Ben bij m'n ouders met zoonlief. Ze weten van niks hoor, maar het geeft wel wat afleiding. En zorgt ervoor dat ik niet om de 2 minuten naar de wc ga om te checken...... Nog geen rood weer ontdekt en de rare lichte kramp in m'n buik is verdwenen. Heb net nog even een zw.schapstest gekocht, met een indicator. Ben van plan die zondag te doen.... Vanmorgen met ochtendurine getest en was positief... Reageer vanavond op jullie! Sorry voor de ego-berichtjes...maar kan bij jullie tenminste m'n ei kwijt omdat jullie er van weten...
Liessie: wat een onzekerheid zeg, maar je moet maar denken, de testen waren positief en kijk naar mij, ik had ook rood- en bruinverlies en ben nog steeds zwanger. Ondanks dat je de vorige keer ook positieve testen had en het toch mis ging, moet je er nu gewoon vanuit gaan (makkelijker gezegd dan gedaan) dat het nu wel goed gaat! De kans is heel klein dat het meteen weer mis gaat. Maar ik snap dat je onzeker bent en niet kan wachten totdat je een kloppend hartje op een echo hebt gezien! Ik denk aan je en ik voel dat het dit keer wel goed gaat!!! Dikke knuffel! xxx
Hey meiden! Flower: alweer 9 weken! Gaat snel hoor! Ervaar je het zelf ook zo?? Bij de vorige zw.schap vond ik altijd dat het zooooo langzaam ging, terwijl andere mensen het zooo snel vonden gaan! Renske: altijd leuk de Ikea! Ga je leuke dingetjes halen? Ze hebben ook zulke leuke kinderdingetjes! Hier: iniminimale bruinig slijm. Buik blijft wat onbestemd, maar kan ook van de zenuwen komen...Die zijn er natuurlijk zeker!!! He getsie, had me zo voorgenomen om bij een volgende zw.schap van álles te genieten!! Maar dat gaat zo niet echt.....Heb hier net even de situatie voorgeschoteld aan de verloskundige. Hopelijk kan zij wat duidelijkheid geven. Dacht dat de sliertjes bloed en bruinige slijm misschien restanten van de miskraam kunnen zijn..... Weten jullie trouwens of ik de dag van de miskraam als eerste dag van de laatste menstruatie moet tellen?
Liessie, ik voel me verder goed! Wel een beetje moe. Later 's middags en 's avonds en soms een beetje chagrijnig. Misselijk gelukkig niet! Was rond week 5 en 6 wel even behoorlijk maar gelukkig niet spuugen. Mijn borsten/tepels toen ook niet meer pijn behalve bij aanraking. Wel zijn ze al een cup gegroeid. Dus soms, zonder al de kwalen, maak ik me wel eens zorgen of het wel goed zit daarbinnen. En hoe is het met jou, heb je vanochtend nog getest, en is het bruin/rood gestopt? Ik hoop het zo voor je!
Hoi meiden, Wat een heerlijk weertje he! Word helemaal vrolijk van dat zonnetje! Flower: fijn dat je je zo goed voelt. Hier: niet getest vandaag. Wil het even zo lang mogelijk uitstellen. Geen bloedverlies meer gehad, alleen een minimaal bruin veegje op het toiletpapier. Ook geen krampen meer gehad. Heb net broodjes gegeten en voel een lichte misselijkheid. Heb nu weer wat meer goede hoop..... Maar kan pas opgelucht ademhalen als ik op een echo een kloppend hartje heb gezien! Denk dat ik eind deze week weer contact opneem met de VK.
hallo meiden, ben ik ook weer! mijn pc was kapot en heeft 1,5 week bij de maker gelegen!! dat was afkicken Liessie, gefeliciteerd!! eerste weken zijn angstig, probeer de moed erin te houden. Afgelopen dinsdag de termijnecho al gehad, en alles is goed, ruim 3 cm is het babytje, volgende de vk is de kans dat het nu nog mis gaat erg klein, ik moet het nog 1 vriendin vertellen en dan zet ik het op hyves en facebook Vandaag een positiebroek gekocht voor de zomer en een t shirt, buik groeit hard! jeetje gaat echt veel sneller bij de 2e.
Ha meiden, Leeuw.. Fijn weer wat van je te horen. Ik miste je al. Wat goed dat alles zo goed gaat. Ja is het echt zo? dat je buik veel sneller groeit? hihi Liessie.. Hoe is het met jou meis? Nog een digitale test gedaan? Hopelijk is het bloeden/bruin verlies gestopt Hier: na een drukke dag van gisteren, vandaag een rustig dagje
Hai meiden. Leeuw: fijn dat alles goed gaat! Hihi buik groeit inderdaad behoorlijk sneller dan bij de eerste! Hier ook al hoor! Ook darmen maar ook zeker al stuk baarmoeder volgens mij! Hoe voel je je verder? Liessie: hoe issie met jou? Nog een digi gedaan? Renske: geniet van je rustige zondag. het is gelukkig lekker weer
Aahh Net terug van mijn vakantie! Het was heeeeerlijk. Niks gebroken Vruchtbare dagen gelukkig voorbij dus eerste pauze maand achter de rug.. De tijd kan me niet snel genoeg gaan.. Liessie gefeliciteerd!!! Goed om te lezen dat er een zwangere dame bij is gekomen. Voor de gene waarbij het niet raak is succes in de volgende ronde..
Hoi meiden! We zijn weer thuis! We waren even een dagje naar m'n oom en tante in het westen. We waren samen met m'n ouders, erg gezellig. Nu lekker op de bank. Vanmorgen een digi-test gedaan: Zwanger 1-2 weken. Is het al te vroeg/voorbarig om me weer aan te melden bij de VK? Wat vinden jullie? Ik wil graag zo snel mogelijk een datum voor een echo, liefst bij 7 weken ofzo, zodat ik zekerheid heb dat het goed zit; dat het hartje klopt.. Samba: wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Mooi weer gehad? Lekker ski-weer? Renske: lekker rustig zondagje gehad? Leeuw: balen van je pc. Gelukkig is ie nu weer gemaakt en kun je weer lekker meekletsen! Begin trouwens al wat last te krijgen van misselijkheid....goed teken lijkt me..
Samba.. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Liessie.. Fijn zeg zo'n digitale Ik zou als het voor jou goed voelt contact zoeken met de vk. Ze zal zelf wel voorstellen om een vroege echo te doen, omdat je te maken hebt gehad met een miskraam en dus zo snel mogelijk duidelijkheid wilt. Dat begrijpen ze wel Nou.. geen rustig dagje. Toch weer vanalles gedaan
Ha ladies! Liessie: ik denk ook dat je een vroege echo kunt krijgen vanwege je eerdere mk. Ik vind het zo leuk dat het meteen weer raak is! Joehoeee!!! Leeuw: Fijn dat je pc het weer doet! en leuk dat je buik al begint te groeien! Samba: fijn dat de vakantie leuk was en dat je weer heelhuids thuis bent! Mijn buik groeit trouwens nog steeds niet, hihi! Ik kan nog steeds al mijn broeken aan en kan mijn riem zelfs strakker doen! Nou, heb ik ook wel van mezelf een klein buikje, dus het gaat wel even duren voordat de baarmoeder echt omhoog komt en dat je het gaat zien. Als ik op mn rug lig dan kan ik al wel voelen dat mijn baarmoeder omhoog komt! Toen ik bij de praktijkassistente vd vk was, was ik zelfs 2 kilo afgevallen! En ik heb echt gesnackt bij het leven! Ik snap er niks van, ha ha!
Nikkie: ik keek van de week bij buikfoto's van okt'12 mama's. Sommige meiden die 6 weken zwanger zijn hebben al een echt buikje!! Maar dat zijn dan meer de darmen las ik... Keek net even bij Miss Etam-positiemode. Leuk vestje met tijgerprint en leuk bijpassend shirtje! Leuk!
Flower, lief dat je het vraagt, de misselijkheid is over gelukkig, niet erg fijn bij een luier verschonen hihi. nog wel moe, maar niet meer zo heel erg...*klopt af* Hoe voel jij je? Samba, heerlijk vakantie, ben je helemaal bijgetankt? jullie hielden een pauze van 2 maanden als ik het goed onthouden heb toch? Liessie, een goed teken dat je al last van misselijkheid hebt, ik hoop voor je dat het niet te erg word. Het lijkt me dat je wel een vroege echo krijgt door de miskraam, anders zou ik echt even doorzeuren. Nikkie, je buik gaat vast snel groeien nu je baarmoeder hoger komt. en jeetje 2 kilo afgevallen! Ik zal binnenkort even een buikfoto plaatsen, heb er vandaag 1 gemaakt, maar moet nog ff knippen wil wel anoniem blijven
Liessie: fijn van de digitale! 1-2 is goed toch? Bij mij, 4+3 stond er 2-3 namelijk maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen ivm de aanmaak van hcg. Vind het echt super dat het meteen weer raak is! zou me ook gewoon aanmelden bij de vk hoor en een echo aanvragen wanneer het mogelijk is, als je het uitlegt komt dat vast helemaal goed. En misselijkheid is een goed teken toch?! Ik zal niet zeggen; geniet er van Leeuw: gaat goed! mijn misselijkheid is gelukkig ook over! Nooit hoeven spuugen gelukkig maar toch best misselijk geweest. Nu met vlagen. Moeheid ook niet zo erg meer, maar toch nog wel een klein beetje hoor.
Heey Meiden, Jullie zijn dus niet van die zwangere die uren boven die pot hangen. Haha nouja opzich niet erg natuurlijk. Gelukkig gaat het allemaal goed bij jullie
Uhm even een vies vraagje... kan sperma een dag later nog op een wc papiertje zitten na de sex? Of is het vruchtbaar slijm wat ik spot?? Verwacht het niet nu al namelijk...
Seren: ja volgens mij kan dat wel hoor! Want tijdens de vruchtbare dagen had ik altijd een combi van sperma en vruchtbaar slijm