Ik heb even de lijst aangepast. 20 februari mag ik weer naar de gyn voor de 12 weken echo. Nog een keer beebje kijken! Hij zei: Dan kun je ook mooi de armpjes en de beentjes zien haha. Zo leuk! Alles gaat op zich wel goed, maar heb wel wat buikpijn en (vies I know) mijn afscheiding begint anders te ruiken... Gelukkig heeft hij dinsdag ook een kweekje genomen en begin volgende week hoor ik of daar iets uit is gekomen. Sorry dat ik zo weinig reageer, maar heb vaak echt geen tijd en wil alles wel terug lezen haha. Weer allemaal spanning hier! Blijf wel in de gaten houden of er meer rozen komt hoor . @Seren. He meid, is ook wel erg vervelend dat het nou niet doorzet denk ik he... Ik denk aan je hoor!
Geboortedatum en geslacht eerste kindje Ons wondertje 29-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Stopcontact **-12-2010 Renske19 02-12-2010 Samba 12-11-2010 Annelynn 11-06-2010 Flowerpower50 10-2009 Liessie83 24-03-2010 Serendipity 21-01-2011 4 meisjes 7 jongens PREGGERS Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012 Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012 Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012 Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012 Flowerpower uitgerekend 28-09-2012 NOD Annelynn: 29 januari (testen: 2 februari), ronde 8 Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1 Renske: 12 februari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 7 Stopcontact: 19 januari, ronde 2 Liessie83: even geen idee..... Serendipity: wachten op de miskraam Samba: FF pauze Afspraken VK/Echo's Flowerpower: 13 februari termijnecho gyn Serendiptiy: 15 febr termijnecho Hanna Mom: 20 februari 12 weken echo bij gyn Leeuw: 21 febr termijnecho Nikkie: 23 febr 12 weken echo vk
Flower: wat super dat de echo goed was!!! En wat een mooie echo-foto!!! En super leuk dat je maandag weer mag!!!
Denk toch dat ik hier ongi ga worden. Heb al wat gespot en krijg buikpijn, weer een kortere cyclus als de vorige maand. Snap niks van me lichaam!
Ahh nee, Renske, hopelijk betekent het nog niets! Hannamom: fijn dat alles goed gaat. Hopelijk komt er niets raars uit het kweekje. Ik ben gisteravond met m'n moeder naar LA the Voices geweest. Was superleuk en supermooi! Echt genoten! Denk dat m'n eisprong nu wel geweest is. Blijven natuurlijk nog wel even doorklussen...Is de NOD nu gewoon over 2 weken?
Aah nee Renske, wat ontzettend balen! Liessie: ja over 14 dagen gewoon volgens mij.. Ga voor je duimen! En wat leuk zeg, LA the voices!
Geboortedatum en geslacht eerste kindje Ons wondertje 29-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Stopcontact **-12-2010 Renske19 02-12-2010 Samba 12-11-2010 Annelynn 11-06-2010 Flowerpower50 10-2009 Liessie83 24-03-2010 Serendipity 21-01-2011 4 meisjes 7 jongens PREGGERS Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012 Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012 Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012 Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012 Flowerpower uitgerekend 28-09-2012 NOD Annelynn: 29 januari (testen: 2 februari), ronde 8 Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1 Renske: 12 februari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 7 Stopcontact: 19 februari, ronde 2 Liessie83: even geen idee..... Serendipity: wachten op de miskraam Samba: FF pauze Afspraken VK/Echo's Flowerpower: 13 februari termijnecho gyn Serendiptiy: 15 febr termijnecho Hanna Mom: 20 februari 12 weken echo bij gyn Leeuw: 21 febr termijnecho Nikkie: 23 febr 12 weken echo vk Even de lijst aangepast want ik had weer januari getypt
@zwangeren... jeetje... wat gaan jullie snel! Sommigen zelfs al een week of 10! @Liessie... goed geklust? Ik denk dat je nod inderdaad gewoon over 2 weken is. Nou, spannend en ga zitten op het wachtbankje, gezellig! @Renske... oh.. ik hoop dat het niet doorzet. Heb je altijd een trage start van je ongi? (bij begint het altijd meteen in alle hevigheid) @Hier... ik moet zeggen dat de afgelopen dagen voorbij zijn gevlogen. Heb nog niet zo zitten tellen. Maar ik heb dan ook 6 dagen gewerkt... Nu lekker 4 dagen vrij. We hebben niet superveel geklust ( 2 x rondom ei maar) We zullen het zien... we hebben ook nog geen haast dus zijn er wat relaxter mee bezig als toen met ons zoontje.
Idd, de zwangeren gaan echt snel! Leuk!! En hopelijk mogen alle nog-niet-zwangeren snel volgen!! LA the Voices is echt een aanrader! Ben nu even bij m'n ouders en we hebben de cd alweer opgezet, zulke mooie nummers...... Seren hoe is het meid?
Renske, goed van je meissie. Flower, wat fijn een goede echo, gefeliciteerd! jou echo ziet er net zo uit als die van mij Hanna, wat leuk dat jullie nog een keer naar de beeb mogen kijken. Afgelopen nacht is mijn lieve oma overleden, 89 jaar is ze geworden. ze had vocht bij het hart, 4 dagen later was ze al overleden.
Jeetje gecondoleerd Leeuw! Zat bij jouw meting ook 1 á 2 dagen verschil? Maandag heb ik bij de gyn... Ben benieuwd.
dank je wel. mijn moeder heeft nog aan haar verteld dat ik zwanger ben, dat vond ik wel mooi dat ze dat weet. bij mij zat 4 dagen verschil. 21e de termijnecho ben ook erg benieuwd
Dat is inderdaad erg mooi! Even een moeilijke periode dus, veel sterkte toegewenst. 4 dagen, voor of achter?
4 dagen achter. schoonzusje 2 weken! maar zij had spiraal eruit laten halen en was gelijk zwanger, ze ging gewoon uit van de datum dat die spiraal eruit ging, nu scheelt het maar 2 dagen tussen ons
Oke! Bij de eerste meting stond er 6+4 7.1mm en de tweede meting was 6+5 8mm. Dus wel een klein verschil. Dus vraag ik me af of ik vandaag wel 7 weken ben of toch 1 of 2 dagen korter. Maar ja, maakt ook niet uit, als het maar goed gaat allemaal daarbinnen.
Geboortedatum en geslacht eerste kindje Ons wondertje 29-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Stopcontact **-12-2010 Renske19 02-12-2010 Samba 12-11-2010 Annelynn 11-06-2010 Flowerpower50 10-2009 Liessie83 24-03-2010 Serendipity 21-01-2011 4 meisjes 7 jongens PREGGERS Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012 Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012 Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012 Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012 Flowerpower uitgerekend 28-09-2012 NOD Annelynn: 29 januari (testen: 2 februari), ronde 8 Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1 Stopcontact: 19 februari, ronde 2 Renske: 11 maart (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 8 Liessie83: even geen idee..... Serendipity: wachten op de miskraam Samba: FF pauze Afspraken VK/Echo's Flowerpower: 13 februari termijnecho gyn Serendiptiy: 15 febr termijnecho Hanna Mom: 20 februari 12 weken echo bij gyn Leeuw: 21 febr termijnecho Nikkie: 23 febr 12 weken echo vk
Hey Meiden, Leeuw.. Gecondoleerd meis Wat kan het ineens snel gaan he Hier: Ik mag weer op rood. Bah. Maar had het eigenlijk wel verwacht. Dus nu ronde 8 in, hopelijk hebben we nu meer geluk.
Hallo dames, Zo, eindelijk even tijd om uitgebreid te reageren! Leeuw: gecondoleerd met het verlies van je oma . Wel mooi dat ze toch nog wist dat je zwanger bent. Renske: jammer dat je op rood bent! . Ik had stiekem een beetje gehoopt hier ineens te lezen dat je zwanger was, maar dat moet dan nog maar een ronde wachen . Ik hoop dat 8 je lucky number wordt! Flower: wat een mooie echo foto! En fijn dat je het hartje gezien en gehoord hebt! Toch altijd even een spannend moment! En zo snel al weer een echo, geluksvogel! Stopcontact: 1x goed klussen kan al genoeg zijn he?! Succes met wachten op het wachtbankje! Liessie: leuk, LA the voices! Heerlijk om er even een avondje tussenuit te gaan! Samba: vervelend dat je ongi bent geworden . Ik snap wel dat je nu een paar maanden wilt wachten. Als je er geen goed gevoel bij hebt, moet je het ook niet doen. En die twee maanden zullen het verschil niet maken denk ik. Maar wel hier blijven komen hoor! HannaMom: leuk dat je toch meeleest ookal heb je niet altijd tijd. Ik hoop dat je weer een mooie echo hebt volgende week! En wie weet zwaait hij/zij wel even naar je . Nikkie: ik zie aan je banner dat je al op 10 weken, 4 dagen zit, wat gaat dat toch hard! Nog even en je bent 12 weken! Seren: vervelend voor je dat het nog steeds niet doorzet. Nu je weet dat het niet goed is, kan ik me voorstellen dat je ook wel graag weer door wil. Hopelijk komt het dan toch snel op gang en heb je er niet al te veel pijn van! We leven met je mee! Hier: gisteren is mijn ongi eindelijk goed doorgebroken met rood bloed. Dat betekent dus een cyclus van 52 dagen. Ik zal zo mijn banner eens even aanpassen. FF gaf zelfs aan dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad, wat wel de lange cyclus en de negatieve ovulatietesten tot dag 30 kan verklaren... Volgende week dinsdag (21ste) gaan we naar de gyn, die zal ons toch wel meer kunnen vertellen. Verder een hele drukke week achter de rug. Maandagmiddag kwam ik er op mijn werk achter dat ik de volgende dag moest trakteren op het KDV.... Pfff, moest ik nog 'snel' even wat regelen. Uiteindelijk vond ik online een leuk knutselding: ik heb eendjes gemaakt van doosjes rozijntjes! Daar ben ik vervolgens tot 23.30 uur mee bezig geweest, maar ze zagen er fantastisch uit. Nooit gedacht, maar ook ik kan dus ook een knutselmama zijn . (ik ben normaal niet zo'n crea bea, lang leve internet ) De rest van de week druk geweest voor ons weekendje weg. We zouden met 6 vrienden (allemaal mannen ) een weekendje weg. Dochterlief naar opa en oma, en wij even tijd voor onszelf. Helaas, oma is ziek... Zo last minute viel er ook niets anders meer te regelen, dus nu is manlief alleen weggegaan. Eigenlijk wilde hij ook niet, maar ik heb hem over weten te halen. Inmiddels heeft mijn schoonzusje aangeboden dat onze dochter morgen wel bij haar mag komen en ook opa gaf al aan dat hij zich er alleen wel mee zou redden (eigenlijk wil ik dat wel zien ). Dus zoals het er nu uitziet ga ik er morgen achteraan. Gelukkig zitten we op 45 minuten rijden in een park, dus dat vind ik nog wel de moeite waard voor een nachtje. Ik vind het wel jammer, maar ik kan vanavond hier ook lekker lang in bad gaan, daar heb ik geen vakantiepark voor nodig .
Renske, nee he! duurt erg lang zo of niet? Annelyn, jammer dat je niet direct mee kon, maar gelukkig kan je morgen wel heen, heerlijk zeg! en met 6 mannen? haha ga er maar goed van genieten! Ergens zit er wel een creabea in je hihi. Erg raar dat je ineens geen ei blijkt te hebben. en frustrerend is het vast ook, gelukkig mag je snel naar de gyn en is het maar een "kleinigheidje"
@Leeuw... gecondoleerd. Was je oma al langer ziek of waren het eigenlijk die 4 dagen? @Annelyn... jeetje, weer een lang cyclus. Dat is niet fijn nee.. ik ben benieuwd wat je gyn er van zegt. Had je dat voor je eerste zwschap ook? @Renske... balen meis! deze ronde meer geluk hoor! @Flower... 1 a 2 dagen is niets joh. Het is ook nog zo moeilijk op te meten he? @hier... mannetje ligt nog heerlijk te dutten. Was zo moe tijdens de boterhammen. Hij ging steeds met zijn bolleke op tafel liggen Hij slaapt nu al bijna 2 uur