Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Serendipity, wel vervelend hoor! Weet je toch niet 100% waar je aan toe bent. Hopelijk is er indd nog goede hoop voor je!
    Je hebt geen kwaaltjes meer zeg je? Had je sowieso veel kwaaltjes? Wens je alvast een fijne verjaardag voor morgen! En als het door mocht zetten, hoop ik ook zondag voor je. Morgen lekker gaan genieten hoor! Bijzondere dag :)

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Was eerst wel meer moe als anders dat heb ik niet meer, verder had ik idd geen kwaaltjes! Ga er gewoon vanuit dat het fout zit!

Heerlijk trouwens Lisa en Chris samen zingend!

Verder staat hier alles klaar voor morgen! We hebben een houten keukentje gekocht voor haar! Gaat ze echt leuk vinden! Verder hele huis versiert en videocamera ligt klaar! Toch wel zin in nu!

3. flowerpower50

Goedemorgen dames!

Serendipity, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje! :D ondanks alles een hele fijne dag toegewenst! Geniet ervan.

Annelynn: is je ei geweest? Hoop het voor je! :)

Jenny: hoe gaat het met jou? Nog weer getest?

Leeuw: hoe gaat het met jou, veel last van kwaaltjes?

Verder zo niets te melden. Weer vroeg wakker vanochtend, ;).

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden thnx voor de felicitaties, het zet hier nu door.. Nu hopen op weinig pijn, maar vrees het ergste..

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serendipity: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Hopelijk hebben jullie een leuke dag ondanks alles! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met de pijn etc. en dat je het snel een plekje kunt geven. Ik vind het echt heel erg voor je, helemaal op de verjaardag van je dochter. Dan is het helemaal zo dubbel. Dikke knuffel en sterkte. En ook: een hele fijne dag met je dochtertje!

Flowerpower: mijn temp is nog niet extra gestegen, maar wel hetzelfde als gisteren. Als ik morgen dezelfde temp invoer bij FF, dan zou ik eergisteren mijn ei moeten hebben gehad. Ik weet niet of het klopt, want mijn ovulatietesten waren op, maar dat gaan we over 10-14 dagen wel zien :p.
    Vandaag weer zo vroeg wakker? Soms is het een fase, maar soms ook blijvend.. Hoop voor jou op het eerste :D.

Stopcontact: ik las over een tuurstreepje?? Een streep is een streep he :D. Ben heel benieuwd naar je test morgen! 6.00 uur haal ik hopelijk niet, want we mogen uitslapen morgen, maar als ik wakker ben ga ik meteen even kijken! Duim-duim-duim.

Sweet: heb TVOH niet gekeken, maar het wel gelezen dat Paul laatste is geworden. Hopelijk een beetje een troost voor je :p.

Hier: vanavond gaat onze dochter logeren bij opa en oma en gaan wij met vrienden uit eten! We gaan naar mijn favoriete tapasbar (een dik uur rijden, maar je moet er wat voor over hebben :D). Daarna nog even wat drinken en dan morgen lekker uitslapen. Heb er zo'n zin in!!!

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Seren: gefeliciteerd met je meisje!!! Probeer er maar van te genieten, ondanks al die ellende. Ik leef echt met je mee! Ik hoop ook dat je weinig pijn zal hebben. Dikke knuf!!! xxx

Annelynn: oeh,gezellig een avondje uit! Tapas!!! jammie!!! Geniet ervan meis en veel plezier met uitslapen!!! ha ha!

Sweet: Paul....ach, wat moet je daar nou van zeggen...hihi! Toch vind ik hem hilarisch en grappig, maar niet voor dit programma. Hij zou prima passen in de x-factor of hollands got talent ofzo. Ik ben sowieso nog steeds in shock dat Charly en Sharon eruit zijn. En ik vond dat Chris moest winnen gisteren. Iris zingt ook goed hoor, maar verder vind ik er niet zo veel aan. Maar ja, je kan er weinig meer aan doen, ha ha! Ik ben benieuwd naar the voice: kids!

Flower: hoe voel jij je? kwaaltjes?

Hier: vanmiddag gaan we op visite bij de nicht van mijn man en die is ook zwanger (we schelen 5/6 weken), dus dat word gezellig kletsen daarover, ha ha! En we blijven daar eten en haar man kan zó goed koken, dus ik verheug me er nu al op, hihi!

7. flowerpower50

Annelynn: gezellig hoor! Geniet ervan! :D

Nikkie: best vaak misselijk, en dan nergens zin in. Het is een weeig/misselijk gevoel, en dan lust ik helemaal niets. En dan kan ik een uur erna super honger hebben dat mijn maag gewoon knort! Verder gevoelige (soms zelfs pijnlijke!) tepels, ze lijken ook al heel iets te verkleuren. Verder rommelige darmen. Veel dorst en ben ook 1 kilo afgevallen vanaf afgelopen maandag! :(
    En hoe voel jij je?

8. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Een kilo afgevallen! nou nou! dat scheelt straks weer in de zw.kilo's! ha ha!

Ik ben met vlagen een klein beetje misselijk, maar als ik dan iets eet, gaat het weer goed. En mijn borsten blijven een beetje gevoelig, alleen het is nu niet zo erg als bij de 1e. In het prille begin had ik echt vreselijke last van mijn darmen, maar nu gaat het weer aardig goed. Mijn buik is iig niet meer zo opgeblazen en dan voel je je meteen fijner in je vel. En verder ben ik wel moe, niet zozeer overdag, maar vooral 's avonds. Ik lig vaak al om half 9 op de bank te slapen, ha ha! En ik ben ineens veel prikkelbaarder. Daar heb ik normaal gesproken bijna nooit last van, maar nu word ik zelfs chagerijnig van mezelf, ha ha! En ik blijf last houden van mijn liezen. O ja, en ik heb het de hele dag vreselijk koud...ik loop constant met een fleece-deken + meerdere vesten over mij heen door het huis, ha ha!

9. flowerpower50

Koud heb ik het ook! En dan doen mijn borsten nog meer pijn! En nu heb ik, na 2 crackers om 8 uur, alweer knorrende honger, hihi. ;) Maar even weer wat eten dus voordat ik weer geen trek heb. ;)
    Ben niet heel de tijd moe, 's avonds wel wat eerder en humeurig begin ik ook al te worden. Hoort er allemaal bij. :D

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden..

Seren.. gefeliciteerd met je dochter. Ben toch even komen spieken via tel.. balen dat het juist deze dag doorzet. Bah! Sterkte meid

Stopcontact.. spannend hoor. Niks is onmogelijk he hopelijk heb je morgen een duidelijkere streep!

Annelynn.. veel plezier meis en eet smakelijk alvast

Nikkie.. jij ook veel plezier hihi

Ik ga weer verder meiden,ben erg druk!
    Oja.. the voice.. ach ik vond Paul wel erg grappig. Snap alleen niet dat Iris gewonnen heeft,ja ze zingt goed maar ik vind haar echt niet beter als Chris en Charly (vond het erg jammer dat hij al eerder eruit lag,hij was onse favoriet)!

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey meiden,

Seren: gefeliciteerd met je dochter. Hoop dat je ondanks alles toch een fijne dag zult hebben. Denk aan je!

The Voice: Paul....ik vond hem grappig en leuk. Niet kwa zang maar wel kwa doen en laten. Ik was voor Chris, vond hem supergoed. Iris zingt ook goed, maar vind't wat saai.

Hier: hebben net een goede buggy gekocht. Mac Laren raadden ze ons aan. Dus helemaal blij mee. De MURA straks schoonmaken en kan voorlopig naar zolder....hopelijk niet voor al te lange tijd....Was ook best confronterend eigenlijk. Shoppen in de babywinkel, met al die kleine kleertjes. Maar hopelijk mag ik binnenkort ook lekker los met shoppen!

Hongergevoel: dat had ik ook heel erg!!! De hele dag kon ik wel eten! En dan met name lekkere dingen...

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Heel stom misschien hoor, maar ik wil nu zoooo snel en graag weer zwanger worden, ik ben zo bang dat ik m'n 1e eisprong ga missen......Ik doe elke dag een OVU-test, maar ja, daar kun je nog niet helemaal vanuit gaan omdat ik natuurlijk nog wat HCG in m'n bloed heb. Heb er geen grip op, en dat is irritant!

13. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Seren gefeliciteerd nog met je dochter!!! Leuk een houte keukentje... hoop dat je een leuke dag hebt gehad..dat de vmk maar gauw gedaan is.. zodat je het een plekje kan gaan geven en weer vol goede moed door kan naar de volgende ronden... je mag dan wel gezellig naast me komen zitten op het wachtbankje ...:D

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Schiet hier nog niet op, 2x vandaag een soort van weeën gehad maar blijf bij weinig bloed verlies van ongeveer een tampon per dag! Misschien morgen, mag van mij nu wel gebeuren dan kunnen we verder!

Verjaardag van Evi was zo leuk!! Echt helemaal geslaagd, lekker verwend en lekker gezellig druk!

Normaal zeggen ze dat je bij de 1e verjaardag van je kind alles weer opnieuw beleefd van de bevalling enzo... Ik had er zelfs special effects bij ;) ... Zwarte humor

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Seren: fijn dat de verjaardag toch helemaal geslaagd is! Je meisje zal nu wel uitgeteld in haar bedje liggen! Hopelijk zet het nu bij jou door en ben je d'r vanaf. Als het even kan zonder al te veel pijn! Ik merk aan mezelf ook heel erg dat ik door wil! Ik wil nu, nu, nu zwanger zijn! Best frustrerend eigenlijk.....

Samba: we gaan gezellig met elkaar op het wachtbankje!

16. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    heey hallo dames,

mag ik met jullie mee kletsen? wij gaan ook voor een 2e wonder!

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Goeiemorgen!

Helaas, ik ga niet testen want mijn temp is vanmorgen flink gekelderd naar 36.7 :( Ik ga dus gewoon ongi worden.
    Laatste week was mn temp 37.0-37.0-36.9-37.0-37.0 en nu dus zo laag... jammerrrr...

Nou ik ga zo werken, doei!

18. flowerpower50

Goedemorgen dames!

Stopcontact: wat jammer meid! :( maar dan ga je de volgende ronde gewoon op roze! :D

Baby: welkom, gezellig! :D

Hier: verkouden, bahbah. Voel me helemaal belabberd. :(

19. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Seren alsnog gefeliciteerd! Gelukkig was het een leuke dag. Bijzonder he zo'n eerste verjaardag. Pfff het schiet niet op met jou he?

Baby welkom! Hoe oud is jouw zoon? Spannend! vandaag je ei! Hoeveelste ronde?

Stopcontact balen zeg! Op naar de volgende ronde.

Flower pfff verkouden. Irritant. Heerst weer he. Zoonlief en vriendlief hier ook.

Hier waren papa en mama eerder wakker dan Jayden. Wij waren om 8:30 wakker, Jayden om 08:40. Nou die kan ook gelijk aan het fruit;) Heerlijk allemaal uitgeslapen. Hopen dat Jayden in een beter humeur is dan gister.
    Gisteravond heeft Jayden voor het eerst bij ons melk uit tuitbeker gedronken. 'S ochtends melk uit tuitbeker lukt niet. Dan maar 's middags en 's avonds melk.

20. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Kan ik eens uitslapen, word ik om 8.30 uur wakker... Maar ik klaag niet, want manlief ligt nog te slapen, dus kan ik even rustig internetten, foldertjes kijken en koffie drinken, heerlijk!

Stopcontact: jammer van je temp! Gezien je eerdere temperaturen zou het inderdaad goed een aankomende ongi kunnen zijn. Als die niet komt, zou ik toch even door tempen, wie weet...

Liessie: ik snap heel goed dat je nu heel graag weer zwanger wilt worden. We willen het allemaal wel, maar jij wás het ook even. En dan voel je dat toch net iets anders denk ik. Ik hoop voor je dat het snel lukt!

Serendipity: fijn dat de verjaardag van je dochterje een succes was! Hoe vond ze haar keukentje? Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt, dan kun je weer verder naar de volgende ronde en ben je hopelijk snel weer zwanger!

Sweet: heerlijk, wakker vóórdat je wakker gemaakt wordt! Onze dochter is altijd in een goede bui als ze uitgeslapen heeft, ik hoop dat het voor jou ook geldt!

Flower: vervelend! Ik zou zeggen: lekker in bed blijven en voor je laten zorgen (thee, broodjes, chocolade), dan voel je je vast snel beter :D.

Baby: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. En veel succes met zwanger worden! We hebben ergens een NOD-lijst waar ook de geboortedata van onze eerste kindjes op staan. Ik zal het vandaag even opzoeken, dan kun je jezelf er bij zetten als je dat leuk vindt!

Hier: vergeten te tempen vandaag (thermometer lag nog niet naast mijn bed), dus geen idee of mijn ei nou wel of niet is geweest. Ach, ik ga het wel zien. Vooralsnog ga ik er vanuit dat mijn ei donderdag is geweest, dan moet ik zondag ongi worden. Als ik het donderdag nog niet ben, waag ik er een test aan. Niet eerder wat mij betreft, want ik blijf testen kopen ;).

Deel Deze Pagina