Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ annelyn, bb is blackberry, iemand zei als je een iphone hebt kun je die app erop zetten maar ik heb een blackberry.

2. Mijn geduld is op!!!!

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier dag 31 vandaag, nog niets te bekennen.
    Hoe is het bij jullie?

4. Neeeeee :( ....... Geheel onverwachts toch ongesteld geworden, niet erg veel!
    voel me nog steeds meer zwanger als ongi.
    En bij de kleine heb ik ook veel bloedverlies gehad van vlak na de 1e positieve test tm 8 /9 weken, maar dat is nu niet zo denk.
    Maar ja, we gaan ronde 3 in...
    Vriend lief heeft morgen vakantie, 2 weken. Dus lekker klussen.

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy: Ah, logisch een blackberry. Dacht dat het misschien iets met zwanger worden/baby's te maken had :). Heb zelf ook geen iphone, maar vind het wel jammer, want die apps lijken mij ook wel wat.

@Eerised: en, en, nog getest?? Of heb je je toch nog in weten te houden? Zolang je nog niet ongi bent kan het nog allemaal hoor. Misschien test je gewoon pas laat positief, of was je cyclus toch iets langer dit keer. Ik duim met je mee!

Ik heb me dus niet in kunnen houden en heb en vanochtend een testje tegenaan gegooid. Negatief natuurlijk, maar zit op 8-10 DPO (10 dagen na positieve ovulatietest) dus is eigenlijk ook nog veel te vroeg. En alsof de duivel er mee speelt: na het testen ga ik naar het toilet: roze op mijn wc-papiertje :(.

Aangezien ik pas op 8-10 DPO zit hoop ik natuurlijk op een innestellingsbloeding, maar als ik op 10DPO zit kan het ook mijn ongi zijn, want die kwam vorige maand ook op 10DPO... Net nog even gecheckt en weer niets op mijn wc-papiertje, dus zit nu nog meer in spanning dan eerst! Bij mijn dochter had ik ook een innestellingsbloeding. Behoorlijk heftig zelfs, 5 dagen, dus dacht dat ik ongi was geworden. Kwam er twee weken later achter dat dat toch echt niet zo was :D. Maar ja, daardoor kan het nu dus ook alle kanten op!

Hmpff, nog maar een paar dagen wachten. Ga gewoon om de twee dagen testen zolang de ongi niet echt doorzet :D.

6. flowerpower50

Aahh nee Eerised :(
    Misschien is het een dagje een klein beetje, en ben je toch zwanger?!

7. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eerised: tegelijk een berichtje gepost... Balen dat je ongi bent geworden! Zit ik je net te vertellen dat het allemaal nog wel kan zolang je niet ongi bent...;)

Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is! En als mijn ongi ook doorzet stel ik voor dat wel allebei een grote hoeveelheid chocolade gaan wegwerken! :D

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Aaah balen Eerised! Heeft het inmiddels echt doorgezet?

Annelyn: spannend een beetje roze bloed kan natuurlijk vanalles betekenen:;).

Ik ben zooo onzeker . Ik heb echt geen enkel klachtje, behalve die stomme ongesteldheidsbuikpijn. Ik heb zelfs geen gevoelige borsten! Volgens mij heeft elke zwangere vrouw gevoelige borsten. Ben de hele dag aan mijn borsten aan het voelen. Ze moeten pijn gaan doen!!!

Ik heb wel een leuke zwangerapp gedownload van zwanger.nl! Erg leuk

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamady: misschien stelt het je iets gerust: bij mijn dochter kreeg ik pas na een week of 7 klachten. Daarvoor helemaal niets, geen gevoelige borsten, niet misselijk, niets. Dus: geniet nog maar even van het niet misselijk zijn als je opstaat :p. En die ongesteldheidspijn schijnt het groeien van je BM te zijn, dus een goed teken :D

10. flowerpower50

Mamady, bij de zwangerschap van mijn zoontje kwam ik er pas met 12.5 weken achter! Omdat ik mijn broeken niet meer dichtkreeg en mij borsten toen begonnen te groeien!
    Verder nooit ergens aan gemerkt dat ik zwanger was, de pil gewoon geslikt en de stopweken (achteraf gezien) heel lichte 'bloedingen'.

11. Heb wel wat bloed met plassen en wat krampen nu, ondanks dat ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook bloed verloor en flink!!! Ga ik er toch van uit dat ik niet zwanger, had geen positieve test op dag 28, en dan kan hwt alleen maar mee vallen.

12. Oja, ik wou dan vanaf morgen gaan temperaturen. Nog noooit gedaan, dus leek me wel interessant dan. Kan ik dat ding nergens vinden!!!!!!! Overal gezocht... echt vaag.

13. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zo denk ik er nu ook over... Ben natuurlijk nog iets minder ver in mijn cyclus dan jij, maar bloed is toch meestal geen goed teken... Ik ga gewoon afwachten of het doorzet of niet. Ga er in ieder geval mijn vrije dag niet door laten verpesten :). Uitslapen is niet gelukt, maar ga zo de stad in om lekker te winkelen (lekker in mijn eentje zodat ik zelf kan weten naar welke winkel ik ga en hoe lang) en vanmiddag misschien wel een middagslaapje doen of lekker in bad met thee en chocolade. Word er nu al blij van :D.

Eerised: Waar kwam het bloedverlies bij je eerste zwangerschap eigenlijk vandaan? Of weten ze dat niet?

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eerised: even langs de Hema? De thermometers kosten daar geloof ik drie euro... Weet overigens niet hoe geschikt ze zijn voor temperaturen...

15. Die ik nu had was ook van hema.. Als je het elke dag op hetzelfde moment doet op dezelfde manier lijkt mij prima dan??

Annelyn, ok lekker, geniet er van!

Durven ze niet met zekerheid te zeggen. De gyn zei wel dat ik waarschijnlijk heeeeeeeele sterke cyclussen heb en veel hormoon nodig heb om dat te doorbreken.
    Ik word met alle soorten conceptie ook gewoon na een dag of 23 ongi, soms later.
    Maar met 8 werken stopte het. Genoeg hormonen ofzo?? Ik weet het niet.
    Heb toen 2 echos ghad omdat ze dachten dat het fout was. Maar ging super.

16. Annelyn, ik zie dat je vorige cyclussen ook 26 dagen waren?

17. Alleen weet niet wat ik voor cyclus lengte moet aannemen de volgende keer..

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    23 dagen is inderdaad wel een hele korte cyclus. Nu dus 29, wellicht is hij langer geworden? Over de lengte die je moet aanhouden lees ik verschillende dingen. De een zegt de gemiddeld lengte, de ander zegt de langste cyclus... Maar, als je gaat temperaturen of ovu testen gebruiken, dan weet je wanneer je eisprong is geweest en daar moet je in principe 14 dagen bij optellen, dan is je NOD. Dat geldt niet voor iedereen, maar na 14 dagen zou je toch echt een positieve test moeten hebben. Eigenlijk zou ik dus nog moeten wachten tot dinsdag/woensdag. Maar mijn LF was de afgelopen maand maar 10, dus ga ik daar vanuit. Het verbaasde mij ook dat ik zo'n korte cyclus had van 26 dagen, voor mijn zwangerschap was het 28. Ik zit nu op dag 25, dus het kan idd ook een ongi zijn nu. Maar: net ook weer niets op mijn wc-papiertje, dus wie weet!

En die thermometers van de Hema lijken mij ook prima. Gebruik ze zelf ook en werken altijd!

Zo, nou ga ik echt douchen en naar de stad! Lees vanmiddag wel weer bij!

19. Ja FF pakt ook het gemiddelde, ja 23 dagen is wel kort maar voor mij niet ongewoon.
    Denk dat ik 29 dagen pak dan. lijkt me veiliger haha.
    Sowieso vandaag nog ff een thermometer kopen en vanaf morgen temperaturen.
    Krijg ik er meer inzicht in.

Als het aankomende maand raak is, wat een klote maand om uitgerekend te zijn, maar goed haha.

Veel plezier meid. Het kan nog steeds bij jou!

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Navje: dat gaat de goeie kan op meis!!! :D
    Eerised: Jammer meis..op naar volgende ronde :(
    Annelynn: wie weet is het idd wel innesteling dat beetje roze :D
    wordt spannend wachtbankje voor je ;)

Hier test gedaan......omowit...dus hier weet ik nu zeker dat het op naar volgende ronde is...wel raar dat ik twee van die blauwe strepen heb lopen die ik alleen de keer ook heb gehad toen ik zwanger van emily bleek...ach lichaam kan je goed voor de gek houden zo zie je maar ;)

Deel Deze Pagina