Nee oma was gezond, deed aan veel activiteiten mee enz, tot 4 dagen geleden. Fijn dat je zoon zo heerlijk slaapt. mijn dochter ligt ook heerlijk te slapen.
Hier ook een slapende dochter! Heerlijk he?! Stopcontact: voor de eerste had ik altijd een regelmatige cyclus. Bij mijn dochter was het zelfsvde eerste ronde raak, dus ik had eigenlijk geen problemen verwacht bij de tweede. Ik hoop ook maar dat het een 'kleinigheidje' is en we snel zwanger mogen zijn! We hebben het idee dat dochterlief het ook wel leuk zou vinden. Ze is dol op andere kindjes namelijk! Hebben jullie dat ook?
Leeuw: jeetje zeg! Gecondoleerd! Ik ben nog steeds erg blij dat ik al mijn opa's en oma's nog heb, maar je ziet maar, het kan zo voorbij zijn! Sterkte!!! Dikke knuffel! xxx Annelynn: ik hoop echt dat het maar een 'kleinigheidje' is...het lijkt me wel als je bij de eerste zo zwanger werd en eerder nooit last had. Een vriendin van me is arts en zij zegt dat je maar een kleine ontsteking oid. hoeft te hebben ergens, dat je daardoor al niet zwanger raakt. Hopelijk hoor je gauw waar je aan toe bent!!! En ja, mijn dochter houdt ook erg van kindjes en nog meer van dieren, ha ha! Bij het kdv zit ze ipv alleen maar te spelen vaak alleen maar naar de andere kindjes te kijken! Vind ze prachtig!!! Renske: jammer dat je ongesteld bent geworden....nieuwe ronde, nieuwe kans!!! Slapen: ja, hier ook een slaapkop overdag ('s nachts slaapt ze altijd al erg goed en veel) sinds een paar dgn! Ze sliep vanmiddag rond half 3 en nu (kwart voor 5) slaapt ze nog steeds! Ga haar er zo maar uithalen! Hier: elke keer als ik een berichtje typ, zie ik mn banner en dan denk ik, ahhh jeetje wat gaat dat snel! Ha ha! 10 wkn en 4 dgn! Al mag het van mij wel ietsje sneller 23 febr worden (heb dan de 12-weken echo), ha ha!
Annelynn.. Geniet van je weekendje dan he Jaa heel herkenbaar over dat kindjes andere kindjes heel interessant vind. Mijn dochter heeft dat ook,dus hopelijk komt er snel een broertje of zusje bij Leeuw.. Tja duurt lang ja, met dochterlief heb ik ook lang moeten wachten. Langer als een jaar..dus had ook niet erop gerekend dat het dit keer snel zou gaan. Maar het is ons ook gelukt op de natuurlijke manier en dat willen we nu eigenlijk ook! Oja, deze ronde hebben we besloten niet te werke met ovu testen maar 'gewoon' op het gevoel te doen. Dus dat houd in: doen wanneer we zin hebben. We zijn die verplichting een beetje zat en willen een mooie liefdesbaby We gaan ons best doen, al baal ik wel enorm dat we alweer ronde 8 in gaan. Trouwens.... Ik heb een mamafiets gekocht en ik krijg hem maandag thuis bezorgd
Renske, gelijk hebben jullie, het moet wel leuk blijven! wij merkten het toen ik zwanger was dat de seks ineens weer een stuk fijner was zonder die verplichtingen, en nu, hebben we al 3 weken niks gedaan, gewoon geen zin in haha Welke fiets heb je gekocht? Nikkie, Leuk he die banner, heb jij ook dat het nu wel sneller lijkt te gaan dan de 1e? alhoewel mij de 1e 3 maanden wel snel voorbij mogen zijn
Renske: oeh nice, een mamafiets!!! Leeuw: ja, ik vind de 2e veel sneller gaan, maar ook dat ik er heel wat minder bij stil sta. Je bent zo druk met je kind/werk/huishouden dat je soms vergeet dat je zwanger bent, hihi! Maar ik heb ook wat jij zegt, dat die 3 mnd maar snel voorbij mogen gaan! Zo grappig vanochtend, ik was op de koffie bij 2 kennissen (2 hele schattige oude dametjes) en ze keken me al raar aan en toen zei de ene van, goh, je ziet er anders uit, en toen zei de ander, ja dat vond ik ook al en toen riepen ze in koor: ben je soms zwanger??? ha ha! Ik heb ja gezegd. Ik kan niet liegen (als mensen er niet naar vragen zeg ik voorlopig ook nog niks, maar als ze er naar vragen, zeg ik het gewoon). Helemaal blij waren ze! ha ha!
Hey meiden! Renske: leuk! Een mamafiets! Welke heb je? Ontzettend balen dat je op rood bent. Maar weer op naar de volgende ronde! Nikkie: wat schattig van die dametjes! Je kunt het soms echt aan mensen zien dus. Wel leuk om te vertellen zeker! Leeuw: gecondoleerd. Sterkte. Hier: favoriet woord vandaag van zoonlief: NEE of NEEHEE! Heel vermoeiend..... Verder geen nieuws.
Nikkie.. Wat leuk zeg, sommige mensen hebben er echt ogen voor he. Die kijken dwars door je heen. Ik heb niet zo'n dure uitgezocht hoor. Want tja, als ik kan fietsen ben ik al blij Ik heb hem gekocht via www.fietskopen.eu en dan de SWAN moederfiets, in het wit Weet niet of jullie willen kijken, maar dit is hem Net een taart bodem in de oven gezet, manlief is volgende week jarig en ik ga me storten op een taart bekleden met marsepein. Dit wordt mijn eerste taart, met een strik en alles erop.. dus ik zal de komende week erg druk ermee zijn. Als vulling kies ik voor een mars vullingen, en banketbakkersroom
@Leeuw, fijn dat je oma iig geen lang ziekbed heeft gehad. Ik werk in de zorg en we zien dat regelmatig, en dat is geen pretje. @Annelyn... ik hoop ook dat het gewoon een kleinigheidje is. Maar dat zal vast wel... de andere rondes waren wel regelmatig toch? Ons zoontje vind andere kindjes ook erg leuk! Op het kdv heeft hij een vriendje waar hij altijd mee speelt. Afgelopen week waren ze met z'n 3en met het servies aan het spelen Tot zoonlief zich achterover liet vallen.. meneer was boos... zijn thee zal wel op geweest zijn whahaha! Theeservies... waar gaat dat heen!? Klussen doen we hier ook nog wanneer we zin hebben. Geen ovutesten en tempen heb ik maar 4 dagen volgehouden ofzo Ik merk dat het nu nog heel relaxt gaat.
Renske: mooie fiets! Die wilde ik ook eerst via dezelfde site bestellen! toevallig! ha ha! Maar zag ook op marktplaats een mamafiets incl 2 zitjes, scherm, fietstas ed. voor heel weinig geld en maar een paar straten verderop, dus heb dat gedaan. Oja, en die taart klinkt goed! Maak er maar een foto van! Ben benieuwd! Oja, hoe was je choco-taart nog geworden (was alweer een tijdje geleden)? Was ie lekker?
Btw.....gaan jullie nog naar de 9maandenbeurs toevallig? Ik ga met manlief en 2 anderen op vrijdagavond 24 febr! Zin in! Ik ga vanaaf een gezellige avond houden met mijn man, dus ik ben er morgen weer! Oja, vanmiddag kreeg ik ineens een enorme bos bloemen van hem! Zomaar!!!! Zo lief!!!! Fijne avond meiden!!!
Stopcontact.. Hier gaan we dat ook zo doen, lekker relax en geen gedoe meer met testen. Hopelijk geeft dat wat meer rust Nikkie.. Lief dat je ernaar vraagt. Die was goed gelukt en was heel goed in de smaak gevallen. Manlief vond het heel lief van me. Heb er eigenlijk geen foto van gemaakt, hij was zo op ooohw wat toevallig van de fiets hahaha. Ik krijg hem maandag al binnen Ben benieuwd En ik zal een foto plaatsen van de taart maar dat gebeurt pas na volgende week. Hij is volgende week vrijdag jarig maar heb vandaag de biscuit gemaakt en die in de vriezer gedaan, zodat ik die al heb zeg maar Volgende week zal ik ook wel heel druk wezen met de taart, dus misschien ben ik iets minder hier maar dan weten jullie wat ik aan het doen ben: Bakken Oh en Nikkie.. Wat lief van je man Super! Geniet van jullie avondje, gaan wij ook doen hier
Renske: wat leuk, een taart! Sinds een jaar maak ik ook zelf taarten met marsepein. M'n vriendin moet begin maart bevallen en dan ga ik ook een taart maken. Ga dan voor het eerst met fondant werken! Vind het zoooo leuk om te doen! Nikkie: wat lief van je man! Fijne avond! Wij vandaag met onze zoon het ijs op geweest! Was hartstikke leuk! Hij zat op de slee. Leuk sfeertje op het ijs! Nu lekker op de bank met een kop thee.
Liessie.. Ik ga me er dus voor het eerst aan wagen want ik houd ontzettend van bakken en het lijkt me zo gaaf om van me hobby ooit me werk ervan te maken maja eerst maar eens kijken of het mij lukt. Ik plaats wel even een foto van de taart als ie af is Ja ik werk nu ook met fondant, ik zei met marsepein maar ik heb fondant gekocht want marsepein was er even niet meer. Naja fondant is ook wat makkelijker om mee te werken als het gaat om strikken heb ik begrepen, dus ik ga me best doen Ik krijg vanmiddag visite, dus ik kom snel weer eens buurten hier Fijn weekend meiden
Meiden, rustig hier!!! Alweer zondagavond! Wat gaan die weekenden toch altijd snel voorbij! Morgen weer aan de bak! Zometeen de aller-allerlaatste aflevering van de Pfaffs kijken!
Goedemorgen dames. Het is inderdaad rustig hier! Brr het is zo koud en zoooo glad, de straten glimmen gewoon. Vandaag heb ik mijn termijnecho bij de gynaecoloog. Erg spannend weer Gisteren had ik wat rare afscheiding, met een iniminie streepje bruin erbij door. Ik schrok me rot! Het was verder rossig/geel. Daarna ook weer gewoon wit/doorzichtig maar tja je schrikt wel ff. We gaan het zien straks. Iedereen een fijne maandag.
Hai meiden Al weer een berichtje van mij. Heb vanmorgen de termijnecho gehad, en het klopte precies met mijn berekingen van een eisprong van 6 januari. 7+3. Hartje nog gezien en even gehoord... Je kon zien dat embryo al iets gegroeid was. Hij was nu 13mm. Gelukkig alles goed dus.
Goeiemorgen allemaal! Wouw Flower! Wat fijn dat jullie ukje het goed doet! @hier... nog een dag of 7 voor mijn NOD Nu ff een bakkie en dan lekker douchen. Zoon ligt op bed. Hij red het nog niet om elke dag maar 1 slaapje te doen. Gisteren de doop van ons pete kindje gehad. Was het schelpje water bijna leeg gegoten over dr bolleke... goet die man nog even het laatste beetje midden over haar snoetje... ocherm...