Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirelladebeer

23 jan 2012
    45
    0
    0
    horeca
    purmerend
    Wow emmy gefeliciteerd...

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

De eerste sneeuwdag is een feit hihi:D het heeft wel wat.
    Gisteren heeft mijn dochter een slee gekregen van mijn vader, super lief en het komt goed uit:D

Emmy.. Gefeliciteerdd:D Mooie streep. Hoe ver voor NOD zit je dan eigenlijk?
    Sorry ben ik even kwijt!

Annelynn.. Klinkt heeeeeel hoopvol:D je houdt ons in spanning!

Leeuw.. Moe zijn kan erg vervelend zijn he.
    Jij was toch degene die toen een potje foliumzuur had gevonden bij je broer(?) of heb ik dat verkeerd onthouden? Toen ging je je al afvragen of ze er ook mee bezig waren.... zijn die nu zwanger??

Hier: weinig nieuws, wachtende. Als het raak is dan moet er een deze dagen een innestelling plaatsvinden, dus ik wacht braaf af:)

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    renske, leuk sleeen:D bij ons is de sneeuw alweer weg, das wel jammer maar ja wie weet wat we nog krijgen.

klopt ik had bij hun foliumzuur gevonden in het keukenkastje, ze kwam toen aan dat ze van de gyn eerst een half jaar dat moest slikken en dan moest beginnen aan bloedverdunners, wat een k*tsmoes dacht ik maar had het nog ff opgezocht op internet en daar vond ik hetzelfde (zij had te hoge bloeddruk en baby geboren met 34 weken 1500 gram)
    dus ik geloofde haar haha!!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Haha had ik het toch goed onthouden! Haha.
    Wat een smoes ja, alleen als het waar is tja dan geloof je dat graag natuurlijk:p

Hier ligt er nog wel sneeuw, en er valt nog wel wat maar is heeel minimaal.

Las net op het internet dat ze aankomende zaterdag veel sneeuw verwachten.. maja dat duurt nog even dus dat kan ook zo weer veranderen. Al hoop ik het wel, dan kan ik tenminste gebruik maken van de slee:p

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als het dan toch zo koud moet zijn dan ook een dik pak sneeuw:D

het was geen smoes, ze was al vanaf september foliumzuur aan het slikken en straks als ze 10 weken is moet ze bloedverdunners hebben. maar ja wist ik veel dat ze al even die pilletjes slikte, het potje leek nog erg vol:p

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hai dames.

Ik heb vanochtend de verloskundige gebelt, en mag komen als ik 10 weken zwanger ben. Hun rekenen nog vanaf eerste dag laatste menstruatie, dus volgens hun ben ik nu ongeveer 7 en halve week zwanger en mag ik over 3 weken langskomen. Hahaha, zo vreemd idee, dan ben ik eigenlijk nog maar 8 en halve week omdat ik weet wanneer mijn eisprong was, zo ongeveer.
    Eerst nog de gyn bellen voor een termijnecho en dan moet ik die meenemen naar de verloskundige. Wij hebben nog zo'n ouderwetse vk met alleen maar een doppler en geen echo apparaat. ;)

7. flowerpower50

Van de huisarts krijg ik volgende week donderdag een echo! Spannend! En dan nog een termijnecho van de gynaecoloog, ben benieuwd wanneer die is! :D

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    leukleuk, nou word het echt! over 3 weken mag ik voor de termijnecho hihiih

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. oooohh hahaha. Had ze vast al wat potjes op dus;) hahaha

Flower.. Jaahaaa nu wordt het echt werkelijkheid he met al die afspraken! Leuk:D:D:D

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edit: haha mijn banner geeft vandaag mijn eisprong terwijl ik hem volgens de ovu testen vorige week woensdag heb gehad hahaha:p

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heerlijk zon korte cyclus, nog maar even geduld hebben, heb je al een voorgevoel?

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Na het is nog te vroeg om iets te kunnen voelen.. maar na 6 rondes ga ik nergens meer vanuit. We hebben ons best gedaan en ik vertrouw geen kwaaltjes meer.

Ik wil ook echt wachten met testen.
    Zeg ik nu heel stoer, wacht maar tegen die tijd hahah

13. flowerpower50

Spannend hoor Renske, ik hoop dat het raak is! Het is indd nog iets te vroeg om iets te voelen denk ik. Rond mijn innestelling heb ik wel een paar scherpe steken gehad in mijn buik, verder niets. Daarna gevoelige tepels, maar ja dat had ik ook altijd voor ik ongesteld werd, dus had het niet verwacht;)

Annelynn jij houdt het ook spannend voor ons hoor! Haha! ;) maar een hoge temp en geen ongi is wel een heel goed teken! :D heb je nog steeds die afscheiding?

Hier: ik heb vandaag zo'n last van mijn buik, blegh. Echt een opgezette darmen buik. En pijn. :(

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Hier terug van een weekendje weg!!

@ Renske
    Spannend, ik duim dat het raak is!! Ik had een week voor nod wel dat ik me "ziekjes" voelde, 's avonds erg moe en rillerig, als of je koorts krijgt, maar ik was toen denk ook nog zwanger van een tweeling?!?!? Ofzo?!?! ;)

@ Annelynn
    Jeetje meis, wat houd je het spannend... nog steeds die krampen en afscheiding?? Ga je misschien toch morgen testen?? :)

@ Flower
    Wel lekker dat je met je late ei, een vroege echo hebt hahaha! Wie weet mag je dan met 10/12 weken nog een keer ;)

@ Emmy
    Gefeliciteerd!!! Hoeveel dagen voor je nod zit je?? Hij is al best duidelijk zeg!!

@ Leeuw
    Hahaha niet zo speciaal dus meer.. met je schoonzus zwanger! Ach dan heb je iig iemand om er lekker over te praten ;)

@ de rest
    Sorry weet het allemaal niet meer... te veel bij moeten lezen! ;) volgende keer beter!!

@ Hier
    Nou jullie zijn het inmiddels van me gewend, maar heb hier de moed weer helemaal laten zakken! Sinds zaterdag weer helderrood bloedverlies... en veel!!! De stolseltjes zijn gelukkig wel allemaal oudbruin bloed, maar heb dus ook echt veel helder rood bloed... het lijkt wel wat wateriger als normaal bij ongi... maar het is gewoon best veel! Ook heb ik sinds zaterdag weer ongi gevoel, nog niet zo erg dat het voelt als een miskraam, maar voelt wel de hele tijd als of het door gaat zetten! Echt doorzetten doet het dan weer niet... zucht... ik weet het gewoon niet meer! Ben er de hele tijd helemaal down van, slaap er slecht van! Daarbij voel ik me ook totaal niet zwanger... al helemaal niet vergeleken met m'n vorige zwangerschap, toen was ik behoorlijk zwanger ;)... niet misselijk, geen gevoelige borsten, niet moe... gewoon niks, helemaal niks! Het enige wat me nog een beetje hoop geeft, is dat m'n temp. rond de 37,5 blijft!
    Stiekem hoop ik dat m'n lichaam dat lege vruchtzakje probeert af te stoten, maar tegelijkertijd denk ik dan weer... de rest zal ook wel met de vloedgolf mee komen! Ik heb nog geen dag kunnen genieten... en dan wil ik zo graag! Waarom stopt het niet gewoon... ik zeg: IEDEREEN die zwanger is, een eigen echo apparaat thuis please!!!!

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    oowwww Seren.... wat omtzettend naar dit zeg:(:(:(
    Weet niet wat te zeggen maar iig een dikke dikke knuffel...
    Ik zal duimen dat het met het andere vruchtje goed blijft gaan... wanneer krijg je weer een echo voor meer duidelijkheid??

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    15 februari zijn we weer aan de beurt... ik zal nog even de echo's posten, kan ik ook een keer leuk nieuws laten zien ;)

17. flowerpower50

Ah lieve Seren wat vreselijk weer! :(
    Gatsie! Hopelijk blijft alles goed gaan met het andere vruchtje! Anders gewoon bellen en het uitleggen, miss mag je wel een vroegere echo, wanneer staat de eerst volgende gepland?
    Doe maar lekker rustig aan meis een dikke knuffel voor jou.
    En ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

18. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Echo's altijd leuk..maar 15 feb.. pfff das best nog wel lang zeg.. hopenlijk stopt het bloede gauw... ga ook nog testen?

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Tis ver weg, maarja heb natuurlijk net afgelopen woensdag een echo gehad! En daarbij kan ik wel weer snel een echo krijgen misschien, maar geeft dat ook weer geen zekerheid natuurlijk! Ben bang dat ik gewoon echt af moet wachten...

Maar hier even de echo's:
    Op de ene foto dus het vruchtje met kloppend hartje (al zie je dat niet op de foto ;)) en op de andere foto de 2 vruchtzakjes, waarvan 1 leeg... alleen lijken ze op deze echo allebei leeg ;)

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Samba
    Owja en had vanmiddag nog even getest... was niet lichter of donkerder dan de vorige keer... maar denk ook niet dat tie donkerder kan eigenlijk! Maarja zegt ook weer niks he... de hormonen zijn ook niet meteen uit je bloed

Deel Deze Pagina