Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hihi daarom heb ik dezelfde ovutesten genomen als toen ik zwanger werd van emily....de ovutesten die ik heb laten al heel snel een tweede hcg streep zien op de test :D...raar maar waar.
    Teste me bij emily ook een hoedje..en waarempel twee maanden nadat ik die dingen ben gaan gebruiken zat madametje er...wat zo zonder testen 5 jaar niet lukte lukte toen ineens binnen twee maanden wel ;)

Maar idd je kijkt de strepen haast op je testen hahaha...of ziet ze terwijl ze er niet zijn....en maar turen met die test in het licht om maar een streepje te vinden hihi.
    Zo ook met de 'klachten' hihi zo denk ik vanalles te "voelen" en dan weer helemaal niks.

Ik hoop dat je vriendin gelijk krijgt ;)

MamavanB suc6! leuk zo kort op elkaar hopelijk lukt het snel!

Voortje: wat spannend!!!!! hopelijk krijg je zo posi nieuws meis!

2. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ook wij willen voor een 2e gaan! Ons zoontje is nu 7,5 maand oud, maar ik vind het allemaal zo leuk dat ik het dolgraag nog een keer wil meemaken.
    Mijn cyclus is nog wat onregelmatig en lang na de bevalling, maar ik ben net een paar dagen geleden ongesteld geworden dus we gaan nu gewoon onze 1e ronde in.

@Voortje, spannend hoor! Laat het nieuws maar gauw weten :)

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Minkie spannend voor jullie ook de eerst echte ronde!
    hoeveel rondes verder was je toen je zwanger werd van jullie zoon?

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Voortje: Spannend hoor! Laat je het snel weten?

Onze zoon wordt in november 3. Sinds een paar maanden begon het ineens enorm te kriebelen voor een tweede en vorige week hebben we dus de knoop doorgehakt!
    Het is voor ons eigenlijk de eerste keer dat we echt bewust voor een kindje gaan, onze zoon kwam namelijk door de pil heen. Mijn cyclus is altijd al super regelmatig geweest en volgens de gyn ben ik ook erg vruchtbaar (wat mij tijdens de anticonceptie vaak zorgen baarde haha). Ik was stipt op dag 25 na mijn bevalling ook weer ongesteld (ondanks volledige borstvoeding en tot grote teleurstelling van mij want ik zat er echt nog niet op te wachten).

Dus ik hoop nu dat mijn menstruatie nog zo regelmatig is, ik denk het wel. Heb ruim 2 weken geleden mijn Nuvaring eruit gehaald (midden in mijn cyclus) en werd keurig afgelopen zaterdag (precies op dag 25) ongesteld.

Ik hoop dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn van onze tweede wondertjes!

5. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ook wij gaan voor onze 2e.
    Althans voor mij de 2e, voor mijn man zijn eerste. Ik heb al een zoon van 9 uit mijn vorige relatie. Van hem ben ik zwanger door de pil heen geraakt, dus hij was niet gepland maar wel heel erg gewenst.
    27 juli heb ik mijn Mirena laten verwijderen en we zijn druk aan de klus. Vind het heel spannend allemaal, het is dan ook de eerste keer dat we bewust voor een kindje kiezen. Ik dacht mijn cyclus redelijk te kennen, maar twijfel nu toch een beetje. Nou ja, we wachten het af, ondertussen geniet ik van de voorpret :D.

6. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    OOwww jee owww jjeeee!!! :$

HE$LPPIEEE!!!

dit kan gewoon niet.

doe net voor de grap over een ovutestje heen plassen en
    staat me daar ineens een streepje:$..gister en eergister waren ze omowit!!!.heel lich wel net als wanneer je in een eerste dagen voor eisprong zit maar hij staat er echt.
    dat kan toch niet!!!! das toch veels te vroeg nog!!!:$

Nu moet ik wel zeggen dat ik nog weet van deze ovutesten van de keer dat ik zwanger bleek van emily dat ze ook vroeg al uitsloegen...maar dit is wel heeel heeel vroeg hoor.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    welke ovutesten gebruik je?
    bij mij staan op de ovutesten altijd een licht 2e streepje. ze staan in mn album trouwens:D

8. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    op ebay koop ik ze bij fatilityplan ofzo
    groen met witte teststaafjes en de zw's zijn blauw met wit.
    ben peunerveu gelijk..pfff

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Amberliek: Op welke dag zit je in je cyclus?

10. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat als je lang bezig bent je wat gerichter wilt mikken. Maar waarom zijn jullie ovu testen gaan gebruiken en wordt het voor jou en je partner dan niet het gevoel dat het een verplichting wordt om te vrijen?

11. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ehhh de 22ste van vorige maand was mijn eerste dag van mijn nod...dus ut kan haast niet.

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Ik heb daar geen "last" van ben na 9 rondes nu pas voor de eerste rond weer aan de ovu's en bij de vorige keer pas na 5 jaar.
    ik zeg ook niet tegen manlief als hij posi is van hup we moeten
    ik probeer gewoon met friemelen en frammelen hem in de moed te krijgen en vaak lukt dat wel..ik vertel hem verder niet dat de test posi is dat wilt hij dan weer niet weten omdat het in zijn hoofd dan moeten is en dan lukt het hem helemaal niet.... dat ik het weet vind hij verder prima.....nu is het ook niet zo dat we alleen maar rond ei klussen dus valt het voor hem minder op wanneer het wel of niet "moet"

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Amberliek: Dat is wel gek zeg! Dan zou je nu dus op dag 17 zitten?
    Ik weet dat ovutesten ook positief kunnen testen op zwangerschap maar dat is wel heeeel vroeg.. Hoe positief is hij, echt een knalstreep?

Wij gebruiken deze ronde wel ovulatietesten juist omdat we deze maand nog even niet raak willen schieten (ivm afstuderen/diplomering in mei/juni) hihi.

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    nee geen knalstreep maar een lichte streep..met blote oog goed te zien (dus geen ik moet in het licht kijken dan zie ik wat) maar krijg hem maar niet op de foto:x ggrrrr.

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O maar zo'n streep kan er altijd staan! Mijn schoonzusje heeft veel ovu testen gebruikt en zij had ook altijd een streep, ook net na haar menstruatie bijvoorbeeld.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    idd zon streep had ik ook altijd

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    heb ik met deze testen niet gehad toen we bezig waren voor ons dochter....maar we moeten maar gewoon nog even 1.5 week geduld hebben dan weten we het zeker....en das zoooo moeilijk nu...hihi heb testen in overvloed dus kan me weer een hoedje testen ;)

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Wat veel reacties. Leuk om te lezen dat er zoveel mensen voor een tweede gaan!

Zelf had ik gisteren een positieve ovulatietest, woehoe :D. Flink aan de klus dus en dan nog een week of twee wachten. Oh, wat is dat toch moeilijk! ;)

Als ik er vanuit ga dat ik vandaag mijn eisprong heb, kan ik dus de 23e testen.

Wanneer mogen jullie testen?

Annelynn

19. Ik mag rond de 14e testen.. Maar weet het niet zeker ...

20. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eerised90: waarom weet je niet zeker wanneer je mag testen? Vanwege een onregelmatige cyclus? Vervelend om dan in onzekerheid te moeten zitten! Ga je de 14e dan ook de eerste test proberen, of wacht je nog even?

Deel Deze Pagina