Hey allemaal! Wat een ovu testers Misschien moet de lijst even aangepast worden, ieder heeft namelijk weer een nieuwe NOD. En ben natuurlijk wel erg benieuwd wanneer iedereen weer gaat testen! Wat spannend steenbok: Hoop een posi test eend van de week. Ik ben vandaag 5 weken zwanger en nog steeds geen enkel lichamelijk klachtje behalve zeurderige ongesteldheidsbuikpijn. Wel ben ik ontzettend humeurig en mijn vriend is de dupe. Nou laat de klachten maar komen hoor!
@ steenbok, wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik duim ook mee! @ mamady, 5 weken, gefeli! Ik had dat ook bij de zwagerschap van Jayden. De hele zwangerschap nergens last van gehad, (alleen veel vocht vasthouden op t laatst) En je vriend zal er hopelijk wel begrip voor hebben toch
@Steenbok, ja misschien toch nog wat dagen geduld voor je weer gaat testen. Wat vervelend zeg, die lange cyclussen. Dan moet je zolang wachten. Maar hoop voor jou over een paar dagen een hele mooie test! @Mamady, gefeliciteerd, 5 weken alweer! En geniet nog maar lekker van je kwaalvrije zwangerschap Het kan zomaar veranderen.. Heb je het al aan iemand verteld, of hou je het nog voor je? @Goldy, zou mooi zijn als de lh piek net geweest is, dan kun je echt het wachtbankje op. @Annelynn, mooi zo, de moed erin houden! Temperaturen is inderdaad best te doen! @Lijst, dat is inderdaad wel een goed idee om die aan te passen. Wie deed dat ook al weer, Eerised toch? Heb haar volgens mij al even niet gezien.. Hier nog precies een week voor ik kan testen. En voel nog steeds niks Saai hoor Bij mijn zoontje voelde ik toen ook niks, dus misschien is het wel een heel goed teken..
Spannend minkie! Echt af tellen nu De oma's weten het nu( de opa's nog niet want dan weet de rest van de familie het ook meteen) mijn broertje en zusje en een paar goede vriendinnen. Ik vind het heel moeilijk voor me te houden maar wil het toch proberen tot na de termijn echo de opa's vertel ik het na de echo over 2 weken!
@mamady gefeliciteerd en bedankt voor je reactie. @minkie 86 ook bedankt voor je reactie. Succes allemaal !
@ minkie, spannend! nog een weekje geduld.. wel moeilijk dat wachten! @ mamdy, kan me goed voorstellen dat je het moeilijk voor je kan houden. Het liefst zou je het van de daken schreeuwen haha. hier ga ik zometeen weer ovutestje doen.. gister ook rond 11 uur gedaan.. En straks ga ik even met mams de stad in. Even een klein kadootje halen voor vrienden, die hebben morgen de eerste echo. En vind het leuk om dan een mooi pakje te geven
Dag meiden, mag ik ook met jullie meekletsen? Wij hebben een prachtige dochter van nu 9 maanden en zijn erover uit dat we graag een 2e kindje zouden willen. Mijn cyclussen zijn redelijk regelmatig..tussen de 28 en 37. Vindt het zo spannend allemaal. Over de eerste hebben we 10 maanden gedaan..ben benieuwd hoelang het nu duurt. Mijn nod zal rond 10 september zijn verwacht ik... groetjes michelle
Dank jullie wel! Hetzelfde geldt natuurlijk voor jullie! Pffff ook de 2e keer is het weer spannend haha! Fijne avond allemaal
Goeienmorgen, Hoe gaat het hier? Krijgen er al meiden last van kwaaltjes? Ik heb net de huisarts gebeld. Mijn buikpijn wordt steeds erger,kon er vanacht niet van slapen en het wordt ook erger als ik moet plassen of opeens op sta . Ik dacht misschien is het wel een blaasonsteking?! Het is heel raar maar het een beetje een soort hardebuik gevoel. Ik weet dat je daar nu nog geen last van kan hebben, maar kan het even niet anders omschrijven.
Goedemorgen! @mamaDy: ah, wat vervelend meid dat je zo'n buikpijn hebt! blaasontsteking is altijd pijnlijk. Hopelijk ben je er snel vanaf! Hier nog geen kwaaltjes, hihi, wacht nog op de eisprong
@ mamady, wat vervelend dat je zo`n erge buikpijn hebt! En wat zei de dokter? Of ga je er vandaag langs? @ navje, saai he dat wachten.. dat de eisprong maar snel mag komen.. kan je weer aan de slag haha
Nou mijn urine is getest en heb geen blaasonsteking. De assistentie dacht dat het gewoon bandenpijn was, en als het echt erger werd moest ik maar weer bellen voor een afspraak. Ik ben gelijk bang voor een bbz, een miskraam lijkt me niet omdat het nu al dagen aanhoudende pijn is die af en toe erg wordt, dus geen krampen.
Mamady Gelukkig geen blaasontsteking dus! Fijn! Hopelijk is de pijn snel over, kan me voorstellen dat je toch schrikt. Heb een vraagje meiden, wanneer, welke dag kan ik nu het beste met de ovutesten beginnen?? Weet niet hoe zo'n cyclus ik heb, eentje van 22 dagen en eentje van 33 dagen en wil eigenlijk mijn ei niet missen!
@ mamady, gelukkig geen blaasontsteking. Waarschijnlijk zal het dan wel die bandenpijn zijn als ze dat zeiden. Hopelijk is het snel over! @ navje, bij mijn ovutesten heb ik eeen schema gekregen en daar staat bij een cyclus van 22 dagen op dag 6 beginnen met testen. En bij een cyclus van 33 op dag 16 beginnen. Dus tis wel een heel verschil, ik zou gewoon even aankijken wanneer de ongi over is en dan een paar dagen daarna beginnen met de ovutesten. Dan kun je hem ook niet missen.
Hallo meiden, Zie al aardig wat die al zwanger zijn! Top en Gefeliciteerd!! Hier gaan we voor de 3e ronde.......blijft spannend