Leeuw dochter in zh??? hopelijk niks ernstigs meid? Sterkte en hopelijk mag ze snel weer lekker mee naar huis!
ze heeft heupluxatie en ligt in tractie vanaf vorige week vrijdag, maandag word ze geopereerd. en krijgt ze voor 3 maand een gipsbroek, daarna voor een aantal maanden een spreidbroek dinsdag komt ze weer thuis
dit is het resultaat van de cb test Bekijk bijlage 178413 Sta weer helemaal opnieuw te shaken hahah.. Ik wou het niet over de telefoon zeggen dus ben net even naar de prenatal geweest een slabber met grote broer gehaald (de shirtjes hadden ze helaas niet meer ) die ga ik straks aan mn man geven en dan daarna de cb test.. hij gaat dit echt niet geloven! Ben benieuwd, vind het zo spannend allemaal Ik ga straks even precies uit tellen kijken of ik er achter kom hoe ver ik nu precies ben..
Jeetje Leeuw, dat is niet zo fijn Arme kleine meid! Hopelijk is het snel dinsdag en kan ze lekker mee naar huis! Goldy, dat is een mooie test!! had je afgelopen maand wel gewoon een ongi?
goldy wow en super gefeliciteerd !!! Echt grappig dat je de ov test verkeerd las en gewoon ongie bleek !! Echt top, lekker genieten. leeuw sterkte met je dochtertje ... hier dus gister negatief getest maar nog niet ongie...had t wel verwacht omdat ovu testen post waren volgens t schema op cycluslengte 38 en nu zit ik dus al op 46.......
@Goldy, wat een geweldig nieuws!!! Dat is nog eens een verrassing!! Ben benieuwd wat je man ervan zegt haha. Maar ga maar gauw je roze wolk op Hier heb ik af en toe wel wat misselijkheidsvlagen, maar weet niet helemaal of ik dat moet plaatsen bij een zwangerschap of bij een aankomende menstruatie. Nog 3 dagen.. Gelukkig voor mij ga ik vandaag de stad niet meer in en is het morgen zondag, dus ik kan niet eerder dan maandag een zwangerschapstest halen als ik me niet meer kan bedwingen
@ steenbok, echt vervelend die onzekerheid waar je nu in zit. Hopelijk word je test alsnog positief en anders dat je ongi snel doorzet, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. @ minkie, spannend! Ga je morgen testen?? @ leeuw, ik ben ook heel benieuwd.. morgen maar eens bellen voor de echo. Hopelijk hoef ik niet zo lang te wachten en kunnen ze me ergens tussen plaatsen. Ik heb op de banner maar even 6 weken aangehouden.. Hoe gaat het verder met iedereen? Het is hier zo rustig!
hihi dat het hier rustig is nu is omdat haast iedereen nog voor ei zit dus is er niks spannends hahah zodat de eieren gesprongen zijn is het hier ineens een stuk drukker met klachtjes bespreken enzo Ben heel benieuwd goldy...hopelijk mag je snel voor een echo meis
@Goldy, heb je je al aangemeld bij de vk? Ben erg benieuwd hoe ver je bent hoor. Ik heb nog niet het idee dat ik bijna ongesteld ga worden, dus dat beschouw ik maar als een goed teken Ik denk dat ik morgen wel even de kruitvat binnenhuppel voor een zw test, gewoon, omdat testen zo leuk is
nee, morgenvroeg ga ik even bellen! Dus ben benieuwd Hopelijk heb je morgen 2 mooie streepjes op je test!
hier nog geen ongie vrijdag getest, gister wel kruidvat test gekocht en deze week maar testen.....pff wil het eigenlijk niet elke keer maar vind het zo raar dat het allemaal zo lang duurt (mijn cyclus).....
eisprong is 3 dagen geleden geweest, vandaag 1x een flinke steek gehad. hmm wat zal het zijn aaaaah wil er niet teveel mee bezig zijn!! en toch doe ik het weer grr
hihi zo ei 1 is gevallen op naar de "klachten" ronde Minkie en steenbok: SPANNEND meiden!!!..hopelijk 4 mooie strepen voor jullie meiden Goldy belse vandaag...ben benieuwd....ben altijd zo nieuwsgierig he.. testen binnen hier.....hou der zo van ....lekker testen en nog zo omowit...hihi na elke test is het ff minuutje spannend zou er al streep staan....kan ik al la vamp gaan uithangen....ff spieken...he nee nog niet...hub bakje omspoelen test in de prullebak en op naar de volgende test...heb er de kracht helemaal voor
Hoi allemaal, Het begint weer spannender te worden Amberliek: jij dus lekker aan de klus de komende dagen. Minkie en steenbok: spannend hoor! LAat het maar lekker goed positief zijn! Leeuw! Oehh voor jou is wordt het nu ook weer aftellen spannend!
Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtbepaling! Deze vrouw beweert het vanaf 13 weken met zekerheid te kunnen zeggen, en anders mag ik terugkomen! Ik heb 22 oktober de afspraak, het is wel in belgie(1.5uur rijden), maar laat het nou net zo zijn dat mijn tante zowat om de hoek woont. We maken er dus meteen een lekker weekendje belgie van. Verder nog steeeeeds geen kwaaltjes(behalve buikpijn) grrrrr
Goedemorgen dames! Hier gisteren (dag 8) met de ovutesten.. Een licht streepje, volgens mij heb ik dat altijd!! En dacht altijd, de teststreep moet dan wel erg donker worden als het donkerder dan de controlestreep moet zijn. Maar de controlestreep is helemaal niet zo donker!! Hihi. Ga nu elke dag tussen 11:30 en 12:00 testen, mooie tijd toch?! Mamady: 13 weken is wel erg vroeg!! Maar zou wel super zijn als het dan al mogelijk is! Ben heel erg benieuwd!
Nafje: laat de streep maar snel donkerder worden en dan aftellen maar! Ja het verbaast mij ook,ze heeft een nieuw echo apparaat en op de site staat dat ze het vanaf 14 weken kan zien, maar omdat ik erg dun ben dus al met 13 weken. Ik ben dan 13.4. Kan niet wachten hoor, ik ben echt een ongeduld