Seren: ik hoop dat het niet nog eens 3 weken gaat duren voor jou! Ben ook heel benieuwd naar je echo! Voor jou ook een dikke knuffel hoor! Renske: alvast weltrusten! Rust lekker uit! Leeuw: ohhhh irritant die vermoeidheid! Maar er is dus duidelijk van alles gaande in je lichaam!! Jij dus ook lekker op tijd naar bed zeker!
He dames! Serendipity: vervelend voor je dat het niet doorzet, daar zou ik ook onzeker van worden! Hopelijk geeft de echo je meer duidelijkheid! Wat een leuk meisje heb je! En zo te zien helemaal blij met haar cadeaus . (leuk truitje: Hema? ) Liessie: snap heel goed dat je dat nu niet goed kunt hebben! Hopelijk is het snel weer raak en kun je gewoon met een dikke buik de Prenatal binnenlopen om babykleertjes uit te zoeken! Leeuw: het lijkt wel alsof je wat moe bent... . Wel een goed teken, dan is je lichaam wel ergens druk mee! Sweet: nu al aan het aftellen voor de vakantie, dan heb je er wel heul veel zin in . Snap ik hoor, heb ik ook altijd! (schuldig!). Klinkt ook goed, Port Zeelande . Rammelaar: hoop dat je je snel weer wat beter en fitter voelt! Doe maar lekker rustig aan tot die tijd! Baby: spannend, zo'n eerste ronde! Hoe oud is je oudste? En waren jullie toen snel zwanger? Renske: weltrusten! Zo, nog even een half uurtje wat nuttigs doen (wat lezen voor m'n werk) en dan lekker vroeg naar bed om bij de tv in slaap te vallen. Heerlijk! Fijne avond en tot morgen!
Ja schattig is ze he ... alleen ze is niet zo schattig als dat ze er uit ziet hahaha... tis zo'n pittig dametje die altijd d'r zin wil hebben, ontdeugend en niet van opgeven weet
Ohh, heel herkenbaar! Gaat die van jou ook krijsen en stampen als ze haar zin niet krijgt? En dan bij voorkeur ergens waar veel mensen zijn, maar het wel doodstil is? (apotheek ofzo...)
Dag lieve meiden! Baby: welkom! Gezellig dat je mee kletst en hopelijk mag je gauw op roze!!!! Seren: wat raar dat het maar niet doorzet....je gaat er meteen van denken dat je toch wel gewoon zwanger bent. Daardoor blijf je maar die onzekerheid houden van gaat het nou wel goed of niet??? vreselijk! De beste vriendin van mijn schoonzus had een week na mij positief getest, maar ze kreeg echt een enorme bloeding (die stopte wel na 2 dgn) en ze zei van, nu is het afgelopen (want ze had eerder een mk gehad) en toen had ze vorige week een extra echo en er was niks aan de hand, het hartje kloptje gewoon goed. Dus je hoort idd ook verhalen dat het wel goed gaat. Ik hoop echt dat jij bij 1 van die verhalen gaat horen!!! dikke knuf!!! Sweet: sucsex vanaaf!!! hihi Stopcontact: ahh nee toch! Balen zeg! idd, op naar een nieuwe en hopelijk laatste ronde!!! Veel plezier bij vrienden van amstel!!! Wij zijn daar ook jaren geweest, echt super gezellig!!! Leeuw: moe? joh, dat komt bij mij helemaal niet voor....ha ha! Eerder was ik alleen 's avonds moe, maar vandaag was echt erg. Ik heb zowat de halve dag geslapen en was niet vooruit te branden. Oeh, overmorgen de echo! Spannend!!! Liessie: wat vervelend dat je er dan zo mee geconfronteerd wordt. Als je op een punt bent dan je dat niet wil, dan ineens springen de zwangeren als paddestoelen uit de grond...Vreselijk irritant! En weet je waar ik me ook altijd aan erger van die meiden die ongewenst zwanger raakten, bv in dat programma op mtv: teenmoms, en dan gaat zo'n zw.schap ook allemaal goed (geen miskraam te bekennen....in dat programma dan), terwijl ze eigenlijk hopen op een mk, maar dat gebeurd dan uiteraard niet....en als je dan bewust zwanger wilt raken dan krijg je wel een mk...zo oneerlijk!!! Maar goed.... Rammelaar: fijn dat je wat van je laat horen! Minder fijn dat je zo moe en misselijk bent!!! Rustig aan doen meid! Hier: zoals ik zei, wat een mindere dag vandaag zeg! Ik was echt niet te genieten. Nou dat heb ik nooit, ik bruis normaal vd energie en ben altijd vrolijk. Ik was niet vd bank af te branden en heb een tijd in bad gedobberd en toen ging het wel wat beter. Maar vanaaf bij de buren gegeten en de buurman heeft echt ontzettend lekker voor ons gekookt. Echt super lief! Ik kook nl iedere woensdag voor hen (dat zijn nl de buren waarvan de buurvrouw ervandoor is gegaan met een ander) en dit vond ik wel echt super lief! En zo schattig...mijn dochter is ineens heel aanhankelijk naar mij toe en wil constant dat ik haar vast pak en knuffel. Zaten we net te eten met zn allen aan de tafel, dochterlief naast mij in de kinderstoel en toen hing ze steeds letterlijk aan mij en trok ze me naar beneden en legde ze haar hoofd tegen mijn schouder. Zo aandoenlijk! Zo fijn dat ze je echt nodig heeft!
@ flower jah het is idd ronde 1 @ leeuw ons zoontje is net 1 jaar geworden dus mooi moment om te stoppen met de pil @ de meiden die ongi zijn geworden balen @ seren heel veel sterkte!!!
@ dames, voelen jullie je eisprong zo jah wat voel je dan? ik heb wel lichte kramp af en toe en ook wel steekjes aan 1 kant?
Seren: wat een leuke foto's van je dochter! Wat een mooi meisje!!! Baby: ik voelde meer de dgn voor mijn eisprong constant steekjes rechts en links in mijn liezen en veel afscheiding en toen ik mijn eisprong had (tenminste dat denk ik dan) voelde ik ineens rechts een paar enorme steken in mijn lies en daarna voelde ik helemaal niks meer in mijn liezen.
@ Baby Leuk... je zoontje dus ook van januari 2011... en jij ook uit 85 ik ook.. Zijn hier echt veel januari mama's en veel jonge meiden ook!! Ik voel me eisprong... ik voel dan een drukkend/zeurend gevoel aan 1 kant... dat gevoel wordt steeds erger en erger... als de "pijn" weg is, weet ik dat tie gesprongen is! Hey maar veel klusplezier dan vanavond he!!
Baby jeeeaaahhh weer een januari mama!!! En ook jij bent van van leeftijd ok ik kom uit '86. Ik denk ook mijn eisprong te voelen; lichte menstruatiepijn en veel witte afscheiding. veel klusplezier vanavond
sweet, heerlijk op vakantie, al lekker aan het aftellen dus. moeheid is echt van de zwangerschap, er komt al 2 weken niks uit mijn handen. Seren, wat een knap meisje! zo te zien is ze blij met haar speelgoed. hoe krijg jij haar haar zo netjes? mijn dochter heeft vrij lang haar maar het zit alle kanten op, ik gooi er haarlotion in maar werkt ook maar voor even. Nikkie, wat fijn dat je zo goed met de buren op kan schieten, erg hoor dat zijn (ex)vrouw er vandoor is gegaan, het is niet meer zoals "vroeger" dat je altijd bij elkaar blijft. Baby, jeetje nog een jan mama leuk, welke datum is je zoon geboren?
@ Leeuw Haha uhm ja... in bad doen, dan met nat haar meteen kammen en haarlotion idd, maar denk dat het ook aan het soort haar ligt... ze heeft dun en stijl haar
Baby: veel klusplezier vanavond! Nikkie: heerlijk he, dat geknuffel. Onze zoon kan dat ook zo heerlijk doen. Daar geniet ik enorm van! Ben de Pfaffs aan het kijken. Hier ook meiden die dat volgen of hebben gevolgd?
ben je toevallig met evi naar de kapper geweest? miss moet ik dat maar doen dan zit het vast beter, knipjes en elastiekjes trekt ze eruit anders zou ik me daar nog wel mee redden.
Liessie: jah!! ik ben nu ook aan het kijken! het blijft leuk!!! hihi Haren: ik probeer ook steeds de haren van mijn dochter te temmen en ondanks dat ze ook fijn en steil haar heeft, schiet het alle kanten op. En mevrouw wil geen knipjes ed. Hopelijk wil ze dat wel over een paar jaar, want mama kan niet wachten om de haren te doen!