Wij gaan voor een 2e!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by leeuw86, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren.. Ik ga kei hard voor je duimen dat je niet weer zo lang hoeft te wachten! Knap van je dat je er vrij rustig onder bent.. ik hoop dat het snel gedaan is, dat jullie weer verder kunnen en dat je maar heel snel weer zwanger mag zijn!

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Seren, hoop ook dat jullie morgen toch kunnen genieten van de verjaardag van jullie dochtertje en snel weer zwanger zijn van een plakbeeb! En jij ook Liessie!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    pfff wat is m'n vriend toch af en toe een onwijze L.U.L.
    Komt net heel geirriteerd naast me zitten, vraagt of ik zin heb om mee te gaan boodschappen doen voor Evi's verjaardag... heb ik nu niet zo'n zin in nee... heb zoiezo niet echt zin in een verjaardag morgen, maarja... vervolgens zegt hij: Je bent er wel heel erg mee bezig he?!?!
    Uhm... JA!!... en gaat vervolgens weg zonder wat te zeggen... soms vraag ik me echt af of ik geen lievere man verdien...

4. flowerpower50

Noujaaaa zeg! :(
    Mannen! Hier ook soms zo'n ongevoelige L.u.l maar owee als meneer zelf iets heeft. ;)

5. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    ZUCHT!!! mannen!! Trouwens over goede moed gesproken deze ronde.. hier zijn met de laaste ongi al mijn tampons en maandverband op gegeaan... echt opperdepop!! vertik het op nieuwe te gaan hallen:D... zou het een teken zijn...

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

Jun 29, 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Seren: Ahhhh.....NEEEEEEEE!!!! Wat ontzettend kl*te zeg! Heh, ik word er gewoon verdrietig van....

En dan ook nog zo vlak voor de verjaardag van je meisje...pfff! En dan ook nog zo'n vervelende man erbij....Hij zal het vast niet zo bedoelen, maar mannen zijn meer van, als het op iets verdrietigs aankomt, 't is verdrietig, maar hup weer doorgaan...en vooral er niet te veel stil bij staan, want mannen willen niet graag verdrietig zijn, want een echte man is niet verdrietig......blah blah blah.....Wees wel duidelijk en eerlijk naar je vriend dat je echt heel erg verdrietig bent en dat het wel even duurt voordat je dit verwerkt hebt!

Bij deze een hele dikke knuffel van mij!!!

En wie weet zijn jij en Liessie zo weer zwanger van een plakbeeb!!!!

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Seren wat een botte hork zeg die vriend van je. Duh tuurlijk ben je daarmee bezig, tuurlijk heb je ff geen zin in boodschappen te doen. Laat staan om gezellig een verjaardag te vieren:( knuf meis.

Ego: moet lachen net. Schoonvader paste op Jayden vandaag. Jayden deed iets wat niet mocht. Komt Jayden naar opa, steekt zijn vinger op (van foei) en schudt nee.
    Net zaten we te eten. Hond naast stoel Jayden. Jayden "waf, eten" (althans daar leek het op) en steekt vinger met yoghurt uit naar hond.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren.. Hmmm niet handig om zo te reageren van je vriend. Maar ik denk dat dat mannen eigen is.. nu heb ik er gelukkig niet zo een maar ik denk dat velen wel zo zijn. Ze snappen het niet wat je door maakt, en tuurlijk ben je er veel mee bezig. Je hebt verdriet en wellicht ook pijn.. hun voelen en ervaren dat niet. Vertel hem eerlijk hoe jij je voelt, misschien begrijpt ie het dan meer.. Sterkte meid..

Sweet.. Typisch kinderen he, zijn zo lekker eigenwijs.
    Die van mij schud ook nee met haar hoofd als iets niet mag, hoezo bijdehand:p

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ga lekker tv kijken en heb een best druk weekendje voor de boeg. Ik probeer tussendoor nog even te komen, maar als het even duurt dan wete jullie dat. Ik kom terug hoor:)

Fijn weekend alvast meiden.

Enne Seren.. ondanks dit wil ik je toch alvast feliciteren met je dochter. Hoe dubbel dit ook is, maar ik weet niet of ik je morgen spreek.. Hopelijk vind je het niet erg dat ik dat doe

10. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    @Seren...mannen. Mannen kunnen soms iets op zo'n ongelooflijke domme manier iets zeggen! En dan komt er nog bij dat het een man is... mannen voelen zich vaak pas papa als ze het kindje voor het eerst vasthebben he? Die snappen niet hoe het voelt om een leventje in je te hebben al is het nog zó klein! Die begrijpen vast en zeker ook niet dat we vanaf het begin al tegen dat wurmpje praten...

Ik hoop, dat je ondanks alles, morgen wél een leuke dag hebt voor je dochter. Het geeft wat afleiding misschien...

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    @hier... hmm... ik heb toen straks getest (met een beetje uitgeperste urine... wel geconcentreerd) om vriendlief er van te overtuigen dat ik niet zwanger ben en we gewoon beter boodschappen moeten doen (zie posts gisterenavond ;))

Nou... heb ik dus een tuurstreepje, al binnen de 5 minuten! Duss... tig keer loop ik naar de wc omdat we daar goed licht hebben om ff te turen.
    Zondag, als ik dan niet ongi ben, zal ik weer testen.

Dus dames... weest er bij! Om 6.00 live haha... want ik moet om 7 uur werken.

12. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

Jun 29, 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Stopcontact: ja!!!!! ook al is ie heel licht, maar een streepje is een streepje!!!! joehoeee!!! Om 6.00 uur is wel erg vroeg, hihi! Ik heb de luxe dat dochterlief pas rond 7.30 wakker wordt. Als ik haar de fles geef dan ga ik meteen hier checken! Heb je geen clear blue dig. in huis? Die kunnen al 4 dgn voor nod goed testen.

13. flowerpower50

Stopcontact: spannend!! :D heb je nu 2 dagen voor NOD getest? Heb ik ook gedaan en had ook een streepje! :) (zie eerste op mijn foto). Duim voor je op een positieve test! :D ben er vast wel bij rond 7 uur! Al hoop ik toch op wat meer uitslapen. :) was net al drama met naar bed gaan! Hij is een beetje verkouden, ik begin mijn keel ook al te voelen :( bahbah.

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Stopcontact: wat spannend!! Ik ben benieuwd! Kun je niet zo'n gevoelige test doen.....????

Seren: op dat soort opmerkingen zit je natuurlijk helemaal niet te wachten!!! Gatsie! Hoe is het nu?

15. sweetchocolate

Stopcontact jaaaaaaaaaaaaaah super!!!!!!!!! Streepje = streepje. Whahahaha geweldig meis!!!!!!!:) Pfff zondag om 7 uur is het vriend zijn dienst hoor. Haha. Ben benieuwd of het een beter streepje is:)

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    seren, wat een reactie van je man.. mannen begrijpen dat niet, en wij begrijpen hun niet.. MANNEN, rare wezens zijn het af en toe.

stopcontact, dat klinkt wel als bij ons, over een test heen plassen om man te overtuigen dat je niet zwanger bent. en toch een streepje hebben haha , ben je nu niet vreselijk in de war? :D
    06:00 is wel erg vroeg, ik kom zondagochtend gelijk ff kijken als ik wakker ben!

Sweet, wat lief van Jayden, het word steeds leuker he nu ze meer begrijpen (niet dat ik het daarvoor niet leuk vond)

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    TUURstreepje hé dames :D Dus ik kan er geen foto van maken... maar dit was ook binnen afleestijd. Terwijl al mn andere testen hagelwit waren en bleven. Zolang ik geen fatsoenlijk test heb vind ik mezelf nog niet zwanger.
    Ik kan ook zondagmiddag testen. Maar dat is dan pas om 14.15 met het risico dat ik op mn werk teveel water heb gedronken.
    Het gekke is, is dat ik totaal geen testdrang meer had?

Ik denk vandaag 2 dagen voor NOD. Door omstandigheden hebben we maar 1 x geklust. Vandaag 2 weken geleden. Zaterdag, dag erna, begon mn bruinslijm. Wanneer mn ei precies is geweest weet ik dus niet. Ik denk zondag of maandag... als het later is geweest kan het haast niet raak zijn of die zwemmers hebben mega lang geleefd.
    Alles dus met een natte vinger en ik die denk mn lichaam heul goed te kennen mwhaha!

Ik denk tóch 6.00 zondagochtend hoor :D Maar dan nog zonder foto anders kom ik misschien wel te laat op mn werk.

18. sweetchocolate

Stopcontact het kan he!;) Nee test dan maar lekker zondagmorgen dan lees ik het wel ergens nadat ik wakker ben geworden.

Leeuw ja leuk he:) Vooral nu ze je beginnen te begrijpen. Het is wel een boef hoor!

Wie kijkt er ook TVOH? Wie is het met mij eens dat Paul écht niet kan zingen? Ik ga volgend jaar meedoen. Hyperactief op podium doen, ik kan toch niet zingen maar zal toch in finale komen;)

19. sweetchocolate

OMG nu verkracht hij ook nog een superleuk liedje:( ff geluid uit hoor dit is echt niet om aan te horen. Vreselijk!!!!

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden thnx voor jullie steun!
    Het zet hier nog steeds niet door, weg ongi gevoel, weg stolsels, alleen nog bruin en rode afscheiding! Heel gek! Vorige keer duurde het ook 2 dagen voor het doorzetten dus zal morgen wel komen ofzo! Al hoop ik dan liever zondag! Ik denk nog steeds dat het niet goed zit maar heb toch ergens lichte hoop! Heb in totaal nog geen inlegkruisje vol, maarja ziet er wel zo uit als of ik elk moment ongi ga worden, dus daar gaan we maar even van uit! Heb ook geen zwangerschaps klachten meer dus tja

Share This Page