Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oke! Want mijn test van vanochtend was toch ietsie donkerder als die van vrijdag op 4 weken toen ik hem net gedaan had. Alleen nu is die van vanochtend 4+3 hetzelfde opgedroogd als die van 4 weken. Maar opzich niet erg toch? ;) Moet niet zo twijfelen hihi. Maar het viel me gewoon op. ;)

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook dat het aan het begin niet heel hard duidelijker werd maar dan moet je nu eens stoppen met testen en dan met 5 weken weer, dan ga je knallen! ;)

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirella.. Welkom en heel veel succes:D

Flower.. Het kan zijn dat de test gewoon niet donkerder kan he. Dat is heel goed mogelijk! En dan droogt ie inderdaad hetzelfde op als die andere, dan heb je zoveel HCG in je urine dat de test gewoon niet meer feller kan. Lijkt mij tenminste:) Niet zo onzeker doen meis, je hebt een hele mooie cb digital gehad vanmorgen:D

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    oowww!! seren!!! wat spannend!! ik hoop toch zooo dat alles nog goed is... wat zou dat gaaf zijn... Ik ga iig flink voor je duimen meid...

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Seren, er is nog hoop. Ik denk dat het "goed" uitpakt voor jullie en dat je dus nog steeds zwanger bent. Je hebt echt knaltesten hoor! Wow. Had bij Jayden ook bloedverlies, helder. Maar had daar geen krampen bij. Maar omdat je zegt dat het niet veel bloedverlies is en dat het ook niet doorbreekt denk ik dat je echt wel zwanger bent nog steeds. Vervelend he, zo'n lichaam die je voor de gek houdt?! Gelukkig kan je al gauw terecht voor een echo. En ik duim écht voor je dat op de echo een levend wezentje te zien is.

@ Mirella, welkom bij de groep! Balen zeg dat het weer niet gelukt is. Op naar de volgende ronde dus maar weer. Helaas. Vervelend zeg dat je geen eisprong hebt gehad een periode.

@ Nikkie, jeetje, alweer 9 weken zwanger! Dat gaat snel zeg. En donderdag de echo al, spannend spannend! Leuk joh, echo. Even beebje bekijken. Jammer altijd dat echo's nooit lang duren. Ok, behalve de 20 weken echo dan.

@ Nanon, ook jij welkom bij de club. Haha, grappig dat je zoontje wel een broertje wilt maar geen zusje. Moet er wel om lachen. Je weet wat ze zeggen he, over kinderen. Ze spreken altijd de waarheid:p Dan maar hopen dat jullie goed geklust hebben om ervoor te zorgen dat jullie weer een zoontje krijgen. Spannend, morgen al testen. Zal snel zijn als het nu al raak is. Leuk!

@ Stopcontact, gaaf zeg, Vrienden Van Amstel Live! Vriendin van mij is er ook geweest. Wil daar ook een keer naar toe, maar het komt er eigenlijk nooit van. Met wie ben je geweest? Auto kapot? Viel de schade mee of?

@ Renske, en, nog gelukt met een tukkie doen? Jeetje, om 12:00 uur en je valt al in slaap! Hahaha

@ Leeuw, ow, geen zorgen, het klussen blijft wel leuk. Heb gezegd dat we iedere 2 gaan klussen maar weet niet of we dat een hele maand gaan volhouden. Dus vanaf volgende maand ga ik tempen of ovu testen gebruiken.

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad?

@ Hier nog steeds een ziek kind. Gister was de koort verdwenen ineens. En nu is hij weer op 38,0! Arm kind. Om 19:00 meneertje maar op bed gelegd. Even in bed uitzieken. Morgen wou ik naar de fotograaf (kreeg brief in de bus dat ik voor €2,50 1 foto formaat 13X18 kon laten maken), maar betwijfel of ik erheen ga. Ik moet wel met hem naar buiten. Morgen maar even kijken dus.
    Vanavond Teen Mom kijken, nog meer volgers van Teen Mom?

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Sweet: hopelijk word je jongen snel weer beter!! Wel leuk altijd om mooie foto's hebben. 2 weken terug is manlief met mijn dochter naar de Coop geweest want daar kon je foto's laten maken van je kind (volgens manlief waren het echt super leuke foto's) en woensdag kan weer komen om vervolgens je maandinkomen uit te geven. 2 foto's van 9 x 13 cm kost gewoon 9 euro...pfff, dus je wilt niet weten hoe duur grotere foto's kosten...maar goed, we zullen vast weer overstag gaan, hihi! Ik heb eerder wel eens teenmom gevolgd...misschien vanaaf maar eens weer kijken! ha ha!

Mirella: welkom meis! gezellig! en snel op roze gaan he? ha ha

7. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Oh, ik zie net dat teenmom nu op tv is...ha ha! wat een ellende toch allemaal weer...ha ha!

8. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Sweet: hoe zit het met derek (vader van sophia)? ik wist niet dat ie dood was...wat is er gebeurd?

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Derek heeft een auto ongeluk gehad toen Farrah zwanger was van Sophia.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mirelladebeer, welkom

flower, dat heb ik ook dat als hij opgedroogd is ineens minder donker lijkt

Sweet, beterschap voor je zoontje, toen ik met R bij de dokter was zij hij me dat je niet meer binnen hoeft te blijven met koorts, dat is ouderwets. het gaat alleen erg tegen je gevoel in omdat je altijd dacht dat dat niet goed was.

teenmom. zijn de nieuwe afleveringen er al op?
    ik ga zo spoorloos kijken

vandaag mijn eerste flinke jankbui gehad, lang leve de hormonen:S maar ik mag niet klagen, ben erg dankbaar dat ik zwanger mag zijn. morgen de echo!

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Teenmom: werd nieuwsgierig over Teenmom, dus heb hem er maar even opgezet. Oh, het is volgens mij alweer afgelopen.......:(

Seren: meid, wat onzeker zeg. Die testen van jou knallen wel enorm. Hopelijk kun je vannacht wat slapen, je zal wel zenuwachtig zijn voor de echo. Hoop morgen na half 1 snel positief nieuws van je te lezen! Ben gewoon zenuwachtig voor je, haha!

Welkom nieuwe meiden! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!

Nikkie: ohhhh, donderdag echo! Spannend!!! Ben benieuwd!

Sweet: hopelijk knapt je kleine meneertje snel op! Beterschap!!

Hier: niet veel nieuws. Weer aan het werk geweest. De woordenschat van onze zoon gaat ineens met sprongen vooruit! Zo leuk!!!! Ik heb aldoor wat steekjes en voeltjes in m'n buik....dat kan toch nog geen voorbode op een eisprong zijn:(. Vanavond weer aan de klus. Ik wil om de dag. Ik wil er alles aan doen om weer snel zwanger te raken;)!

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leeuw: jij morgen echo! Spannend!!!!

13. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Leeuw: ha ha! same here!!! ik word nog eens gek van mezelf! gisteren keek ik manlief aan en begon zo maar te janken...doe ik normaal gesproken nooit! hihi!

Oeh, spannend de echo! Hoe laat is de echo? wel meteen laten weten of alles goed was! ben zo benieuwd!

Sweet: oja, dat was ik vergeten! echt sneu dat hij nooit z'n dochter heeft zien opgroeien....

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    liessie, geen idee of dat nu al je eisprong is, gebruik je ovutestjes? klusze;)

nikkie, gelukkig herkenning, ik wist al niet meer of ik dat met de vorige zwangerschap ook zo vroeg had, maar het zal wel normaal zijn. ik zie ook allemaal beren op de weg, kan ik dat straks wel 2 kinderen? enz enz herken je dat ook ?

morgen om kwart over 11 is de echo, dan om kwart voor 12 gesprek bij de gyn. mijn dochter doet haar middagdutje bij mijn ouders, daarna weer naar huis, dat word wel ongeveer 3 uur dat ik het hier kom vertellen

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Hoever zit je nu in je cyclus dan?? Misschien voel je je ei groeien??
    Ow en morgen om half 1 heb ik nog geen nieuws hoor, woensdag om half 1 wel ;)

@ Sweet
    Beterschap voor je mannetje!!! Ik geef hier trouwens ook zelden een paracetamol... laat dat lijfje het maar leren om het zelf op te lossen, vind ik dan ook ;)

@ Leeuw
    Spannend morgen!! Kom je hem meteen showen?? :)

16. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Leeuw: oja, allemaal zó herkenbaar! ha ha! het ene moment ben ik zielsgelukkig en dolblij en het andere moment het tegenovergestelde...hihi! Vooral manlief moet het ontgelden....arm schaap! Zegt ie ook nog van, oh ik kan wel weer merken dat je zwanger bent, al die hormonen weer.....nou, als ik in zo'n bui ben, dan kan ik hem wel wat aandoen...ha ha ha!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sorry Seren!!!! Even in de war! Dan zal ik dus moeten wachten tot woensdag!

Ik gebruik OVU-testjes. Volgens mij gaat de HCG langzaam, mij te langzaam, uit m'n bloed. Maar we klussen gewoon hoor, huppakee, haha!

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn man zei ook heel lief, schat dat komt door de hormonen, achh ik kon het niet hebben, hou je mond! hihi oeps:)

erg fijn die herkenning:D

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    @ seren jou testen knallen van het beeld zeg jemig!!! hopen op goed nieuws woensdag! ik zal voor je duimen.

ik zie hier idd veel januari mama's voorbij komen leuk hoor!

@ hier heb al een aantal dagen zeurderig gevoel in onderbuik en trekt door naar de rug weet niet wat dit is en herken dit ook niet:( hoop dat me eisprong snel komt vind het allemaal erg lastig wanneer wel wanneer niet maar goed klussen maar op goed geluk:)

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ baby
    Kan dat gevoel niet van je ei zijn dan??
    En ik zou 6,5 week zwanger moeten zijn, vandaar dat tie knalt... uhm denk ik?!?! Nu nog hopen dat het idd goed zit daar..

@ Liessie
    Geeft niet... ik kan het hier ook niet allemaal bij houden, je moet zoveel onthouden dan ;) wel goed voor je geheugen training ;)

Deel Deze Pagina