Hallo meiden. Goed om weer even bij te lezen! Hier ben ik vrij stil geweest. Erg druk en moe. Heb voor de 2de keer blaasontsteking, erg vervelend en kost veel energie. Gyn zit er gelukkig bovenop, dus nu ga ik eerst aan de kuur (zat ik al aan) en daarna pillen om het te voorkomen. Die 3d echo is idd super! Bij onze oudste ook gedaan (gekregen), maar ik vond die niet heel erg geslaagd moet ik zeggen. En dan best wel duur... We zien wel, als we het weer krijgen vind ik het prima haha!
Goedemorgen meiden bedankt voor alle complimentjes! Ik kreeg een 3d plaatje cadeau volgens mij! vind hem ook erg mooi geworden. Je kunt alles best duidelijk zien en ook zien dat het hoofdje nog niet helemaal dichtgegroeid is. Wist ik nooit joh dat dat nu nog niet zo was. Kijk er best raar tegenaan als ik alles goed bestudeer. Het oor zit ook nog niet helemaal recht. Maarja het is ook nog zo klein allemaal Heb trouwens ook een foto in het NUB-topic geplaatst en 2 dames daar zeggen een meisje! Ben erg benieuwd. Lijkt me erg leuk maar nog een jongen is natuurlijk ook super leuk! HannaMom, welkom terug. Wat vervelend zeg blaasontsteking! vreselijk. Hopelijk slaat de medicatie snel aan en is het gauw over. Doet altijd zo'n pijn. :x Leeuw, af en toe denk ik een plopje te voelen. Maar soms vraag ik me af of het mijn darmen niet zijn hoor, heb er zooooo'n last van. Maar wat leuk dat je een trapje terug kreeg! super.
@ Flower Wauw wat een mooie 3d echo!!! Heel bijzonder om het te zien in zo'n vroeg stadium, ik heb ze alleen vanaf 20 weken ofzo gezien!! Heel mooi!! En je 2d echo's zijn ook heel mooi!! Leuk dat je zoveel echo's krijgt!! @ Leeuw Gaaf dat jij je kleintje al voelt!! Lekker vroeg, lijkt me echt weer heerlijk om het zo te voelen... wat is het toch bijzonder! @ Hier Eindelijk het bloeden sinds vandaag pas weer gestopt! Sinds vorige week maandag.... ongi was heel anders als anders... lichter, zonder pijn (altijd veel ongi krampen) maar dus ook weer langer (tja het bloed moet er toch uit, dus als het dan minder is waarschijnlijk daardoor langer??) ben benieuwd wanneer ik m'n ei heb..
hanna, wat vervelend dat je al 2x een blaasontsteking hebt gehad, gelukkig zit je gyn er op.. (hmm klinkt ook wel weer raar haha) Flower, misschien worden die plopjes binnenkort wel duidelijker Seren, ik had ook vaak 10 dagen ongi, maar als het zo lang duurde had ik weinig bloedverlies én weinig ongi pijn. vond het altijd wel vreselijk lang duren ik mag dinsdag voor controle, zat 5 weken tussen, vond ik best wel lang. ben benieuwd of hij weer een echo gaat maken hihi
Leeuw: je bent alweer 14 weken zie ik! Gaat hard! Ik hoop ook voor je dat je dan weer een echo krijgt! Hoe meer echo's, hoe beter, hihi! Seren: fijn dat het bloeden eindelijk is gestopt! vervelend dat je ongie zo lang duurde. En nu hop naar je eisprong! Flower: heb je zelf een voorgevoel of het een jongen wordt of een meisje? Hanna mom: bah, wat vervelend zeg, weer een blaasontsteking. Sinds ik veel cranberry-sap (of gedroogde cranberry's eet) drink, heb ik nooit meer een blaasontsteking gehad. Misschien helpt het jou ook wel! beterschap! Ohhh, wat was het weer heeeeerlijk weer!!! Ik ben lekker veel met dochterlief wezen wandelen en heb lekker met haar in de tuin gespeeld!
Seren: vervelend zeg, zo'n lange ongie! Ongie is zowiezo al vervelend en dan helemaal als het zo lang duurt!!!! Hanna: lijkt me erg pijnlijk die blaasontsteking. Wel fijn dat de gyn je goed in de gaten houdt. Lijkt me voor jezelf erg prettig. Sterkte! Wat grappig die plopjes! Ik kan ook niet wachten tot ik weer die schopjes in m'n buik ga voelen!!! Ik heb nu lekker weekend! Morgenochtend eerst even naar de tandarts, controle. Daarna van het mooie weer genieten en aan de poets!
Hallo! Wat een heerlijk weer is het toch! En ik ben ook nog eens vrij vandaag. Oké, ik moet wel studeren (ga een aantal cursussen doen dit jaar), maar er is niets mis mee om dat lekker in de zon te doen . Renske: leuk om even wat van je te horen. Ik snap je heel goed hoor. Soms is even afstand nemen wel goed. Mij lukt dat ook ondanks de bezoekjes aan het forum, maar als dat het beste is voor jou, moet je dat gewoon doen! Leuk dat je ons wel blijft volgen en hopelijk is het snel raak en kunnen we lekker over baby's kletsen! Flower: wat mooi die 3D echo! En wat vervelend van die 45 minuten durende echo . Fijn ook dat alles goed was! Nikkie: vervelend dat je nog steeds last hebt van je bekken, dan is het helemaal goed dat je gestopt bent met werken. En wat lief van je ouders dat ze je zo vertroetelen, zo kom je de negen maanden vast wel door! Liessie: alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Vond je het niet heel snel gaan, die eerste twee jaar? Onze dochter wordt in juni twee en dat klinkt voor mijn gevoel al zo oud... Hannamom: leuk om een berichtje van je te lezen, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Vervelend van je blaasontstekingen, hopelijk komt het nu niet meer terug. En wie weet doet dit heerlijke lenteweer ook wel wonderen voor je! Soms helpt het tegen moeheid! Seren: fijn dat je ongi gestopt is, nu op naar je ei. Ben benieuwd of je ei nu ook later is nu je zo'n lange ongi hebt gehad?! Leeuw: ik kreeg bij de gyn elke keer een echo, dus als dat landelijk beleid is, mag je dinsdag weer baby-kijken! 5 weken is inderdaad wel lang, maar gelukkig kun je de baby nu af en toe voelen, dat gaf mij altijd wel rust in ieder geval. Hier: al de hele week aan het genieten van het mooie weer! Dochterlief leeft zich helemaal uit in haar zandbak en huisje buiten. Zo leuk om te zien! En voor haar verjaardag kopen we een glijbaan en dan is de speeltuin compleet . Morgen gaan we lekker een weekendje weg naar Limburg met z'n tweetjes! We hebben er wel een prachtig weekend voor uitgezocht, het wordt daar 20 graden morgen en zaterdag! Onze dochter gaat naar opa en oma, dus die heeft ook een leuk weekend . Ik kijk er zó naar uit! Vraagje: over ruim twee maanden wordt onze dochter twee en mensen (opa's en oma's vooral) beginnen nu al te vragen wat ze wil hebben voor haar verjaardag. En ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb. Ik wil het liefst speelgoed en dan iets wat een beetje uitdagend is en waar ze niet zo snel op uitgekeken raakt. Hebben jullie tips?
Annelynn: jeetje alweer 2 zeg! Oeh, lastig hoor wbt cadeaus. Toen mijn nichtje 2 werd, kreeg ze van ons een kinderkeyboard op een standaard met microfoontje en verder kreeg ze legpuzzels, een loopfiets, en de rest weet ik niet meer. Maar misschien is ook leuk; een poppenhuis, keukentje, water-en zandspeeltafel, zandbak, speeltentje enz. Weer een heerlijke zonnige dag zeg! Evi is weer erg druk geweest met het plukken van elk grasspietje en lekker woelen in het zand, ha ha! En haar schommel heeft manlief eindelijk opgehangen en ze vind het fantastisch!
Moeilijk he, die kado's! Ik had dit jaar een lijstje gemaakt op lijstje.nl. Konden mensen kijken en afstrepen. Had er oa boekjes, puzzels, kassa van Fisher price, knutselspul, dvd van Plop op staan. Hij krijgt van ons (samen met m'n ouders) een traptractor. Hij is dol op trekkers! Morgen dus groot feest. Hoop dat het dan ook lekker weer is, kunnen we buiten zitten!
Liessie: nog gefeliciteerd met je grote jongen!!!! Wij hadden gisteren ook groot feest van mijn opa die 80 werd, dus ben daardoor niet achter een pc geweest. Heeft hij een leuke dag gehad? Was hij blij met de cadeaus?
Oooo! Liessie, gefeliciteerd nog met jullie kleine grote jonge man! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad en heeft hij veel mooie cadeaus gehad het is indd soms best lastig cadeautjes uit te zoeken voor een peuter en ze hebben al zoveel hihi En bijna je echo, leuk leuk. Hier druk weekend gehad maar wel gezellig. En o ik heb zo'n last van mijn buik! Darmen. Herkennen meer zwangere dames dit?
Hey! De verjaardag van onze zoon was erg leuk! Hij vond het erg indrukwekkend al die kado's! Van ons had hij een grote trekker gekregen, hij is er ontzettend blij mee!! Volgens mij moet ie nu wennen aan de zomertijd, hij wil niet slapen en blijft maar Mama roepen.... Wat een heerlijk weer he! Ben wel wat verkleurd in m'n gezicht. Donderdag de echo! Kan niet wachten!
Liessie: fijn dat hij een leuke dag heeft gehad!!! Oehhh, donderdag de echo!!! Spannend!!! Ik ben vandaag ook goed verkleurd! Heerlijk! We waren bij mijn ouders en toen kwamen ook mijn zusje, zwager en neefje langs en met mn neefje heeft dochterlief heerlijk mee gespeeld. Geef de kinders een bak water en je hoort ze niet, ha ha! Mn moeder had van zolder ons oude keukentje gehaald en we dachten dat alleen mn neefje er mee ging spelen, maar Evi vond het fantastisch! Dus ik ga ook maar eens op zoek naar zoiets, ha ha! Oja, Evi heeft er ineens nog meer woordjes bij: kindje, hondje, hap hap, deze (ze zegt dees), die, dat, en high five! ha ha, zo schattig! En als je eenmaal zegt doe eens high five, dan moet ze iedereen die maar in de buurt staat, af voor een high five!
Goedemorgen! Bedankt voor de cadeautips, daar kan ik wel wat mee. Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt en elke keer dat ik wat bedenk, schrijf ik het er bij. Liessie: nog gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat het een geslaagde dag was! En dat van dat slapen: zó herkenbaar! Die van ons wilde gisteren ook echt niet slapen en dan hebben we nog wel rolluiken, dus is het wel donker in de kamer. Maar ze zijn dus niet voor de gek te houden.. Nikkie: leuk die high five van Evi! Dat klinkt echt schattig, dat ze iedereen een high five gaat geven! En heerlijk he, dat de kinderen weer naar buiten kunnen?! Die van ons is ook helemaal door het dolle heen en moest zelfs huilen toen de deur dicht ging, ze was echt verdrietig, zo sneu! Flower: ik kan me dat van die buik/darmen niet meer zo goed herinneren. Vervelend voor je dat je daar zo'n last van hebt. Hopelijk wordt het snel minder! Hier: vrijdag naar het ziekenhuis geweest. De bloeduitslagen waren goed, ik heb vorige ronde netjes een eisprong gehad en de hormonen waren ook goed. Dat had ik ook wel verwacht, want ik had een cyclus van 30 dagen. Ze gaan nu nog een onderzoek doen om te kijken of mijn eileiders vrij toegankelijk zijn. Dat doen ze onder plaatselijke verdoving en dan gaan ze met een camera naar binnen. Daar kijk ik wel een ietsiepietsie tegenop, maar ik ben wel blij dat ze alles uitsluiten, dus ik klaag maar niet! De datum is nog niet bekend, ze doen het tussen je menstruatie en je ei, dus dat is nog even afwachten. Ik was ook zo brutaal om een echo te vragen om te kijken of er al een ei aan komt, dat was dus niet zo... Hij zei: 'dit kon wel weer eens een lange cyclus worden'. . Hij wilde dat wel in de gaten houden, want als ik zulke lange cylussen hield, dan moest het wellicht toch behandeld worden. Ik heb nog maar even niet gevraagd hoe, dat ga ik nog wel een keer opzoeken. Hij zei wel dat als mijn eileiders vrij toegankelijk zijn, we 55% kans hebben op een zwangerschap elke maand als ik netjes een eisprong heb. Daar doe ik het voor! Zo, en nu moet ik echt naar het werk, daar hebben ze de klok ook een uur vooruit gezet .
Liessie.. Nog gefeliciteerd met je zoon. Gelukkig was hij blij met de cadeaus en wat een heerlijk weertje had hij op zijn verjaardag zeg! Sorry dat ik niet eerder ben geweest, maar had een super druk weekend dus ben nauwelijks op de pc geweest! Annelynn.. Ene kan goed natuurlijk dat de uitslagen goed zijn.. ik snap dat je tegen dat opkijkt.. hopelijk zijn de leiders vrij toegankelijk. Maar waar komen die lange cyclussen dan vandaan? Hoop toch niet dat je weer zo'n lange krijgt daar heb je niks aan
Renske: bedankt voor je berichtje. Ik hoop ook niet op weer zo'n lange cyclus, maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd. Het gaat gewoon nog een tijdje duren voordat we een tweede kindje mogen krijgen, het is niet anders. Hoe is het bij jou? Je zit alweer op het wachtbankje toch? En hoe is het met de rest? Allemaal aan het genieten van het mooie weer en geen tijd voor internet? Hier: dochterlief heeft vandaag voor het eerst gepoept op het potje!!! Zo knap! En ik ben zó trots!
Annelynn: Wat knap van je dochtertje!!! Super hoor! Ze was zelf zeker ook heel trots?? Ik kan me trouwens voorstellen dat je nerveus voor dat onderzoek bent. Is natuurlijk nooit prettig zoiets. Maar je hebt zo'n positieve instelling; dat moet goed komen! Renske: bedankt voor je felicitatie. Hoe is het verder met jou? Buitenspelen: onze zoon is ook een echt buitenkind. Moet ook vaak huilen als hij naar binnen moet. Zo sneu! Zijn zandbak is nu ook klaar, dus kan ie lekker in het zand spelen. Ik verheug me op de zomerse dagen!! Straks weer aan het werk. Prop nu een wit bolletje naar binnen, dat gaat redelijk goed. Baal soms wel van die misselijkheid hoor, je voelt je zo raar. En zo zonder energie. Maar goed, het is voor een goed doel laten we maar zeggen....
Hey Meiden... Ben ik weer eens... Ik ben veel weg geweest en er is veel verander in mij thuis situatie. Eerst goed nieuws... Ik ben fijn ongi dus wij kunnen deze maand weer aan de slag!! Voor de rest gaat het met mij gezin wel goed gelukkig. Man is lief en mijn mannetje doet het SUPER. Hij loopt de hele dag en zijn 3de standje is dan ook eindelijk onderweg. Dan nu het slechte nieuws... Gisteren heb ik mijn ontslag gehad... Ben er helemaal kapot van.. Ben boos verdrietig en zoo terleurgesteld in mijn baas... zo teleurgesteld...Ik heb echt het gevoel dat ze me hebben laten zwemmen.. en ik maar proberen mijn hoofdboven water te houden...als ik dan verwoorde hoe het voor mij voelde dan lag het aan mij want zo zat het bedrijf nou eenmaal in elkaar..Dus ik maar weer denken dat ik het allemaal aleen moest doen(oke misschien mij fout)..2 maanden geleden maakte ik een fout waarna ik echt ben ingestort. Ik heb toen een gesprek gehad met HRM en die vroegen niet eerst wat kunnen we voor je doen neeee... ze vroegen of het niet beter was dat ik weg ging...Ik aangegeven dat ik hier heeel erg van schrok.. dus gaven ze aan dat dat niet de bedoeling was en dat ze me echt niet weg wilde hebben.. prima ik heb hulp gezocht bij psycholoog..Krijg status overspannen...Ik ben een kleine maand thuis geweest... want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk weer gewoon kunnen werken... niet meer onzeker zijn en gewoon werken. Ik heb er echt hard voor gevochten en voor mijn gevoel ging het alweer stukken beter. Ik had al meerder malen aangegeven dat ik weer meer werk wilde. ..en nu... nu... DIT! weer hebben ze me laten zwemmen.. maar nu hebben ze me gewoon laten verzuipen... sorry een beetje Ego...maar moest dit echt kwijt.. (plus punt is wel dat ik meer dan voldoende tijd heb om hier meer te typen)
Samba.. Wat vervelend zeg! Bah! Je zo inzetten en dan zo aan de kant worden geschoven.. Niet netjes! pfff hopelijk vind je gauw wat anders meis. Sterkte! Annelynn en Liessie.. lief dat jullie naar me vragen. Ja ik zit op het wachtbankje ja, maar verwacht er niks van. Het zal deze ronde toch niet raak zijn, zo sta ik er nu in. En mocht dat wel zo zijn, dan ben ik helemaal happy natuurlijk maar ga er zeker niet van uit!