Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ons wondertje: wat heftig zeg heel veel sterkte toegewenst !
    Annelynn: super gaaf zo'n huisje! :D en natuurlijk moeten paps en mams meespelen dan is het helemaal top toch ;) hihi :D
    Renske: ik voelde he-le-mala niets joh! :( Volgens mij had ik nog tegen je gezegt dat is gewoon naar de volgende ronde dacht te gaan. En kijk eens aan, het zegt niet altijd wat ik ga voor je duimen meid.
    Liessie: ik was van weer 5 tot week 7 echt misselijk! Gelukkig niet spugen maar ik voelde me niet lekker en was echt niet leuk. :( maar daarna rond week 8 niets meer, heel af en toe. Geen zorgen maken meid, is per lichaam verschillend en de ene dag heb je wat meer last dan de andere. Misschien ben je morgen wel weer hartstikke misselijk ;)

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Geboortedatum en geslacht eerste kindje

Ons wondertje 29-12-2010
    Sweetchocolate 08-01-2011
    Leeuw 08-01-2011
    Stopcontact **-12-2010
    Renske19 02-12-2010
    Samba 12-11-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Flowerpower50 10-2009
    Liessie83 24-03-2010
    Serendipity 21-01-2011

4 meisjes 7 jongens

PREGGERS
    Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012
    Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012
    Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 16-09-2012
    Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012
    Flowerpower uitgerekend 28-09-2012
    Liessie83 24-03-2010 uitgerekend op 29-10-2012

NOD
    Sweetchocolate: 6 februari, ronde 1
    Samba: FF Pauze
    Renske: 11 maart,ronde 8
    Annelynn: geen idee, 15 maart maar eens testen
    Stopcontact: 19 maart, ronde 3
    Serendipity: wachten op de miskraam

Afspraken VK/Echo's
    Liessie83: 13 maart echo
    Nikkie: 17 maart geslachtsbepalingsecho
    Hanna Mom: 19 maart gyn
    Nikkie: 18 april 20 weken echo

3. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ons wonder... Wat verschrikkelijk zeg.... Ontzettend veel sterkte:( Dikke knuf..

Lees voor de rest dat iedereen al behoorlijk onder de kwalen en hormonen zit:D... Goed om te lezen...Hopenlijk hebben jullie er niet al te veel last van...

Hier ben ik helemaal van mijn pad af... ben ongesteld na een cyclus van 22 dagen!!:$ vind het dood eng... Nu weet ik dat ik de laatste tijd nogal stress heb gehad en wat ben afgevallen maar betekend dit ook dat ik geen eisprong heb ofzo..? Denk trouwens niet dat ik echt te licht ben ( al schrok ik wel toen ik op de weegschaal stond)... Ben als een gek volle melk gaan drinken slagroom eten.. extra dik beleg op mijn brood....Jullie kunnen der niks mee maar moest het ff kwijt want ik word er gewoon heeeel onzeker van.....

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Jeetje, heftig je verhaal. En dan een cyclus van 22 dagen, hmm.. ik weet alleen geen antwoord op je vraag of je dan wel of geen eisprong hebt gehad.. het kan dat je er wel een hebt gehad, alleen dat je LF heel kort.
    Het is wel een echte ongi zeg maar?

Liessie.. Niet teveel stressen meis, de ene dag is de andere niet. En het ene lichaam is de andere niet, en de ene zwangerschap is de andere ook niet:) Jij bent gewoon hartstikke zwanger!

Flower.. Lief hoe je me probeert op te beuren hihi. Het zou voor mij dan een enorme verrassing zijn als het wel zo is. Hoe voelde jij je bij je eerste dan, in het begin?

Hier: ik begin nu ziek te worden, mijn man was het vorige week en nu ben ik aan de beurt:( niet leuk:(

5. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    AAAHHH sorry meiden... Paniek om NIKS!!! Gelukkig...pfff Zit ff in mijn excel-etje te kijken. Daar hou ik mijn cyclus bij... zie ik dat ik helemaal scheef in aan het vullen ben(stom stom).. Zit wel gewoon op cyclus 26 dagen........ stommmmm.. maar wat een opluchting...

Ben er dus zo weinig mee bezig dat ik niet eens weet waar ik ergens in mijn cyclus rond hang... Zo vliegt de tijd wel voorbij zeg...:D

:$ en gauw die volle melk en slagroom de deur uit!!!:D:D voordat dat weer de verkeerde kan op gaat hahahaha.....!

Dus uuhhh.... renske jaa het is een echte ongi:)
    Verveelden dat je ziek wordt. Hopenlijk zet het niet door. Er schijnt echt van alles te heersen.. Beterschap!

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Nou 'gelukkig' maar dat je cyclus dan wel gewoon hetzelfde is gebleven.. Beter dit dan een heel ongeregeld iets toch..

Nou meid, succes nog met het wachten en hopelijk kunnen jullie snel weer van start:)

Hier zet de griep denk ik wel door:(

7. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ons wonder: jeetje meid, wat heftig allemaal! Sterkte ermee en ik denk aan je! Dikke knuffel!!!! xxx

Samba: dat scheelt weer een hoop stress dat je cyclus toch normaal blijkt te zijn!

Renske: da's minder dat je ziek begint te worden....bah! Ik hoop dat je er weer snel vanaf bent. 't is vooral erg lastig als je een kind rond hebt lopen/kruipen....pfff!

Annelynn: wat een super leuk speelhuis!!! Ik snap dat je dochter die helemaal te gek vindt!!! Oja, vanaf 12 weken kan je al het geslacht zien op een echo (alleen is 't nog erg lastig te zien) en schijn je het sowieso met 16 weken te kunnen zien. Maar als we het geslacht niet kunnen zien, dan mogen we (gratis) terug komen!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Samba gelukkig meid dat je toch een cyclus hebt van 26 dagen.
    Probeer aub niet te veel stress te hebben:(
    Is niet goed voor je meid.

Meiden bedankt voor de lieve reacties.
    Ik zit momenteel bij mijn ouders in huis.
    EN hij in ons huis.
    Heeft afgelopen Maandag een dreig smsje en telefoontje gepleegd en uiteindelijk niks meer gehoord.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onswondertje.. Sterkte!!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieve meid!!
    Tja zo veranderd alles in een keer.

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Onswondertje, wat heftig zeg, en dat hij dreigt is helemaal te gek voor woorden. :( Kunnen jullie er samen wel uitkomen of gaat dit nog drama worden? Ik wil jou en je kindje veel sterkte toewensen in deze moeilijke (en lastige) tijd!

Renskje: toen voelde ik ook niets! De zwangerschap voor mijn zoontje werd ik pas misselijk rond week 9/10. En dat is misgegaan rond week 11 :(
    Dus het is zoooo verschillend. En jij wordt nu ook nog grieperig, blegh hopelijk snel weer beter, wel goed gaan uitzieken meid beterschap!

Samba: woww dat was even schrikken, hihi. Ach en een dagje slagroom, volle melk en dubbeldik belegde boterhammen is toch ook wel een keer heerlijk, moet kunnen. Geniet ervan! 26 dagen is toch ietsie fijner he ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Renske ik was grieperig toen ik zwanger was geraakt van mijn zoontje.

Flowerpower dit word nog een heel drama!
    Hij zal het me heel erg moeilijk gaan maken.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Geboortedatum en geslacht eerste kindje

Ons wondertje 29-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Stopcontact **-12-2010
    Renske19 02-12-2010
    Samba 12-11-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Flowerpower50 10-2009
    Liessie83 24-03-2010
    Serendipity 21-01-2011

4 meisjes 5 jongens

PREGGERS
    Nikkie25 26-01-2011 Nikkie uitgerekend 03-09-2012
    Hanna Mom 10-01-2009 uitgerekend 08-09-2012
    Rammelaar 09-09-2010 uitgerekend 17-09-2012
    Leeuw 08-01-2011 uitgerekend 19-09-2012
    Flowerpower uitgerekend 28-09-2012
    Liessie83 24-03-2010 uitgerekend op 29-10-2012

NOD
    Samba: FF Pauze
    Renske: 11 maart,ronde 8
    Annelynn: geen idee, 15 maart maar eens testen
    Stopcontact: 19 maart, ronde 3
    Serendipity: wachten op de miskraam

Afspraken VK/Echo's
    Liessie83: 13 maart echo
    Nikkie: 17 maart geslachtsbepalingsecho
    Hanna Mom: 19 maart gyn
    Leeuw: 27 maart gyn
    Nikkie: 18 april 20 weken echo

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ons wondertje: pff, wat een vreselijke situatie waar je nu in zit. Hoe is het met je kindje? Merkt hij er wat van? Vraagt hij naar papa? Nogmaals wens ik je veel sterkte en wij zijn er hier voor je hoor:)!!

Samba: dat scheelt idd een hoop stress voor je!

Renske: beterschap meis!

Hier: vanmiddag verjaardag sch.zus gehad. Was op zich wel gezellig. Sch.moeder is altijd wat apart, dus dat is wat minder. Ik nam geen wijntje, dus ze vroeg gelijk al of ik zwanger was. Gewoon gezegd dat ik er geen zin in had.

Nu zo lekker slapen, morgen weer werken!! Trusten meiden!

15. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons wondertje: wat vreselijk zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal uiteindelijk mee gaat vallen, maar het klinkt nu niet goed nee. Hoe is je zoontje eronder?

Liessie: geen misselijkheid zegt niet zo veel hoor. Ik was toen ook de ene dag heel erg misselijk en de andere dag voelde ik weer niets. Ik werd er wel vreselijk onzeker van, dus ik snap wel heel goed hoe je je voelt. Maar ik zie aan je banner dat je al bijna aan de zes weken zit, dus dat schiet al aardig op!

Renske: ik hoop dat je gevoel je voor de gek houdt en dat je toch zwanger bent. Nog een weekje, dan weten we het! Ik blijf toch voor je duimen hoor! :D En ik heb ook ineens vreselijk veel zin in lente/zomer. Ik kan er nu al naar uit kijken om lekker samen buiten te zitten met een kopje koffie, terwijl dochterlief lekker aan het spelen is! Enneh: ik kan ook wel een kleurtje gebruiken.. :).

Nikkie: handig dat je terug kunt komen als het niet duidelijk is. Bij een vriendin van me lukte het telkens niet om het geslacht te zien bij de controle, daardoor wist ze het pas met week 33. Had ze dit geweten... :p

Samba: haha, heb je voor niks in de stress gezeten... Hoeveel rondes wachten jullie nog totdat je er weer voor gaat? Eén of twee? Gelukkig vliegt de tijd, dan kun je er snel weer voor gaan!

Hier: dochterlief is nog steeds helemaal verliefd op het huisje. Er zit ook een deurbel bij, die gebruikte ze vanochtend om 9.30 uur al. Daar heb ik toen maar een stokje voor gestoken, hij gaat namelijk best hard. Niet leuk als je uit wil slapen... :). Oh ja, er passen ook een opa en oma in :D. (opa en oma in uisje pelen).

Verder hebben we heerlijk gewandeld vanmiddag bij de schaapskooi hier in de buurt. Er waren ontzettend veel lammetjes en dat vond mevrouw heel erg leuk. De mama schapen waren nog een beetje eng, maar die zijn ook wel errug groot in vergelijking met zo'n klein meisje...

Zo, nu lekker in bed tv kijken en vroeg gaan slapen. Morgen weer een lange dag (cursus tot 19.00).

Weltrusten!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annelyn wat lief zeg van je dochtertje!!!

Mijn zoontje is nu veel rustiger als eerst.
    Hij eet goed , slaapt veel beter!
    EN is in zijn nopjes bij opa en oma;)

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Ons wondertje
    Jeetje meis, wat een ellende allemaal :( maar zo te lezen is het wel het beste voor jullie zoontje en waarschijnlijk straks ook voor jou! Nu aan jezelf denken en ik hoop heel hard voor jou dat je het gelukkig weer snel vindt! Sterkte meis!

@ Annelynn
    Wat klinkt het schattig van dat huisje!! Haha moest wel lachen om die deurbel, is er geen knopje waar je hem zachter kan zetten?? ;) Vast niet, anders had je het wel gedaan! ;) Ik zou ook rond de 15e kunnen testen trouwens ;)... alleen jou nod is dus wel eerder! :)

@ Renske
    Bah griep :(... waar heb je last van?? Wat wondertje zei; opzich ook wel ergens een goed teken die griep ;) ik blijf voor je duimen hoor!! Ik had bij Evi ook sterk het gevoel dat ik ongesteld moest worden, voelde totaal niks en was er heilig van overtuigd... ik steeds naar de wc, maar snapte niet waar dat bloed nou bleef... ;)

@ Liessie
    Bij Evi was ik ook voor de 7 weken, steeds een beetje weeig en dan weer niet... pas bij 7 weken begon het een beetje standaard te worden dat misselijk zijn! Maar kan me goed voorstellen dat je er bloednerveus van wordt!! Maar jeetje je bent alweer 6 weken!! Ik vind je wel hard gaan hoor!!

@ Samba
    Gelukkig dus een nette cyclus ;) al denk ik dat 22 ook nog wel zou kunnen hoor...maar daar hoef je nu iig niet over na te denken! ;) Wil je nu nog 1 cyclus wachten?? Of nog 2?? Hier gaan we toch maar wel 2 cyclussen wachten nog... iig zoiezo 1 cyclus... want dan zou ik precies op 1ste kerstdag uitgerekend zijn... vind ik niet grappig ;)

@ Nikkie
    Jeetje meis, wat ga je hard!!! Gek idee dat ik eigenlijk vlak achter je zat ;) Heb het gelukkig wel grotendeels afgesloten hoor, kan me er namelijk nu al helemaal niks meer bij voorstellen dat ik zwanger ben geweest... gek hoe je lichaam dat zo regelt!
    Hoe voel je je?? Was jij het nou ook die zo last van de bekken had?? Ja toch?? Hoe gaat het daar mee??

@ Hier
    Nou voor hier een heel verhaal, over allerlei dingen....

Punt 1:
    Eerst maar over m'n cyclus ;) ik denk dat ik afgelopen donderdag m'n ei heb gehad... alleen het gekke is... normaal voelde ik m'n ei 1,5 dag... nu heb ik hem gevoeld van dinsdagmiddag tot zaterdagavond?!?! Dit had ik de vorige keer ook... maar dacht dus dat dat kwam door de zwangerschap! Nu is het eigenlijk onmogelijk dat ik zwanger ben... zondagochtend gesext en donderdagavond m'n ei?! Kan dus eigenlijk gewoon niet... maar wel gek dat ik zolang m'n ei voelde... voel hem nu eigenlijk nog steeds af en toe! Zullen het weer 2 eieren geweest zijn?!?!
    Wat ook gek is... ik heb heel heel veel afscheiding... wittig en lijkt ook een beetje op rekbaarslijm, maar dan dus wittig! Ik had ergens in mijn hoofd dat veel vrouwen dat hebben als ze zwanger zijn, maar ik kan naar mijn idee dus echt niet zwanger zijn! Vind het zo gek... misschien komt het nog doordat ik nog hcg in m'n lichaam heb??

punt 2:
    Nou manlief stelde zich toch niet aan dat tie ziek was vorige week ;) we hebben zaterdag nog bij de hap gezeten met hem! Hij had zo'n erge agina, dat hij niet meer kon praten/drinken/eten/slapen... hij kon zelfs z'n mond niet meer open doen! Hij had ook flinke koorts... toch wel zielig ;) Nu antiobiotica gekregen, (waar hij een uur over deed om het weg te krijgen) maar nu gaat het gelukkig heel langzaam beter...

En voor de verandering... Evi ook weer ziek... sinds gisteren weer koorts en grijpt weer naar haar oor! Ze heeft vanaf 12 uur vannacht bij ons in bed geslapen, wat betekend dat ik zelf dus amper heb geslapen...

Ik zelf nu misselijk en aan de diarree :( dat had Evi vorige week :(

Punt 3:
    Vriendlief had sinds afgelopen maand een nieuwe baan, na een ruzie op z'n vorige werk was hij daar weg gegaan! Nu belde z'n baas gisteren op (ik had hem aan de telefoon want vriendlief kon niet praten) dat hij niet meer verder met hem wilt gaan... wat bleek... hij had z'n oude baas gesproken!! :( Z'n nieuwe baas had allemaal vage redenen, die in mijn ogen totaal geen redenen zijn... maarja wat doe je er tegen in de proeftijd... niks!!

Maar wat ik zo erg vindt... die baas zou ons helpen aan een werkgevers verklaring, zodat we eindelijk de huizenruil door konden zetten die in de planning stond voor mei/juni... nu kan dit dus niet! M'n pa gevraagd of hij garant wilt staan... nu hopen dat hij dit wilt en dat dat gaat lukken! Wat een stress allemaal...

Nou genoeg gezeik, want opzich ben ik er nog best vrolijk onder hoor ;)... tuurlijk geeft het een bittere na smaak, maar piekeren heeft toch geen zin, we kunnen er toch niks aan doen!

Volgende keer weer wat vrolijker nieuws, okay ;)

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onswondertje.. Heftig allemaal zeg:( En geen leuk vooruitzicht dat hij het je heel moeilijk gaat maken:( Gelukkig maakt je zoontje het goed en is hij er rustig onder.. denk goed aan jezelf en de kleine man! Hopelijk is alles toch snel achter de rug:(

Liessie.. Dat heb jij dus ook weleens dat als je geen wijntje neemt dat ze meteen dingen gaan denken.. ik dronk voor de zwangerschap van me dochter ook altijd een wijntje, nu helemaal niet meer, geen behoefte eraan maar als er aan mij dan toch wordt gevraagd of ik een wijntje wil, en ik zeg nee omdat ik er gewoon geen zin in heb.. dan krijg ik meteen het gevoel dat ze al dingen vermoeden..

Annelynn.. Ik blijf ook duimen voor jou, het is onze tijd nu wel eens vind je ook niet?
    Hahah en wat leuk dat je dochter zo verkocht is aan het huisje, toch een hele goede koop geweest dus:D haha
    Leuk hoor:D

Mijn dochter begint nu toch echt met lopen en pasjes zetten..
    Ze is nu 15 maanden en ze is altijd heel voorzichtig, ze valt nooit eigenlijk dus ze vind het allemaal een beetje eng. Maar we mogen haar nu aan de handjes vastpakken en dan stapt ze door het huis, zo lief om te zien en ze wil maar door haha:D:D

Hier begin ik toch echt ziek te worden vrees ik.
    Ben erg verkouden.. niet leuk:( dus lig lekker op de bank met een dekentje:)

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seren.. we hebben net tegelijk gepost denk ik.
    Jeetje wat een gedoe bij jou thuis, een ziekenboeg das al helemaal niet fijn:( Beterschap voor jullie allemaal:(

Wat betreft je cyclus, dat weet ik zo allemaal niet. Ik heb geen ervaring met het voelen van je ei dus ik weet niet hoe dat is, en hoelang je zoiets kunt voelen..
    En wat betreft je afscheiding, daar kan ik al helemaal niks van zeggen want dat is continu anders bij mij. Dan denk ik; hey dat had ik de vorige ronde niet, zou het? En dan betekent het weer niks.. sorry aan mijn verhaal heb je dus niet zoveel:(

En wat vervelend van je man zeg en zijn werk. Dus hij zit nu zonder werk?
    Ik hoop maar dat die huizenruil nu wel door kan gaan ja. Hebben jullie een koop of huur huis? En gaan jullie ruilen met bekende? Sorry dat ik zoveel vraag, is pure interesse.

Nou meid, kop op! Hopelijk komen na de slechte tijden gauw weer de goede tijden voor jullie

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Seren: beterschap in de ziekenboeg! Het lijkt me erg pijnlijk wat je vriend heeft:(! Hopelijk gaat het snel de goede kant weer op!

Renske: wat goed dat je dochtertje zo met lopen bezig is! Lief lijkt dat he, die eerste stapjes! En ze is zeker ook heel trots?? Hoe is het met de griep?

Hier: moe, straks met een tijdschriftje lekker in bed! Morgen over een week de echo! Tijd kan me niet snel genoeg gaan!!!

Namen: zijn jullie al aan het nadenken over namen?? Of hadden jullie al namen in het hoofd voordat jullie zwanger raakten. Wij gooien weleens wat namen in de groep hier, maar komen vaak weer bij dezelfde namen uit....Maar blijf het moeilijk vinden hoor!

Deel Deze Pagina