Liessie: je hebt je echo inmiddels gehad denk ik, hoe was het? Hopelijk een prachtige echo gehad! en cola 's morgens, tja je moet toch wat als je zo misselijk bent. als het maar helpt dan, hihi. Samba: wat super dat je zoontje loopt! Wat geweldig om te zien is dat he, nu kan het kattenkwaad beginnen! hihi, als die van mij ergens bij wil pakt hij een stoel en gaat erop staan. Hij kan inmiddels ook zelf de trap op en af. Natuurlijk blijf ik achter en voor hem lopen. Nikkie: haha zal vast wennen zijn indd! Nu lekker rustig de dagen voor je alleen. Hoe gaat het met je heb je nog erg veel last. En wauw wat spannend zeg de geslachtsbepaling, super leuk! wat ga je ook hard trouwens, 15 wk alweer.
Hai! We hebben een knipperlichtje gezien! Ze kon het alleen niet zo goed in beeld krijgen zodat ze het kon meten. we zijn dan ook minder ver dan we denken, maar hoe ver dat kon ze niet meten. Over 2 weken krijgen we weer een echo. Vind het nog even spannend, maar goed, wel een een hartje gezien dus!
Even snel een berichtje.. Liessie.. Fijn dat jullie een knipperlichtje hebben gezien! Super! Over 2 weken weer een echo, dan zal je vast wat meer kunnen zien al
Liessie, super van de goede echo MET knipperlichtje meid! Misschien was je iets van 6 weken, toen was het bij mij ook latig te meten (zie fotoalbum) en over 2 weken weer een echo, super! Dan valt er vast meer te zien. Geniet er lekker van! Hier: Net terug van de verloskundige. Duurde best lang: lees de hele vragenlijst weer doornemen Verder alles prima, gewicht en bloeddruk. Hartje ook gehoord, ze vond hem direct. Lekker bovenaan hihi. Toch weer wat meer zekerheid hè, en nu lekker richting de 12 week.
Liessie: ja wat goed!!! een knipperlichtje!!!! over 2 weken kan je vast veel meer zien!!! joehoeee!!!! Flower: idd fijn dat je nu iets meer zekerheid hebt!!!! Oeh, idd bijna 12 weken!!!
liessie en flower wat een goed nieuws! Maar wel toch nog spannend die twee weken liessie. mischien dat ze dan wel goed de termijn kunnen meten... Tweeling was een jongen en een meisje... heel bijzonder ja! alles is goed gegaan.. Doet me dan wel beseffen hoe klein mijn mannetje was bij de geboorte. Aangezien hij 3 dagen overtijd was en aangezien deze twee nog steeds groter waren met 38 weken.. (al was het maar 20 gram bij de ene). Iemand nog tips voor het tempen...Wat is belangrijker een vast tijdstip of gewoon zodra je wakker wordt? Nog mensen met resente buikfoto's?
Samba: ik heb op internet gelezen dat je het beste 's ochtends kunt temperaturen. Terwijl je nog in bed ligt, dus nog niet in beweging bent geweest. Dus thermometer op je nachtkastje!!! Hahaha! Flower: heb je foto gezien van de echo en zo ziet die van ons er inderdaad ook uit. Dus zal waarschijnlijk dan ook wel rond de 6 weken zijn. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! En heerlijk dat je het hartje hebt gehoord!!
Vast tijdstip! Ik zette mijn wekker altijd om 6.00 op mijn vrije dagen. Omdat dat ook de tijd is dat ik op moet staan als ik ga werken. Tis ff heel erg doorzetten. Ik heb een paar rondes half half gedaan voordat ik het een hele ronde volhield. Nu nog steeds niet begonnen met tempen. Hopelijk levert het jou net zo veel succes op als bij mij toen!
En dan een heel verhaal over de laatste dagen hier Zoontje had de buikgriep. Wat een ellende... dus zondag naar de hap geweest en toen bleek dat hij ook nog eens een ooronsteking heeft! Dus die zit sinds zondagavond aan een kuurtje. Vooral savonds heeft hij er veel last van gehad. Gisterenavond heeft hij 1,5 uur gehuild beneden op de bank bij mijn vriend... en where was I?? Ik lag op bed met koorts! Ja, ook moeders is ziek! Vandaag huilend de huisarts gebeld... Ik heb zo'n pijn in mijn rug met vlagen! Vooral al ik sta... maar eigenlijk met alles op zo'n moment. Dussss... [plasje na laten kijken omdat ik bang was voor een nierbekkenontsteking. Ik heb dik 12 jaar geleden ook al eens gehad... en trust me... dit wil ik niet nog een keer. Maar urine was schoon. En moest om 13.30 terug bellen omdat ze toch ook even wilde overleggen met de dokter. Nou, de dokter wilde me toch even zien vanmiddag. Nu twijfelt ze tussen 2 dingen... nierbekkenonsteking ivm de plaats van de pijn en omdat ik het vind voelen als 12 jr geleden. Maar dat de pijn met vlagen is past weer meer bij nierstenen. Dus ook ik twijfel nu... ook omdat mijn urine wel schoon is. Ook ik zit dus aan een kuurtje. Als er na 2 dagen geen verbetering is, moet ik weer bellen. Pffff... net nu mijn nod er aan zit te komen. Ben bang dat deze ronde helemaal voor niets is geweest. Het kuurtje kan niet veel kwaad voor een eventuele zwschap... maar wat als het nierstenen zijn? Morgen gaat ons zoontje weer naar het kdv omdat de diaree over is, en de koorts voorbij. Dan kan ik het rustig aan doen. Donderdag komt mijn moeder helpen in huis. Ook lastig want ik krijg donderdag de uitslag van mijn uitstrijkje. Iets waarvan ik niet wilde dat mijn moeder het wist. Ik wilde ze niet onnodig ongerust maken zolang er nog geen uitslag is. Nou, heel verhaal dus.... hopelijk met een goed uiteinde over 7 dagen haha!
Och meid wat een ellende! Wat zul jij je kl*te voelen zeg, wat een pijn! Doe maar rustig aan en hopelijk slaat het kuurtje snel aan! Knuffel!
Thanx voor de knuffel! Ik hoop ook dat het kuurtje aanslaat want liever nierbekkenontsteking dan nierstenen. Ohhh vanmorgen wist ik niet, toen ik naar beneden ging, hoe snel ik op de bank moest gaan hangen van de pijn. Het komt echt met vlagen.
Meiden vraagje: Hoe denken jullie over een nekplooimeting? Laten jullie het doen? Gister nee gezegt bij de VK maar ik twijfel nu best wel! Pfff
Tja.... het is en blijft een kansberekening. Wat als je de hele zwschap in de stress zit omdat de uitslag "hoog" is? En andersom? Moeilijk hoor! Ik heb er ook over nagedacht... wat als we nu weer zwanger mogen worden... Bij ons zoontje heb ik het niet laten doen omdat het een kansberekening is. Als we nu weer zwanger mogen worden laten we het weer niet doen. Ik vind de 20-weken echo belangrijker. Dat is toch net iets minder "kans" berekenen. Als je twijffeld is het misschien verstandig om het er eens goed over te hebben met je man of vk of met zijn 3en? Zodat je straks het gevoel hebt een weloverdachte keuze te hebben gemaakt. Succes met je beslissing!
wij doen ook geen nekplooimeting, net als wat stopcontact zegt, het is een kansberekening. je word er niet veel wijzer van. maar wel 140 ballen lichter
Vanmorgen de vk gebelt en papieren gehaald. Het is een kansberekening, maar je wordt wel getest op down, en trisomie 13 en 18. Heb net bloed laten prikken en dinsdag de echo. Het is wel spannend en ik vind het ook belangrijker om te weten dan vriendlief. Van hem hoeft het niet perse maar als ik het fijner vind staat hij natuurlijk achter mijn beslissing. Het kost 153 nog wat, maar ik krijg sowieso 100 euro vergoed van een echo op eigen verzoek. Dus dan maar een combinatietest ipv een 3D echo
Heb vandaag ook 2 leuke t-shirts en een spijkerbroek gekocht van mamalicious. Nu hopen dat m'n benen niet dikker worden
Hey meiden, Zit hier weer in een nieuwe ronde... begin steeds meer te twijfelen of ik wel een pauze in kan lassen ... vooral als ik nu m'n cyclus bereken dan zou ik eventueel uitgerekend zijn rond 20 dec. wel richting kerst, maar is nog geen kerst dus ik denk dat we rond mijn eisprong pas echt beslissen Verder niet echt nieuws vanaf hier! @Stopcontact Hoe is het vandaag met je meis?? Klinkt echt vreselijk wat je hebt, hopelijk slaat de kuur snel aan! En zijn het geen nierstenen... pff @ Flower Zo te lezen heb je al besloten Hopelijk heb je een hele positieve uitslag zodat het je niet onzeker maakt... ik persoonlijk zou er net als bij de eerste zwangerschap weer geen test doen.
Leeuw: een witte, met dwarse strepen en plaatjes zeg maar en een blauwe. en een erg gave broek vind ik, van de slim collectie. En jij? Seren: dus nog ffies overleggen of er een december kindje kan komen. logisch hoor. En indd vind het toch behoorlijk spannend en hoop ook op een goede uitslag.