Hier ook de pfaffs en ben idd met Evi naar de kapper geweest maar daarvoor zat het ook al zo haha en heb ook echt geluk dat Evi haar speldje niet interessant vind! Raar maar waar, ze heeft er nog nooit aan gezeten
Hier stond ook de Paffs aan. Leukleuk. Jammer dat dit het laatste seizoen is. Slaap lekker dames. Wij gaan naar bed. Eerst Jayden tempen. Die had koorts voordat hij naar bed ging. Niet schrikbarend en geen pcm gegeven (ben van mening dat ik geen pcm geef onder de 38,5. Kijken hoe het nu zit met zijn temp. Daarna klussen. Alleen vriend is moe *zucht*.
Hai meiden! Hoe gaat het met jullie? Heb net een CB met indicator gedaan: zwanger 2-3 En een kv test, een mooie streep Zal later vandaag even een foto plaatsen.
Hoi meiden, Was ik weer!! Vandaag is m`n muppet jarig en dus gisteren en eergisteren voorbereidingen en HET FEEST Niet te geloven dat het alweer een jaar geleden is.... En verder gaat `t hier goed - gisteren een CB digital gedaan en ja hoor, 2-3 weken, hartstikke blij! Ik zal een deze dagen een foto plaatsen, het ziet er zo gaaf uit! @ Seren; ik heb het je al laten weten, maar ik doe het hier ook even; K.U.T. voor je.... Echt niet leuk, we zouden toch samen...? Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het niet te lang gaat duren. Woensdag ga ik me aanmelden bij MvM; dan wordt het al wat echter hoor hahaha! Och - vanochtend dacht ik even m`n spijkerbroek aan te schieten en wat denk je? Nope, ik ga NIET dicht! Wow, dat gaat vlot.... Zo strak zat ie helemaal niet??!?!
@Jenny: Dankjewel! Had eerst de kv test gedaan vanochtend, denk als die lichter is, doe ik geen CB. De controle en teststreep kwamen mooi gelijk op, alleen de controle was ietsie snel donkerder dan de teststreep. Maar ze zijn mooi toch voor 4+3? Ik hoop zooo dat alles goed blijft gaan. Leuk joh, voor MvM aanmelden, ik weet niet zo goed of ik dat ook moet doen? Heb je met je vorige zwangerschap er ook aan meegedaan? Ook ff een fototje plaatsen van je CB test én de MvM test hè?! En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine wonder natuurlijk! Nu je broeken al strak?! hihi mijn onderbroeken beginnen strakker te zitten, broeken (nog) niet.
Ik heb de vorige keer ook meegedaan aan MvM; waarom twijfel je? EN ja; ik heb 3 KV testen en een cb, onder elkaar gezet. Wordt vandaag niet wat, hoor! Komt later in de week
Hey meiden, @ Jenny Gefeliciteerd met je mannetje!!! Het viel mij echt heel erg mee, die eerste verjaardag, wilde niet dat ze 1 werd... maar ben er eigenlijk heel nuchter onder geweest haha Top dat je CB ook mooi 2-3 weken aangaf!! En over zwanger gesproken... heeft hier nog steeds niet doorgezet en bloeden is inmiddels zo goed als gestopt... hmm woensdag echo... ik snap er gewoon niks meer van @ Flower Dat is zeker een hele mooie duidelijke test!!! Gefeliciteerd meis, nog een keer! @ Hier Hier zet het nog steeds niet door... sterker nog, sinds gisteren is het eigenlijk zo goed als gestopt... tis nu meer iets donkerdere afscheiding als normaal! Vind het allemaal zo vaag nu... heb zeker weten het vruchtje nog niet verloren, daarvoor was het veelste weinig bloed en veelste weinig stolsels nog! Merk ook duidelijk verschil met inspanning, dan bloed ik meer... en als ik rustig aan doe, stopt het weer! Heel apart... Ik schrijf ook mee in "meiden van 1985" en daar is iemand die iets soort gelijks heeft mee gemaakt, alleen met meer bloed en meer buikpijn... en heeft toch nog een goede zwangerschap gehad?! Is er dan voor mij toch nog een heel klein kansje?!?! Morgen uit voorzorg maar even thuis blijven en woensdag de echo maar even afwachten! Voel me niet zwanger, maar heb nog wel zo nu en dan nog wat "zwangerschaps"steekjes in m'n buik en ook in m'n borst nog soms... maar dat kan natuurlijk ook nog van de hormonen zijn die nog even in je bloed blijven! Straks denk nog even kv testjes halen... ik weet dat het niks zegt, maar als ze lichter zijn... weet ik genoeg... zijn ze donkerder of even donker, dan houd ik die inieminie hoop toch nog maar even vast zolang het niet doorzet!
@ Seren: dat is wat ik dacht; haal een testje en bekijk wat er staat. En dan afwachten tot woensdag. Ik HOOP het ZO voor je... KV is ook op maandagochtend open he!! Hier wel in ieder geval. Weet je, het kan vriezen of het kan dooien - maar ik vind wat jij beschrijft erg apart hoor.
Ja de kv is open idd... maar Evi ligt te slapen pff wordt gek van onzekerheid! Vind het ook allemaal maar gek, vooral omdat het nu stopt ipv erger wordt, wat je gewoon verwacht! Ach misschien zet het vandaag wel door... afwachten is alleen zoooo moeilijk!! Vooral omdat ik me niet zwanger meer voel... maar het bloeden toch gestopt is... heel vreemd
Veel meiden (als ik dat zo links en rechts op ZP lees) hebben al vrij vlot een echo. Ik krijg er echt pas met 12 weken een; waarom hebben zij dat zo snel al?
Seren: wat vaag allemaal meis! Hopelijk is het positief nieuws dat je niet meer bloed! En gaat het toch nog goedkomen, ik hoop het zo ik duim voor je!!
@ Jenny Volgens mij ligt dat echt helemaal aan de vk waar je zit... ik moet naar het zh voor een echo en daar doen ze het meestal met 10 weken... alleen die muts aan de andere kant van de lijn had niet gevraagd hoe ver ik was en gewoon een datum geprikt... a.s. woensdag dus... dan 6.6 of 7 weken... maar dat was nog voor het bloed verlies Maar normaal hier ook tussen de 10/12 weken
seren, was het de moeite waard naar de kapper? ging er wel wat af? Sweet, hou het wel leuk he, klinkt nu al als moeten Flower, leuk, lekker genieten. Jenny, gefeliciteerd met je zoon alweer 1 jaar. mooi dat de cb 2-3 aangaf, zit helemaal goed dus, lekker genieten. ik heb het ook met mijn broeken, zit een stuk strakker. Seren, ik hoop het zo voor je! mijn schoonzus heeft een flinke bloeding gehad met 20 weken ook buikpijn. en wel een gezond kindje. ben er benieuwd woensdag. Jenny, ik heb me aangemeld bij de gyn en kreeg een uitnodiging en echo voor morgen, geen idee waarom zo vroeg, ik zou zowiezo meer echo's krijgen maar zo vroeg al had ik niet verwacht
@ Leeuw haha nee was niet de moeite waard... ik kan zelf niet zien dat er wat van af is wilde ook niet dat er veel vanaf ging hoor ... maar scheelt dat een vriendin van mij kapper is... dus voor 5 euro was ik klaar! Ik hoop dat haar haar nu wat voller wordt nu de puntjes er af zijn Nou ik ben ff Evi warm aankleden en naar de kv lopen
Seren: Ben heel benieuwd naar je test! Hopelijk is hij nog positief en zit jullie kleine wondertje nog gewoon veilig in je buik!