Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Samba dus idd een Limburger hihihih:D

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba...wat sneu zeg! En vertrouw op je moeder gevoek,dus bellen wanneer jij het nodig vind! Hopelijk knapt ie snel op..zo zielig!

Seren.. aha oke hopelijk komt het dan snel vanzelf! Lijkt me slopend dit..

Ik ga weer bankhangen heb volgens mij wat teveel gegeten.. bah!
    Tot snel

3. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Thanx ladiesQ

Seren ik hoop dat het snal klaar is en dat je er niet al te veel last van zult hebben..

Hier gaat het gelukkig goed :). Hij heeft tot nu toe alles binnen gehouden. thee pap en zelfs een licht boulionetje... het zijn kleine hoeveelheden (40cc) maar het blijft zitten...denk echt dat we het ergste gehad hebben. Dus nu langzaam volume opbouwen....

Ben mischien van plan om morgen al te testen........(schaam schaam testdrang) dan 2 dagen voor NOD. verstandig... hhmmmm neeeeee!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat fijn dat het beter lijkt te gaan! erg vervelend als je kindje ziek is, je zou het het liefst overnemen.

oeeh spannend morgen testen:D ik ga morgen gelijk kijken hihi

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi meiden!

Bent ik weer :D

@Samba... beterschap met je zoontje. Altijd zielig als de kinders ziek zijn.

@Seren... denk aan je! Knuf!

@Onswondertje... heey wijffie! Hoe is het me je? En met dat kanppe manneke van je?

@Mamafiets... ik vond het ook altijd onzin, zo'n "speciale" fiets. Vrüger deden ze het toch met een gewone fiets. Maarja, ik kreeg er één van mijn ouders en toch wel handig, iets meer ruimte met het op en afstappen. Fietst wel ietsjes zwaarder.

@Hier... ik zit ergens rondom ei denk ik zo. Vanavond weer vroeg onder de wol! Komt goed uit, want er is toch niets op tv en ik moet morgen werken. Ik ben al weer gestopt met tempen... kan om 6 uur sochtends echt mn ogen niet open krijgen op vrije dagen. Geen ovutesten dus we zien wel.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    veel plezier vanavond stopcontact:p

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Stopcontact veel klusplezier hoor:D

Het is hier wel weer ff rustig.
    Mijn lekker ventje zit in een sprong pfffffffffff.
    's nachts telkens wakker en 's ochtendsvroeg.
    En slechte zin overdag;)
    Maar komt goed hoor.

8. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hoe is het hier?
    Leeuw: ik ben ook zooo moe. Niet leuk meer. Ga moe naar bed en sta moe op! Ben 's ochtends ook steeds vaker misselijk. Gelukkig niet overgeven, thee drinken en crackertjes eten hihi ;)

Samba: ach de arme schat! Hopelijk is hij snel weer beter. Hoe is het met jou, heb jij nog getest?

Annelynn: hoe ist daar? :)

Een fijne zondag allemaal.

9. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Goeoeoeoede morgen!!

met ons mannetje gaat het goed.. gelukkig! Hij drinkt goed. vanochtend 1x 60 cc pap en uur later 80 cc dus we voeren het volume steeds meer op. hij heeft net een fles van 100 cc pap op en hij krijgt alweer praatjes:D..

Vanochtend getest en hardstikke negatief natuurlijk...Ik heb nu geen testen meer in huis. Daar ben ik wel blij mee... geen verleidingen meer...Ongi pijntjes zijn intussen ook begonnen dus ik vrees het ergste.. maarja..

10. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    @ Samba: fijn - het is echt niet leuk om je kindje zo te zien...
    En jammer van je test!

@ Wondertje: sprongetje is hier vandeweek ook geweest - en nu kan hij 'ineens' in de handjes klappen en dingen aangeven --> 'dank' vindt ie zoooooo grappig hahaha!

@ Seren: hoe gaat het?

@ mamafiets: ik heb dus een moederstuur én een stuurvastzetter op m`n eigen fiets gebouwd. Een dubbele standaard moet nog wel even geregeld worden. Maarre - ideaal hoor die aanpassingen! Stuur 60 euro, stuurvastzetter 10 euro en hoppa; ik kan fatsoenlijk, maar vooral veilig fietsen!

@ hier: ik weet niet hoe ik dit nog tot zeker half maart verborgen moet houden, hoor. Ik heb vrijwel daags van die grote riemen om, je weet wel - boven de kleding. En dan gewoon altijd op gat 3/4/5. En nu? Er past er al geen één meer. Duszs I have problem.
    Problem II: ik heb een KS gehad, en ik merk dat ik geen zwangerschapsbroeken kan hebben op het litteken. Very handig! Het is nl een beetje koud voor alleen een legging... Dus nu maar een oversized driekwartbroek aan (over een legging) die ik in het voorjaar heb gekocht ná de zw. En een wijd ding - maar als dat ding een beetje 'goed (dus fout)' zit, zie je het meteen. Oke, ik wist wel dat je het bij een tweede nog sneller zou zien, maar HALLO, ik ben nog niet eens 7 weken. Er vált niets te zien, toch!?!?!

Enne, de mensen in mijn omgeving zijn niet achterlijk - als ze me weer in die speciaalgekochte kleding voor vlak na de zw zien, weten ze al genoeg... Want ik was zó blij met weer fatsoenlijke, nieuwe kleding die ik weer paste na een paar maand!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Samba
    Fijn dat het beter gaat met je mannetje... balen van de test!! :(

@ Jenny
    Hahaha heb jij dat ;)... bij de eerste wil je dat je buikje snel gaat groeien, maar bij een 2de mag dat wel weer even wachten he ;) herkenbaar... ik zie er nu ook nog steeds zwanger uit ;) Wel balen dat het nu niet lukt om zwangerschapsbroeken te dragen... :S hoe moet dat dan straks... Succes met het verborgen houden!! ;)

@ Annelynn
    Al meer nieuws??

@ Hier
    Echt zwaar depressief gevoel en m'n temp daalt... dus denk dat m'n hormonen langzaam aan beginnen te veranderen! Merk het ook aan m'n huid, weer puistjes :(
    Nu hopen dat het echt gaat doorzetten, want m'n gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey meiden..

Stopcontact.. Werkse vandaag!
    En sucsex dan maar de komende dagen:p

Onswondertje.. Jaa het komt goed, alleen kan het voor je
    gevoel altijd zo lang duren zo'n sprong. Ben altijd blij dat
    ze er weer uit zijn:p

Samba.. Gelukkig gaat het alweer stukken beter met je zoontje.
    Niks aan als ze zich niet lekker voelen.

Wel balen van je negatieve test en de ongi krampen :(:(

Jenny.. Jaaa vervelend is dat zeg:(:( Tja als het niet meer te verbergen valt, het zij zo dan toch?
    Enne leuke tuniekjes, met wat print zodat het wat minder opvalt?
    En de zwangerschapsbroeken hebben toch altijd zo'n elastieke band aan de bovenkant, doet dat ook zeer?

Seren.. Echt rot zo voor je:(:( sterkte en laat het maar snel gebeuren dan:(

Hier: weinig nieuws.
    Heb vanmiddag een verjaardag..

Enne had ik al verteld dat me dochter haar 4de tandje door was? Ja he?
    3 dagen later tandje nummer 5 door, het gaat nu echt heeeeul hard!

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Jaaa,m'n ei komt er aan! Het is nog niet een knallende knal-test maar hij is in aantocht!! Blij:D

Seren: oh lieverd, kan een beetje begrijpen hoe je je voelt. Kun je er met je vriend ook goed over praten? Ik hoop echt dat het snel doorzet.

Renske: de tandjes gaan nu echt snel! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van! Veel plezier vanmiddag!

Jenny: voor jou dus lastig te verbergen! Hopelijk lukt het nog even en gaat het de mensen om je heen niet teveel opvallen!

Vermoeide dames: hopelijk gaat de moeheid snel weg of neemt het af. Herken het van m'n 1e zwangerschap. Je wilt van alles, maar er komt niets uit je handen! Nouja, dan maar even laten!

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Jeej een ei!! Wat fijn... hoeveelste dag zit je nu?? Bij m'n vmk van 5 weken had ik m'n ei op dag 31...
    En praten met m'n vriend... pff nee dat gaat niet, hij is al geen prater en bij dit soort dingen vind hij het wel kut, maar kan er veel makkelijker over heen stappen... voor mannen is het ook nog niet zo werkelijk natuurlijk als het zo pril is! En m'n schoonvader die dan doodleuk zegt, "je hebt toch een gezonde dochter" en vriendlief die daar dan op zegt "eigenlijk heeft hij wel gelijk".... ik heb maar even gewoon niks gezegd, maar de tranen stonden wel in m'n ogen, kut opmerkingen gewoon!

@ Renske
    Ja op eens gaat het hard he, met die tanden... binnen een mum van tijd zit je op 8 tanden! Daarna staat het weer ff stil... Evi is nu met 4 kiezen bezig, allemaal te gelijk... ze kan niet meer kauwen :( zo zielig!

@ vermoeidheid
    Dat weet ik idd ook nog goed... nu dus niet echt last er van gehad, maar bij de zwangerschap van Evi... pfff... ik lag om half 8 in bed, wilde dan wakker blijven tot gtst begon, maar zelfs dat haalde ik soms niet eens!

@ Stopcontact
    Veel plezier met klussen!!!

@ Hier
    Nou m'n meissie was nog niet eens een week beter... en nu net wakker geworden met een aangekoekte neus en prut in haar ogen :(... kan niet eten omdat haar kiezen doorkomen en na een half uur uit bed was ze alweer zo sago dat ze er nu alweer in ligt! Die gaat echt weer ziek worden :(
    Is toch niet normaal?!?! Nou heeft ze wel allergieen, wat ook luchtweg problemen geeft, maar als ze een week niet ziek is, ben ik gewoon blij!!! Normaal hoeft ze maar 1 dag naar het kdv te gaan en die 2de dag in de week kan ze al niet meer, omdat ze ziek is dan... meestal duurt het een jaar zeggen ze, nou dan mag het nu wel snel over zijn!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    owja en nog iets... het bloeden lijkt nu juist minder te worden?!?! sinds de echo, en op de echo waren nog steeds 2/3 vruchtzakjes te zien... die ben ik nog niet verloren dus!
    Maar geen helder bloed verlies meer, terwijl het een paar dagen geleden nog heel heftig was... alleen nog bruin baarmoederslijmvlies stukjes... puur dat, zonder bloed... gek

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Het wordt eentonig: geen ongi en een hoge temp... Testen doe ik volgende week nog wel een keertje, al verwacht ik daar niets meer van. Ik kan me er nu gelukkig even niet druk over maken!

Samba: fijn dat je zoontje weer wat binnenhoudt. Ik hoop dat je het ergste gehad hebt! Als je bang bent voor uitdrogen kun je trouwens ook nog ORS oplossing geven. Dat schijnen kinderen makkelijker binnen te houden dan melk en is speciaal tegen uitdrogen. Maar ik hoop dat het niet nodig is natuurlijk! Jammer dat je test negatief was, maar ik hoop voor je dat het gewoon nog te vroeg was om te testen, ondanks de ongi pijntjes. Wanneer ga je weer een test doen?

Jenny: ik had ook gelezen dat het bij een tweede harder gaat, maar dat is inderdaad wel heel hard! Ik had bij de eerste trouwens broeken van de prenatal en miss etam die geen band onderin hebben, alleen een band in je taille. Misschien is dat wat?

Seren: ik hoop voor je dat het nu snel komt en snel achter de rug is. En dat ze niet hoeven te curreteren. Een vriendin heeft het ook gehad en het viel haar wel mee, maar toch...

Ons wondertje: succes met de sprong! Het kan zó vermoeiend zijn!

Stopcontact: veel plezier onder de wol de komende dagen!

Renske: dat gaat ineens hard met die tandjes zeg! Heeft ze er veel last van?

Liessie: Jaahh!! Ei, ei, ei! Nou, hop er op en dan over twee weken weer een mooie test!! :D

Hier: ik heb de geweldigste man! Waarom? Nou, gisteren kwam een vriendin met haar man en twee kinderen op bezoek. We hadden 's middags afgesproken en toen ze er waren zei ze: 'nou, ben je er klaar voor?'. Ik dacht: waar heeft ze het over?? Wat bleek, gingen we samen skiën in Bottrop!! En de mannen bleven bij de kinderen! Manlief kwam ondertussen naar beneden met een sporttas met m'n skikleren, geld en een routebeschrijving. En tien minuten later zaten we in de auto en gingen we skiën!!! We hebben echt een superleuke middag en avond gehad! En omdat we laat thuis waren bleven ze ook slapen, dus vanochtend hadden we drie kinderen (allemaal meisjes) rondlopen, die gezellig samen gingen spelen en boekjes wouden lezen. Ze zijn nog even samen in bad geweest en daarna gingen ze weer. Zo gezellig! (een groot gezin lijkt me ook wel leuk, erg druk, maar leuk). Later bleek dat ze het een week of 5 geleden al hadden gepland samen en ik had niets in de gaten :p.

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Annelynn
    Wat gaaf!!!! Wat een onwijs leuk idee... daar zou mijn vriend nou nooit op komen om mij te verrassen ;)
    Ach ja, je hebt het, of je hebt het niet ;)

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, ja das waar. Ik had het ook echt niet verwacht, maar vond het wel geweldig. Hij is sowieso wel attent hoor, met af en toe een bloemetje enzo.

Ik lees net dat je dochtertje ziek aan het worden is... Vervelend! Ze zeggen inderdaad dat het vanzelf overgaat met al die verkoudheden, maar tot die tijd zit ze/je er maar wel mooi mee! Beterschap in ieder geval!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annelynn wat leuk van je man zeg!!
    Dat is echt heel lief.
    Hebben jullie je geammuseerd?

Seren gaat het een beetje meid:(
    Dikke knuffel.

De sprong ja in totaal gaat het al 1 maand slecht met slapen.
    Gelukkig wilde hij vanmorgen ( na 2 uur op te zijn om 6 uur tot 8 uur)daarna wel weer slapen en zelfs tot 10:15!!
    We waren geschokt.
    Nu ligt hij ook te slapen??? hij was kapot.
    Maar de laatste tijd ging dat ook niet zo.
    Het iig geen grote slaper maar hopelijk is hij snel uit de sprong;)

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Flower, die moeheid is echt killing! het is idd net alsof slapen niks helpt, je komt nog net zo moe je bed uit als je erin ging.

Samba, jammer van je nega test. je zoontje word weer beter lees ik, gelukkig maar!
    Vervelend dat het maar niet door wilt zetten, zo duurt het wel lang dat jullie verder kunnen.

Jenny, dat gaat wel hard bij jou dan, krijgen we ook een buikfoto te zien?:D

Renske, leuk hoor al 5 tanden, het kan ineens heel hard gaan

Liessie, jaa een ei! wat fijn zeg, de volgende ronde is in aantocht

Seren, jakkes alweer ziek aan het worden, je hoort het wel vaker dat kinderen die naar het kdv gaan veel ziek zijn.
    mannen, helaas snappen ze dat niet!!

Annelyn, wat leuk!! knap van je man dat hij het zo lang voor zich heeft kunnen houden haha

Ow, die rottige sprongen ook:( fijn dat hij nu wel ff ligt te slapen!
    ik heb het idee dat hoe ouder ze worden hoe vervelender de sprong.

nou verder heb ik niks, ja heb een hoop te klagen, maar zal het jullie besparen

Deel Deze Pagina