Annelyn, nou ik werk niet.. Dus het is meer omdat er dan al veel verjaardagen zijn. Zou dan rond 22-mei uitgerekend zijn.. Nou die dag daarvoor hebben we een verjaardag, de 20e ook, de 18e (2 verjaardagen) ook, de 25e ook, de 23e.. Dusss haha of ik zou dan flink overtijd moeten lopen of eerder bevallen wil ik nog op een normale manier die verjaardag kunnen plannen dan haha.. Dochtertje is 20 september jarig, en is op papa zijn verjaardag geboren. Mijn neefje is de 16e jarig en we zitten nu al 2x keer, oh vier jij het dan? Nou dan moeten wij het die week daarna doen.. Lekker is dat Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Lekker is dat he . Oh da
Eerised: Vervelend is dat he? Wij hebben dat in februari, dat is bij ons echt verjaardagenmaand! Vriend en ik zijn op 4 en 8 februari jarig, neefjes op 1, 7, 9, 10 en 14 februari, nichtjes op 13 en 21 februari en mijn oom op 24 februari. (Bijna alle kleinkinderen van mijn ouders zijn in februari jarig). Dus die maand zouden wij ook liever overslaan wat uitgerekende datum betreft.
Ja, dat is dan wel lastig met al die verjaardagen... Dan kun je bijna geen gaatje vinden om het te vieren of komen er heel veel mensen niet en dat is ook weer niet leuk voor de kleine... Lekker dat je niet werkt! Maar ook wel weer druk om de hele dag met je dochtertje in de weer te zijn.. Ben soms blij dat ik even kan werken om wat rust te krijgen . Maar vind m'n werk gelukkig ook erg leuk, dat scheelt ook .
O jeetje, ik heb de afgelopen dagen zó duidelijk mijn eisprong kunnen voelen. Ik ga haast denken dat ik struisvogeleieren heb haha. Echt enorme buikpijn gehad en vandaag een hele gevoelige onderbuik (net boven/op schaambeen zeg maar) en super misselijk. Voelen jullie je eisprong ook zo?
Nou meiden..mijn volgende ronde is knallend van de buikpijn en een broek vol stolsels en veel bloed ingegaan. Had zo'n buikpijn dat ik vanmiddag op de markt bijna van me stokkie ging. heb ibroprufen in genomen en nu gaat het wel weer beetje maar ben er niet lekker van...ga dan ook gauw weer op de bank hangen en vroeg mijn bedje in want morgen weekendje weg met gezin en mijn ouders dus wil wel beetje opgeknapt zijn dan. Op naar de volgende ronde dus
Niet zo goed nieuws voor veel meiden vandaag Jammer hoor.. De voortekenen leken wel goed, maarja, je lichaam kan je soms heel erg voor de gek houden blijkt maar weer. @uitgerekende datum, ik zat al te rekenen, als ik deze maand zwanger zou zijn is mijn uitgerekende datum 9 mei, mijn eigen verjaardag! Ik vind het allemaal wel prima hoor. Ons zoontje is ook 20 december geboren, dus in een drukke maand en voor de kerst, dus het vieren van zijn verjaardag zal ook wel niet altijd goed gaan. Dat zij dan maar zo! @Eisprong voelen, ik voel em ook wel duidelijk. Heb dan echt van die steken, en de dag erna schiet mijn temperatuur omhoog. Mijn eisprong was gisteren, dus ik kan op het wachtbankje
Aaah Amberliek mop wat jammer knuffel!! Lekker genieten van jullie weekendje weg, even gedachten op nul, en als je terug bent weer volop de nieuwe ronde in! Hier nog steeds niks, pff!
He wat jammer! Hopen dat je buikpijn morgen een stuk minder is. Meiden die net hun eisprong hebben gehad: Aftellennn!! Ik heb net nog een kruidvat testeje gedaan ( ik moest zien dat de streep donkerder werd)
Balen Navje, dat er steeds maar niks komt. Of een 2e streep, of een menstruatie, maar geen van beiden is maar niks.. MamaDy, die streep wordt steeds duidelijker! Helemaal fijn !!!
Ja, echt super!! Hihi, af en toe duizelig worden is echt een zwangerschapskwaal he, Ben tijdens de zwangerschap van mijn zoontje zelfs een keer flauwgevallen! Terwijl ik bij de kassa stond. Eng!
Inderdaad erg vervelend Minkie86! Hoop dat ik snel ongi ga worden, hoe sneller de volgende ronde begint! Of dat het gewoon raak is natuurlijk. Hoe is het bij jou??
Gaat hier goed! Gisteren eisprong gehad en nu dus gewoon wachten. Voel ook nu nog niks natuurlijk, dus er valt nog weinig van te zeggen. Ben wel heel benieuwd!
Super mooie test, gefeliciteerd! Amberliek: oh balen hopelijk trekt de pijn snel weg. Ik heb echt nog steeds buikpijn onder mijn schaambot. Zal nog wel van de eisprong zijn, ik heb echt nog nooit zoveel pijntjes gehad als deze keer.
@ eerised, zolang het niet doorzet is er nog hoop.. duim voor je! @ annelyn, hopelijk is het een innestelingsbloeding en geen ongi! @ mamaDY, fijn dat je test weer donkerder is @ amberliek, Balen dat je ongi bent geworden, op naar een nieuwe ronde. @ navje, ook al een negatieve test @ minkie, spannend! Wachten duurt altijd lang, hopelijk heb je over 2 weekjes een positieve test in je handen! @ yummy, ik voel mn eisprong minder goed als voor de zwangerschap van Jayden. Toen had ik ook altijd erge pijn. Hier; hopelijk zijn morgen mn ovu testjes binnen want heb geen idee wanneer mn eisprong is. Ben benieuwd..
Goedemorgen dames! Hoe gaat het met jullie? Hier nog steeds geen ongi zit al op dag 32 vandaag. Begin er behoorlijk flauw van te worden om eerlijk te zijn!
He dames, Hier nog geen verandering. Nog steeds een klein beetje bruinverlies, maar heel weinig dus de ongi zet nog niet door. Dat zou vandaag toch wel moeten gebeuren, dus ik zit toch wel een beetje in spanning . Morgen in ieder geval een Kruidvat test doen, hoop natuurlijk op een streepje . @Yummy: vervelend dat je zoveel pijn hebt rond je eisprong. Zelf voel ik een beetje een zeurderige pijn, maar echt pijn kan ik het niet eens noemen. @Amberliek: balen meis! Had zo gehoopt op een positieve test voor je, helemaal na al die kwaaltjes. Je lichaam kan je dus inderdaad goed voor de gek houden! @Minkie: welkom op het wachtbankje . Ik hoef gelukkig niet zo lang meer, maar jij succes met wachten! @Navje: nog steeds niets?! Wanneer het je voor het laatst een test gedaan? Misschien test je dan toch gewoon laat positief?! Ik duim voor je. @MamDy: wauw, een mooie test hoor! . Hij wordt inderdaad steeds donkerder! Goed teken dus! @Goldy: zie dat je al op dag 12 zit, dus hopelijk laat je eisprong niet lang meer op zich wachten. En dan aan de klus! .
Annelyn: O spannend! Wel gek dat je alleen een beetje bruinverlies hebt. Hopelijk zet de ongi niet door en heb je straks een mooie tweede streep op je test! Goldy: Succes met je ovulatietesten. Ik vond het best handig deze maand, je krijgt echt goed inzicht in je cyclus! Ik vind het best een beetje gek worden, ik werd nu vanochtend weer wakker met buikpijn achter mijn schaambeen en die plek is ook super gevoelig. Ik voel het zelfs dat mijn broekrand er op drukt, au! Borsten zijn ook verschrikkelijk gevoelig, wel grappig dat je lichaam zo veranderd tijdens een eisprong.