Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Liessie... ben je nog steeds aan het ovutesten? Balen dat je je ei nog niet hebt kunnen vinden...
    Hier is sinds eergisteren het bruin slijm weer begonnen. De laatste maanden heb ik dit steeds rond mijn ei... maar dat zou nu wel heel erg vroeg zijn. Vanavond maar beginnen met klussen... misschien ben ik wel te laat maarja...

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden

Stopcontact.. oooooh wat begrijp ik je goed!!
    Alleen is het bij mij net even wat anders, maar ik heb ook problemen
    met mijn schoonzussen, allebei dus. En daardoor dus ook met me broer. En idd, de bom is hier wel gebarsten en dat is allemaal mijn schuld zeggen ze dan..tja ik ga een verjaardag van iemand niet verzieken. Ik snap dus heel goed hoe je je voelt en hoe er op je neer wordt gekeken.. vervelend he:(:(

En ik heb ook de stap genomen om erover te praten en mijn gevoelens te uiten, tja de waarheid mag dan niet gezegd worden he. Heel kinderachtig.
    Hopelijk komt het bij mij snel goed, maar bij mij waren er veel meer dingen aan de hand waar ik me ontzettend aan heb gestoord..

Wat betreft je vraag over ovu testjes..
    Ik bestel ze via Marktplaats, even als zoekterm Wondfo intypen en je krijgt ene Cindy. Ze zijn goedkoop, goed en betrouwbaar:)

Annelynn.. Wat balen van je negatieve test. Wellicht iets te vroeg getest misschien? Kan hoor. En welke test heb je gebruikt? 'Die oh zo gevoelige test van 6 dagen voor NOD'?
    Dat was jij toch die daarmee ging testen?
    Als dat zo is, dan kan het ook aan de test liggen want deze zijn helemaal niet zo gevoelig. Sommige mensen zien niks op deze test en hebben toch wel een dergelijk streepje op die van de
    kruidvat staan..
    Ik blijf dus nog eventjes duimen:)

Liessie.. Hmm ik hoop toch dat je snel een eisprong hebt!

Hier: weinig nieuws, braaf wachtende.

Ben wel aan het kijken naar een mama fiets en ik heb me toch een leuke gezien:D
    Ik denk er nog even overna..:p

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Renske: een mama fiets is heel handig! Heb er ook een. :)

4. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ha ladies!

Annelynn: balen van je neg test, maar er is nog hoop!!!! Ik duim voor je!!!

Stopcontact: wat goed dat je hebt laten weten hoe jij er tegen aan kijkt. En nu hopen op een positieve reactie terug!

Renske: oeh, een mama-fiets! Echt ideaal hoor! Ik had er 1 via marktplaats gekocht met 2 zitjes, dus dochterlief kan straks meteen doorschuiven naar achteren, ha ha! En ze vind het heerlijk om te fietsen! Ik kan niet wachten als het zomer is en dat we heerlijk rond kunnen fietsen!

Liessie: ik hoop dat je eisprong snel in zicht is!!!

Seren: hoe is het met jou? bloed je nog of niet meer? ik hoop het laatste!!!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik ga volgende week naar de fietsenwinkel om een mama fiets te kopen:D

oja ik leef nog hoor, pc staat steeds vast, dacht dattie gemaakt was maar voor korte duur.

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb mijn eigen fiets gehouden, maar wel een moederstuur er op gezet (nou ja, manlief dan he). Ideaal, wat een ruimte, heerlijk!!
    Ik heb alleen nog steeds geen handigheid in het op slot zetten van de fiets, wat een gestuntel zeg hahaha

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik zit er toch aan te denken dat ik hem wil kopen.

Had ook al even gesnuffeld via Marktplaats..:p hihi

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Hier even snel... net een echo gehad... en waar ik al bang voor was, geen kloppend hartje meer te zien! De 2 vruchtzakjes zitten er nog steeds, dus nu afwachten op de miskraam... ben nu nog vrij rustig... de klap komt nog denk!

9. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    :( **#&%zooi....

10. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    aaahhh neee Seren!:(:(:( verschrikkelijk....dikke knuffel

11. flowerpower50

Vreselijk Seren, geen woorden voor! Veel sterkte en een hele dikke knuffel!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren.. Jeetje mina wat een rot nieuws:(:( heel veel sterkte meis:(:( en als er wat is, je wilt praten, schelden of iets.. en je hebt niemand om je heen om daarmee te praten.. kom hier bij ons!!
    Een hele dikke knuffel meis:(:(:(

13. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Seren: afschuwelijk nieuws zeg! Sterkte!

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohh lieve Seren....geen woorden. Een hele dikke knuffel. Wij zijn er voor je!

15. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Lieve Seren heel veel sterkte!

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    seren, wat een rot nieuws:( heel veel sterkte!

17. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren: wat vreselijk voor je meis! :( Ik leef met je mee! Heel veel sterkte en als er wat is, dan mag je hier altijd je hart komen luchten hoor!

18. flowerpower50

Goedemorgen dames!

Hoe gaat het hier?
    Ligt bij jullie de beloofde sneeuw?
    Hier nog niets. Zelf ben ik niet zo dol op sneeuw, maar het lijkt me wel leuk
    om met de kleine man lekker in de sneeuw te spelen! Hopelijk komt er nog een beeeeetje sneeuw aan dan! ;)

Seren: hoe gaat het met jou, dikke knuffel meid.
    Leeuw: hoe gaat het met jou, heb je al veel last van kwaaltjes?
    Emmy: kun je het al bevatten?? ;)
    Annelynn: heb je nog steeds een hoge temp. en geen ongi? Mijn duimen draaien voor je hoor!
    Renske: voel je al iets meid? Heb je al een voorgevoel of het wel eens raak zou kunnen zijn? Ook voor jou duim ik! :D

Hier: heerlijk geslapen, ben best moe de laatste tijd ;) verder niet zo veel kwaaltjes, vooral groeiende, gevoelige borsten en af en toe weeïg gevoel maarja dat hoort erbij! Ben erg benieuwd (en super zenuwachtig) voor de echo van donderdag.

19. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower: hier nog geen sneeuw... Ben er zelf ook niet dol op, maar hopelijk dochterlief wel! :p. Maar gisteren fietsten we langs ijs en toen zei ik: kijk die kindjes spelen op het ijs. En toen zei ze: N niet ijs... :D.

Hier nog steeds geen ongi, wel af en toe ongi krampen en gevoelige borsten (als ik er in knijp). Verder was mijn temp vanochtend 0,1 graad hoger dan de rest van de week. Ik vind het wel echt heel spannend worden nu! Ik hoop zó dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt! Ik ga vanmiddag even nieuwe KV testen kopen, die heb ik op.

En natuurlijk: heel veel plezier bij de echo!! Ik hoop dat het allemaal mooi te zien is en dat je een mooi kloppend hartje kunt zien!

Renske: ik had met KV testen getest en heb die extra gevoelige laten liggen. Ik las inderdaad dat die niet altijd betrouwbaar zijn. Ik hoop gewoon dat ik toch nog te vroeg was en dat ik dit weekend alsnog poisitief mag testen. En anders hoop ik dat de ongi snel komt, dan kunnen we ook weer door!

En hoe is het met jou? Jij zit ook al bijna aan je NOD toch? Wanneer ga je testen?

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!

Jaaahhh, hier ligt sneeuw! Geen dik pak, maar toch is alles mooi wit en het sneeuwt nu nog! Straks lekker met m'n kleine (nouja, klein) man naar buiten. Heb van m'n sch.moeder het ski-pak van m'n vriend van vroeger gekregen. Niet het modernste, maar hij past prima!

Seren: hoe is het meis? Heb je wat kunnen slapen? Ik denk veel aan je hoor!

Annelynn: ohhhh wat spannend zeg! Ga je vandaag nog testen?

Renske: bij jou idd toch ook al bijna NOD? Heb je voeltjes of symptoompjes?

Zo schattig hier, zoonlief wil met de kat spelen. Brengt z'n blokjes naar hem toe enzo. Maarja, die kat snapt er niks van en loopt er bij weg.

Deel Deze Pagina