Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Dat dacht ik ook flower.. Hoop dat alles goed is..

Ik kan haast niet wachten tot ik weer ongesteld ben geweest.. ben dat wachten zat. Vruchtbare dagen zijn geweest als het goed is.. Ik heb trouwens deze maand nog nooit zoon duidelijke tekenen van een eisprong gehad. Ik heb normaal nooit last van duidelijke afscheiding en nu wel...:$ werd er wat onrustig van.. Hopenlijk herken ik het volgende maand ook. en dan hoppa op roze!!

Hier is mijn mannetje ook ziek. dus zit ik ook thuis.. baal er wel van.. zeker omdat ik vanaf deze week weer mijn volle uren zou gaan werken... maar goed het is niet anders..

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ohh stopcontact... Jammer!!!
    Zullen we volgende maand dan samen op roze gaan dan doe ik ook weer mee?:D

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Afgesproken Samba! Het risico hier is dan wel dat ik dan 25 december ben uitgerekend :D

Ik heb trouwens ook een afspraak met de gyn.... dat ik "gewoon" zo snel mogelijk zwanger zal worden haha! Voor ons zoontje was ik 4 x in 1,5 jaar zwanger dus hopelijk gaat het nu ook zo ssssnellll.

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wat een prachtig weer is het hier trouwens!
    Ne boven de dekens uit het raam gehangen, bed verschoond en straks lekker een wasje buiten hangen. Zo ook even de ramen zemen aan de voorkant. Héérlijk die lente!
    Vanmiddag naaien zoonlief en ik er uit! Op naar de intratuin om wat lente in huis/tuin te halen.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    stopcontact jammer!

Idd heerlijk weer, zo de was buiten ophangen:)

ik weet nu echt 100% zeker dat ik de baby voel.
    Bij mijn dochter wist ik het zeker met 18 weken kreeg 2 hele duidelijke schoppen, daarvoor zei ik al weken dat ik dacht dat het de baby was, dus was toen ok al vrij vroeg voor een 1e, en nu herken je het natuurlijk.

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oh, wat een heerlijk gevoel!

Kan me nog zo het gevoel van toen voorstellen... die eerste beweging! Ook tussen de 17/18 weken. En later het kontje of kopje "in mn hand" haha!
    Toch wel een vreemde gedachte... als wij straks zwanger zijn, dat dat echt de laatste keer zal zijn.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja dat vind ik ook erg jammer dat het waarschijnlijk de laatste keer zal zijn.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Fijn dat je echo goed gegaan is:D En een meisje, wat leuk:D:D

Stopcontact.. Wat jammer zeg:( succes in de volgende ronde

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Stopcontact: balen zeg! Op naar een roze vierde ronde!!!

Leeuw: oeh, wat fijn dat je de baby gevoeld hebt!!! Zo bijzonder!!!

Wbt laaste keer zwanger zijn: ik zou graag 3 kinderen willen (als het financieël allemaal kan enzo), dus misschien is dit niet de laatste keer voor mij! Zijn er nog meer die meer dan 2 kinderen zouden willen krijgen?

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij gaan MISSCHIEN over een paar jaar voor een 3e. ;)

ik vind eerst 2 wel genoeg, ze zitten vrij dicht op elkaar dus ik zal het daar druk zat mee hebben.
    mocht het over een paar jaar, als het weer wat rustiger is en alles lekker loopt, ook financieel, het weer gaan kriebelen dan gaan we misschien voor een 3e.

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier toch echt maar 2.... zeg ik nu haha!
    Om financiele en practische redenen.

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Stopcontact: he wat jammer zeg! Hopelijk is het voor jou nu ook heel snel raak!!

Rens, hoe is het met je?

Aantal: m'n vriend wil graag 3 kinderen. Ik twijfel nog; om praktische en financiele redenen. Maar goed, we zullen zien....

Straks aan het werk....probeer hier nu wat crackertjes naar binnen te werken. Blegh, ben zo vroeg in de ochtend toch echt behoorlijk misselijk. Hopelijk duurt dat niet meer zo lang!!

13. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

3e: we weten het eigenlijk nog niet. We zien het tzt wel, nu houden we het eerst bij 2 en als over een paar jaar de financiele en indd praktische redenen met ons gezind zijn, gaan we wel voor een 3e, hihi :)

Liessie, wat vervelend dat je zo misselijk bent meid! Heb je er 's ochtends het meeste last van, en kun je overdag wel wat eten binnen houden?
    Ik ben tussen week 5-8 ook zo misselijk geweest, gelukkig niet overgeven maar is nu over!
    Hopelijk bij jou ook snel!

Leeuw: de baby voelen! Gaaf :D :D wat voel je? Soms denk ik dat wanneer ik op mijn rug lig ook wel wat voel? :( Maar denk dat ik me dat verbeeld.

Ik heb strakjes om 11:00u de echo van de nekplooimeting en ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu wel spannend vind worden!

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stopcontact: jammer van je ongi meid, hopelijk is de volgende ronde dan raak! En wat mij betreft dan niet alleen samen met Samba, maar doe ik ook gezellig mee :D. (en de rest natuurlijk :)). En is het nog gelukt om de lente in huis te halen? Ik word helemaal blij van al die zon!

Liessie: vervelend van de misselijkheid! Ik hoop voor je dat je er snel doorheen bent. Aan de andere kant: het is wel een goed teken dat je misselijk bent. Nog iets meer dan een week tot de tweede echo, vind je het al spannend of be je al wat geruster na de vorige echo?

Flower: spannend van de nekplooimeting. Laat je weten hoe het ging?

Leeuw: wat heerlijk om de baby te voelen! Daar kijk ik het meeste naar uit van zwanger zijn: dan gezellige getrappel de hele dag! Nog even en dan heb jij dat ook!

@2/3 kinderen: wij twijfelen ook heel erg. We willen er in ieder geval graag twee, altijd al gewild ook. Voordat we de eerste hadden, zeiden we ook altijd dat we twee kinderen wilden. Maar nu we er eentje hebben, twijfelen we toch over een derde. Maar ook hier spelen de financien mee. We zullen ons huis enigszins moeten verbouwen en een derde kost weer extra KDV, extra kleding, speelgoed, etc. Aan de andere kant: we hebben dan ook al wel heel veel van de 1e en 2e (ook nog ongebruikte dingen :)). Maar ook praktisch is een derde misschien wel teveel. Willen opa en oma en ooms en tantes dan nog wel oppassen? Past het allemaal in het huis? Kun je de vakanties dan nog wel doen/betalen? Kortom: wij weten het echt nog niet. We hebben ook besloten om pas een beslissing te maken als de tweede er is. Dus: laat maar komen die tweede :D.

Hier: vrijdag naar de gyn voor de uitslagen. Vind het spannender dan ik had gedacht. Je hoopt natuurlijk dat alles goed is, maar aan de andere kant denk ik ook: als ze wel wat vinden en ze kunnen het verhelpen, dan zal zwanger worden vast sneller gaan dan nu. Maar goed, als ze niets vinden, dan gaan we heeeel hard ons best doen om het deze ronde raak te laten zijn! Aan ons zal het dan niet liggen ;).

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. SUcces vandaag bij de echo!

Liessie.. Lief dat je er naar vraagt:) Hier gaat het zn gangetje. We hebben wat meer rust in ons hoofd, ben wat minder actief op het forum en dat doet ons goed. We zijn lekker bezig met dingen in en rond het huis, we doen leuke dingen als gezin.. ik voel me weer prettig:) Tuurlijk hopen we dat het snel zo mag wezen, maar we kunnen niets meer doen dan ons best:)

Ik lees echt nog mee meiden, maar zoals ik hiervoor al schreef: ik probeer wat minder actief te zijn en dat doet me voor nu even goed. Ik vergeet jullie niet, en hopelijk begrijpen jullie mij ook..:)

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Meiden alles was goed!!

En wat een mooie beeb, hihi:D
    Er was iemand in opleiding bij, hij mocht toen de gynaecoloog klaar was ook oefenen op mij! Dus 45 min baby gekeken! :D

Renske, bedankt meid.
    En ik snap je heel goed. Fijn dat jullie zo je rust vinden en hopelijk is het bij jullie ook snel raak.

Hier een 3D foto:
    Bekijk bijlage 231782

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    liessie, wat naar dat je zo misselijk bent, je zit nu wel in d epiek van hcg, bij mij was met 10 week de misselijkheid over, hoop bij jou ook, niks aan!

Renske, ik snap het wel, goed van je dat je wat afstand doet van het forum. (als je ons maar niet vergeet haha) hopelijk snel raak voor jullie!!

Flower, wat een mooie foto's en die 3d is gaaf!! wat vervelend zeg een echo van 3 kwartier :D:D
    Kan best hoor dat je de baby al voel, met 12 weken dacht ik het ook maar verklaarde mezelf voor gek, totdat ik op mijn buik drukte om de baarmoederrand te zoeken en ik een hele duidelijke duw terug kreeg:D verder voel ik af en toe een "plop" en gedraai ofzo. lastig uit te leggen. wat voel jij?

Oeh ik vind die 3d foto zo leuk! wie is er van plan om een 3d echo te laten maken?
    ik wil het wel heel graag, maar omdat ik nu in het ziekenhuis loop krijg ik al veel echo's.

18. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Flower: jeetje zeg, wat een prachtige foto's! En vooral die 3d! Ik heb ook 3 3D-foto's (die kreeg ik bij de geslachtsbepalingsecho), maar die zijn veel onduidelijker.

Annelynn: spannend vrijdag zeg! Ik hoop dat er niets ernstigs uit komt (of het moet goed te verhelpen zijn) en dat je zo zwanger bent!

Renske: fijn dat het beter gaat en dat je wat meer rust hebt! Zo door blijven gaan, ha ha!

Hier: ik kreeg van mn pasbevallen vriendin heel veel zw.kleding van haar, dus ik ben helemaal in mn 'noppies'....hihi! Verder geen nieuwtjes hier....bekken is, helaas, nog steeds pijnlijk. Maar ik ben nu toch wel blij dat ik gestopt ben met werken. Nu kan ik lekker vaak naar mn ouders gaan! Daar worden Evi en ik heerlijk vertroeteld, ha ha!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wauw! Flower, prachtige foto's! Vooral die 3D!!:):)

Rens, fijn dat het goed met je gaat. En dat het je rust geeft om niet meer zo vaak op ZP te zijn.

Annelynn: snap dat je in spanning zit over vrijdag. Hoop dat er geen gekke dingen uit komen. Sterkte met de spanning!

Hier: zoonlief heeft vandaag getrakteerd op de creche. Hij wordt zaterdag 2 jaar. Dus dan groot feest! De leidsters hadden een mooie piratenhoed voor hem gemaakt, stond zoooo schattig!!

Deel Deze Pagina