Samba: heh wat ontzettend kl*te zeg!!! hoe lang werkte je daar al? En heb je een vast contract (want dan mogen ze je niet zomaar ontslaan)? Wat voor een werk deed je eigenlijk? Annelynn: nou nou, je dochter gepoept...wat knap! En fijn dat de bloeduitslagen goed waren, wel vreemd dan van die lange cyclussen. Zo'n onderzoek zou ik ook niet erg veel zin in hebben, maar dan weet je hopelijk iets meer en ben je in no time zwanger!!! Liessie: vervelend dat je misselijk bent, maar 't is idd voor het goede doel!!! Wat leuk dat je zoon nu lekker in de zandbak kan spelen! Leuk! Hier heb ik ook een buitenkind! ha ha! Als ik de gordijnen 's ochtends open doe en ze ziet de schommel, dan moet ze meteen op de schommel. Maar dat feestje gaat dan niet door, dus dan is het weer brullen, hihi! Oja, wij willen graag ook een zandbank voor dochterlief en we willen zo'n blauwe schelp zandbak, maar dan met een bredere rand waar ze op kan zitten. Enig idee waar je die kan halen? Bij de speelgoedwinkels hebben ze allemaal zo'n gewone schelp.
Annelynn: wat goed van je dochter super zeg! En spannend van het onderzoek, kan me voorstellen dat je er tegenop kijkt! Samba: wat balen (verschrikkelijk kl*te) zeg!! Liessie: morgen je echo, spannend! Leeuw: hoe is het met jou? Renske: fijn even wat van je te horen, hopelijk heb je snel een positieve test meid het is jullie gegunt! Nikkie: ik heb de schildpad van little tikes via bol.com zit een dubbele rand in (kan water in) en een soort zitje zit erin. Dus kun je ook afwisselen met zand/water. Mijn zoontje vind hem erg leuk. Hier: begin weer behoorlijk moe te worden Verder weinig klachten! Heb alvast een handborstkolf van tommee tippee gehaald, zo'n heel pakket met flessen,spenen,kolf,bewaarbakjes en compressen. Gaan jullie bv of flesvoeding geven? Ik hoop dat mijn bv gaat lukken.
Liessie, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Annelyn, vervelend die onderzoeken, hopelijk is het straks niet meer nodig en ben je zwanger! Samba, wat naar! en je hebt nog wel zo je best gedaan gaan ze zo met je om.. flower, heb je bij de 1e ook borstvoeding gegeven? ik niet maar heb er spijt van en wil het nu wel graag doen! ik merk dat ik niet zo goed ben in het bijhouden van en dat terwijl het niet eens druk is hier.. maar vind het wel erg gezellig dus probeer het gewoon weer gister voor controle geweest en waar ik zo op had gehoopt heb ik gekregen, de 3e echo was al goed gegroeid, hij wou nog niks van het geslacht zeggen want kon het niet zeker zeggen. jammer haha. ik denk zelf een jongen, mijn man denkt een meisje over kleine 4 weken de 20 weken echo alweer, gaat echt snel! ene kant leuk, heb zon zin in de baby in mn armen. andere kant is dit de laatste zwangerschap (ga ik vanuit)
Leeuw, ik heb ook geen borstvoeding gegeven, en indd ook spijt ervan dus deze keer ben ik zeker van plan het te proberen Hoop ook echt dat het gaat lukken!
Flower: ik voel af en toe iets ploppen, maar nog niet echt schopjes ofzo. Er werd mij verteld dat ik en voorliggende placenta heb, dus dan voel je het pas veel later. Maar mn vriendin had dat ook bij de 2e en die voelde haar kindje wel gewoon al vroeg. Dus ik hoop dat ik ook snel echt geschop voel!!! Leeuw: wat fijn dat alles goed was en dat je een 3e echo kreeg!!! Leuk! Spannend hoor, bijna de 20 wkn echo! Wanneer moet je precies? Ik heb 'm op 18 april. Borstvoeding: bij Evi heb ik 2,5 week aangemodderd met bv geven, maar ik had gewoon geen melk, dus ben toen helaas gestopt. Maar ik wil het zeker deze keer weer proberen. Hier: ik ga vanaaf met mijn schoonmoeder gezellig naar de mama-mazzel dagen bij de prenatal in amersfoort! Lekker positiemode shoppen en wie weet zie ik nog leuke baby-spulletjes! ha ha!
Soms denk ik ook een plopje te voelen! Mijn placenta ligt aan de achterwant vertelde de gyn bij de nekplooimeting. En de baarmoeder ligt een beetje voorover gekanteld en dus direct tegen mijn buikwand aan. Liessie. Je echo vandaag! Hoelaat heb je hem? Geniet ervan meid en laat je weten hoe het was?
Hoi meiden! Heb alweer een drukke ochtend achter de rug! Maar heb vanmiddag om 15.45uur pas de echo! Dus nog even in spanning zitten! Vanmorgen met onze zoon naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed. Alleen over een maand even weer terugkomen voor een ogentest. Ze denkt dat ie een brilletje nodig heeft. Nu verbaast me dat niet heel erg aangezien ik zelf ook slechte ogen heb. Nouja, even afwachten. Maak me er niet te druk om. Waar ik dan wel weer van in de stress kan raken is het feit dat ze zegt dat we ook maar moeten beginnen met de speen afbouwen.....pfff....dat lijkt me een hele strijd..... Meiden, hoe is het hier verder??
flower, wat was de reden dat je geen borstvoeding hebt gegeven? Nikkie, heb je heerlijk kunnen shoppen ? wat heb je gekocht? de 20 weken echo heb ik op 23 april Liessie, veel plezier met de echo! speen geen verstand van, R wou hem nooit hebben, lijkt me wel lastig dat afwennen, succes! hebben jullie al spullen gekocht voor de baby en zo ja wat al allemaal? ik heb alleen een shirtje en mutsje gekocht op de 9 maanden beurs. verder heb ik niet echt drang om wat te kopen. komt over 4 weken wel als ik weet wat het geslacht is
Goedemiddag dames, wat is het hier rustig! Komt door de zon denk ik, hoewel die zich vandaag niet zo laat zien hiero. @bv. Bij mijn oudste wel geprobeerd, maar na 2 weken aanmodderen gestopt en wat een opluchting was dat toen! Wil het wel zeker weer proberen. E. was echt heel ongeduldig, hoop dat deze dat wat minder is haha. @voelen, ik voel de baby al geregeld. Het is nu mijn 3de zwangerschap en alle keren lag de placenta voor. Oudste voelde ik ook veel later, dus ben ook verbaasd dat ik al echt plopjes voel, maar het is niet te ontkennen haha. Nu hopelijk snel dat je het aan de buitenkant voelt, kunnen manlief en dochter ook ff genieten daarvan. @Leeuw. Hier nog niks gekocht geloof ik, maar wel zwangerschapskleren haha. Veel dingen heb ik nog, en nee, dus nog niet specifiek voor deze baby gekocht. Wil wel weer een geboortepakje kopen, dit keer een blauwe en een roze, had de vorige keer een neutrale, dat vind ik niet meer leuk. @Liessie. Veel plezier vanmiddag!!! @20 weken echo, nog geen idee wanneer ik die heb. Maandag wel weer echo denk ik, dan ga ik weer naar de gyn en oudste gaat voor het eerst mee.
Leeuw: door de verhaaltjes dat borsten gaan hangen ervan. Maar die gaan wel hangen, bv gegeven of niet Hanna mom: vind het heel erg re lezen dat jullie je zoontje met 18w zijn verloren. Brr wordt zo bang van alle verhalen dacht na de 12wk wat zekerder te zijn maar juist het tegenover gestelde. Wat is er gebeurt, als ik vragen mag natuurlijk.
Meiden! De echo was goed! Zo opgelucht! Ben 8w en 4d. Uitgerekende datum is 4 november. Het kindje ging ook nog bewegen, zo schattig! Shoppen: op zich wil ik wel wat kopen, maar dan kom je weer uit bij iets neutraals en vind niet dat ze nou echt leuke neutrale dingen hebben. Wel heb ik al wat positiekleding gekocht.
Yes, super Liessie! scheelt maar een weekje dus! En bewegen wat leu-heuk! Bij mijn nekplooimeting kwam ook een uitgerekende datum uit van 1 dagje minder (27sept) maar de man zei dat ik maar gewoon van de eerste, 28 sept. Uit moest blijven gaan. Heb je ook een fototje, liessie?
flower, moest wel lachen om je berichtje borsten gaan er idd anders uitzien na de zwangerschap, ik vond het net theezakjes later werd het wel wat beter maar toch.. maar ja niet alleen dat veranderd na een zwangerschap jammer genoeg. Liessie, wat fijn een goede echo!
Liessie: wat super van je echo en dat alles goed is met de kleine!!!! Hanna mom: fijn om van nog iemand te horen dat je met een voorliggende placenta het wel eerder kan voelen! En fijn dat je maandag (wrschnlk) weer een echo krijgt! Flower: tja, die hangende borsten he? Ach, we moeten er allemaal wat voor over hebben he? ha ha! Hier: ben net terug vh CB en mevr weegt nu 9,5 kilo en is 77 cm. En volgens de arts lag ze wbt ontwikkeling voor op alles. Dus ben heeeeel erg trots!!! Hoe groot/lang zijn jullie kindjes?
Hahaha, inderdaad theezakjes! Bij mij zijn ze nu alweer behoorlijk gegroeid, gelukkig, zo groot waren ze niet. Hebben jullie ook bandenpijn? Of tenminste soms buikpijntjes? Vooral met drukken (ontlasting) bukken, iets tillen, hoesten/niezen enzo? Soms vind ik opstaan ook nog wel "vervelend" voel al echt dat er iets zit.