Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Annelynn lekker toch rustig aan doen. Bakkie koffie erbij, lekker rustig folders doornemen.

Hier wit slijm in onderbroek gespot! En euhm smerig detail vagina was wat soepeler! Ei op komst?:) Iemand? Vanavond maar klussen.

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Even snel heb zo een verjaardag maar kwam even kijken bij Stopcontact. Hmmm je zou dan wel gaan denken aan je ongi ja! Balen meis..

Annelynn.. hoogstwaarschijnlijk zit jij dus op het wachtbankje! Spannend toch weer,ik duim dat je niet naar de gyn hoeft!

Baby.. welkom! Klets maar gezellig mee hoor hihi

Seren.. fijn dat het een leuke dag was voor je dochter alleen wel rot dat het niet doorzet bij je,als het dan toch fout gaat laat alles dan maar snel opgeruimd worden!

Ik ga weer meiden,heb gauw meer tijd voor jullie!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Seren, nog gefeliciteerd met je dochter! gelukkig heb je toch een mooie verjaardag gehad, erg speciaal de 1e verjaardag.
    hoop voor je dat het vruchtje snel loslaat zodat jullie verder kunnen.

Liessie, logisch dat je snel weer zwanger wilt worden, ik blijf het knap vinden dat je nu een babywinkel in loopt.
    Waarom hebben jullie gekozen voor de mc laren? ik moet zelf binnenkort ook ff op pad voor een buggy vandaar dat ik het je vraag, is hij zoveel beter als bijv de koelstra? is het de prijsverschil waard?

Baby, welkom.

Stopcontact, op naar de volgende ronde!

Flower, ik ook verkouden bleeh

Sweet, wat een voorbeeldige zoon heb je, hij snapt wat weekend betekend:D
    Voor de zekerheid maar klussen.

Vandaag 6 weken:D overmorgen al een echo, ik word al zenuwachtig als ik erover nadenk.
    mijn broeken beginnen al strakker te zitten:O 1e zwangerschap had ik positiebroeken aan met 9 weken, klinkt belachelijk vroeg maar merk nu ook al weer dat het knelt.

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    dank je dames dat ik mee mag kletsen:)
    deze maand is het even wachten wanneer mijn eisprong is weet mijn duur van cyclus niet dus maar gewoon veel klussen hihi:)
    hopen dat het niet te lang duurt!
    doen jullie het gewoon op goed geluk of gebruiken jullie ovutestjes?
    degene die zwanger zijn gefelicteerd alsnog:D
    degene die nog moeten wachten succes!

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

@Leeuw spannend hoor de echo! :D
    Ik ga morgen een CB met indicator doen, nu al zenuwachtig omdat ik hoop dat er gewoon 2-3 weken komt te staan... Heb klachten met mate en in vlagen. Misschien ook nog een kv test voor de zekerheid kijken of die donkerder is. Stom he de onzekerheid.

@baby1985: ik heb ovulatietesten gebruikt! :) spannend dus deze maand! Ronde 1?

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    baby, hoe oud is je zoontje?
    ik had wel ovulatietesten gekocht, ze bleven maar positief, bleek dat ik dus al zwanger was.

Flower, die onzekerheid blijft, elke keer als naar de wc ga check ik het wc papiertje. en ben bang dat er straks niks te zien is op de echo. maar ik probeer ook te genieten.
    Leuk de cb, vooral dat er dan staat ZWANGER.

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    Hier nog steeds niks... sterker nog... het bloeden lijk bijna gestopt... ik ben het nog lang niet kwijt... dit was ongeveer 1/20ste van een normale mensturatie voor mij! Ben wel benieuwd trouwens of ik het vruchtje straks kan terug vinden... klinkt misschien erg ranzig, maar ik zou het wel willen zien eigenlijk!
    Het stomme is dat ik toch nog ergens hoop blijf houden, dat komt omdat het niet doorzet... de kans is waarschijnlijk maar 0.1% ofzo.. maar hoopvolle verhalen zijn op internet altijd te vinden he ;) Laat het maar gewoon doorzetten, dan zijn we er weer vanaf...

@ Stopcontact
    Nee lage temp. :( had zo'n goede hoop voor jou!!! Inmiddels al ongi?? Of toch nog hoop??

8. flowerpower50

Hè, bah Serendipity :( dat is niet leuk. Snap dat je zoiets hebt van "eruit en dan gaan we verder". En dat je het vruchtje wilt zien begrijp ik ook, dat zou ik namelijk ook willen. Sterkte meid! En een dikke knuffel voor jou.

Hier: ik heb sinds gisteravond regelmatig kleine steekjes rechts in mijn lies. Lijken wel een soort spierpijn-steekjes, best vervelend. :( En mijn misselijkheid is weg?!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Flower
    Die steekjes in je liezen zijn waarschijnlijk bandenpijn/groeipijn... herken ik van m'n vorige zwangerschap... juist een goed teken ;)
    En misselijkheid kan aan het begin nog heel erg wisselen... snap dat je dan meteen zorgen gaat maken, door mijn verhaal... maar tis misschien ook wel fijn dat je niet nu al kots misselijk bent ;)

10. flowerpower50

Ja dat is zo, door die nare gebeurtenissen bij jou en Liessie ben ik toch nog een beetje terughoudend in mijn genieten enzo:) is ook allemaal nog zo pril en eng enzo. En je leest zoveel van die nare verhalen :(
    Heb de groeipijn/steekjes maar aan 1 kant, rechts, en heb deze maand ook rechts mijn ei gehad.
    En geen misselijkheid is indd misschien ook wel beter ook ;) had ik bij mijn vorige twee zwangerschappen ook geen last van, gelukkig.

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Heey meiden!

Nog ff snel voordat ik zo weg ga (gaan naar vrienden van amstel live!) Ik ben vandag inderdaad ongi geworden. Nieuwe ronde... nieuwe prrrrijzen!!!

Zal morgen het lijstje aanpassen. Want het zal een latertje worden vanavond.

Toedels!!

12. sweetchocolate

Stopcontact balen zeg!

Hier klussen vanavond!!!!:) We zullen over 14 dagen zien of ik mijn lijf ken

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi meiden,

Stopcontact: balen dat je ongi bent geworden!!! Hopelijk heb je er niet teveel last van en kun je lekker genieten van de vrienden van Amstel! Wat leuk dat je daar heen gaat! Veel plezier!

Seren: wat vervelend dat het niet doorzet. Kan het niet zijn dat je het vruchtje gemist hebt en dat het nu dus al klaar is? Ik was ook bang dat ik het vruchtje zou missen. Maar toevallig zat het 's avonds op m'n maandverband. Het was een klein rijstekorreltje. Hoe vind je dochtertje haar keukentje? Is ze er lekker mee aan het spelen?

Leeuw: ohh spannend, overmorgen al echo! Wij hebben de Mac Laren gekocht omdat de verkoper het toch adviseerde. Maar we hadden van vrienden ook al gehoord dat deze erg goed bevalt. We hebben de iets duurdere en dus ook luxere gekozen. Deze heeft wat grotere banden en hij is in hoogte verstelbaar. Dat vind ik zelf wel prettig. We zijn er erg blij mee! De Mac Laren techno XT ofzo heet ie.

Welkom Baby! Hopelijk is het snel raak!

Hier: toch een beetje rotweekend eigenlijk. Heeft toch iets meer impact op me dan ik verwachtte vorige week. Toen we gisteren thuiskwamen van m'n ouders lag er een kaartje van een kennis. Aankondiging van zwangerschap. Daarnaast had een goede vriendin afgelopen vrijdag 34-weken echo en hebben ze alsnog het geslacht gevraagd. Wordt een meisje. Dus was ze zaterdagmiddag (logisch ook) lekker wezen shoppen. Ik kon het niet goed hebben, erg he!! Vind ik best wel erg van mezelf, maar wil ook zo graag.

Maar goed, we laten de moed niet zakken en gaan gewoon door! Helaas nog steeds 2e streepje op OVU-testen. Dus da's wel lastig.

Nou, heel verhaal. We gaan zo eten, dus zal de tafel eens gaan dekken!

14. flowerpower50

@Stopcontact: ah balen meid! Op naar de volgende ronde: ROZE! :D
    @Sweetchocolate: have fun tonight hihi :) en ook op naar roze over 14 dagen. ;)
    @Liessie: gatsie zit je dus niet mee met de berichten uit de omgeving, en het is ook logisch dat je het nu nog niet helemaal verwerkt hebt! Het is nog zo kort geleden! :( en lastig van de 2e streep op de ovulatietest! Maar als hij positief is van een naderende eisprong zal de streep dan niet donkerder zijn dan nu? Weet natuurlijk niet hoe donker de streep nu nog is! Hopelijk heb je snel je eisprong en zijn jullie zwanger van een plakbeeb! :)

15. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb al een tijdje niet meer gepost. Ik heb net zoals in mijn eerste zwangerschap veel last van misselijk en vermoeidheid. Bij de huisarts ging het goed, ik ga de 31e naar de vk en mag pas daarna een afspraak maken in het zkh voor een echo. Morgen precies zes weken zwanger.

Ik lees verdrietig nieuws van twee dames. Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte en rust goed uit. Dikke knuffel voor jullie allebei!

Nieuwe dames welkom!
    Zwangere gefeliciteerd!

Ik ga proberen vaker te reageren, fijne avond allemaal.

Rammelaar

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Even snel want ik ben kapot van het weekend, het was zooo druk dus we zijn nu gebroken.

Stopcontact.. Balen zeg van je ongi:( idd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ondanks dit toch veel plezier vanavond

Liessie.. Helemaal niet raar dat je je zo voelt, juist heel logisch. Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag wezen meis

Leeuw.. Spannend hoor overmorgen al een echo, ik hoop dat er al een hartje te zien is:D

Sweet.. Veel plezier vanavond:p

Baby.. Wij gebruiken ovu testjes ja, ei kan ik er prima mee vinden maar ben helaas nog niet zwanger. Hopelijk deze maand..

Meiden, wij duiken vroeg ons bedje in
    Ik ben er morgen weer

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Nee het is onmogelijk dat ik hem gemist heb... tot nu toe heb ik nog best weinig bloed verloren, vergeleken met mijn normale ongi (ik ben altijd heel hevig ongesteld) is het maar iets van 1/20ste ofzo geweest van normaal! Als ik dan terug denk aan m'n vmk bij 4,5/5 weken van de vorige keer, toen was m'n ongi 2x zo erg als anders, kwa bloeden en kwa pijn... ik neem aan dat dat nu met 6,5 week nog erger zou moeten wezen!
    Inmiddels is het alleen maar roze/bruine afscheiding... echt heel licht nog... ik heb in totaal maar iets van 4x helder rood bloed afgeveegd en ook iets van 4x wat slierten/stolsels... lekker verhaal, wel heel veel bruin bloed ;) M'n temp is ook nog 37.4...
    Ben benieuwd naar de echo woensdag... maar denk dat het bij mij gewoon wat moeite heeft om door te zetten... las op internet dat het soms wel 3 weken kan duren!! :(
    Ik hoop ook dat ik m'n rijstenkorrel straks terug kan vinden... lijkt me wel heel apart

Verder logisch dat jij je even zo beroerd voelt... ik merk dat ik nu andere zwangere ook even niet kan hebben! Had ik ook last van toen we 1,5 jaar bezig waren en ik nog niet zwanger was... toen had ik dat gevoel ook! Een mk doet echt heel veel met je, het is echt een verlies wat je moet verwerken! Sterkte meis... *knuf*

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    stopcontact, jammer, nieuwe ronde nieuwe kansen. veel plezier vanavond!

Sweet, veel klusplezier:)

Liessie, zo gek is dat helemaal niet, erg confronterend zoveel zwangeren om je heen nu.
    bedankt voor je uitleg. wist niet dat er ook nog verschillende waren van de mac laren.

Rammelaar, ik lees in je onderschrift dat je meedoet aan moeders voor moeders. je schrijft dat je misselijk bent. werkt die combi wel? goed dat je eraan meedoet trouwens

hier, moe moe moe, oh had ik al gezegd dat ik zoo moe ben?

19. sweetchocolate

Liessie, erg zeg! Wel logisch dat het zoveel impact heeft hoor. En ik snap donders goed waarom je even geen baby/zwangerschapnieuws van anderen kan verdragen. Dan zou de weg naar de sportschool voor mij ook mijn beste vriend zijn hoor! Gedachte op 0 en gaan! Even niks, even proberen je zinnen op andere gedachte te stellen. Is het Hcg je lijf nog niet uit?! Pfff dit schiet ook niet op. Maar niks aan te doen helaas.

Renske slaap lekker. Tot morgen.

Leeuw euh gokje, ben je moe? Haha. Drukke dag gehad of gewoon moe vanwege zwangerschap?

Nog 141 dagen te gaan en dan gaan we op vakantie! Hond gaat ook mee. Lekker naar Port Zeelande. Als kind kwamen wij daar heel veel. Leuk park.

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    m'n meisje met haar keukentje... :) en haar hobbelpaard

Deel Deze Pagina