Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ik duim voor je Seren!!!

2. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seren, hopelijk heb je een goeie echo vanmiddag.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    meiden ik ben er ff 2 dagen niet, computer moet naar de maker:(:(

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden

Ik had gisteravond ineens visite, dus heb laat in de avond even gespiekt naar Leeuw en ik zag goed nieuws:D:D

Leeuw.. Super zeg dat je echo goed was en ook al een hartje gezien, wauwwww:D:D echt super leuk voor je.
    Succes met je computer..

Seren.. Ik las iets over bloedverlies:(:( nee toch:(:( heel veel succes vandaag meis bij de echo. Mijn duimen draaien voor je.

Liessie.. Lastig ja, het kan nog HCG wezen alleen dat weet je helaas niet. Ik zou gewoon om de dag klussen als dat mogelijk is.

Sweet.. Het hoort er echt allemaal bij. Ook dat slapen, kan soms een drama wezen in zo'n sprong. Ook was het aankleden een aantal weken terug een ramp hier, nog wel eens. Mijn dochter vind het
    namelijk een enorm drama als ik haar knoopjes dicht wel doen bij een truitje ofzo. Raakte ze helemaal in paniek!
    Gelukkig ging het gisteren weer wat beter bij jouw! Het komt allemaal weer goed, alleen is het soms erg vervelend zo'n sprong, je wilt wat doen bijvoorbeeld troosten en dan laten ze het niet toe...

Hier:
    Vandaag wederom een knaller van een ovu test..
    Naja we hebben in ieder geval ons best gedaan:)
    Vind hem wel vroeg deze ronde.. ach ja, is een keer wat anders:p

En nu heb ik last van witachtige afscheiding, terwijl ik altijd rond me ei eiwitachtige afscheiding heb.
    Het verbaast mij dan ook dat me ovu testen positief zijn..naja!

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Renske: ik had direct na mijn ei ook witte afscheiding deze maand! Nu nog steeds!

Serendipity ik denk aan je meid!!

6. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw: ik zag dat je een goede echo had, gefeliciteerd! En die termijn lijkt mij ook niet helemaal goed nee... Dat is wel heul vroeg positief testen :D. Succes met je computer en tot over twee dagen!

Renske: het is inderdaad wat vroeg voor een positieve ovu-test, maar beter te vroeg dan te laat kan ik uit ervaring zeggen :p. Heb je nog niet de neiging om er een zwangerschapstest aan te wagen? We hebben nu al een paar meiden gehad die toch zwanger bleken... Wil je niets aanpraten natuurlijk, want je kunt prima nu een ei hebben hoor!

Seren: succes met je echo! Hoop dat je op dit moment goed nieuws krijgt! En zo niet, dan zijn we er voor je hoor!

Baby: ik hoop ook voor je dat het niet meer zo lang duurt voordat je je ei krijgt! Ik heb er deze ronde op moeten wachten tot dat 32 en dat duurde lang kan ik je vertellen! :p

Nieuwe dames: welkom. Ik zal vanavond echt even de NOD-lijst opzoeken, dan kunnen jullie er bij op!

@slapen: Renske, je had het over niet slapen op vakantie en of je dan wel moesten gaan. Onze dochter is ook een slechte slaper (gaat nu gelukkig beter). In slechte tijden hield ze het wel twee uur vol om te krijsen als ze in bed lag. We hebben echt álles geprobeerd. Het enige dat hielp was haar in slaap wiegen in onze armen. (zowel thuis als ergens anders) Wij zijn ondanks dat gewoon overal heen gegaan en ik heb er geen spijt van! Het slaapritueel duurt iets langer (in slaap wiegen kan veel tijd kosten ;)), maar we konden zo wel mooi weg. En bij onze dochter was het ook zo dat ze na één of twee nachten gewend was en dan alweer iets beter sliep. Nu is ze na één nacht gewend en gaat dan gewoon lekker slapen. Uiteraard met haar lieveringsbeer :). Ik zou dus gewoon gaan, als je behoefte hebt aan vakantie. Maar ik snap heel goed dat je twijfelt! Die Kids World club hotels zien er wel heel goed uit!

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nog niks van Seren.....

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. Maar ik zit nu nog niet na ei he..
    Ik had gisteren een knallende ovu test en vandaag.. en normaal heb ik dan altijd eiwit achtige afscheiding, nu dus witte.. vond dat zo raar ben ik niet gewend:)

Annelynn.. Ja voor mijn doen is dag 12 wel erg vroeg, als je nagaat dat ik ook weleens een knalle had op dag 17 en 18..
    Nee heb daar eigenlijk niet aan gedacht, want ik ben echt gewoon ongesteld geworden afgelopen keer zoals normaal dus daar zoek ik niks achter!
    Maja eens zien hoellang de testen positief blijven:p

Jaa we twijfelen heel erg, je zit natuurlijk wel in een hotel met andere gasten.. en als dochterlief het dan vertikt om te slapen dan ben je zelf ook niet lekker op vakantie. Ach we zien het wel. Echt er tussenuit gaan hoeft nog niet eens zo zeer, alleen vonden we de hotels van Kids world club erg mooi en zeer kindvriendelijk.. vandaar onze interesse:p

Seren.. Ik denk ook aan je!

9. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Wij zijn al eens naar het Center Parcs hotel in Zandvoort geweest. Heerlijk!! Alles van een hotel, maar niet de gene als je kindje even huilt - het hele hotel zit vol met gezinnen hahaha!

@ Seren; pfff, jij weet het inmiddels al. We wachten gespannen af....

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    ff snel want we gaan het onze ouders vertellen dus gaan er meteen weer vandoor...
    We hebben een kloppend hartje gezien!! :) 6.2 weken kwam er uit ipv 6.6 weken... maar volgens de gyn is het onbetrouwbaar en zou het best 6.6 weken kunnen zijn!
    Wat we ook hebben gezien is een 2de vruchtzakje... maar zonder hartactiviteit... verklaard wel het bloedvlies!!
    Het is nu afwachten of de zwangerschap goed gaat, over 3 weken weer een echo! Spannend!!
    Ben zo blij!!

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Och meid, ik zit hier gewoon een beetje te grienen!! Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

En nu iets harder te grienen, ben zo blij voor je!!
    Dus eigenlijk was je in eerste instantie zwanger van een tweeling?? Wow....

Whaaaaaaaaaaaaa JIPPIE!!!!!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren.. Meissssss wat een goed nieuws dat je toch nog zwanger bent!!!
    Maar je was dus eerst zwanger van een tweeling????
    Jeetje!! Heftig!!
    Hopelijk blijft de rest van de zwangerschap goed gaan en heel erg fijn dat je over 3 weken weer mag.. al is het alleen maar voor de geruststelling:)

Gefeliciteerdd meiss!:D:D

13. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben helemaal happy, mijn dag is goed :cool:

Ik ben aan het bedenken hoe we het de ouders en m`n zusje gaan vertellen - ik denk dat we dat dit weekend maar gaan doen, ik kan het toch niet voor me houden. Ik wil graag zo`n T-shirt met 'ik word grote broer', maar waar kun je die kopen behalve op internet?? Ik bedoel, het hoeft ook nou weer net gelijk 20 euro te kosten, voor dat eventjes....

Anders ga ik er zelf een maken hoor, lang leve Hema en Action - maar misschien heeft iemand DE tip?

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenny.. Prenatal heeft die shirtjes ook volgens mij. Weet niet of die in de buurt zit bij je?

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Nope :(

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oh Seren wat fijn!!! :D :D wel heel naar van het lege vruchtzakje maar wat fijn dat er in de andere hartactiiviteit was! :) lekker genieten nu!
    Ben heel erg blij voor jullie!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Gefeliciteerd Seren! Wauw! Supergoed nieuws!!!!!

Jenny: ik heb een shirtje via internet, shirtje was 8,99. Dat vond ik wel te doen. Ben hier alle babywinkels, incl.Prenatal, afgeweest en kon niks vinden.

18. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    @ Liessie: welke site was dat?

19. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55