Meiden weten jullie of bekkenbodem spieren aanspannen tijdens dit stadium van de zwangerschap, dus zo vroeg, slecht is? Of juist goed?
@Flowerpower. Oh als ik eenmaal in bed lig, slaap ik wel haha. Ik heb zelf de HA niet eens gebeld. Moest hier eerst vk bellen en intake is bij haar, daarna door naar de gyn. Jij moet ook bij de gyn voor controle begrijp ik? (sorry als je dat al eens hebt verteld, mijn hoofd is een zeef momenteel...) @Nikkie. Ik kan helaas niet 's middags slapen, dochterlief slaapt dan niet meer. Jammer hoor! @Annelyn. Lief om te horen dat je me miste! Ik moet dit echt even op een laag pitje zetten, anders lijden belangrijkere dingen eronder. Kan nu rustig ff bijlezen (tis gelukkig ook rustig met schrijven!). Het is idd al bijna dinsdag, spannend. Nog steeds misselijk, dus begin er een beetje vanuit te gaan dat het wel goed zit ja. Het blijft voor jou wel erg spannend he. Wanneer wil je gaan testen? @mirella. Heh, wel wat baale of niet? @Sweetchocolate. Beterschap voor je kereltje! Niets is zo zielig als een ziek kindje. @
Heey meiden! @Mirella, jij ook ongi geworden? Balen Deze ronde eindigen we op roze, goed? @Sweet, beterschap voor je zoontje en je moeder. @Hier... weinig byzonders te melden. Alleen ons zoontje heeft al 3 avonden onrustige momenten. Gisterenavond weer. Flink huilen en moeilijk te troosten. Ik denk dat het de beruchte 13 maanden sprong is? Niet dat ik er erg in geloof, maar hij is al zeker 1,5 week sneller boos en huilerig. Terwijl hij vandaag zo gruwelijk lief is geweest... tijdens het avondeten sloeg het om. Zn vlees is op... maar de rest pfff... kennen wij niet van hem, want hij is zo'n goeie eter geweest altijd!
Gelukkig niet mijn eigen moeder hoor die op de ic ligt nu Hier opgezocht en als ik echt vorige week mijn ei had zou vandaag innesteling zijn.
@Nikkie: de termijnecho wordt hier altijd in het ZH gedaan, en dan moet je als je die gehad hebt volgens mij naar de VK ermee. @sweet: veel sterkte de komende tijd!
Goedemorgen! Sweet: hoe is het met je zoontje en schoonmoeder? Hopelijk al wat beter! En hoe is het met de rest? Hier nog geen ongi en nog een hoge temperatuur, dus ik heb goede hoop dat ik vandaag nog niet ongi word . Maar vorige ronde was mijn cyclus ook in de war en werd ik later ongi dan verwacht, dus ik maak me nog niet al te blij. Als ik donderdag nog niet ongi ben, ga ik er eens een testje aan wagen. (stiekem vind ik het toch wel heeel spannend worden nu )
Oooh Annelynn, wat spannend! dat je nog tot donderdag kunt wachten, hihi Heb 2 dagen voor nod al positief getest, had het eigenlijk niet verwacht, denk doe er gewoon eentje, dan weet ik dat ik ongi wordt. Ik duim mee voor een positieve test donderdag, of eerder haha
Hey meiden, afgelopen dagen beetje druk gehad en even geen puf voor ZP. De miskraam hakt er toch best in en de onzekerheid wanneer er nu weer een eisprong komt en de ongeduld is nu volop aanwezig! Niet dat ik hier hele dag somber en sip zit hoor!! Maar de teleurstelling is toch wel erg groot! Annelynn: spannend meid!!! Ik hoop zo voor je dat je een knaltest hebt!!! Heb voor de rest bijgelezen maar zit nu midden in de rotzooi! Dus ga gauw weer verder! Doen wat aanpassingen in de huiskamer, wordt heel mooi! Dus ga gauw verder!
Ha lieve meiden! Annelynn: oeh, je houdt het wel spannend hoor! als je slijm hebt, hoge temp en geen ongie, da's zeker goed nieuws! Ik duim voor je! Sweet: sterkte met schoonmoeder en zoontje! Altijd zo naar als ze koorts hebben. Flower: over de bekkenbodemspieren....geen idee, ik vroeg mij dit ook al af. Dat weet de vk/gyn vast wel. Hanna mom: da's minder dat je dochter 's middags niet meer slaapt. Ik ben zo blij dat de mijne nog 2 dutjes overdag doet! Maar volgens mij is dutje nr 1 er aan het af gaan, want ze wil steeds vaker 's ochtends niet slapen. Ik hoop het nu nog niet, want ik vind het zelf wel zo makkelijk, maar goed, het gaat toch een keer gebeuren, ha ha! Stopcontact: ik ben zelf niet erg op de hoogte vd 13-maandensprong, dus er staat me nog wat te wachten, lees ik! ha ha! Mijn dochter had gisteren alleen last van een derde tand die doorkomt, dus ze was vreselijk hangerig en huilerig, pfff! Succes met je zoontje! Hopelijk heeft hij er snel geen last meer van! Mirella: jammer zeg! op naar de volgende roze ronde!!! Gisteravond een feestje gehad en hield het zowaar goed vol (normaal lig ik om 20.30 al te slapen op de bank) en ik was dus rond 01.00 thuis en ik kon door manlief heerlijk uitslapen! Aangezien dochterlief last heeft van die tandjes die allemaal tegelijk doorkomen, heb ik spul gekocht voor de tandjes, maar mevrouw weigert haar mond open te doen en klemt echt haar kaken op elkaar...zucht....dus het is echt een hele marteling om dat spul erop te doen. Ik doe het er nu pas op als ze er echt last van heeft. Arm schaap!
Goeiemorgen dames! Hier is ons zoontje ziekjes Gisterenavond een uur liggen kreunen in bed. Eruit gehaald en toen was het brullen. Meneer had 39.5 koorts... Na een zetpilletje even tot rust komen weer naar bed. Vannacht heeft hij redelijk goed geslapen en vanmorgen eerst 38.1 en bij het terug naar bed 37.9. We hebben samen op de bank tv gekeken (doet hij anders niet snel, tegen je aan liggen) en ook even gespeeld. Vanmiddag hebben we eigenlijk een verjaardag. Ik denk dat we maar omstebeurt gaan.
Liessie: ik heb er, gelukkig, geen ervaring mee, maar het lijkt me ook dat het heftiger is dan je denkt. Het is niet iets wat je 1,2, 3 verwerkt hebt...Daar is tijd voor nodig. Sterkte meis en dikke knuffel!!! Succes met de woonkamer! Altijd leuk om dingen te veranderen!
Bedankt voor al het meeleven en duimen, daar zal het in ieder geval niet aan liggen . Liessie: ik kan me voorstellen dat het zwaar is! Ik ben in ieder geval druk aan het duimen dat je volgende maand al weer op roze mag! Het is je vreselijk gegund! En voor nu veel plezier met de woonkamer, altijd leuke klusjes! Nikkie: vervelend dat je dochter zo'n last heeft van haar tandjes! Ik vind het altijd zo zielig omdat je ze nog niet kunt uitleggen waarom ze pijn hebben. (of dat er iets is wat helpt als ze maar hun mond open doen...). Ik hoop dat ze er snel geen last meer van heeft! Wel lekker dat je kon uitslapen! Dan voel je je vast heerlijk uitgerust nu . Stopcontact: beterschap met je zoontje! Gelukkig is de koorts gedaald, hopelijk blijft dat zo! Flower: ik weet ook niet of ik het volhoud tot donderdag hoor! Kan best zijn dat ik er dinsdag al een testje tegenaan gooi... Dan zit ik op 12 dpo en zou het moeten kunnen (als ik nog niet ongi ben natuurlijk).
Heey Meiden, Zo nu heb ik even wat meer tijd om te reageren, gisteren was het zo druk. Vandaag lekker wat rustiger en lekker een filmpje kijken met manlief.. Mirella.. Balen van je ongi, succes in de volgende ronde Annelynn.. Ik ben niet zo goed met dat slijm, ik verwar het nogal eens met elkaar en het is iedere ronde weer anders bij mij dat ik er niks zinnigs over kan zeggen. Sorry. En wat houd je het spannend, en wat knap dat je nog niet gaat testen. Respect Stopcontact.. Ik denk dat het een fase is van uitproberen. Hier ook, me dochter is altijd zo lief alleen met het eten soms... Zo ook de boterham in de middag, is echt al een paar dagen een groot drama. Madame wil alleen maar spelen, dus ik denk dat het een fase is. 's Avonds is ook zoiets met eten, ze wil echt alleen datgene eten wat wij ook eten en tegelijk met ons.. anders weigert ze het! Ooh ik lees dat ie toch echt ziekjes is, sneu he voor die kleintjes Beterschap Sweet.. Sterkte de komende tijd! Nikkie.. Ooh fijn he die tandjes, NOT. Wat voor spul heb je? Dentinox? Liessie.. Succes met je woonkamer, even lekker je gedachten verzetten meis
Ik móet dit even kwijt: vanmiddag hadden vriend en ik het zó gezellig op de bank (dochter deed een zeer zeldzaam middagdutje), dat er een spontane 'klus' gebeurde, . Maar daarna ontdekte ik een beetje lichtrood bloed. Dacht meteen aan menstruatie, shit dus! Toch een beetje googlen op dit soort 'symptomen' en kwam dingen tegen over doorbloede baarmoeder etc.. Kon mij 's avonds niet bedwingen en zojuist een test gedaan. Leek me eerst zeer nutteloos, geen ochtendurine, vóór Nod, maar ja, jullie weten hoe verslavend het testen is, En Voilà, resultaat een STREEP! Ben eigenlijk overdonderd!
Wauw Emmy!! Gefeliciteerd! . Weer iemand op roze in januari! En inderdaad een behoorlijke streep voor middagurine voor NOD!! Hier: nog geen ongi en een hoge temp! Spannend!
annelyn wat hou je ons lang in spanning, wanneer ga je nou testen? ff klagen hoor moe moe moe, word er btje gek van er komt echt niks uit me, huishouden alleen wat echt nodig is en ik verzorg R natuurlijk, maar die zit nu ook iets meer voor de tv dan normaal. mijn schoonzus is ook zwanger! waarschijnlijk 1 week langer, van de week heeft ze een echo ben benieuwd, wel erg toevallig, vorige x was ik ook samen met haar zwanger, door die ervaring vind ik het niet leuk weer met haar samen.