hey meiden! zie weer wat nieuwe gezichten hier gezellig! en welkom! dit stukje van de "rondes" vind ik zoooooo saai he zit nog op mijn nieuwe set ovutesten te wachten zodat ik dit keer vroeg beginnen kan met testen zodat ik niet mis kan grijpen deze ronde en hopelijk een toevalstreffertje heb dit keer pendel gehad 2 maal deze maand raak en oktober posi test van een jongetje.....posi testen in oktober kan wel kloppen als het raak zou zijn want dan ben ik op vakantie tot 7 oktober meisje vind ik ook helemaal leuk maar tja toevallig pendelde ze allebei een jongen..zal mij benieuwen of het uit gaat komen...zou geweldig zijn
@Michelle, welkom!! Succes met zwanger worden @Navje, balen he dat wachten. Ik zou trouwens voor de zekerheid vanaf dag 8 beginnen met de ovutesten. @MamaDy, gelukkig geen blaasontsteking! Hopelijk gaat het gauw beter met de buikpijn. @Amberliek, tja je moet deze dagen toch even door he. Niks aan En fijn dat je een leuk weekendje hebt gehad! @Kwaaltjes, hier begint het wat te komen. Mn darmen zijn wat van slag en was vanochtend ook wat misselijk. Nog 6 dagen tot de testdag!
@navje ik zal idd beginnen vanaf je kortste cyclus, hebben wij ook gedaan. verder iedereen die zwanger is gefeliciteerd en de rest afwachten en spannend. ik ga vrijdag weer testen (zon was hij negatief en zit nu op dag 43 --> laatste keer was cyclus 45..)
@ jocruella, succes met ronde 3! @ amberliek, nou 2 pendels voor deze maand, hopelijk komen ze uit! Fijn dat jullie een leuk weekendje hebben gehad. @ minkie, oehh spannend! @ steenbok, ook spannend.. vrijdag weer testen. Ik duim voor je! Hier, vanaf dag 15 begonnen met ovu testen (omdat ik ze niet eerder binnen had) en ze blijven ongeveer hetzelfde steeds. Heb nu steeds 2x per dag getest omdat ik pas zo laat ben begonnen. Maar kom er nog geen wijs uit dus morgen maar weer testen.
goeiemorgen meiden! zijn er hier trouwens nog meer meiden die hebben laten pendelen? heb er nu drie....en alle drie zeggen ze hetzelfde.....niet dat ik er zwaar aan til hoor maar vind het wel grappig dat ze alle drie hetzelfde zeggen
Goedemorgen allemaal! @Amberliek - Nee hier geen pendel gedaan......ook niet bij de 1e trouwens Fijne dag allemaal!
Hoi, ik ben 3 x gependeld. 2x juni jongen en 1 x augustus meisje. En die is dus uitgekomen, tenminste het zwanger gedeelte. De pendel die is uitgekomen was van Hanna. Door wie ben jij gependeld?
Dag meiden! ik heb ook 2 keer laten pendelen...1 zegt september, de ander november. Beide een jongen. Ben heel benieuwd, zou wel snel zijn na 10 maanden oefenen voor onze kleine meid haha!
@ amberliek, ik heb er 4: augustus meisje oktober jongen januari jongen februari jongen dus ben benieuwd of er een klopt hahah, hopelijk die van augustus
mamady ja ga morgen testen .voel niets maar ja voelde ik bij de eerste ook niet pas bij 9 weken . Ben best zenuwwachtig. Vooral omdat mijn dochtertje vorige week in mijn fotoboek aan t kijken was en zei daar zat ik in mama haar buik en toen zei ze heel zachtjes en nu zit er een andere baby in ..kreeg helemaal kippenvel .. ik wil alleen niet teveel hopen dus ga er maar vanuit dat ik rond 47 dagen weer ongi wordt (nu dag 44) \laatste maanden voelde ik me voor mijn ongie elke keer misselijk en last van mijn borsten en dacht ik ja .. maar nu voel ik niets.
Steenbok: wat spannend!! ik duim voor je! Pendelen: heb geen pendels. Lijkt me best wel leuk eigenlijk, om te weten wat eruit komt. Goldy: voor jou ook 'een spannende tijd' dus!! Als de de pendels moet geloven ben je een deze maanden zwanger! Ik duim voor je ook voor augustus! Ovulatietesten: zit vandaag op dag 6, moet ik dan nu beginnen met ovutesten of op dag 10? Heb namelijk geeeen idee wat mijn cycluslengte is, zit 11 dagen verschil in
He dames! Tja, Amberliek, net als jij vind ik dit stukje van de maand het minst leuk . Heb deze week dus ook niet zoveel achter mijn comp gezeten (lees: zwangerschapspagina). Heb inmiddels wel weer bijgelezen. @Michelle: welkom en leuk dat jullie voor een tweede gaan! De tweede kan zomaar een stuk sneller gaan dan de eerste hoor, dus wie weet test je over twee weken al wel positief! @MamaDy: gaat het al beter met je buikpijn? Vervelend zeg! En vervelend dat je al zo vroeg last hebt van bandenpijn... Hoop voor je dat het snel over is! Eén voordeel: je hebt nu in ieder geval een duidelijke zwangerschapskwaal, dus geen twijfel meer mogelijk! @Navj: ik begin altijd op dag 6-8 met ovu-testen. Wel wat vroeg geloof ik, maar zo weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis en eigenlijk ben ik ook gewoon dol op testen . @Amberliek: zou wel heel mooi zijn als die pendels uitkomen! Dan ga je van binnen vijf jaar zwanger naar binnen één jaar zwanger, ik gun het je van harte! @Minkie: nog een paar dagen te gaan... Hou je het nog een beetje vol? Of wordt de testdrang je teveel en ga je stiekem eerder testen? @Steenbok: en, en, alweer getest? Spannend zeg! Helemaal nu je dochtertje zei dat er een baby in je buik zit! Misschien voelt ze het inderdaad wel aan! @Goldy: hoop dat je snel een positieve ovu-test mag hebben, of natuurlijk een positieve zwangerschapstest als je ovulatie toch al geweest is! Hier verder druk met temperaturen en ga weer bijna beginnen met ovu-testen. En nu maar duimen dat het effect heeft! Iedereen verder succes met de volgende ronde! P.s. zal hierna de lijst wel even neerzetten en een beetje bijwerken. Als verder iedereen hem wil aanvullen, dan zijn we weer up-to-date!
Hier is de nieuwe lijst. Ik zou zeggen: vul hem aan of geef even aan wat er in moet komen staan, dan zijn we weer helemaal bij voor de nieuwe ronde! Geboorte en geslacht 1ste kindje Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Eerised90 20-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Annelynn 11-06-2010 Samba 12-11-10 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Evenstar Goldy Steenbok29 Jocruella Michelle77 5 meisjes 6 jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 0 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD Eerised: ronde 3 Annelyn: 19 september, ronde 4 Navje: Amberliek: ronde 11 Lisanne: 27 augustus, ronde 1 Minkie: 30 augstus, ronde 1 Yummy: 31 augustus, ronde 0, wij starten pas volgende maand! Leeuw: 7 september, ronde 1 Samba Minkie86 Evenstar Steenbok29 Jocruella Michelle77 Goldy Bijzonderheden Klachten:
Nou ik heb vanochtend getest en negatief ..ook nog niet ongesteld en zit nu op dag 45 pff om moedeloos van te worden als je al 10 mnden bezig bent maar goed wil er niet teveel meebezig zijn maar het zit gewoon in mijn hoofd. Zal t ook zo leuk vinden voor mijn dochtertje. Ga wel nog even de kruidvattesten vanmiddag kopen (nu heb ik zon dipstick via internet..)..al was ik t wel geweest was het wel zichtbaar geworden dus reken er maar op dat ik t weekend ongie wordt..