Annelyn en Ereesed: Heeft jullie ongi al doorgezet? Amberliek: Hoe is het met de buikpijn? veel plezier dit weekend! Goldy: Die ovu testen moeten inderdaad wel opschieten nu! Yummy: Wat Raar van je buikpijn, Duidelijke eisprong Nou wie weet blijven je borsten gevoelig en heb je snel een posi test!
Dit is nu de vierde dag dat ik een knallende 2e lijn op mijn ovulatietest heb, is dat niet een beetje lang?
Ik was vandaag om 05.00 al wakker en heb dus net (09.30) toch even een testje gedaan. Het is absoluut geen ochtendurine, ben hiervoor zeker al 2 keer naar de wc geweest om te plassen. De foto is wat vaag maar in het echt is de teststreep weer net zo duidelijk als de controlestreep. Hij is wel ietsiepietsie lichter dan de bovenste 2 testen, want daarbij is de testlijn donkerder dan de controlelijn. Is het normaal dat een eisprong zolang duurt? Dit is dag 4..
Eerised: balen! Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Yummi: Ik kan je niet helpen, heb geen idee hoe dat werkt met ovu testen. Sorry...
Ja daarom.. Dus we gaan lekker klussen! Vriend is vanavond thuis en heeft dan 2 weken vakantie. Dus haha .. Hopelijk is de ongi snel over ..
@ navje, snap goed dat je er een beetje flauw van word! @ annelyn, Ja nu dag 12 maar ik heb de ene keer cyclus van 24 en de andere keer 33 dus heb voor de banner maar het gemiddelde genomen. Ik duim voor je! Hopelijk heb je morgen gewoon een positieve test! @ yummy, ja hoop dat ik ze vandaag binnen heb.. binnen nu en 2 uurtjes verwacht ik de post hahah. Apart dat je ovutesten al 4 dagen posi zijn, weet het ook niet sorry. @ eerised, balen zeg! Op naar een nieuwe ronde, en lekker vakantie dus genoeg tijd om te klusse
Goldy, de kleine meid is ook verwekt toen mijn vriend een week vrij had! Wel door anticonceptie heen, maar toch . Was toen te laat, vergeten maar had niet verwacht zwanger te raken.
vind het jammer kom hier wel eens langs kijken helaas val ik niet helemaal in de catagorie, hier gaan we voor een 3e wondertje en jullie allemaal voor een tweede.. succes meiden!
He dames! Hier heeft de ongi nog steeds niet doorgezet... Nog steeds bruinverlies met af en toe wat rood, maar zeker geen ongi. Voor mij nog even spannend dus! Ga morgen testen met kruidvat testen, maar verwacht er niet teveel van. Kan nl. toch gewoon een ongi zijn of nog te vroeg om te testen. Heb besloten om morgen, maandag en woensdag te testen. Als de ongi eerder doorzet, stop ik er natuurlijk eerder mee. @Yummy: vier dagen ovu-testen is idd lang, maar heb begrepen dat het wel kan. Door bepaalde oorzaken kan je ei wat later springen, waardoor je LH-piek dus wat langer aanhoud. Overigens lijken je testen lichter te worden, dus denk ik wel dat je je eisprong gehad hebt. Zodra hij lichter wordt, schijnt je ei nl. gesprongen te zijn. @MamavanBas: ja, wij allemaal voor een tweede, hier nog lang niet toe aan een derde (ookal is een tweeling welkom hoor ). Maar kom gerust eens langs hoor, zwanger worden van een derde is waarschijnlijk ook weer niet zo heel veel anders dan zwanger worden van een tweede . Verder nog iemand nieuws? Navje? Nog steeds niets? Goldy? Eindelijk ovu-testen gekregen?
Spannend Annelynn!! Misschien een soort van 'innestelingsbloeding' ? Morgen een testje doen dus, ik duim voor een positieve test! Hier nog steeds niets, het lijkt of ik een schimmelinfectie heb?! (Jeuk/branderig gevoel) schaam me dood heb zalfje, misschien kan dit ook een menstruatie uitstellen. en hopelijk als ik ongi ga worden, is de zalf weer snel 'verdwenen' dat in mijn vruchtbare periode, de 'zaadjes zich welkomen voelen en het overleven' hahahaha
Goeiemorgen allemaal, Annelyn wat spannend! Misschien dat je op dit moment wel al positief heb getest? Nafje: Dat is balen, met een zalfje zal het wel snel weggaan toch. Wanneer wil jij weer gaan testen als je maar niet ongesteld wordt?
Goedemorgen dames! Annelynn: en en en?? MamaDy: ja super vervelend, blegh zo ineens komt het opzetten Nu 2 dagen zalf gebruikt en volgens mij begint het al wat minder te worden. Ik ga als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan weer testen denk ik. Misschien stelt zo'n schimmelinfectie de menstruatie uit?
Nou, geen positieve test helaas... . En die ongi wil ook maar niet doorzetten. Heb heel af en toe wat rood, maar dat is zo weinig dat dat echt geen ongi kan zijn... Wie weet zet het vandaag door, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Had al uitgerekend dat, als dit wel een ongi is, ik mijn volgende ovulatie waarschijnlijk tijdens onze vakantie heb. Aangezien ons dochtertje ook op vakantie is verwerkt zou dat wel heel toevallig zijn . @Navje: misschien is een schimmelinfectie idd de oorzaak van een late ongi. Maar het schijnt ook vaker voor te komen tijdens een zwangerschap... Heb je al weer een testje gewaagd?
Balen Navje, nog steeds niks.. @Annelynn, vervelend dat de ongi nog steeds niet doorzet. Kan me voorstellen dat je dan nog wat hoop hebt op een 2e streepje hebt, maar helaas, geen positieve test Zou wel grappig zijn als straks allebei je kinderen in een vakantie zijn verwekt. Hier dus op het wachtbankje, maar het is nog te vroeg om echt wat te voelen natuurlijk. Ik merk alleen aan mijn borsten dat mijn eisprong is geweest, maar dat heb ik altijd. Nog 10 dagen geduld..
Misschien heb je te vroeg getest Annelynn? Hoop dat je snel een positieve test hebt! Ik ga maandag weer testen, als ik dan nog niet ongesteld ben, en dan met een kv 2v5 euro test. Andere 3 keren met sensitest dipstick getest. Wat een weertje trouwens he heerlijk zeg!
He dames, Nou, denk toch dat het een ongi is... . Heb gedurende de dag toch wel redelijk wat rood verloren. Niet zoveel als anders met een ongi, maar wel teveel om het nog een innestelingsbloeding te laten zijn. Had met mijn dochtertje wel een zware innestelingsbloeding, maar ik ga er vanuit dat dat een uitzondering was. Ben dus vandaag begonnen met mijn vierde ronde en er gaan gewoon op Texel onze tweede spruit verwekken! (wel wat anders dan New York bij de eerste trouwens ). @Navje: nog steeds niets? Knap dat je kunt wachten tot maandag! Heb wel gehoord dat de testen van het Kruidvat gevoeliger zijn, dus wie weet was het gewoon nog te vroeg voor die andere testen... Spannend! @Minkie: succes met wachten! Hoop dat je over 10 dagen een mooie streep op je test hebt!
@eerised, wie weet gebeurt het nu ook weer in de vakantie @mamavanbas, jaa kom maar gezellig mee kletsen hoor! @ Annelyn, nee heb de ovutesten helaas nog niet binnen. Dus dat zal morgen of dinsdag dan wel worden. Balen dat je ongi is door gezet! Op naar de volgende ronde. @ minkie, succes met wachten! @ Navje, spannned, morgen testen.. hoop dat hij posi is! Ik duim voor je!