Hey meiden, Hier denk toch echt m'n ei geweest... snap er niks van, m'n temp is omhoog en heb echt nauwelijks iets gevoeld van een ei ofzo... terwijl ik hem al 3 jaar elke maand voel. M'n temp. kaartje denkt dat ik vrijdag m'n ei heb gehad?? Hoe betrouwbaar is dat??? Ik zelf denk dat ik hem zondag of maandag heb gehad, want m'n baarmoedermond stond nog tot maandag open en had nog veel rekbaarslijm tot maandag... Evi hier 14 maanden en ook maatje 80, maar idd ook zo smal! Ze doet nu steeds vaker stapjes los... de ene keer stopt ze al bij 1 stapje en de andere keer doet ze er een stuk of 10!! Ze kan het dus wel... nu nog zien dat het leuk is Verder Evi en vriendlief hier wederom 40 graden koorts en aan 1 stuk door aan het hoesten... heb echt maar een paar uur geslapen vannacht en dan vanavond nog vergadering ook @ Renske Ow nee meis weer ongesteld ik zou ook echt gek worden als ik weer zo lang bezig zou zijn voor een 2de, nu na de miskraam is het hier ook een beetje een obsessie aan het worden en moet er niet aan denken om idd ook weer zo lang bezig te zijn... heel veel sterkte meis!! Ik blijf voor je duimen dat het wondertje zich nu snel in je buik nestelt!! @ Zwangeren Ik lees wel mee hoor, maar zo moeilijk om alles te onthouden en er weer op te reageren!! En dan probeer ik het ook nog een beetje los te laten... sorry
Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doe ik dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?