Hoi hoi, Wij gaan ook voor een 2de! Mijn zoontje is in mei 2 geworden Ik ben al en paar maanden gestopt met de pil. Maar vanaf deze maand zijn we er echt voor gegaan Ik kan ongeveer over 1 a 2 weken testen. ( Heb een cyclus tussen de 30 en 40 dagen) Spannende tijden he!
Hoi Mamady, Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Het zijn inderdaad spannende tijden! Ik heb er een goed gevoel over deze maand, maar ja, of dat gevoel klopt weet ik pas over twee hele weken, veel te lang! Succes met zwanger worden! Annelynn
@Amberliek, ja zeker spannend weer, de 1e ronde! Bij mijn zoontje duurde het 7 rondes, dus toen waren we wel even bezig.. Zal me nog maar niet te druk maken over de ovutest trouwens, want het zou anders ook wel heeel erg vroeg zijn dat je al een streepje kan zien. @Yummy, spannend hoor, heel vruchtbaar dus Dat vind je nu vast helemaal niet erg @Poppenkop, leuk dat jullie ook voor een 2e gaan. Dan kan je oudste het ook heel bewust meemaken natuurlijk. @Annelynn, leuk een positieve ovutest! Succes met klussen Ik weet nog niet wanneer ik kan testen, duurt nog wel een dikke 3 weken want ik ben pas een paar dagen geleden ongesteld geworden. @Mamady, leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! Succes!
Mamady: zeker spannende tijden vooral zodra je eisprong geweest is..tenmiste bij mij..wordt er ongeduldig van hihi hopelijk mag je snel een knaltest in handen houden...voor de andere hoop ik dat ook natuurlijk. Minkie: hopelijk hoef je nu niet zoveel rondes te wachten als bij jullie zoontje! druk maak ik me niet zo over die testen....maar ben wel uber nieuwgierig door dat streepje gister...dus kon het vandaag weer niet laten natuurlijk en maar weer een test er tegenaan gegooid Annelynn: goed geklust! dan kan het haast niet mis gaan deze ronde..en goed gevoel...ze zeggen vaak dat vrouwen een soort van voorgevoel hebben he...hopelijk klopt je gevoel meis! voor het eggie mag ik de 18de testen...duurt nog zooo lang
Hoi meiden, Ook wij gaan voor een tweede. Heb een zoon van 1,5 jaar. Super spannend allemaal weer. Helaas ben ik met 6 maanden bevallen van mijn zoon, dus dit maakt opnieuw beginnen nog spannender. Maar ik hoop dat ik snel kan beginnen met genieten van nog een zwangerschap en dat deze niet snel afgebroken hoeft te worden! Vandaag mijn nod, gister vroeg test gedaan, maar negatief. Dus ga denk ik op naar een volgende rond. Hoop dat ik snel ongesteld wordt, want het rare is dat ik 16 dagen geleden mijn eisprong had volgens mijn ovulatietest!! Succes allemaal. Dat er maar snel veel zwangeren bijkomen! Groetjes mamam1
Goedemiddag Dames, @ Leeuw86: Ja het lijkt ons echt super 2 kort op elkaar! Het is inderdaad wat drukker maar het lijkt me toch zo fantastisch! En voor m,n dochtertje ook om een broertje of zusje te mogen krijgen met een klein leeftijdsverschil. Hier gisteravond ongesteld geworden. Voor m,n zwangerschap had ik een regelmatige cyclus van 28-29 dagen en nu zit ik al 3 maanden op een cyclus van 26 dagen. Volgende week weer beginnen met klussen en hopen op een positief resultaat! Succes iedereen en dat we allemaal maar een mei 2012 kindje mogen krijgen! Liefs!
Ook wij gaan er voor Ons dochtertje is 3 jaar intussen. We dachten het bij eentje te laten maar we hebben sinds vorige maand besloten er toch weer voor te gaan! Eind van de week gaan we testen! Spannend!!
Hai dames, bij zwanger worden clubs is er een clubje die voor een tweede gaan. Misschien leuk om deze samen te smelten? Wij werden destijds naar een andere pijler verhuisd omdat we een club waren Maar goed. Het is daar best rustig, dus ik meld me hier iig ook maar, wij gaan sinds vorige maand ook voor een tweede. Ik geef nog bv, dus mijn cyclus laat nog te wensen over. Van mijn dochter was ik snel zwanger, maar ik ben voorbereid op het moeten hebben van wat meer geduld nu
Mijn man ik zijn ook aan het klussen voor een tweede, sinds februari. En net als bij de eerste was het meteen raak, helaas een hel van een miskraam gehad. Daarna was het ook weer gelijk raak, maar dit was helaas een vroege MK. Dus nu ronde 3 en ik ben nu 2 dagen overtijd, erg spannend dus. Mocht het raak zijn en het is een bijtertje, dan krijgt mijn man een aparte slaapkamer
Spannend hoor al die meiden die voor een 2e gaan!! Hoe oud zijn jullie kindjes nu? Werken jullie ook allemaal, zo ja hoeveel?? Ben niet nieuwsgierig hoor ...
Precies 18 maanden en 1 dag. Ja, ik werk 32-40 uur (officieel 32). En moet nu ook weer aan de slag (ahum 'theepauze op ZP')
Ik heb 27-06 mijn mirena laten verwijderen. Ik ben gelijk 28-6 ongesteld geworden t/m 2-07. Toen ben ik 20-07 weer ongesteld geworden t/m 25-07 en had ik 30-07 t/m 2-8 vruchtbare afscheiding.. Mijn 1e ronde had ik een cyclus van 22 dagen (klopt dat??) dan.. (voor de mirena had ik ook vaak 'korte' cyclussen. Als ik een cyclus van 22 dagen aan hou dan kan ik donderdag testen volgens FF. de 11e dus.. Maar kijk ik naar mijn vruchtbare afscheiding, en de gemiddeld LF van 14 dagen dan 15-08 testen. (ik heb dan het midden van die 4 dagen vruchtbare afscheiding genomen)
Oke leuk hoor! Ik wou er ook al eerder voor gaan, toen de kleine nog geen 1.5 was.. Maar vriend wou nog even niet vanwege werk. En vind je dat fijn zoveel werken? Of niet? Ik ben huismoeder, ik compenseer dat papa veel van huis is. Die is internationaal vrachtwagenchauffeur en meestal maandagochtend weg en vrijdagavond thuis.
Ohja omdat mijn vriend doordeweeks dus van huis is gebruik ik geen ovulatietesten.. Omdat als ik dan doordeweeks mijn ovulatie heb ik alleen maar sip wordt omdat ik dan niet kan klussen! Kan het beter niet weten hihi.
Spannend allemaal hoor! Ik zie dat veel meiden niet teveel leeftijdsverschil willen tussen de kindjes. Lijkt me erg heftig! (wel leuk natuurlijk) Ik werk op het moment 3 dagen als gastouder. Ideaal, heb mijn zoontje altijd bij me, al moet ik wel zeggen dat ik het nu mijn zoontje er is het wel iets teveel "kind" vind." Ik wil dan ook na mijn 2de zwangerschap stoppen met werken en een opleiding gaan doen. Nou hopen op veel postieve testen deze maand!
Ik studeer nog en moet nu (29 augustus) beginnen met mijn stage voor mijn bachelor en mag daarna (eind januari) beginnen met afstuderen. Ik doe HBO-Rechten en omdat ik een excellent student ben ben ik tegelijk ook al bezig met mijn master rechtsgeleerdheid aan de universiteit. Ik moet nu vanaf 29 augustus 36 uur per week stage lopen en dat wordt vast wel even pittig, maar ik heb er ook wel zin in. Als ik ga afstuderen in januari is het gelukkig weer wat minder qua uren (3 dagen per week onderzoek doen). Ik ben eind mei klaar met afstuderen en in juni volgt dan mijn diplomering, vandaar ook dat wij deze maand nog even wachten aangezien ik dan in mei uitgerekend zou zijn. Ik heb mijn zoontje gekregen in het begin van mijn studie en wie weet sluit ik mijn studie ook wel zwanger af, dat hopen we! Na de bevalling wil ik graag 36 uur gaan werken en mijn vriend zal dan het meeste thuis zijn. Hij is voetballer en heeft zijn eigen bedrijf.
Snap ik, dat lijkt me enorm frustrerend! Gelukkig ben je toch wel een aantal dagen vruchtbaar en hopelijk is hij net op 1 van de dagen thuis!
Yummy, pittig hoor meid! Respect.. Mamady, leuk maar dat je het soms teveel kind vind begrijp ik wel. Hier oriënteren voor een studie, wat en wanneer weet ik nog niet. Eerst zwanger zijn, huisje af e.d.
Leuk! Het clubje wordt steeds groter ! @Minkie86: ja, hier druk aan de klus! Heb manlief al gewaarschuwd dat hij er nog niet vanaf is. Gelukkig nog geen commentaar gehad . @Amberliek: heb je er nog een testje tegenaan gegooid? Wachten duurt lang he?! Maar: de 18e is nog maar 9 dagen, dus het aftellen is begonnen! Hier nog druk aan de klus. Gezien mijn cyclus zou de 20e mijn NOD moeten zijn, maar als ik 14 dagen bij mijn eisprong tel, dan kom ik op de 22e. Weet nog niet welke van de twee dagen ik neem (ik gok de 20e ). @mamam1: kan me voorstellen dat het spannend is als je eerste zo vroeg geboren is! En nu ook nog eens overtijd met een negatieve test . Wanneer ga je er weer een testje aan wagen? @MamavanB: dat van die cyclus komt me heel bekend voor! Ik heb nu ook een cyclus van 26 dagen, terwijl dat eerst 28-30 was. Dacht dat het misschien nog kwam door het ontpillen, maar zou dus ook wel door een zwangerschap kunnen komen.. Ach, ik klaag niet . @Mano82: leuk dat jullie toch hebben besloten voor een tweede te gaan! @Evenstar: welkom bij dit 'clubje'! Mijn eerste kwam ook snel (ronde 1), dus moest ook even een knop omzetten en me realiseren dat het nu langer zal gaan duren. Zit nu in ronde 3, dus klaag nog niet. @Versluis: vervelend van al die mk's! Hoop voor je dat je snel een blijvertje mag hebben! @Eerised90: leuke vraag! Bij deze: ons dochtertje is nu 14 maanden oud. Ik werk als belastingadviseur en werk 32 uur per week. Mijn man ook, dus eerlijk verdeeld . Als je de 15de gaat testen, hoef je dus niet zo lang meer, zal voor je duimen! @MamaDy: kan me voorstellen dat je het wat veel vindt! Vind eentje soms al veel . @Yummy: pittig hoor, maar als je vriend thuis is, is 36 uur werken waarschijnlijk wel goed te doen. Je studeert natuurlijk niet voor niets... Heb ook universiteit gedaan, maar dan voordat mijn dochtertje er was (was redelijk zwanger toen ik afstudeerde) en vond het toen af en toe ook pittig naast mijn werk. En jij hebt ook nog eens een kleintje rondlopen! Knap hoor! @Samba: welkom! En ik vond het een goeie: op naar heel veel mei 2012 baby's! Annelynn