Aaahh lieve Renske. Kan me je gevoel heel goed voorstellen tis ook niet eerlijk. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt dikke knuffel!
Lieve Renske, knuffel van hier! Begrijp je heel goed. Neem je tijd en we zien je wel verschijnen. Doe waar jij je goed bij voelt! En ik hoop zo dat het bij jullie snel raak is!
Renske: ik kan het me voorstellen meis! ik hoop echt dat het snel raak is bij jullie en dat jullie snel een 2e kindje morgen verwelkomen! Sterkte meis en ik denk aan je! Dikke knuf!!!
Ahhh balen zeg! Weet je zeker dat je op rood gaat? Inderdaad veel zwangeren hier. En soms vind ik het ook een beetje moeilijk. Maar wij zijn nog niet zo lang bezig dus kan het gemakkelijker naast me neer leggen. En gelukkig word er ook veel over onze kinders gekletst. Nou, wij gaan weer even van bil 1-3 een ei van 10 mm 4-3 geklust 7-3 dan ook maar even. We moeten toch maar eens wat actiever worden hebben we net besloten
Goeiemorgen! haha, start je zp op en lees je dit Mijn dochter heeft 2 kiezen, daar is ze dan wel weer snel in.
Hihi have fun, stopcontact! hopelijk is het snel raak! Leeuw! Jaaaaa 12 weken gepasseerd! hoe voelt dat nu, ben je nu zekerder? En hoe voel je je qua kwaaltjes? Mijn zoontje had toen hij 1 was ook 2 kiezen onder en snel erna 2 boven hij had ook vlot zijn tanden+kiezen. Heeft je dochtertje er erg last van gehad dat ze doorkwamen?
Renske: ik begrijp helaas heel goed hoe je je voelt! Gisteren heb ik ook het eerste roze/bruin gespot, dus over een dag of twee zal mijn ongi ook wel doorzetten. Dan heb ik wel weer een mooie cyclus waar ik blij mee ben, maar ondertussen gaan we ook al weer ronde 9 in... Soms steekt het ook wel dat alle anderen zwanger worden en ik niet, maar dan denk ik: ik ben vast binnenkort ook aan de beurt. Dat kan op een gegeven moment toch niet anders meer?! Ik hoop voor je dat het snel raak is en heb er alle begrip voor dat je even wat afstand neemt, al vind ik het wel jammer (gedeelde smart is halve smart he ). Knuffel van mij! Stopcontact: succes met van bil gaan! Wij gaan de volgende ronde ook eens stevig van bil . Hier: het lijkt erop dat mijn ongi er aan komt. Dat betekent dus weer een nette cyclus. Fijn natuurlijk, maar weer geen zwangerschap.. . Ik heb wel even zitten rekenen en we moeten 23 maart weer naar de gyn voor de bloeduitslagen en tegen die tijd moet mijn ei ook al weer een heel eind op weg zijn. Ik ga dan gewoon om een echo vragen (als ik die niet krijg) om te kijken hoe het er voor staat en dan gaan we eens even heeeel hard ons best doen! We gaan dat weekend twee nachtjes weg met z'n tweetjes, dus alle tijd . Wordt het wel een (bijna) kerstkindje, maar gelukkig zijn we allebei dol op kerst .
Flower, ik had een echo gehad met 10 weken, toen voelde ik me wel zeker, maar ja dat is nu alweer afgezakt, ik heb een angelsound en kan daar nog geen hartje mee vinden, maakt me wel onzeker, komt ook omdat bij een oud klasgenootje het kindje is overleden met 15 weken zwangerschap, dat kindje word vandaag begraven. over 3 weken heb ik pas een controle (zat 5 weken tussen) ik ben veel onzekerder als bij de zwangerschap van mijn dochter, toen ik zwanger was van haar had ik met 12 weken al een kinderwagen gekocht, en met 17/18 weken een kinderkamer. nu ben ik daar nog helemaal niet mee bezig, laat de controle eerst maar goed zijn, dan kan ik genieten (hopelijk) Annelyn, echt flink balen als je weer ongi word, wel een nette cyclus gelukkig. en een kerstkindje is ook niet erg toch? dubbel feest!
Leeuw: vervelend dat je zo onzeker bent, maar met de ervaring van je oud klasgenootje in het achterhoofd kan ik het me wel voorstellen. Ik hoop voor je dat je snel het hartje kunt horen met de angelsound, dat zal vast rust geven. En anders hoop ik op een mooie echo over drie weken! En inderdaad: een kerstkindje is dubbel feest! En we hebben nog geen verjaardagen in december, dus daar past er vast wel eentje tussen .
ik had maar half op je vragen gereageerd zag ik. Kwaaltjes, nog steeds veel moe, als ik het niet trek ga ik even op bed als mijn dochter haar middagslaapje doet. en ik heb snel rugpijn, had ik anders ook maar nu erger. toen ik nog maar net zwanger was een hele fijne stoel gekocht, dat wou ik al een tijd maar bleef er maar bij, vorige zwangerschap kon ik niet zitten op onze bank (loungebank), heb hem heel wat keren vervloekt toen had ik een tuinstoel in de kamer gezet haha Mijn dochter heeft volgensmij niet zoveel last van haar doorkomende kiezen gehad, ik heb er niks van gemerkt, er zaten "ineens" 2 kiezen waarvan ik zo stond te kijken Hoe voel jij je?? en hoe voelt de rest zich?
Leeuw: dan ben ik iig niet de enige die veel onzekerder is bij de 2e zw.schap! En als je nog niks hebt gehoord met de angelsound, word je nog onzekerder. Je weet nu wat je kan missen (mocht het nog mis gaan) en daardoor ben je (ik iig wel) veel voorzichtiger. Manlief wil nu al druk met de nieuwe kamer van Evi aan de slag, maar dat vind ik veel te vroeg nog. Ik wil eerst die 20 weken echo achter de rug hebben. Jeetje, je meisje al 2 kiezen! Evi heeft nu 4 tanden boven en 2 onder! En pas een week voor haar verjaardag (26 jan) kwam de eerste pas door! Annelynn: roze/bruin verlies zegt nog niks he? Maar ik snap dat je je er niet te veel op hoopt, want anders is het weer zo'n teleurstelling. Maar als je dan wel ongie wordt, dan heb je idd een mooie cyclus deze maand! Maar ik hoop gewoon dat je uiteraard NIET ongie wordt!!! ha ha! Stopcontact: succes met het van bil gaan, hihi!!! Ik moet zeggen dat manlief en ik veel meer sex hebben nu dan bij de 1e zw.schap, want toen waren we veel voorzichtiger. Hebben de zwangeren dit ook? Hier: ik ben vanaf vandaag gestopt met werken (althans, ik heb me vanmiddag bij mn manager ziek gemeld). Het viel me erg zwaar, maar dit is wel het beste. Ik vertelde het vanmorgen en vanmiddag aan mn clienten, maar die snapten het totaal (ondanks dat ze het erg jammer vonden dat ik niet meer kwam) en daar was ik wel blij om. Morgenochtend vertel ik het de andere cliënten (ik wil het ze liever persoonlijk vertellen). Ze weten al wel dat ik er erg veel last van heb, dus het komt niet als verrassing. En mn werkgever was ook erg begripvol. Nu heb wel ik mooi alle tijd met Evi (ik moet het vd positieve kant kijken he?)!!! Wij gaan zo de finale van Wie is de mol kijken!!!! Kijken jullie daar ook naar? Zo ja, wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Liesbeth. Fijne avond allemaal!!!
nikkie, dat is ook snel dan als 26 jan de eerste doorkwam en nu 6 al heeft, R haar eerste tandje kwam door toen ze 5 maanden was, en nu heeft ze 8 tanden 2 snijtanden en 2 kiezen. vervelend he dat onzeker zijn, hopelijk voelen we de baby snel! lijkt me ook heerlijk dat gevoel. Jammer dat je moet stoppen met werken, goed van je dat je het de clienten zelf verteld, ook voor jezelf. Fijn dat iedereen zo begipvol reageert . en idd probeer het positief te zien, je hebt nu alle tijd voor Evi! en ook voor ons
@Stopcontact. Haha, is het nog gelukt gisteravond? Mijn man zou me wat doen als ik dat soort dingen op internet zou zetten haha. @Annelynn. Ongesteld worden is altijd vreselijk als je probeert zwanger te worden. Dus ondanks een mooie cyclus snap ik zeker dat je het eigenlijk niet zo leuk vindt. En een echo is voor een gyn een kleine moeite hoor. @Leeuw. Ik ben ook veel onzekerder, maar dat komt natuurlijk ook door mijn geschiedenis. Ben blij dat die miskraamtijd voorbij is, maar leef nu wel echt naar 20 en 24 weken toe. @Nikkie. Dat zal wel even moeten wennen! Maar heel goed dat je aan jezelf en je beebje denkt zeg. Respect! En was het Liesbeth? (ik kijk dus niet) @Hier. Alles gaat zijn gangetje. Begin echt meer energie te krijgen en geniet daarvan. Normaal doe ik vrijdagochtend boodschappen, nu gisteravond om 8 uur nog gedaan, zodat ik vanmorgen vrij was. Heerlijk! Maar normaal zou ik dat donderdagavond niet meer redden haha. Dus het is echt aan het terugkomen. Nu de rest nog vertellen. We moeten het manliefs ouders nog vertellen en daarna gaat het de wijde wereld in .
Hey meiden! Onzekerheid: dit is heel herkenbaar! Wij ook met 13 weken al een babykamer gekocht. Nu wil ik alleen maar een knipperend lichtje zien! En de rest komt allemaal later wel! Annelynn: idd gewoon vragen om een echo mochten ze er niet over zichzelf over beginnen. En benut dat weekendje weg maar goed! Nikkie: best heftige beslissing lijkt me. Maar wel heel fijn dat je alle medewerking krijgt. Je denkt om jezelf en de baby, respect! Hier: periodes van erge misselijkheid, maar hoef gelukkig niet over te geven. Nu kramp in m'n re.bovenbeen. Zal er ook wel bij horen. Dinsdag de echo, pffff, deze dagen mogen heeel snel voorbij gaan!. Sch.moeder is dinsdag jarig. Mijn ouders gaan daar 's ochtends op de koffie. Dus we rijden na de echo door naar sch.ouders en hopelijk kunnen we hun allemaal dan goed nieuws vertellen! Morgenochtend op kraamvisite bij m'n vriendin! De waterpokken zijn hier weer weg, dus we kunnen! Zin in!
hanna, wat fijn dat je je energie weer begint terug te krijgen. veel plezier met het vertellen vervelend dat je zo misselijk bent, spannend dinsdag! en veel plezier morgen op kraamvisite Ik heb nog maar een keer de angelsound gepakt want ik moet het toch een keer kunnen horen.. nou weer niks hoor. uit frustratie maar harder op mijn buik gedrukt en nog een keer mijn onderbuik bij langs en ineens.. een heel snel kloppend hartje heerlijk, ik ben gerustgesteld. oeeh zo blij zo blij we krijgen een baby in september!! (het moet nog steeds landen bij mij haha)
hard drukken en het volume wat harder zetten kan nog wel eens helpen. het is ook lastig zoeken. en frustrerend als het niet lukt. hopelijk heb jij het ook snel gevonden schrijven er trouwens meiden mee in het topic van september? september buikjes geloof ik heet het?
Jaa ik vind te erg drukken ook nog best wel eens eng Nouja ik heb met mezelf afgesproken dat ik het vrijdag nog eens ga proberen, ben dan 12 weken. En dinsdag naar de VK hopelijk vinden zij het wel. Zo spannend en best nog eng allemaal.