Oja ik schrijf niet mee daar! Jij? Misschien wel leuk mee te kletsen daar? Het valt hier regelmatig behoorlijk stil best jammer. Maar als een topic te druk is en je 6 pagina's terug moet lezen en de mensen niet op elkaar reageren is ook weer niet leuk.
idd, ze reageren niet op elkaar erg jammer heb het nu een paar x geprobeerd maar ik zit daar tegen de muur te praten ofzo:S de vk kan het vast wel vinden, die hebben veel betere apparatuur
Leeuw: wat leuk dat je het hartje toch hebt kunnen horen! Lijkt me geweldig en ik snap dat het een hele geruststelling is! Ik heb laatst ook even gekeken bij 2 topics voor oktoberbaby's, maar daar is het zo vol! Je moet zoveel teruglezen en ik kan het niet allemaal bijhouden. Het is inderdaad wel jammer dat het hier weleens stilvalt.... Vanmorgen op kraamvisite geweest! Zooooo'n schattig klein meisje! Kan me gewoon niet voorstellen dat onze zoon ook zo klein is geweest! Het was erg leuk! Zoonlief vond het ook wel interessant! Net bij m'n ouders gegeten. Het was zoooo moeilijk om me stil te houden! Nouja, nog 2 dagen en dan kunnen we het vertellen...
knap van je dat je het voor je kan houden, nog even en je mag het dan eindelijk vertellen. leuk schattig he die kleintjes, ik kan me het dan ook niet voorstellen dat ze zo klein was het septembertopic is nog wel druk, maar al niet meer zo extreem als 6 weken geleden, alleen zo jammer dat ze op de helft niet reageren, de lol is er dan snel vanaf. Vandaag mijn fiets op kunnen halen!! zo blij, de gazelle bloom 2012, er waren meer in dit topic die heb hebben weet alleen niet meer wie, valt me alleen best tegen de ruimte die je nog hebt als het zitje voor zit.. ik heb dan ook maar gelijk een achterzitje besteld want over een maand of 2-3 gaat dacht echt niet meer lukken. hij fiets heerlijk!
Hee meiden, ANGELSOUND: ik heb hem nu en bij mijn dochter ook gebruikt. Heerlijk. Bij mijn dochter hoorde ik hem met ruim 10 weken en nu al met ruim 9 weken. Wat ik doe is echt plat op mijn rug liggen. Vlak voor ik ga slapen of als ik wakker wordt. Dan ben ik zelf rustig. Ik kan nu luisteren in het midden van mijn buik, daarvoor hoorde ik het echt aan de linkerkant richting mijn lies en heupbot helemaal en moest ik ook best een beetje duwen. Kleine is goed beschermd hoor! Het was voor mijn vooral scrollen langs mijn schaamstreek zeg maar. De vk kon hem niet vinden met 10 weken ik wel haha En ik moet zeggen, de angelsound geeft mij nu beter geluid dan bij de vk! Hoop dat jullie er iets aan hebben. x
Goedemorgen! Liessie: nog twee dagen tot de echo! En dan eindelijk vertellen! Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om voor je te houden! Ik hoop dat de komende twee dagen voorbij vliegen voor je! Ik was laatst ook bij een klein baby-tje en kan me ook niet voorstellen dat ons dochtertje zó klein is geweest. Maar laatst kwam ik een rompertje tegen van haar en het is toch écht zo... Tja, en dan beginnen mijn eierstokken te rammelen . Leeuw: fijn dat je het hartje hebt gehoord! Een heerlijk geluid lijkt mij . En ik lees dat je nieuwe fiets binnen is. Alleen jammer dat er te weinig ruimte lijkt te zijn, dan pas je er straks toch nog niet tussen . Maar met een zitje achterop zal het wel gaan toch?! Flower: voor jou dus ook nog twee dagen tot je volgende bezoekje aan de VK. Hopelijk vinden zij het hartje wel. Bij mij konden ze het niet vinden en toen maakten ze een echo om te kijken of alles goed was. Dat was het en ik had er weer een mooie echo foto bij! Dcohter: ook al weer ruim 14 weken zie ik! Wat gaat dat snel zeg! Leuk dat je de kleine zo goed kunt vinden met de angelsound, dat lijkt me erg rustgevend zolang je de baby nog niet voelt. En grappig dat jij hem beter kunt vinden dan de VK, mama's he?! Hier: de ongi is er nu goed door. Eerlijk gezegd had ik het toch al niet meer echt verwacht deze ronde, dus ik heb het er niet moeilijk mee. Over twee weken moeten we weer naar de gyn voor de uitslagen en daarna gaan we er weer volop voor! Manlief gaat de vruchtbare week helemaal geen biertjes drinken en ik probeer nog een paar kilo af te vallen tot die tijd. En dan moet het maar een keer raak zijn hoor!! Gisteren heb ik een - als een soort uitdaging - een wandeltocht van 25 kilometer gelopen met mijn vader. Mijn 68-jarige vader deed dat zonder moeite (hij is getraind hoor), maar mijn arme beentjes konden het eigenlijk niet aan... Ik wilde natuurlijk niet opgeven, dus nu heb ik gi-gan-tische spierpijn in mijn hele benen (ja dat schijnt te kunnen ). (eigenlijk doet alles me pijn ) En het ergste is: ik ga zometeen sporten van 11-12... En ik heb afgesproken met mijn zus en de buurvrouw en het is een gratis proefles, dus afzeggen wil ik eigenlijk niet.. Gelukkig is het bodybalance (yoga/pilates achtig), dus ik hoop dat ik dat wel red . Zo, nu even wat nuttigs in huis doen, want dat kon ik gisteren echt niet meer aan . (en nu hou ik op met klagen hoor ) Fijne zondag!
Liessie: spannend meid! Hopelijk een goede echo dinsdag! Annelynn: balen van je ongi meid! Hier: yesyesyes! Ik heb net met de angelsounds het hartje gevonden! Luid en duidelijk hoor! Ik zocht te laag vrijdag, hihi. Het zwemt alleen wel alle kanten op want je bent het ook zo weer kwijt en dan weer behoorlijk zoeken. Maar het is wel super fijn dat ik het hartje gehoord heb!! Wist niet dat de baarmoeder al zo 'hoog' lag.
Ik hier idd ook de gazelle bloom 2012 net weer gefietst! Ik reageer later, zit met mobiel in de zon! Straks kinderboerderij!
Hey meiden, @ Angelsound Ik vond dat hier toen ook helemaal geweldig... was met 11,5 week gaan proberen en had meteen beet Maar toen we eenmaal de kleine aan de buitenkant voelde schoppen hebben wij eigenlijk bijna nooit meer de angelsound erbij gepakt. @ Liessie Wat ga jij hard!!! Al zal je zelf wel vinden dat het niet al te snel gaat want wachten op een echo lijkt een eeuwigheid natuurlijk!! Wel stoer dat je nog je mond kan houden, ik zou dat echt niet kunnen denk! @ Annelynn Toch balen die ongi, hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ Hier Vind het toch nog steeds wel gek dat al die zwangere hier gewoon doortellen met de weken (ja logisch haha) en dat ik weer op 0 sta... De afgelopen week heb ik me helemaal gek lopen maken, ik voelde me raar, ik voelde me zwanger, voelde allerlei dingetjes... nu gelukkig weer wat rustiger, vanmorgen getest en eindelijk weer super wit, dus gewoon niet zwanger en geen hormonen meer in m'n lichaam!
Moederfiets: leuk he die moederfietsen! Heb er zelf ook eentje, zo blij mee! Seren: fijn dat de HCG nu weg is! Kun je tenminste weer verder! Ik morgen 7 weken. Dinsdag eindelijk de echo. Waren vandaag bij m'n sch.ouders. Sch.zussen waren er ook. Pfff, best moeilijk hoor om niks te zeggen.... Annelynn: wat goed van je wandeltocht! Top hoor!!!!! Angelsound: wat een leuke verhalen over die angelsound! Thuis het hartje even opzoeken ter geruststelling. Dan is het buikluik niet meer nodig!
Flower: fijn dat je eindelijk een hartje hebt gehoord!!! Joehoee!!! Mij lijkt het ook geweldig om zo'n angelsound te hebben, maar vind het een beetje duur en op marktplaats zijn ze ook niet goedkoop. Dan maar niet hoor. Annelynn: da's minder dat je ongie toch is doorgekomen. Jeetje 25 km? Pfff!!! Maar wel sportief van je hoor! Wel goed om wat kilo'tjes kwijt te raken, hihi! Leeuw: wat fijn dat je je fiets hebt! Vooral als het zulk mooi weer blijft, is het geweldig om dan lekker een eind te fietsen! Liessie: blijft altijd zo leuk als je op kraamvisite gaat! zo klein dan weer!!! Nog even geduld meis en dan kan je het goede nieuws vertellen!!! Jeej!!! Ohhh, wat was het heerlijk weer vandaag!!! Vanmiddag kwamen vrienden langs en we hebben lekker buiten in het zonnetje gezeten! En Evi was heel erg druk alle grasspietjes uit het gras te trekken en die door de openingen vd schutting aan de buurhond te geven! ha ha! Zo mooi! Wbt andere fora: ik vind ze ook te druk en het valt me bij die drukke fora op dat er altijd wel 'gedoe' is. Heel veel negatieve reacties en discussies. Ik ben toch erg blij dat jullie niet zo zijn zeg! Ik vind het heel gezellig hier met jullie!!!
Seren: fijn dat alle hormonen 'weg' zijn nu! Hopelijk zit je snel weer bomvol hcg meid! Tis je gegunt. De andere nog niet zwangere dames ook natuurlijk. Nikkie: echt wel fijn! Nog wel even zoeken maar het is ook nog zo klein en kan nog alle kanten opzwemmen... Maar super leuk dat ik hem gevonden heb! En inderdaad wat een heerlijk zonnetje vandaag! Hebben echt super genoten en zijn naar de kinderboerderij geweer. Erg leuk hopelijk morgen weer zo'n dag met nog meer zon hihi
Hai dames! Hoe gaat het hier met iedereen?? Liessie: kruipt de dag voorbij? en al zenuwachtig? Hier steeds vaker wat krampen. Vooral bij veel inspannen en niezen en te snel op staan enzo. Vast bandenpijn? Morgen nog 199 dagen, toch wel weer lekker, onder de 200 zitten. Helemaal in de stress net. Was even met de auto boodschappen halen en 3x heeel vieze geur buiten! Het leek wel een soort gas, en dan heel erg zuur. Gelijk bang of het schadelijk is. Weet niet wat het was. Het was bij weilanden in de buurt. Bah wel vies. Nu gauw verder met wat huishouden en papierwerk. Altijd leuk, not.
Jippie Flower! Bijna onder de 200! Zo was ik bij de eerste zwangerschap zooooooooo blij om op de 99 te zitten!! Of 10 weken te zijn, dat eentje er voor! Hahaha, slaat eigenlijk nergens op! Dag is nog redelijk snel voorbij gegaan! Ben best wel zenuwachtig! Hopelijk kan ik slapen (word tegenwoordig 's nachts wakker en kan moeilijk weer in slaap komen) en is het snel morgenochtend!
hier trouwens ongi onderweg, heb het eerste bloed al gespot... morgen denk ongi, want heb tegenwoordig een lf van 12 dagen (m'n banner is ingesteld op lf 14)
Dank je Seren, lief van je! Jij dus ongi. Wel weer balen denk ik maar wel enigzins verwacht? Aangezien je man flink ziek was! Hopelijk is het snel raak bij jullie! Gun het je zo! Morgen dan eindelijk de echo! Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!
Hallo Meiden!! net ff snel een klein beetje bijelezen... een drukke week gehad.. Een vriendin bevallen van een tweeling.. zoo leuk!!! Ik wil jullie nog ff bedanken voor de steun tijdens mijn blunder dat ik dacht dat ik een syclus had van 22 dagen... zat ff flink in de rats.. kon het er ff niet bijhebben... Het gaat nu gelukkig weer wat beter Nog een cyclus pauze en dan ben ik er ook echt klaar mee... met die pauze dan he... Probeer te tempraturen maar dat valt niet mee.... Is het nu de bedoeling dat je elke ochtend op de zelfde tijd meet of zodra je wakker wordt? Hier loopt mijn knulletje!!! helemaal trots! Ik vind het trouwens niet erg om dingen te lezen over kwalen en echo's enzo... geeft me juist hoop! Spannend morgen Liessie!! Het valt hier idd wat vaker stil... Ik help daar niet echt bij dus zal er eens verandering in brengen en meer mee gaan typen... want zou het zonde vinden als kluppie helemaal weg valt! xxx
Samba: wat leuk dat je zoontje loopt!! Er gaat een wereld voor hem open! En voor jou, hoef je niet meer steeds te tillen, haha! En wat leuk, een tweeling! Lijkt me heel bijzonder!!! 9.10uur moeten we er zijn! Jullie horen van me! Ochtendmisselijkheid trouwens flink toegeslagen! Zit nu aan een glaasje cola, schijnt te helpen.....
Liessie: succes en veel plezier met het zien van een kloppend hartje op de echo!!! Wel meteen hier laten weten he? Samba: wat leuk van je vriendin!!! Wat is het geslacht vd tweeling? En wat goed dat je zoon loopt!!!! Wbt tempen daar heb ik geen ervaring mee, dus kan je daarbij niet helpen helaas! Seren: balen dat je het eerste bloed al hebt gespot....nou op naar een nieuwe ronde!!! En nu moet Auke niet ziek zijn he? Flower: die vieze lucht zal vast zijn dat ze de weilanden aan het gieren zijn (gebeurd hier in de buurt regelmatig en dan stinkt de hele stad er naar), maar is, volgens mij, niet schadelijk hoor! Als er iets schadelijks in de lucht hangt, dan zorgen ze wel dat iedereen binnen blijft (tenminste, ik hoop dat ze dat dan ook doen, ha ha). Hier: wel raar om niet meer te werken....ik ben het zo gewend. Normaalgesproken breng ik Evi naar de opvang en dan loop ik direct naar mn werk (is aan de overkant), dus ik wilde er al heen lopen, hihi! Toch maar naar huis gegaan ! Zaterdag hebben we de geslachtsbepalingsecho!!!! Ben zo benieuwd!!!!