Ik wist ook in eens zeker dat ik daarom geen symptomen had al ben ik wel met vlagen echt misselijk... gelukkig nu ook weer ... ik heb nu wel weer echt goede hoop! Zo blij met m'n echo woensdag!! (leuk, leeuw een dag voor mij en Nikkie een dag na mij!! ) Nu heb ik wel een goede reden voor een vroege echo met 7 weken, maar had liever geen goede reden gehad @ Stopcontact Ik heb echt dubbel gelegen van je verhaal, thnx, had ik echt even nodig! Maar je klinkt idd zwanger, maar ik herken het ook wel weer dat je lichaam je zo voor de gek kan houden Ik voelde me elke maand zwanger en werd ongi... en toen was ik zwanger van Evi en die ronde wist ik zeker dat ik ongi zou worden @ Tandjes Hier 8 tanden... kies 1 is deze week door gekomen... 2 kiezen onderweg en 1 hoektand onderweg... Ze is er snel mee, maar ik was nog steller ik had m'n eerste tand met 3 maanden
Geboortedatum en geslacht eerste kindje Ons wondertje 29-12-2010 Sweetchocolate 08-01-2011 Leeuw 08-01-2011 Stopcontact **-12-2010 Renske19 02-12-2010 TjoekTjoek 09-11-2010 Samba 12-11-2010 Annelynn 11-06-2010 Flowerpower50 10-2009 Liessie83 24-03-2010 3 meisjes 7 jongens PREGGERS Marise **-01-2011 uitgerekend eind juni/begin juli Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 31-08-2012 Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012 Serendipity 21-01-2011 uitgerekend 13-09-2012 Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012 Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012 NOD Stopcontact: 21 januari, ronde 1 Flowerpower50: 19/20 januari, ronde 1 Annelynn: 31 januari, ronde 8 Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1 Samba: 7 februari, Ronde 6 (ga uit van cyclus van 26 dagen) Renske: 12 februari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 7 Liessie83: even geen idee..... Afspraken VK/Echo's Rammelaar: 16 jan huisarts Leeuw: 24 jan intake + echo gyn Serendipity: 25 jan echo gyn Nikkie: 26 jan intake + echo vk Hanna Mom: 31 jan intake + echo vk
Seren: ahhh, nee toch! Wel positief dat het gestopt is! Moet je echt tot woensdag wachten met echo? kun je niet eerder? anders zit je steeds in onzekerheid.....dikke knuffel meis xxx
@ Nikkie De ha zei dat het niet heel veel zin had... de kans dat er nu nog geen hartje te zien is, is nog groot! Eigenlijk vind ik het niet heel erg... heb nu wel weer goede hoop nu het gestopt is, hopelijk blijft het zo!
Hoe bedoel je dat, dat je " in een keer wist dat je daarom geen symptomen had " . Ik snap hem niet helemaal
Hoe is het trouwens met Rammelaar? Zij had toch 16 jan (zie ik op de nod-lijst) een afspraak bij de ha? Zou het wel goed gaan???
Ik heb totaal geen symptomen terwijl ik dat de vorige keer veel meer had... had de eerste keer veel meer steekjes en dingetjes in m'n buik, was veel eerder misselijk, veel erger moe enz. Nu voel ik me totaal niet zwanger, tussendoor iets misselijk, maar verder niks... Dacht in eens... nu gaat het mis... vandaar dat ik minder voel dan de vorige zwangerschap... Maar nu het bloedverlies gestopt is... hoop ik gewoon dat deze zwangerschap gewoon anders is
Seren ow nee he! dat ga je niet menen?! Niet nog een keer! Niet nog een keer die ellende. Gelukkig kan je snel voor een echo maar wat als daar helemaal niks op is te zien? Pfff knuf. Echt kut zeg als het weer einde oefening is. Jullie schrijven echt heel veel. Haha leuk maar op mijn werkdagen moeilijk bij te houden. Annelynn is jouw bloedden al gestopt? Renske ook weer aan het opwarmen voor het echte werk? Ik mis een aantal dames. Leeuw waar ben je? Zie je ook niet in januari topic. Hier komt binnenkort mijn ei volgens mij. Heeeeeeel iets slijm (geen dikke sliert) en ongikrampen. Is dat al mijn ei?! Nu al?? Dan zal ik een korte cyclus hebben als het mijn ei is. Ik snap mijn lichaam niet. Ik snap mijn cyclus niet. Help!
OOWW Seren.. Hopenlijk gaat alles goed maar wat een schrik!! Chocolate: Ik had ook een week voor ei tijd pijn in mijn onderbuik.. De dames hier vertelde me dat dit de groei van de folikol kan zijn...goed nieuws dus.. @ tandjes Mijn mannetje (14 maand) nog steeds maar 1 tand te zien en nog geen aanstalte tot meer.. Dit is al 2 maanden zo... Ben benieuw wanneer we tand 2 mogen verwelkomen....
Goedemorgen dames! Ben nog zo moe-hoe maar zoonlief is al wakker, om 6:15 al! Het wordt steeds eerder. Samba: denk dat het indd het groeien van je follikel is, voel je ook dat het aan de linker- of rechterkant duidelijker is? Voordat mijn ei springt heb ik altijd druk en trek gevoel in heeeel mijn onderbuik met uitstralen naar 1 kant. Hopelijk sprint je eitje snel! Serendipity: hoe gaat het met jou? Alles nog goed daar?
hey meiden, Hier is het bloeden gestopt gisteravond... en vanmorgen nog niks te zien ik heb goede hoop, nu hopen op een mooie echo... pff
Fijn dat alles rustig is nu Serendipity! Al begrijp ik dat je toch niet eerder helemaal gerustgeteld bent totdat je een mooie echo hebt gehad! Ik duim voor je mee! komt vast allemaal goed! Hier: vandaag is mijn officiele NOD-dag. Volgens mij tenminste, mijn ovu testen staan op pag. 351 van dit topic en op 4 en 5 jan waren ze op hun "donkerst" en.5 januari de ovulatiepijn tot 's avonds laat dus ga dus maar van 6 jan uit als eisprong dag.
Hier ook al wakker dankzij zoonlief. Ook hier word het steeds vroeger. Vorige week sliep hij met gemak tot 9 uur. Nu is ie ook al een uur wakker. Sprong misschien??? Dus, ga nu lekker ff met hem spelen
Serendipity: fijn dat het bloeden is gestopt! Zolang het hier bij blijft, denk ik ook dat het wel goed zit! Op naar de mooie echo volgende week! Flower: gefeliciteerd met je NOD! Nu ben je echt officieel zwanger ! En dat vroege wakker worden ken ik, die van ons is ook meestal om 6.00 - 6.30 wakker. Uitslapen is bij ons 7.30 uur, zelfs op vakantie. Maar ach, je dag wordt er wel lekker lang van en dan kun je lekker veel doen . Sweet: volgens mij haal je me door elkaar met iemand anders.. Bloeden doe ik niet... Ik wacht nog steeds op m'n ei. Stopcontact: hoe is het? Nog bij de mac geweest vannacht . Moest ook erg lachen om je verhaal! En stiekem nog getest? Tandjes: mijn dochter had de eerste met 5/6 maanden en heeft en nu 10 (2 zijn er net door). Nog twee te gaan en dan zijn we even compleet! Gelukkig heeft ze er niet heel veel last van gehad. Ik hoor wel eens kinderen die midden in de nacht schreeuwend wakker worden van de pijn, zo zielig! Hier: mijn temp was vanochtend 0,3 hoger dan gisteren, dat is op zich goed nieuws. Als hij morgen nog hoger is, heb ik goede hoop dat ik toch een eisprong heb gehad gisteren. En laten we het nou net gisteren gezellig hebben gemaakt in de slaapkamer . Je hoort wel eens dat mensen zwanger worden nét voordat ze naar de gyn gaan, ik hoop dat ik daar straks ook bij mag horen!
Yeah!!! Eitje kom maarrr! Haha! Jammer dat je met ff 1 a 2 dagen later kunt zien als je ei is geweest. @Hier... mijn temp was vanmorgen 37.0 Stiekum een klein goed teken! als ik mn kaartjes van voor ons zoontje bekijk.
Goedemorgen! Hahaha, in je pyjamabroek door de Drive! Heerlijk! En waar kies je dan voor??? Ik ben zelf GEK op de Mac Flurry's!! Mmmmm..... Seren: hoe is het nu???? Pfff, schrok me dood toen ik het vanmorgen las! Ik hoop dat het weg is en weg blijft en dat het allemaal goed is! Flower: onze zoon is met vlagen ook zo vroeg wakker...pfffff...vreselijk he! Vanmorgen was het half 8, daar was ik heel blij mee!
Mac donalds is indd lekker! Een mcflurry m&m of een quarter pounder. Al moet ik er nu niet aan denken, haha! Misselijk.
9 uur heeeeeeerlijk hihih. Hier is S nu al 3 dagen wakker om 0:00 , 4:00 en dan 5:00 en niet meer willen slapen. Heb hem vannacht toch ff laten jengelen ( was niet aan het huilen maar zo aan het zeuren) en toen is hij wel weer in slaap gevallen op een gegeven moment.
Poeh! Ons wondertje... dat is nóg vroeger! Ik denk dat het hier de 13 maanden sprong is ofzo. Hij is nu de Teletubbies aan het kijken. Vind ie zo leuk! En als ze oh, oh... zeggen zegt hij ze na. De schat!