Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Spannende Annelyn: wat ben jij sterk zeg, om niet te gaan testen! Hopelijk wordt het beloond morgen!

Hannamom: wat fijn dat het allemaal goed is! Echt genieten nu!

Nikkie: wat spannend dat je beste vriendin aan het bevallen is (waarschijnljjk nu al is bevallen!) Kun je alvast weer even zo'n klein hummeltje vasthouden (en even weer de kunst afkijken, hihi!)

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

HannaMom, super fijn dat de echo goed was! En nu nog meer gaan genieten! :D

3. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Hanna mom: wat fijn dat de echo goed was!!! Zo bijzonder om zo'n mini-mensje op het scherm te zien he?

Jaaaaa.....mijn vriendin is bevallen!!!! Ze is gisteravond om 23.57 uur bevallen van een gezonde zoon Job! (terwijl de ouders zelf en de rest echt het gevoel hadden dat ze een meisje zou krijgen, hihi). Wel een snelle bevalling zeg! Rond 19.00 uur begonnen echt de weeën te komen, dus....

Straks reageer ik wat uitgebreider, maar dochterlief is haar ochtendslaapje aan het overslaan...zucht....de laatste week doet ze 1 x per 2 dgn nog een dutje....erg vermoeiend om haar dan wakker te houden tot een uur of 1 (als ze eerder zou gaan slapen dan trekt het 's avonds niet), dus ik ben wat aan het afwandelen zeg! ha ha!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nikkie
    Wow gaaf van je vriendin!! Gefeliciteerd!!! Ik heb hier helemaal geen zwangeren in m'n omgeving, tenminste niet die zo ver zijn!! Gaaf om het weer van zo dichtbij mee te maken!!!

@ Samba
    Sjees weer geen dikke tieten?!?! :( hoe kan dat nou?!?! :D Misschien krijg je ze op je nod pas?? ;)

@ Hanna Mom
    Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Beter 2 dagen vooruit, dan 2 dagen achteruit ;) want ik maak me dus meteen alweer zorgen dan ;)

@ Annelynn
    Super super goed gevoel over jou ongi krampjes zonder ongi... echt een heel goed teken!!! :) Denk dat je roze gaat deze maand meis!! :D

@ Wie ben ik allemaal vergeten????

@ Hier
    Wilde misschien de ha bellen vandaag (mijn vk) om voor een echo te zeuren... maar toch maar weer besloten om af te wachten! Heb geen krampen, wel zeurend ongi gevoel steeds... en nog steeds veel helder rood verlies... 2 inlegkruisjes per dag... maar zitten niet echt stolsels bij!
    Ben ook nog steeds niet het 2de vruchtzakje verloren, dus denk dat mijn lichaam dat probeert af te stoten... maar ben zo bang dat dan het goede vruchtje ook mee gaat!! Gisteravond wel voor het eerst iets misselijk, toen ik laat ging eten... en voel af en toe weer kriebeltjes in m'n buik... nu heb ik dus weer hoop... vanmiddag kan het zomaar weer anders voelen! ;)
    Nog 2 weken en dan hebben we gewoon meer zekerheid!

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey Meiden

Samba.. Hahahah of dat je ineens last hebt van paarse afscheding als je zwanger
    bent, daar valt ook niet over te twijfelen dan:p
    Nikkie.. Wat spannendd!! Ik kan nog goed heugen dat me schoonzus ging bevallen, ik was zo enorm zenuwachtig en hield continu me telefoon in de gaten:p

Edit: ik lees dat ze bevallen is, superr:D:D Gefeliciteerdd!

Hier had ik ook het idee dat dochterlief een dutje wilde overslaan, maar ze houd het dan toch niet vol. Dus ik leg haar zowel 's ochtends als 's middags nog in bed, en ze slaapt niet altijd maar ze is dan lekker aan het spelen en brabbelen.. maar voor mijn gevoel ligt ze dan wel even in bed, en rust ze toch wat uit. En zolang ze niet huilt, vind ik het wel goed zo:)

Annelynn.. Dat zijn goede tekens!! Nu morgen op naar een positieve test:D

Hanna Mom.. Wat fijn dat je echo goed was, heerlijk gevoel is dat he.

Seren.. Jeetje, ik hoop zo dat alles goed blijft gaan:( Je kan nog niet echt genieten nu he, door al die onzekerheid. Ik vind het knap dat je die 2 weken toch aan kijkt, ik zou er nachten niet van slapen denk ik..

Hier: weinig nieuws, wachtende.

Heb al wel me nagels roze gelakt, haha misschien werkt het:p

Enne bij me dochter is gisteren haar 4de tandje doorgekomen, ze komen nu echt achter elkaar:D
    Zo leuk gezicht, en ze lijkt er geen last van te hebben. Alleen bij haar eerste tand had ze veel pijn en spuitluiers, maar bij al die andere heb ik haar niet gehoord:D:D

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    @ Seren; ik zou als ik jou was gewoon bellen... Misschien kunnen ze je wel 'gewoon' geruststellen door uit te leggen dat het 'normaal' kan zijn en anders ga je toch gewoon voor een echo?? Zoveel onrust in jezelf kan ook niet goed zijn!!

@ de rest: ik heb gelezen en ik ben het met alle reacties eens, maar te warrig om het allemaal bij te houden :cool:

@ hier: hormonen doen z`n werk, hoor!
    Vanochtend bij Kruidvat:

in de folder staat (zie foto): dus ik vanochtend 2 x peuter groeimelk gehaald en dat werd aangeslagen als 2 maal 6,35 euro. Dus dat klopt niet en ik terug naar de kassa. Werd ik me daar even voor soort van achterlijk uitgemaakt omdat dat niet zou gelden voor peutermelk nr 1. Maar dát is niet waar (volgens mij), dus ik giftig. Het staat notabene in de folder én op m`n bon staat peutermelk afgerekend. En ik heb dezelfde verpakking als het plaatje...
    Volgens de medewerker geldt dat niet voor nr 1; maar dat is niet waar, dat geldt alleen voor Standaard 1 - voor díe zuigelingenmelk mag je immers geen reclame maken. Om een lang verhaal kort te maken (ik was dus echt pissig) - gooide ze het op een 'drukfout'. Ik zei dat ik het er niet mee eens was en dat ik het er niet bij zou laten zitten.

Dus het werd een principekwestie. Ik heb naar het hoofdkantoor gebeld en het verhaal uitgelegd. En IK kreeg gelijk :D
    Dus zij hebben naar het filiaal gebeld en nu mag ik dus met bon terug om het geld alsnog terug te krijgen. Ik ga straks dus even terug en dan ga ik ze precies vertellen hoe ik het vind dat IK gelijk heb en dat ze mij niet zo af hoeven te zeiken en public in de winkel. Ben benieuwd... Lang leve hormonen :cool:

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    En verder heb ik me aangemeld bij Mvm, ik kan vrijdag beginnen. M`n verloskundigepraktijk kan ik pas morgen bellen omdat ze op woensdag geen afspraken maken. Duszs ik weet nog steeds niet wanneer ik voor het eerst daarheen moet.

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Jenny
    Wat ben je toch een heerlijk vreselijke klant ;) ben blij dat ik jou nooit aan m'n kassa hebt gehad :p
    En over de ha bellen... ik ben inmiddels er weer vrij rustig onder, als ik nog steeds erg gespannend was, had ik wel gebeld! Het praatje over dat het normaal kan zijn... heb ik niet echt nodig ;) ik weet dat het goed kan zijn, maar kan ook slecht zijn! En een echo hoeft voor mij nu ook niet perse... vorig week het hartje gehoord... ben ook ergens bang om slecht nieuws te horen, dan is hoop hebben beter als slecht nieuws ;)

9. flowerpower50

Hahaha Jenny, geweldig! Maar je hebt groot gelijk hoor, zo zou ik het ook doen! Ben benieuwd wat ze daar zeggen in de winkel en ze hun excuses aanbieden! :)

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenny.. Groot gelijk heb je! Ik was ook zo tekeer gegaan als ik wel gelijk had en je hebt het dus ik zou met een extra brede smile het geld gaan terug halen:p

11. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Hahaha! Jenny, geweldig! En die €6 kan er wel van af bij kruidvat, we kopen ons ook scheel aan die kv2v5 testen, big business, :p!
    Leuk he die hormonen!

12. flowerpower50

Ennn hoe ging het vanmiddag bij de Kruidvat, Jenny?
    Annelynn: hoe is het met jou?? Nog steeds geen rood? :D

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn.. Hopelijk is er nog geen teken van ongi. Ik duim voor je en ik hoop op goed nieuws voor je morgen:D:D

Liessie en Leeuw.. Hoe gaat het nu met jullie?

Ik ben er morgen weer meiden.
    Ga lekker bankhangen

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Heey meiden.... ff heel erg emo vanuit hier :(

Ik heb net een bericht naar mijn broer, schoonzus en zus gestuurd. Er is afgelopen tijd het een ent ander voorgevallen wat me enorm veel pijn doet. Ik voel me namelijk buitengesloten en vergeleken met "de hulpbehoevende/zielige" zus van schoonzus.

Het is een heel verhaal maar ff in het kort:
    Zus met gezin en broer met gezin gaan dit jaar met z'n allen op vakantie: Ons is niets gevraagd. Ik hoor steeds al hun plannen en "oehhh gezellig... we staan op dat veld met de caravans... blablabla" Waarschijnlijk zijn wij niet leuk genoeg om ook mee te vragen?

Ook hulp vragen om met de aanhangwagen van broer schoot bij s-zus in het verkeerde keelgat. Kreeg een opmerking van s-zus over haar zus... dat die ook overal bij geholpen moesten worden. Ik voel me dus zwaar vergeleken met hun en ik weet hoe s-zus ooit lelijk kan praten over haar zus.

Ohhh wat deed/doet dit me zeer. Ik slaap slecht, kan maar niet in slaap komen door dat gepieker van mij. En dan moeten we a.s. zondag gezellig met z'n allen uit eten met mijn vaders verjaardag?

Ik ben bang dat dan de bom barst. En ik wil mijn vaders verjaardag niet verzieken door mijn gemeuk. En mijn moeder zal gebroken zijn als dit zou gebeuren. Maar IK zit er dus heel erg mee... ik VOEL dat... en mocht ik het allemaal helemaal verkeerd voelen dan wil ik dit wel uitgepraat hebben.

Pfff....... nu dus een slapeloze nacht omdat ik dat bericht ook écht heb verstuurd. Hoe zullen ze reageren... ze zullen wel denken dat ik niet spoor ofzo...

*einde ego*

Via een bericht is natuurlijk niet "je van het" Maarja... wanneer heeft 1 van ons tijd om dit face to face uit te praten?

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ik vind het anders behoorlijk knap dat je het op papier hebt gezet. Het zijn voor jouw immers oprechte gevoelens.... hopelijk zijn deze gevoels onterecht en een groot misverstant maar je voelt wat je voelt... het enige wat je dus kan doen is dit duidelijk maken en dit heb je gedaan....

knuf!

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Helaas, hier een negatieve test :(. Wel een hoge temp, geen ongi, maar dus ook geen positieve test... Ik zit nu op 14 DPO, dus het zal me verbazen als ik alsnog zwanger blijk te zijn. Ik ga dus gewoon wachten op m'n ongi. Als die er maandag nog niet is, doe ik nog wel een testje.

Toevallig hebben we gisteren de uitnodiging van de gyn gekregen voor de onderzoeken. Manlief mag volgende week 'deponeren' en we moeten de 21ste samen komen voor een gesprek en wat korte onderzoeken. Dan wordt er in ieder geval naar gekeken...

Ben er wel een beetje verdrietig over. Ik had echt goede hoop dit keer! :(.

Jenny: ik moest erg hard lachen om je Kruidvat actie. Ik kan ook niet tegen dat soort dingen, dus ik vind het prachtig dat je je gelijk hebt gekregen. Hoe was het om het geld terug te halen :D.

Stopcontact: ik denk dat het juist goed is dat je hebt gezegd wat je voelt, hoe je dat ook hebt gedaan. Dan kan het tenminste uitgepraat worden. Wat Samba al zegt: hopelijk is het een misverstand, maar in alle gevallen weet je dan wel waar je aan toe bent. Succes ermee!

En nu me weer klaarmaken voor de laatste werkdag van deze week. Het wordt een lange, want ik heb zooo veel te doen... Kan ik lekker mijn gedachten ergens anders op richten! ;)

Fijne dag!

17. flowerpower50

Stopcontact: snap heel goed dat je daar mee zit en vind het he knap dat je het hetbt opgeschreven en verstuurd hebt. En net als de anderen zeggen hoop ik dat 't een misverstand is.

Annelynn: neeee, wat jammer! Maar nog geen ongi en een hoge temperatuur betekent nog hoop hè?! Ik blijf voor je duimen.

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Thanx meiden! Ik hoop ook dat mijn gevoel onterrecht is, maar ze geven me wel dat gevoel en dat moet inderdaad uitgesproken worden.

@Annelyn... balen meis! Maar het kan nog! Misschien heeft je eitje zich later ingenesteld? Maar een hoge temp is wel hoopgevend.
    Mijn temp was 1 dag na nod ineens naar beneden gekelderd en werd diezelfde dag ongi. Ik duim voor je!

@Jennie... ik zou ook zo op mn strepen staan hoor. Ik moest wel lachen op je schrijfwijze haha! Goed gedaan!

Ik was trouwens van de week op zoek naar ovutesten maar jemig... wat zijn die krengen duur! Dus ik dacht... dán die kv ovutesten maar. Maar die waren er niet? Worden die niet meer gemaakt ofzo?? Naja... waren toch niet zo geweldig dusss...
    Wij gaan vanaf vanavond serieus aan de klus. Gisterenavond had ik dus echt geen zin met mijn snotterneus...

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen meiden,

Annelynn: oh wat jammer zeg van je nega-test! Maar nog geen rood gespot toch?? Dat geeft toch nog wel hoop!

Stopcontact: ik vind het knap van je dat je een bericht hebt gestuurd. Zo ben je het ook even kwijt en weten ze hoe je er over denkt. Heb je al een reactie gehoord??

Jenny: goede actie!!!! Belachelijk om jou zo te kijk te zetten in zo'n winkel!

Hier: weinig nieuws. Ik vraag me af wanneer m'n eisprong gaat komen.

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nee, nog geen reacties.... maar het was ook redelijk laat toen ik hem gisteren verstuurde.
    Pfff... helemaal niets voor mij zoiets eigenlijk. Normaal denk ik "toe maar... laat ze maar, het waait wel weer over" Ik zou haast denken dat ik zwanger ben... Toen ik zwanger was van ons zoontje liet ik ook niets over mn kant gaan. Ik was al zo blij dat ik ontzwangerd was haha!

Deel Deze Pagina