Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Renske
    En je weet zeker dat je heel erg ongesteld ben geweest de afgelopen keer?? ;) Dat wordt weer klussen :) of iig zit je goed met gisteren!!! :)

Ik heb dat gelukkig niet met dat slapen... Ze doet wel wat moeilijker ergens anders, maar als ze echt heel erg moe is, gaat ze wel slapen! Al moet ik wel zeggen... echt een vakantie is voor ons ook alweer lang geleden, ben ook benieuwd hoe aankomend weekend ons weekendje weg gaat worden met Evi! :)

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ow en idd vanaf zondag geen bloed meer gezien :) sinds gisteren zelfs geen donkere afscheiding meer :) klinkt toch wel hoop vol he?! Ben alleen zo bang dat er toch iets niet goed is... dat het gewoon nog moet komen... maar het is bijna morgen!! :)

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. We zitten telkens te kijken bij Kids World Club hotels. Daar hebben ze namelijk alles in het hotel voor je kleintje. Box, babybadje, buggy etc. Ideaal dus!
    Alleen ben ik zo bang dat ze niet wil slapen daar en de hele boel op stelten zet. Want ze wil echt nergens anders slapen, en toch willen we graag een keer op vakantie.. we zitten dus nog een beetje te kijken of we het echt gaan doen...

Seren.. Wat goed dat je geen bloed en donkere afscheiding hebt! Dat klinkt idd hoop vol. Ik ga morgen (en vandaag ook) de hele dag aan je denken, hoop zo dat je morgen goed nieuws komt melden hier:)

Wat betreft me ongi.. tja volgens mij was ie gewoon normaal ja de vorige keer.
    Ik denk gewoon een extreem vroeg ei ofzo? weet het anders ook niet.

Eigenlijk wilde ik deze ronde om de dag klussen.. dus gisteravond hebben we geklust. Nu begin ik te twijfelen of we vandaag ook niet even moeten klussen... hmmm...

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik zeg DOEN ;)

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik heb het om de dag gedaan, omdat ze zeggen dat dat beter is. Mijn ei was of 5 en 6 jan en heb sowieso 3 en 5 geklust, erna niet meer. ;) dus ik dacht dat we hem misschien mis waren gelopen.

Seren: indd heel erg hoopvol! Denk ook aan je morgen, en vandaag ook. Vind het toch zo spannend leef heel erg met je mee! :)

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi allemaal!

@klussen... wij doen het altijd om de dag. Ben ik 4 x zwanger mee geworden dussuh...

@sprong... hier ook een kind in een sprong. Maar over het algemeen valt het nog mee. Wel eerder brullen als hij iets wil hebben aan de andere kant van de tafel... omlopen ho maar. Brood eten gaat beroerd... alleen maar mee spelen. Vroeger wakker. Knuffelen? mwoah... kind heeft zowieso geen zitvlees :D Maa tijdens een koekje of wat drinken blijft hij heerlijk bij me liggen.

@Vakantie... ik ben ook een beetje aan het kijken maar twijfel of we weg gaan. We gaan wel in mei een midweek naar het Meerdal. Heb ik enorm veel zin in!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leeuw hoop dat de echo goed was en misschien zelfs al een hartje gezien;)

Renske heerlijk lijkt me dat hoor.
    S slaapt ook nergens anders dus ben benieuwd in de toekomst.
    Hier zit vakantie er niet in dit jaar.

stopcontact dat is ook lekker toch weg en lekker kortbij:)

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Zit op het werk en check steeds even ZP! Ben zo benieuwd naar Leeuw!

Hier drukte en chaos! Maar goed, wordt vanzelf half 5......

9. flowerpower50

Ben ook heel benieuwd naar de echo van Leeuw! :D

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een die zit te wachten hihi:p

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Bijna morgen... Hoe laat mag je?

12. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hoe ik me verder voel?
    Tja, eigenlijk wel goed - beetje moe, maar dat had ik misschien ook wel kunnen zijn zónder zwanger te zijn hahaha! Verder nergens last van, geen pijnlijke tieten oid. Soms beetje maagzuurderig, maar dat neem ik wel voor lief. Oh; en natuurlijk wél die onrustige nachten, maar ik word vanzelf moe genoeg he haha

@ vk bellen: ik doe dat volgende week woensdag, dus met 6 weken. Dat is vroeg genoeg!

Ik heb me gisteravond al wel aangemeld voor MvM; ze zal dan deze week wel bellen en dan volgende week hopelijk langskomen. Ik heb niet altijd tijd, dus daarom vrij op tijd aangemeld. Weer in de potten piesen :cool:

@ Leeuw: pompidompidom, we wachten :cool:

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Leeuw waar ben je? ;)

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw: ik wacht ook :D. Je had toch drie uur gezegd ;). Hoop dat je een mooie echo had!

15. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Leeuw waar ben je?! We zijn nier nieuwsgierig hoor. Haha

16. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik begin me haast ongerust te maken...

17. flowerpower50

Nou inderdaad, ik ook Jenny!

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu aan het genieten van het goede nieuws maar haal ons a.u.b. uit onze bezorgdheid:) dank u:) we leven met je mee meiss

19. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Idd LEEUW waar blijf je meid? hihi

Flower: wbt bellen voor echo/intake; bij ons in de stad moet je zowat echt meteen bellen als je net een positieve test in handen hebt, want die zitten al weken van te voren bomvol. Er is maar 1 praktijk in de stad met maar 2 dgn spreekuur (in totaal)...veel te weinig dus. Maar als je in een grote stad (of juist klein dorp) woont met meerdere praktijken maakt het denk ik niet uit.

Olifantje: welkom!!! hopelijk ga je snel op roze!!!

Vakanties: ja, lastig he als je kind alleen thuis goed slaapt. Mijn dochter slaapt redelijk bij mijn ouders en schoonmoeder, maar voor de rest nergens. Mijn man heeft, voordat ik zwanger was, 3 weken vakantie vast laten leggen vanaf begin aug.....maar ik wil eigenlijk zo vlak voor een bevalling niet ver weg en ik weet niet of ik eigenlijk dan wel weg wil, ook vanwege dochterlief. Hmmm, lastig, want ik wil eigenlijk nog wel even weg.

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Leeuw?

Hier weer licht bloed verlies, kutzooi! Gelukkig is het bijna morgen! Hopelijk kunnen ze zien waar het vandaan komt!

Deel Deze Pagina