Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie: ja, ik vind het ook echt spannend worden! Ergens denk ik nog dat het wel met mijn onregelmatige cyclus te maken heeft (zit nu op dag 47), maar ja, ook dan kun je zwanger worden toch?! Dus ik heb toch ook wel een beetje hoop nu. Morgenochtend ga ik weer testen als ik dan nog niet ongi ben.

En heb jij al een positieve ovu-test gehad?

Leuk van je zoontje en de kat. Hier is mevrouw nog in de fase dat ze ze pijn gaat doen en dat heel grappig vindt. Het wordt wel wat minder, want op de gang staan vindt ze vreselijk! :p

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Seren.... ohhh meis toch! Wat ongelooflijk K**! :( Denk goed aan jezelf en neem de tijd om het te verwerken....

@Mamafiets... ik heb vorigjaar een mamafiets gekregen van mijn ouders (pap hobby't bij een fietsenmaker) een Montego Liberty met 7 versnellingen. Erg fijne fiets maar wel even wennen als je jaren op een omafiets hebt gefietst.

@Hier... nou, gisteren belde mijn broer en mijn zus heeft een bericht geschreven (en belt vandaag nog) de lucht is geklaard. Het was helemaal hun bedoeling niet om me zo te laten voelen. Ook betreft de vakantie... ze hadden op een avond spontaan geboekt, terwijl ze alleen zouden kijken. En hebben eerlijk toegegeven dat ze er niet eens bij hadden nagedacht.
    Ben wel opgelucht nu!

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Wat een sneeuw he, bah moest er vanmorgen doorheen met de auto en dat vind ik dan weer niet zo leuk!

Flower.. Nou ik vertrouw niet meer op mijn gevoel na 6 rondes:p
    Ik kijk wel..:) maar zelf heb ik niet het idee dat het raak is..

Annelynn.. Hmm okee je houd het dus nog even spannend.
    Hopelijk was je idd te vroeg met testen.

Stopcontact.. Gelukkig is alles weer goed, zo hoort het ook:D
    Toch goed dat je het hebt gezegd, heb je toch even je verhaal gedaan en ze lossen het goed op zo:D super

Hier: ik had een eisprong op 25 januari, volgens mij..
    Dus zit nu een week erna dus nog even geduld meiden:p
    En nee, ik voel niks en heb weer het gevoel dat het niet raak is maja mijn gevoel is niet zo betrouwbaar. Soms denk ik: het is zo, en dan is het toch niet zo dus we zien het wel:p

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, gek genoeg voelt de zekerheid nu best goed, weet nu eindelijk waar ik aan toe ben! Ben beide vrucht zakjes nog niet verloren er leek zelfs een 3de te zitten maar volgens de arts kan het oodeek een bloed prop zijn! Het bloeden wordt nu langzaam meer met stolsels, maar zet nog steeds niet echt door! Verwacht het zelf van het weekend!

Sneeuw is hier echt heel veel!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Seren: je klinkt rustig, herkenbaar. Kan me voorstellen dat de zekerheid die je nu hebt ook wel prettig is en het je wat rustiger maakt. Heb je ook veel pijn? Knuffel!

Renske: met de auto door de sneeuw is niet fijn nee! Ik ben er vanmorgen met m'n zoontje even op uit geweest. Hij wilde persé zelf lopen, dus ik liep met de slee, haha! Maar het was heerlijk! Nu slaapt ie even, straks gaan we met de buggy nog wat boodschapjes doen. Hijs ik hem weer in z'n skipak.

Stopcontact: heb dezelfde mamafiets als jij! Ik heb de paarse uitvoering. Gekregen van m'n ouders toen ik zwanger was van onze zoon. Bevalt heel goed! Maar het is geen fiets om lange fietstochten mee te maken vind ik.

Bij een 2e zit ik er ook weleens aan te denken om zo'n fietskar aan te schaffen. Maarja, nu er toch weer wat meer leeftijdsverschil tussen komt te zitten is dat misschien toch weer niet zo handig. Ze kunnen er natuurlijk maar tot een bepaalde leeftijd in.

Eisprong: nog steeds geen eisprong gespot. Baal er van. Word onzeker over m'n lichaam. Vervelend is dat.

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden hier ligt echt een dik pak sneeuw, ik stond tot aan me enkels in de sneeuw!

Kan zo wel even sleeen toch met de kleine meid?

8. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ik ben dol op sneeuw en hier groeien de centimeters!!
    Baal alleen dat ik niet lekker naar buiten kan met mijn mannetje want hij is al 2 dagen dood ziek.. Hij houd niks binnen:( probeer hem zo goed mogelijk te laten drinken maar het komt er steeds uit... Ik denk dat ik nu +/- 250 cc binnen heb kunnen krijgen vandaag.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Samba, heftig:( en zeker niet leuk:(
    Beterschap met je ukkie!

Hier: heerlijk met de slee gewees vanmiddag en wat vond ze het leuk.

Had de voetenzak van de buggy in de slee gedaan en dochterlief erin gezet, zodat ze het lekker warm had. Ideaal!

Ik ga lekker bankhangen, kom vast wel even buurten dit weekend:)

10. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Seren: ahhh, nee toch!!!! Wat vreselijk! Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. Ik hoop dat het snel door zet en dat je geen pijn zult hebben. Heel veel sterkte meid en ik denk aan je! Dikke knuffel xxx!!!!

Samba: wat vervelend zeg, een ziek zoontje...sterkte ermee en hopelijk knapt ie snel weer op!

Liessie: balen dat je nog steeds geen eisprong hebt...afwachten maar weer!

Sneeuw: wat een sneeuw vandaag he? Vanmorgen met mijn dochter boodschappen wezen doen...viel niet mee om door de sneeuw met de buggy te banjeren...ha ha! Alleen moest ik vanmiddag weer een lading boodschappen halen (vanwege morgen en overmorgen feest van dochterlief), maar ben toch maar even alleen gegaan, want met de buggy kon ik er echt niet meer door. Wel erg leuk hoor onderweg, al die spelende kinderen in de sneeuw! Heerlijk!

Ik ga nu the voice kids kijken! leuk!

11. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hier weer een zwangerschapstest gedaan, maar nog steeds negatief. Mijn temp is nog wel steeds hoog en er is geen ongi, maar zwanger ben ik dus niet... Ik zit nu op 16 dagen na mijn ei en had nu echt wel een positieve test moeten hebben. Ik ga er dan maar vanuit dat mijn ongi binnenkort komt of er iets anders aan de hand is. Gelukkig gaan we de 21ste naar de gyn, dan weet ik hopelijk wat er aan de hand is. Ik zit nu al weer op dag 48 van de cyclus :$.

Seren: hoe is het ermee? Ik denk aan je.

Liessie: vervelend dat je nog steeds geen eisprong hebt. Ik kan me voorstellen dat je graag door wil naar de volgende ronde. Ik hoop dat je nu toch snel een positieve ovu-test hebt!
    Ik heb trouwens ook een fietskar en ik vond het wel erg handig toen onze dochter klein was. Er zit een babyschaal in zodat je er ook baby's mee kunt vervoeren en zo toch op de fiets kunt. Ik weet alleen niet of ik hem bij de tweede wel ga gebruiken, want je kunt ze niet in de gaten houden als je fiets en dat kan wel eens lastig zijn als er een peuter naast een baby zit...

Samba: hoe is het met je zoontje? Hopelijk al weer wat beter! Zo zielig als ze zo ziek zijn!

Nikkie: veel plezier dit weekend met de feestjes voor je dochter! En succes met de voorbereidingen!

Stopcontact: ik lees dat het allemaal opgelost is tussen jouw en je broer en zus, fijn! En toch goed dus dat je er niet mee bent blijven zitten, anders had je er nu misschien nog een rotgevoel over gehad.

Renske: succes met wachten op je NOD. Ik ga heel hard voor je duimen hoor!

Mamafiets: ik heb er ook een! We hebben hem als extra fiets zodat manlief hem ook kan gebruiken als hij op maandag zijn papa-dag heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar niets vond voordat ik zwanger werd. Ik vond het wat overdreven om een speciale fiets te kopen voor de kinderzitjes.. Totdat ik een kinderzitje op mijn eigen fiets deed en ik er zelf nauwelijks tussen paste... (dat probleem had ik ook al toen ik zwanger was, dus ik had het kunnen weten :p). Ik heb een Batavus met 7 versnellingen. Heerlijke fiets!

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,

@ Annelynn
    Balen dat je testen negatief zijn :( had echt zo'n goede hoop voor jou!!! Wel echt raar hoor je cyclus, idd goed dat je nu binnenkort naar de gyn gaat... want ik zou het ook niet vertrouwen! Hopelijk is het iets simpels wat makkelijk te verhelpen is...

@ Liessie
    Ik ga duimen voor een super mooi en groot ei voor je ;) en snel dan ook he :)

@ mamafiets
    Ik heb er ook eentje, alleen nog weinig op gefietst... toen ik hem eindelijk binnen had, hebben we er een paar keer op gefietst en toen kwam het kl*te weer er al weer aan... en ik ben echt een mooie weer fietser ;)
    Ik heb de gazelle bloom 2012 :) hij is zo mooi!! :) ben er echt blij mee... had zelf nog geen fiets, dus moest er toch eentje kopen... dus dan maar een mamafiets die er zonder zitje ook mooi uit ziet! ;)

@ Nikkie
    Heel veel plezier met het feessie van Evi :)

@ Andere meiden
    Sorry heb totaal niet mee gelezen en alleen maar m'n eigen echo berichten gepost ;) maar ga het nu weer proberen wat meer bij te houden... nog geen roze ondertussen toch?!?!?! Alleen Emmy dacht ik?? Maar die had ik al gefeliciteerd :)

@ Hier
    Eigenlijk nog steeds hetzelfde... het zet niet door nog, ook nog weinig krampen, af en toe een ongesteld gevoel, maar zet echt niet door! Heel heel langzaam wordt het bloeden iets meer en komen er ietsjes meer stolsels... maar gaat wel heel erg langzaam!
    Gek genoeg ben ik er ook meteen een beetje klaar mee... met het hele zwanger worden gebeuren... sorry als ik iemand hiermee op z'n tenen trap... maar ben de stress er om heen zo zat, dat ik even gewoon niks wil! Me richten op me gezinnetje en het verhuizen wat hopelijk over een paar maanden gaat gebeuren.... ach voor dat de miskraam op gang komt en m'n cyclus weer op gang is, zijn we ook weer zo een paar maanden verder denk (aangezien m'n cyclus al lang is.. zal die nu wel helemaal extreem worden na m'n mk denk) en dan kan ik het misschien wel weer achter me laten en verder gaan! Hoop in de lente er wel weer voor te gaan :)

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden..

Nikkie.. Lekker feestje vieren dit weekend hihi:D
    Maak er wat moois van

Annelynn.. He dorie wat balen zeg:(:( helemaal geen duidelijkheid dus:( Dit is echt niks zo...
    Hopelijk kan de gyn wat meer betekenen voor jullie, liever natuurlijk zwanger worden maja als de gyn wel iets kan doen..tja dan is dat beter dan deze slopende onduidelijkheid:(

En wat betreft de mama fiets.. heel herkenbaar: er haast zelf niet tussen passen.
    Dit is dus de reden voor mij om naar zo'n fiets te kijken, en mocht ik wel snel zwanger zijn nu zit ik in de zomer met een toeter en kan ik al helemaal niet op me eigen fiets:p

Seren.. Balen zeg dat het niet door zet.
    Heb je wel een nieuwe afspraak staan om te kijken of alles schoon is? Want als het zelf niet los komt, moeten ze er wel wat aan doen natuurlijk. Hopelijk krijg je niet weer zo'n ellelange cyclus, das niks waard!

Hier: weinig nieuws. Een heerlijk weekendje met me gezin. Lekker rustig aan, morgen een verjaardag dus vandaag lekker thuis en even de sneeuw induiken vanmiddag:D

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    stopcontact, wat goed van je dat je ze een mail hebt verstuurd, en dat er goed op gereageerd werd. dat is vast een hele opluchting.
    je mag jezelf wel een schouderklopje geven, er is wel moed voor nodig om zoiets te zeggen.

Seren, ik kan wel begrijpen dat je er even klaar mee bent, het duurt ook allemaal zo lang voordat jullie weer verder kunnen. ik hoop voor je dat het snel doorzet en je er niet veel pijn aan zult hebben.

Samba, gaat het al wat beter met je zoontje?

Annelyn, raar hoor, fijn dat je binnenkort naar de gyn kan!

Mamafiets, ik ga aankomende week 1 bestellen, ik wil ook graag de gazelle bloom 2012, Seren, welke kleur heb jij?

Sneeuw! mooi zeg zo'n witte wereld, we gaan vanmiddag wandelen met de kleine door het bos. een slee hebben we nog niet, maar dat vertrouw ik ook nog niet, ze kukelt er vast nog zo af, volgend jaar maar (kan ik me nu al op verheugen)

Gister ben ik om half 7 al in slaap gevallen , en nu ben ik nog steeds moe, hoop dat het met 12 weken wel beter word, ik heb zin om van alles te doen maar te moe om het ook echt te doen.

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hey meiden,

Mannetje is nog steeds ziek. het eerste flesje van vanochtend (40 cc) kwam er weer uit. We proberen steeds met 20 of 40 cc drinken te geven. Thee houd hij nu wel binnen en we hebben er 80 cc pap in...Germ.. Als het er nog een keer uit komt dan ga ik de HA bellen want ben bang dat hij uitdroogt. Vanochtend had hij gelukkig een echte plasluier. maar hij heeft wel al flink droge lippen en hij is net een lappepop zo slapjes:(.

@ mama fiets. Wij hebben gekozen voor een fietskar achter de fiets. Ik ben zelf namelijk niet zo groot dus ben erg bang dat ik omkukel met de fiets. Ik kan de kar ook makkelijk afkoppelen en als kinderwagen gebruiken. Op de groei gekocht want er kunnen twee kids in:D. als ze er niet meer inpassen dank kan hij omgebouwd worden om spullen in te vervoeren. Hij is wel soms zwaar maar das weer goed voor de spieren:D:D

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    och jee arm kereltje:(gelukkig wil hij wel wat pap! als je het niet vertrouwd dan de hap bellen!

wij hebben ook een fietskar, maar die heb ik maar weinig gebruikt, vind het veel te zwaar fietsen. en als ik even naar de stad wil durf ik hem niet te laten staan, het is wel zo 1 met duwstang, maar daar kan je veel winkels niet mee in. een buggy kan je ook niet meenemen in de kar echt een miskoop was het hier

hoe fietst een moederfiets? is het veel zwaarder als een gewone fiets?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Samba ben jij toevallig van Limburg ( omgeving Maastricht) vind de term germ echt iets voor ons daar hahaha.
    Ik hoop dat het ventje snel beter is:(

Seren dikke knuffel meid wat afschuwelijk nieuws:(

18. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nu woon ik in brabant maar ben in limburg geboren idd... middenlimburg:D

Net weer pap gegeven en volgens mij blijft het wel zitten(hoop ik):)

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ mamafiets
    Ik heb hem hier besteld Gazelle Bloom 2012 Moederfiets - Fietsencollectie - Fietsophetnet.nl scheelde echt 200 euro met in de winkel!!! En ze komen hem super netjes afleveren, met een hele uitleg erbij... toppie!! Ik heb hem zelf in het wit/platinum! Echt een hele mooie fiets!!
    Het viel me wel even tegen hoe zwaar hij is om op te tillen... maar het fietsen zelf is niet zwaar... ook genoeg versnellingen, sturen gaat ook heel makkelijker!! Ik ben er echt heel blij mee...

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Renske
    Er staat voor 15 febr een echo gepland... die stond toen gepland om te kijken hoever ik zwanger was, denk dat ik hem nu maar laat staan... kunnen ze kijken hoe het er voor staat enzo! Wil echt niet gecureteerd worden, ben daar echt heel bang voor... al lees je echt goede verhalen op internet, in mijn hoofd is het allemaal vreselijk... en ik heb zoiezo een angst voor ziekenhuizen! Dus laat het maar vanzelf komen!!

@ Samba
    Ow bah, je mannetje is wel echt heel ziek zeg :( ik was toen met Evi ook zo bang voor uitdrogen, idd goed letten op de plasluiers.... droge lippen is opzich nu wel "logisch" de lucht is zo droog.... ik kon bij Evi het ook merken aan d'r fontanel, dat was toen echt een ingevallen deuk geworden...

Deel Deze Pagina