Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oohh wat spannend Stopcontact! Heb je een scanner, als je het stripje eruit sloopt kun je die eronder leggen dat wil meestal ook wel.

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Helaas geen scanner.

Nouja... we wachten het maar rustig af. Misschien dat ik zondag nog eens test.

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Flower, wat spannend zeg! Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen! Hopelijk rozeeee!!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ow stopcontact wist niet dat je er al eens ervaring mee had gehad! Jeetje heftig! Voelt het nu wel anders? Hopelijk is je test straks duidelijker! Ga voor je duimen!

5. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Stopcontact: oeh, wat spannend zeg! Ik hoop het zo!!! Ik ben al heel hard voor je aan het duimen!!!

Ik ben nu een paar dagen bij mn ouders (die wonen in een dorp onder apeldoorn) en hier is de zon eindelijk doorgebroken!!! Dus ik ga nu lekker in het zonnetje zitten! En morgen (of vanaaf) reageer ik wat uitgebreider er laat ik meteen weten hoe de geslachtsbepalingsecho was (die heb ik morgen rond 14.00 uur)! Ik vind het nog wel erg spannend, want als er iets mis is met de baby dan hoor je dat ook meteen. Maar goed, daar gaan we niet vanuit!!!

Dag lieverds!!! fijne dag!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohhh ik zie nu dat ik Flower ipv Stopcontact heb getypt! DOM!!!

7. flowerpower50

Hahaha, ik dacht al! ;) :p

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Liessie, hoe is je kapsel geworden?

Annelyn, een abbo neem je bovenaan het bovenste bericht op onderwerp tools te klikken en dan abonneren.
    Wat leuk dat jullie al weten hoe het kamertje gaat worden, jullie zijn al verder dan wij:)

Stopcontact, doneer die antieke camera aan het museum en koop snel een nieuwe zodat wij je test kunnen zien, ben erg benieuwd.

Nikkie, veel plezier met de geslachtsbepaling!

Liessie, zwanger ofzo?:p

Ik ben 2,5 kilo!!!! aangekomen is dat niet veel? met mijn dochter 25 kilo aangekomen en de helft zit er helaas nog aan, zit dus niet weer te wachten op dat grapje, maar is dat niet veel dan 2,5?

Voelt er al iemand de baby? ik zat vanmorgen een beetje op mijn buik te drukken om de rand van mijn baarmoeder te zoeken en toen was het net alsof ik een schopje kreeg? of ben ik nou gek aan het worden...ook voelde ik wat hards..alsof daar de baby lag. ben ik nou gek aan het worden?

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn man is vanmiddag op kraambezoek geweest bij een collega, hij kwam verliefd terug en had vertelde steeds over het babytje, met een twinkeling in zijn ogen. zo lief!

10. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Leeuw: het kan zeker zijn dat je de baby voelde hoor! Ik had bij de 1e ook al dat ik het heel snel voelde (achterliggende placenta). Ik denk soms ook wat te voelen hoor (meer plopjes). Ik verheug me echt weer om de baby goed te voelen schoppen!
    2,5 kilo aangekomen is normaal hoor! Je maakt veel meer bloed aan en je baarmoeder en borsten wordt steeds groter (en zwaarder). Ik ben zelf een kilo aangekomen. En wat schattig van je man! Zo aandoenlijk!

Oehhhhh, ik ben zoooo zenuwachtig voor vanmiddag (de gesl.echo)! Nou, eigenlijk meer zin dan zenuwen! Vanmorgen ben ik bij een vriendin op kraambezoek geweest en zij heeft een schattige jongen! Zo klein weer!

Evi had de afgelopen dagen heel erg last van d'r tandjes. Hoge koorts, erg veel bijten en heeeeel veel huilen! Pfff! Vandaag was ze voor het eerst weer vrolijk en net viel ze zomaar zelf in slaap (de afgelopen dagen wilde niet slapen tenzij je haar wiegde). Arm schaapje!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Nikkie heeft Evi geen last van haar oren? Of heeft Evi altijd last van hoge koorts met tanden? Want meestal krijg je van tanden niet hele hoge koorts! Hier had Evi namelijk ook midden oorontsteking, ze zat niet aan haar oren maar in bed moest ze wel heel hard huilen en .s nachts ook steeds huilen! Ik kwam er zelf pas achter dat ze het had, toen ze in eens 2 loop oren had! Het heerst ook veel nu

12. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Evi krijgt een:

zusje !!!

We zijn zo blij!!!! We dachten echt dat het een jongen zou zijn, omdat de vk dat dacht (al had ik zelf het gevoel dat het een meisje zou zijn), dus mijn gevoel klopt!!! ha ha! Manlief wist echt zeker dat ie een zoon zou krijgen, dus die was een heel klein beetje teleurgesteld, maar hij vindt het uiteraard helemaal geweldig!

En verder was alles goed met de baby! Alles erop en eraan!

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nikkie, wat fijn dat de echo goed was, wat leuk nog een meisje!

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wat leuk Nikkie! 2 meiden! Gefeliciteerd!

15. flowerpower50

Wauw Nikkie wat leuk, een meisje! :D

Hoe is het met stopcontact, heb je toevallig nog getest vandaag?

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie: wat leuk nog een meisje! Wat klinkt dat gezellig, twee meiden! En heel fijn dat alles goed was met haar!

Stopcontact: nog getest vandaag? Spannend! Duim-duim-duim!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Stopcontact: nog getest?? Ben superbenieuwd??

18. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nikkie! gefeliciteerd met de goede echo!! en wat leuk een meid!

Stopcontact ik zal duimen dat je strax MEGA duidelijk posi test!!

19. flowerpower50

Denk ffies kijken of stopcontact al een berichtje gedaan heeft, maar helaas.
    Hoe gaat het meis??

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Goeiemorgen lieverds!

Ik heb gisteren ochtend getest maar die wat mega-wit :(
    Vanmorgen buikpijn en rugpijn en al een beetje bloed gespot... ik zit nu dus in ronde 4. Achja... mijn cyclus is nu zo netjes dat ik elke maand op de 19e ongi word haha!

@Nikkie... wat leuk een meisje!

Deel Deze Pagina