Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Zielig is dat he als je kleintje daar zoveel last van heeft. Bij me dochter was het eerste tandje ook echt heel erg, nu niet meer..:)

Liessie.. Spannend voor je vriendin zeg

Nikkie.. Herkenbaar. Mijn dametje wil graag haar eigen brood nu eten, met de handjes:p Ene kant moet je veel geduld hebben, andere kant ben ik dan weer super trots.

Mijn dochter is nu bijna 15 maanden, maar ze loopt nog niet. Lopen jullie kindjes al wel ? (de kids van dezelfde leeftijd ongeveer)
    Was ik gewoon even benieuwd naar:)

Ik ga lekker bankhangen meiden..

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Wow spannend van je urgentie liessie!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    whahahahah ik had met m'n mobiel dat laatste berichtje getypt... haha blijkbaar heeft urgentie dezelfde toetsen als vriendin ;) of iig bijna dezelfde toetsen ;)

Spannend van je vriendin dus Liessie!!! Weet je inmiddels al wat?

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hai dames!

Liessie, spannend je vriendin inmiddels al bevallen?? :D wat is het, een jongentje of een meisje. :)

Hier vandaag de 10 weken bereikt :)

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het is hier vrij rustig he. Hier gaat het iets minder. Heb (waarschijnlijk) dus blaasontsteking en nu eindelijk een kuur gekregen. Hoop dat het gaat werken. Heb alleen ook erge last van mijn rug en vroeg een collega om een paracetamol. Krijg ik er 1, zegt ze later dat het een vrij sterke pijnstiller was (ze weet niet dat ik zwanger ben), krijg nu toch echt wel kriebels... Kan het echt heel veel kwaad?
    Ik moet morgen op extra controle komen bij de gyn, dus zal het nog wel ff navragen, maar ja, weet ook niet wat voor pijnstiller het was.

Mijn buik begint nu wel wat te groeien en het wordt lastiger om het voor me te houden, dus dit weekend gaat de kogel door de kerk. Ben benieuwd naar de reacties! Is bij jullie iedereen al op de hoogte?

6. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geboortedatum en geslacht eerste kindje

Ons wondertje 29-12-2010
    Sweetchocolate 08-01-2011
    Leeuw 08-01-2011
    Stopcontact **-12-2010
    Renske19 02-12-2010
    Samba 12-11-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Flowerpower50 10-2009
    Liessie83 24-03-2010
    Serendipity 21-01-2011

4 meisjes 7 jongens

PREGGERS
    Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012
    Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012
    Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012
    Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012
    Flowerpower uitgerekend 28-09-2012
    Liessie83 24-03-2010 uitgerekend op 29-10-2012

NOD
    Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1
    Samba: 7 februari, Ronde 6 (ga uit van cyclus van 26 dagen)
    Renske: 11 maart,ronde 8
    Annelynn: geen idee, 15 maart maar eens testen
    Stopcontact: 19 januari, ronde 2
    Serendipity: wachten op de miskraam

Afspraken VK/Echo's
    Liessie83: 13 maart echo
    Nikkie: 17 maart geslachtsbepalingsecho
    Hanna Mom: 19 maart gyn
    Nikkie: 18 april 20 weken echo

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn.. We gaan voor roze he deze maand?:D

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles rustig. Manlief is weer opgeknapt. Moest vandaag naar de tandarts, was ook allemaal goed.

Maar denk dat het toch niet wat wordt hoor deze ronde.. voel me gewoon zoals anders dus heb de hoop alweer opgegeven

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Ik heb mezelf weer even aangepast op de lijst.

Samba: vervelend voor je zoontje dat hij zo'n last had van zijn tandje. Hopelijk is het inmiddels over en kunnen jullie allemaal weer de hele nacht doorslapen!

Nikkie: leuk dat je een buikje begint te krijgen! Ik ben wel heel benieuwd naar al die buikfoto's straks! Hoe groter ze zijn, hoe leuker ik ze vind :p. En leuk dat je dochtertje alles zelf wil doen, ook hier heel herkenbaar! Hier wilde ze gewoon niet meer eten als ze het niet zelf in haar mond mocht stoppen. En tja, dat kost wel eens iets meer tijd dan ik wil (en dan uitkomt) :).

Liessie: hoe is het met je vriendin? Inmiddels bevallen? En hoe is het me jou? Nog rood/bruinverlies gehad? Ik zie dat je een datum voor de echo hebt, fijn dat je ergens naar toe kunt leven! Het zal wel even spannend worden, maar wij leven met je mee hoor! Misschien dat het iets helpt!

Renske: onze dochter liep met 13 maanden kleine stukjes en daarna ging het snel en liep ze binnen een paar weken hele einden. Nu (21 maanden) rente ze heel hard door de kamer. Ze doet dan haar sokken uit en gaat heel hard rondjes rennen, zo leuk om te zien :D.
    Lees net je berichtjes. JA, we gaan voor roze! En ik denk maar zo: ik heb nooit een goeie vrouwelijke intuïtie gehad, had niet in de gaten dat ik zwanger was van onze dochter, dus alles kan! :p

Seren: ik dacht ook al, wat bedoelt ze nou?! Hahaha, bij het volgende berichtje snapte ik het pas.. :p

Flower: nog twee weken tot de 12! En dan heb je ergens weer een echo toch?

Hannamom: geen idee of het kwaad kan eigenlijk. Maar ik denk wel dat als je er maar eentje hebt gehad, het niet zo'n probleem zal zijn. Morgen idd maar even aan de gyn voorleggen. Vervelend dat je een blaasontsteking hebt, maar hopelijk is het met dit kuurtje snel over. Ik had het ook bij de eerste en het was een heel vervelend gevoel. Ik was blij dat ik er vanaf was! Ben benieuwd naar de reacties als je het wereldkundig maakt!

Hier: ik heb dus geen idee wanneer mijn ei was en wanneer nu mijn NOD is. Ik heb maar besloten dat ik op 15 maart een zwangerschapstest ga doen. Maar ik zit me nu te bedenken dat ik toch nog even ga rekenen... Ohw, geduld is moeilijk ;).

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi meiden,

M'n vriendin is gisteravond bevallen van een dochter. Alles is goed gegaan.

Hanna: snap dat je ongerust over die pijnstiller bent. Anders vraag je je VK even naar dat medicijn. Of het echt schadelijk kan zijn.

Buikfoto's: ben ook erg benieuwd naar de buikjes! Hebben jullie al veel zw.schapskleding gekocht?

Renske en Annelynn: ik duim me suf voor roze voor jullie!!!! Annelynn: heb je nog gerekend?

Hier: blij wat misselijk/weeïg. Niet met overgeven, dus dat scheelt. Heb een taart in de oven staan, morgen ga ik hem opmaken. Maar die lucht...bleghhhh.....

Hebben jullie trouwens al een voorgevoel over het geslacht??

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik heb een dikke darmen/opgeblazen buik. Of het echt al een baarmoeder is betwijfel ik.
    Wat leuk Liessie. Gefeliciteerd! :D. Heeft de bevalling lang geduurd? Ben ik altijd benieuwd na, hihi. ;)

Lekker, een taart ik ben gelukkig niet zo misselijk meer. Of nou ja, eigenlijk helemaal niet meer! :D soms met vlagen bij heel vieze luchtjes. Taart ruikt toch lekker? ;)

Annelynn: wat spannend meid! :D hopelijk heb je snel een positieve test!
    En jij ook Renske! :D pfff jullie wachten nu al zo lang.

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi meisjes!

Ben er weer na een paar dagen van afwezigheid :)

Ik ben gisten naar de gyn geweest ivm bruinverlies de gehele maand door. Niet elke dag maar wel vaak sinds vorige maand en nu ook.
    Uitstrijkje laten maken en een echo. Van het uitstrijkje krijg ik over 2 weken pas de uitslag maar de gyn dacht dat het van de ks litteken komt. Hij zag daar een soort holte bij. Daar blijft bloed in hangen en komt er gedurende de maand zo nu en dan uit. Verder zag hij geen rare dingen iig.

Verder was hij heel verrast me te zien omdat ik vorig jaar hard heb geroepen noooooit geen kind meer te willen. We hebben iig weer flink gelachen :D

Nu ik er over nadenk... hoe heftiger de ongi, hoe minder bruinverlies gedurende de maand.

Oh, en hij heeft even heel snel mn eierstokjes bekeken. Rechts niets, links een ei van 10 mm. Dús ik verwacht begin komende week mn ei. Op z'n vroegst maandag denk ik.

13. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Geboortedatum en geslacht eerste kindje

Ons wondertje 29-12-2010
    Sweetchocolate 08-01-2011
    Leeuw 08-01-2011
    Stopcontact **-12-2010
    Renske19 02-12-2010
    Samba 12-11-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Flowerpower50 10-2009
    Liessie83 24-03-2010
    Serendipity 21-01-2011

4 meisjes 7 jongens

PREGGERS
    Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012
    Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012
    Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012
    Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012
    Flowerpower uitgerekend 28-09-2012
    Liessie83 24-03-2010 uitgerekend op 29-10-2012

NOD
    Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1
    Samba: 7 februari, Ronde 6 (ga uit van cyclus van 26 dagen)
    Renske: 11 maart,ronde 8
    Annelynn: geen idee, 15 maart maar eens testen
    Stopcontact: 19 maart, ronde 3
    Serendipity: wachten op de miskraam

Afspraken VK/Echo's
    Liessie83: 13 maart echo
    Nikkie: 17 maart geslachtsbepalingsecho
    Hanna Mom: 19 maart gyn
    Nikkie: 18 april 20 weken echo

Ook even mn nod aangepast... stond nog op januari whaha!

14. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ha ladies!

Liessie: gefeliciteerd met je vriendin!!!! Leuk! Idd, hoe ging de bevalling en hoe heet haar dochter??? Voorgevoel over geslacht? Ik denk een meisje en mijn man denkt een jongen en toen we de 12 weken echo hadden, dacht de vk een jongetje te zien! Maar de navelstreng liep ook langs de beentjes, dus het kan nog alle kanten op gaan, ha ha!

Renske: mijn dochter is nu 13 maanden en overal waar ze zich maar aan kan optrekken, doet ze en wil het liefst niet anders doen dan staan en lopen. En ze denkt dat ze al prima los kan staan, maar dat kan ze dus nog niet, dus dan valt ze weer. Dan staat ze tegen de bank aan en dat laat ze gewoon haar handjes los. Maar goed, dat geeft wel aan dat ze veel lef leeft, dus hopelijk loopt ze snel.

Hanna mom: volgens mij kan het geen kwaad die pijnstiller, als je er maar niet teveel van neemt (liever niet natuurlijk, maar soms kan het niet anders). Oeh, vervelend, een blaasontsteking!

Stopcontact: kan de gyn niets aan die 'holte' doen? Het klinkt zo eng. Ik heb nl ook een ks gehad en nu is mijn litteken heel erg gevoelig en ik haal me weer de raarste dingen in mn hoofd. Bij een vriendin van me was het litteken vd baarmoeder vergroeit aan het buitenste litteken (ofzoiets) en nu mag ze niet meer zwanger worden. Maar goed, positief blijven denken! ha ha!

Annelynn: oeh, dat wachten ook altijd he? Wel vervelend als je niet goed weet wanneer je ei is geweest en je nod enzo.

Flower: oeh, 10 weken alweer! Gaat snel he? Al duurt het waarschijnlijk voor jezelf heel lang voordat je de 12 wkn grens hebt bereikt, ha ha!

Hier: volgens mij is de 13 mnd sprong hier (bijna) voorbij! Vanochtend wilde ze persé alleen spelen en kwam helemaal niet meer naar mij toe! Oja, en over precies 2 weken hebben we de geslachtsbepalingsecho!!!! Wat ik al tegen liessie zei, de vk denkt dat het een jongen wordt, dus ik ben benieuwd!

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nikkie: wat spannend, over 2 weken al!! Dan kun je los gaan met shoppen;)! Ik ben heeeel benieuwd!

Stopcontact: het klinkt idd best eng zo'n holte......Maar het kan dus geen kwaad, gelukkig maar. En maandag dus aan de klus;)!

Hier volgens mij nogal last van de hormonen....Erg emotioneel, gatsie. Heb me vandaag nog niet echt misselijk gevoeld....vind ik dan ook wel weer eng.....Nouja, positief denken!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sorry kom weer ff indringen.

Liessie wauw ik zie dat je weer zwanger bent, proficiat hoor!!

Hier overigens minder nieuws, het is alleen maar slechter geworden hier thuis.
    EN lig momenteel vanalles te regelen om te kunnen scheiden.

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh nee Ons Wondertje! Wat heftig allemaal! Wonen jullie nog wel in hetzelfde huis? Heel veel sterkte meis..

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons wondertje: wat heftig zeg! Ik begrijp uit je berichtje dat jullie nu echt gaan scheiden? Heel veel sterkte met alles!

Liessie: ik heb nog wel even gerekend en kom op een NOD op 12/13 maart. 15 maart testen lijkt me dan wel mooi, zeker gezien mijn lange cyclussen. Ik moet dus nog 'even' geduld hebben dus :).

Enneh: misselijkheid is een goed teken, dus ik zou bijna zeggen: fijn dat je misselijk bent ;).

Stopcontact: wat vervelend van dat litteken, kunnen ze daar nog iets aan doen? En dat was jij dus, die heel hard riep dat ze noooit meer zou bevallen. Ik moest daar toen zo hard om lachen, en nu eigenlijk ook weer. Ik zie dat zo voor me, een net bevallen mama die heel hard roept dat ze dat nooit weer doet :p.
    En uit nieuwsgierigheid: hoe zag jouw baarmoederslijmvlies eruit? Ik had namelijk een ei van 10-12mm bij de gyn, maar nog heel dun baarmoederslijmvlies. De gyn zei er niets van, maar ik vroeg me later wel af of dat wel goed is. Hoe was dat bij jou?

Flower: bedankt voor het duimen! We kunnen alle duimen gebruiken!

Nikkie: ik wist niet dat ze dat al zo vroeg konden zien, wat leuk! En nu kijken wiens voorgevoel het beste is. Bij ons was ik dat niet, ik dacht een jongentje en die hebben we niet... :D

Hier: gisteren hebben we een speelhuisje gekocht voor in de tuin. Zo leuk! Zo ziet hij er uit:

ThysToys.nl Speelgoed voor iedereen!

Dochterlief heeft er gisteren de hele middag mee gespeeld. En oh ja, er kunnen ook best twee volwassenen bij in hoor! :D ('papa en mama mee pelen')

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onswondertje.. Jeetje wat heftig zeg:( heel veel sterkte de komende tijd:( pff:(

Annelynn.. wat leuk zo'n huis:D Ik kan niet wachten op de lente en de zomer. Lekker de hele dag naar buiten, lekker fietsen, lekker buiten spelen met de kleine meid. Heerlijk!

Aha oke, nog even geduld dus tot je NOD. Hopelijk ga jij deze ronde wel op roze. Ik ga denk ik niet op roze, voel me gewoon zoals elke andere maand.. nu zegt dat niks ik weet het. Maar toen ik zwanger was van me dochter, toen wist ik dat echt.. en voelde dat ook dus ik denk steeds dat ik dat dan weer zo moet voelen.. Ach we wachten maar weer af..

Hier verder een vrij rustig dagje, gisteren druk dagje.. dus dan mag het wel. Misschien vanmiddag even een filmpje kijken:)

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Meiden, wat zijn jullie ervaringen met misselheid? Ik was de afgelopen dagen wel misselijk. Niet supererg ofzo, maar wel raar gevoel in de buik. Nu helemaal niet meer!!! Dus ben alweer gestressed...zal het nog wel goed zitten...

Annelynn: wat een superleuk huisje! Gezellig om daar met zn 3-tjes in te spelen;)!!!

Renske: ik hoop dat jou gevoel het verkeerd heeft en jij hartstikke zwanger bent!!

Deel Deze Pagina