Renske, gelukkig heb ik nog geen 1x boven de pot gehangen Seren, kan heel goed, ik vind het 2 dagen later nog in mn onderbroek:S brr vies goedje
Seren.. Het kan idd sperma wezen ja. In me vruchtbare periode had ik van mezelf al veel sijm, maar soms is het wat gemengd met sperma.. althans.. dat denk ik hahaha weet het natuurlijk niet zeker
Hoi meiden! Misselijkheid: ik vorige zwangerschap de eerste 3 maanden heeeel misselijk, daarna was het over! Renske: zit jij eigenlijk alweer op het wachtbankje? Ben het even kwijt... Seren: je kan niet wachten tot de vruchtbare periode he!!! Logisch hoor meid en hopelijk is het voor jou heeeeeeel snel raak! Hier: zoonlief waarschijnlijk waterpokken........
Liessie.. Weet zelf ook niet waar ik zit haha. Ik houd niks meer bij eigenlijk. Weet wel dat de 11e Maart mijn NOD is.. Jeetje wat vervelend van die waterpokken zeg hopelijk heeft ie er niet teveel last van
Hier gaan de waterpokken ook zo rond! Had al een topix geopend in subforum zwangerschap, want maak me best wel zorgen er over ivm zwanger zijn!
Vriendlief maakt zich hier ook erg ongerust om mij.... Hij had op internet gezocht. Als je zelf waterpokken hebt gehad is het niet gevaarlijk. Maar als je het zelf nog niet hebt gehad, is het wel heel gevaarlijk. Vind het zelf ook wel spannend hoor. Hoop dat de VK vanavond nog belt voor een afspraak, kan ik haar nog even om advies vragen.
Ja klopt voor de 16e week is het erg gevaarlijk en net voor en na de geboorte volgens mij? Ik heb ze al eens gehad! Toen ik 3 jaar was en mijn broertje heeft ook waterpokken gehad toen ik 10 jaar was toen heb ik ze niet nog eens gehad. Dus hopelijk genoeg antistoffen. Als je al eens waterpokken gehad hebt en je wordt weer besmet kan het zich ook als gordelroos uitten. Blegh
Oh dat van gordelroos wist ik niet! Op zich ben ik wel blij dat onze zoon het nu krijgt. Is ie er vanaf. Maar vindt het moment even iets minder...hij had wel even mogen wachten tot na de 16 weken, haha! Pff, misselijk en enorme keelpijn. Volgens mij ga ik verkouden worden...
Liessie.. Heb je het zelf wel al eens gehad, de waterpokken? ohh en keelpijn en verkouden? Zo begon mijn man ook en die is nu ziek thuis. Het heerst heel erg
Liessie, wat sneu dat hij waterpokken heeft, en wat een timing! hoop voor je dat je het al gehad hebt. Hier ook zere keel en opgezette klieren, begin al verkouden te worden. Gister lag ik om kwart over 8 al in bed, en nog moe Vanmiddag met mijn dochter naar de dokter, ze trekt haar haren eruit en eet ze op! ze is aan 1 kant al bijna kaal
Leeuw.. Oooh beterschap voor jou dan. Doet je dochtertje dat??? Wat raar!! Doet toch hartstikke pijn en is toch helemaal niet lekker om op te eten.. ben benieuwd wat de dokter zegt..
@ Leeuw En wat zei de dokter?? @ Liessie Hoe is het daar?? Bloedverlies gestopt?? @ Hier Hier idd manlief ook hele erge keelpijn... zelf ook wel een beetje maar wordt alweer minder... M'n ei komt er aan... ik voel hem!! Had ik echt nog niet verwacht... echt blij! Wel een beetje jammer dat manlief nu ziek is... als ik hem nu om sex ga vragen, betekend dat z'n dood ik weet het zeker... hij is heel zielig Meestal bij de eerste tekenen van m'n ei heb ik nog 1,5 dag voordat tie springt... denk alleen niet dat manlief dan al beter is nouja dan zijn we straks iig december voorbij
Seren.. Dat zou wel mooi van je lichaam zijn, dat ie de draad zo snel weer oppakt. Wel fijn natuurlijk! Alleen wel balen dat manlief nu ziek is. Die van mij is ook ziek.. het heerst heel erg! Alleen de mijne doet niet moeilijk wat betreft seks. Sommige mannen zijn idd enorm zielig als ze ziek zijn.. en als wij wat hebben dan moeten we ons niet zo aanstellen. Gelukkig doet de mijne niet zo Liessie.. Ik ben ook benieuwd naar je, ook vanwege de waterpokken enzo..
Renske, ik ben niet ziek hoor, alleen btje verkouden en zere keel Seren, wat fijn dat je lichaam het zo goed oppakt, jammer van je man, ze kunnen zich ook zo aanstellen, ach het maakt ze ook wel weer schattig toch verzorg hem maar goed. De dokter wist het niet zo goed, wel even bloed laten prikken om te kijken of ze bloedarmoede heeft. ze doet het als ze moe is, of ontspannen voor de tv zit, andere kindjes stoppen dan hun duim in de mond. vreemd kind heb ik toch Ze zij dat het wel vaker voorkomt bij zulke kleintjes, het moet vanzelf weer over gaan. Al met al niet veel wijzer geworden, denk ook niet dat ze bloedarmoede heeft. maar ja voor de zekerheid toch maar laten testen. Ze heeft sinds een paar dagen een knuffel in bed, ik dacht in plaats van aan dr haren friemelen (is dat een nederlands woord) dat ze dan de knuffel kon pakken, maar tot nu toe wil ze hem niet hebben Ik ga handschoentjes aan haar pyama vastnaaien, hopelijk is ze dan snel die rare tik vergeten. Als laatste optie, haar haren afknippen.
Hoi hoi! Leeuw: wat apart dat je dochtertje dat doet. Hopelijk stopt ze er snel mee, haha! Goed idee van de handschoentjes! Seren: balen dat je man ziek is. En als mannen ziek zijn....dan zijn ze ziek!!! Tenminste, dat is de ervaring die ik hier heb... Renske: heb jij al dingetjes aan je lijf gemerkt?? Of moesten je vruchtbare dagen nou nog komen...Nee toch? Hier: zoonlief heeft dus waterpokken. Ik heb ze vroeger ook gehad, dus het is niet gevaarlijk voor mij. Ik hoop natuurlijk dat ie er niet zoveel last van heeft! Hij slaapt nu lekker. Ik heb nog even wat spulletjes voor een taart maken gekocht. M'n vriendin gaat één dezer dagen bevallen en ik ga een taart voor haar maken. Ik hoop dat de VK vanavond nog even gaat bellen.
Hallo! Leeuw: hoe was het bij de dokter? Ben benieuwd wat het kan zijn... Liessie: hoe is het met je? Ik heb niet veel tijd gehad om te reageren, maar hou wel in de gaten hoe het met je gaat. Ik ben heel hard voor je aan het duimen dat je straks een mooi kloppend hartje ziet! Wel spannend van de waterpokken, maar als je het al hebt gehad zal het wel goed komen neem ik aan. En wie weet is dat nog wel een extra reden om een vroege echo te krijgen . Heb je ze al gesproken? Renske: nog twee weken tot je NOD lees ik. Ik ga weer voor je duimen. Ik zat laatst te denken: we moeten maar tegelijk zwanger worden. We zijn allebei al wel een tijdje bezig en dan blijven we allebei niet als laatste achter . Seren: fijn dat je weer een ei krijgt, maar wel jammer dat manlief nu ziek is. Goed verzorgen zou ik zeggen! Veel soep, thee, beschuitjes en liefde en wie weet zit het er toch nog in over twee dagen . Flower: dat van dat gordelroos wist ik ook niet. Toch maar even opletten. Hier is het ook geconstateerd op het KDV... Tot nu toe nog niets te bekennen gelukkig! Hier: ik ben helemaal gestopt met ovulatietesten en temperaturen. Heb van de week nog een keer getempt en toen was mijn temp nog laag, dus nog geen ei gehad. Daarna heb ik niet meer getempt en voorlopig hou ik dat maar zo. Ik moet maandag bloedprikken en dan gaan ze kijken of ik een ei heb gehad. Is betrouwbaarder dan tempen lijkt mij en zo ben ik er ook niet meer zo mee bezig. Ik heb dus ook even geen idee wanneer mijn NOD is. Ik heb besloten om 15 maart maar eens te testen als ik nog niet ongi ben. Heeft iemand trouwens enig idee op welke pagina de NOD lijst staat? Ik wilde hem even bijwerken, maar het is nogal wat zoekwerk dus misschien dat iemand het weet?
Liessie, Leeuw, zie nu jullie berichtje. Had iets te lang over dat van mij gedaan . Leeuw: vreemd van dat haren trekken. Hopelijk is het snel over. Ik kan me toch ook niet voorstellen dat het heel prettig voor haar is... Liessie: hoop ook voor je dat de VK nog belt vanavond. Laat je het weten als je een afspraak hebt?
Leeuw: jeetje dat is ook wat zeg! Mijn dochter heeft soms ook wel eens momenten dat ze aan haar haren plukt en dan er flink hard aan gaat trekken, maar da's heel af en toe. Ik hoor wel vaker dat kinderen ineens rare trekjes krijgen, maar dat gaat altijd weer over. Bloedarmoede lijkt me ook ver gezocht, maar goed, ik ben geen arts, ha ha! Seren: dat zou erg fijn zijn dat je ei eraan komt! En na een dag uitzieken, is het bij de meeste mensen weer redelijk over, dus kan je weer boven op Auke springen! hihi! Vanmiddag gingen we op bezoek bij mijn schoonmoeder in het ziekenhuis. Ze had een baarmoederverzakking (als gevolg van 2 zw.schappen/bevallingen) en werd daaraan geopereerd. Ik hoop toch echt niet dat ik dat straks krijg....pfff! Ik ga als een gek bekkenbodemspieren blijven trainen, ha ha! Maar goed, wie was er weer vervelend in het ziekenhuis?? Juist, dochterlief! Ze wilde weer niks, niet staan, niet op schoot, niet spelen, niet bij oma op bed, niet eten/drinken. Ze wilde alleen maar naar de gang (waar het natuurlijk stikte vd mensen), dus ik heb constant met haar over de gang gewandeld en zij maar heel lief en schattig naar al die dokters en zusters lachen en die maar zeggen, aaahhhh, wat een schattig meisje! ha ha! Ach, moest er ook wel om lachen! Ze is gewoon erg nieuwsgierig en zo'n kamer heb je natuurlijk al snel gezien. 't is echt een ondeugende drol!