voel jij je verder, heb je last van kwaaltjes?

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. jeetje dat is al snel jaa :D wat fijn en tja die kans is er ja maar we gaan van het beste uit:D

Ik ga lekker tv kijken meiden
    Tot morgen

Deel Deze Pagina