Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Huh die van vandaag is toch nog duidelijker dan die van gister?
    Ik heb de ballen verstand van ovutestjes hoor, dus misschien kijk ik verkeerd?

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Amberliek; Die van gisteren lijkt toch wel positief! Was de vorige keer met de ovutesten de teststreep donkerder dan de controle streep of net zoals nu?
    Want volgens mij hoeft de teststreep helemaal niet altijd donkerder te zijn dan de controle streep!
    Heb mijn ovutesten bij sensitest besteld, en daar zit zo'n kaartje bij met 'lichte testresultaten' en 'donkere testresultaten'.. En bij de lichte is de teststreep net zoals jij gisteren had!
    Spannend hoor, en hopen dat het goed gegaan is onder de douche! Zijn vast wel een paar zwemmers omhoog gezwommen. ;) hihi.

Minkie, nog getest??:D:D

sorry dat ik niet op iedereen antwoord, even gauw de laatste pagina gekeken... heb het best druk.
    Nu ook nog antibiotica van de dokter gehad... heeft dat invloed op zwanger worden?

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Nee mijn teststrepen zijn nog nooit donkerder geweest dan mijn controlestreep idd....ondanks dat die van vandaag ook nog goed zichtbaar is is die van gistermiddag het donkerst (de middelste van de 6) dus tja of me ei al gesprongen is of niet weet ik niet...en of we dus optijd waren of niet weet ik nu dus ook niet hahaha....wat een gedoe zeg...als er ooit mensen zijn die zeggen dat zwanger worden makkelijk is...moeten ze maar ff met ons babbelen hihihihi ;)

Navje: antibiotica heeft zover ik weer geen invloed op zwanger worden...wel op het gebruik van de pil...die werkt niet dan dus kan er dus tijdens antibiotica gebruik en zonder condoom een zwangerschap ontstaan. (heb ff gegoogled voor je;))

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oke, dankjewel!! :D

Ben op dag 8 begonnen met ovutesten, telkens heel vage streepjes! En die van net lijkt iets donkerder te worden... Vandaag is dag 11. Is het nu beter als ik 2 testen per dag ga doen, bijvoorbeeld eentje om half 12 (dat heb ik vanaf dag 8 gedaan) en eentje rond half 5?
    Als ik er nu 2 per dag ga doen, kan ik tot dag 19 testen, is dit voldoende? Want als ik een cyclus heb van 33 dagen moet ik nml pas op dat 16 beginnen... Helpp! :p

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik ben er idd ook 2. (gister 3) per dag gaan doen ..zijn ze al duidelijk zichtbaar? of nog erg licht?...ik ben vanaf eergister twee keer per dag gaan testen toen ik zag dat de teststreep echt een stuk duidelijker was dan de dag ervoor.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    amberliek, niet om vervelend te doen maar gaat de lol er op deze manier niet heel snel vanaf?

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #647 amberliek, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
    nee hoor...ik heb netzo veel zin of leuk als wanneer het ongedwongen gaat..gebruik net als vele hier de ovu's en helaas heb ik alleen nu even (al een tijd) de pech dat manlief wel wil maar niet kan)..Maar op het moment daar is het ongedwongen en genieten we er allebei van...alleen doordat manlief weinig fut heeft is het wat passen en meten en goed mikken ;)...zoals andere om de dag klussen voor ei is het bij ons nu even zo als het nu gaat....dat om de dag klussen is toch ook voor een bepaald doel maar geniet je er niet minder van ;)

8. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik ben wel heel blij dat we gister nog even fijn hebben geklust want vandaag was ik opzeker te laat geweest ;)
    of we nu optijd waren is natuurlijk de vraag want ei is gesprongen ergens tussen vanmorgen en uurtje geleden en begreep dat zwemmers 12 uur nodig hebben om bij de ingang te komen :)

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ amberliek, hopelijk is het mooi op tijd geweest en heb je over 2 weekjes een positieve test in handen!

ik ben vandaag weer heel erg ziek geweest, alleen maar overgeven, echt vervelend maar tis voor een goed doel gelukkig. Nu gaaat het gelukkig weer iets beter, net een beschuitje en dat is er gelukkig in gebleven.

Wij gaan het vanavond tegen mijn ouders en schoonouders vertellen omdat die al iets in de gaten hebben doordat ik zo ziek ben en wil het gewoon zo graag tegen hun vertellen en niet steeds liegen dat ik buikgriep heb hihi. ben benieuwd naar de reacties

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Veel plezier vanavond Goldy!
    ga je het gewoon vertellen of nog op een speciale manier..Kleine man met een t-shirt aan ofzo?

11. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Goldy veel plezier vanavond! Vervelend dat je je niet lekker voelt..hopelijk wordt dat snel beter...

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Amberliek: Je hebt je best gedaan nu maar hopen hopen hopen:)

Goldy: Wat vervelend dat je je zo rot voelt, als je geen test had gedaan was je ernu anders wel achter gekomen dat je zwanger bent;)
    Veel plezier met vertellen!

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    amberliek, als jullie je er bij prettig voelen dan moet je het zo doen natuurlijk, het lijkt mij persoonlijk niks, ik denk dat ik het niet eens zou kunnen, hier dus ook niet om de dag rond eisprong, alleen als we er zin in hebben.
    misschien kwam het rot over wat ik zie, zo bedoelde ik het niet!

Goldy, was je bij je 1e zwangerschap ook zo ziek? leuk dat je het ze gaat vertellen. veel plezier

14. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    goldy: moeilijk he dat je het dan voor je moet houden. Wat vervelend dat die assistent zo deed blij dat je zelf toch hebt doorgezet toch. en hoe was het vertellen

mamady: ja idd echt erg..vanochtend toch een test gedaan gisteravond ging ik sporten en moest vaak naar de wc, was misselijk en mijn tepels zijn onwijs gevoelig........maar nee hoor weer niet positief. Dus denk echt dat ik niet zwanger ben.

diana1990: mijn nichtje had dat ook idd maar heeft toen van de arts pillen gehad en was bij de 2e gelijk zwanger...

hier dus nog niets..heb liever dat ik nu dan ongie wordt dan al dat wachten..

15. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geboorte en geslacht 1ste kindje

Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised90 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Diana 1990 23-05-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Samba 12-11-10
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Goldy
    Steenbok29
    Jocruella
    Michelle77

6 meisjes 6 jongens

Preggers

Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend?
    Goldy uitgerekend?

0 meisje 0 jongens 3 onbekend

NOD

Eerised: ronde 3
    Annelyn: 19 september, ronde 4
    Navje: 19 september, ronde ...
    Amberliek: 19 september, ronde 11
    Lisanne: 27 augustus, ronde 1
    Minkie: 30 augstus, ronde 1
    Yummy: 31 augustus, ronde 0, wij starten pas volgende maand!
    Leeuw: 7 september, ronde 1
    Steenbok29 26-8 getest negatief, 10 mnd bezig
    Jocruella
    Michelle77
    Diana 1990 1 september weer testen, dan 16 dagen overtijd

Bijzonderheden

Klachten:

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Geboorte en geslacht 1ste kindje

Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised90 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Diana 1990 23-05-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Samba 12-11-10
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Goldy
    Steenbok29
    Jocruella
    Michelle77

6 meisjes 6 jongens

Preggers

Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend?
    Goldy uitgerekend?
    Minkie86 uitgerekend +/- 11 mei 2012

0 meisje 0 jongens 4 onbekend

NOD

Lisanne: 27 augustus, ronde 1
    Yummy: 31 augustus, ronde 0, wij starten pas volgende maand!
    Diana 1990 1 september weer testen, dan 16 dagen overtijd
    Leeuw: 7 september, ronde 1
    Annelyn: 19 september, ronde 4
    Navje: 19 september, ronde ...
    Amberliek: 19 september, ronde 11
    Steenbok29 26-8 getest negatief, 10 mnd bezig
    Eerised: ronde 3
    Jocruella
    Michelle77

Bijzonderheden

Klachten

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Zo ik sta er bij hoor, sinds gisteren ben ik echt zwanger! De streep was een stuk donkerder, dus dat gaat de goede kant op. Het was heel bijzonder om zo met zn tweeen te testen, we hadden allebei best wat ongeloof dat het in 1x raak was maar vinden het natuurlijk wel superleuk.
    We zijn gisteren ivm onze trouwdag de hele dag weg geweest, dagje Amsterdam gedaan. Heel gezellig gehad, en natuurlijk wat terrasjes gepakt en lekker uit eten. Heb nog een laatste keer genoten van mijn carpaccio en 1 glas rode wijn, als afscheid voor 9 maanden :( Maar vandaar dat ik gisteren hier niet meer gereageerd had. Nu moet ik ook gauw naar mn werk, kom vanavond wel weer even reageren!

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Heb de lijst weer een beetje bijgewerkt. Nog niet alles is ingevuld, dus als jullie hem willen aanvullen graag!

Wat is er weer veel gekletst de afgelopen dagen, kan het bijna niet bijhouden ;).

Leuk dat er veel rond hun ovulatie zitten! Hier heb ik ook het gevoel dat hij er aan komt, maar de testen zijn nog negatief, dus nog even geduld.

@Goldy: hoe reageerden ze gisteren op het goede nieuws? Was vast erg leuk om te vertellen :D. Weet je al wanneer je bij de vk terecht kunt voor een echo?

@Amberliek: aan je testjes te zien heb je wel op tijd geklust hoor! Een eitje blijft namelijk ook nog zo'n 24 uur leven, dus dat kan bijna niet missen! Ik zal voor je duimen!

@Michelle77: ook je ovulatie gehad lees ik. Succes met wachten en hoop voor je dat het raak is! Dit schijnt een erg vruchtbaar topic te zijn, misschien helpt het!

@Mamady: nog een week tot je eerste echo toch? Leuk hoor, hoop dat je beepje twee al goed kunt zien straks!

@Steenbok: nog steeds niet? Geen ongi en geen positieve test? Duurt nu wel erg lang ja!

@Diana1990: heb je al weer een test gedaan? Je zou er vandaag weer eentje aan wagen toch? En?

@Navje: hier ook op ongeveer dezelfde dag met ovu-testen. Ik test altijd 1 x per dag totdat ik een wat duidelijker streepje krijg en dan test ik nog wel eens 2x per dag. Dat komt omdat ik altijd om 18.00 uur test en dat is wel wat aan de late kant. Als mijn ovulatie er aan lijkt te komen, probeer ik ook rond 13.00 uur een test te doen, omdat dan het LH-niveau het hoogst schijnt te zijn. Ik heb wel gelezen dat je je LH-piek eigenlijk niet kunt missen als je elke dag om dezelfde tijd test, maar ik ben nogal eigenwijs en ongeduldig op sommige momenten :p.

@Minkie: al weer een test gedaan? Ben heel benieuwd!

Zo, ga eens wat nuttigs doen. We hebben vandaag vrij genomen om alles in te pakken en gaan morgenochtend weg! :D

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Minkie! Gefeleciteeerd!!!

20. mamavanB

mamavanB Lid

6 jun 2011
    15
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Een poosje niet geweest omdat ik nogal druk ben geweest ( veel nachtdiensten gehad en natuurlijk een klein meisje wat beetje ziek is geweest) maaaarrr ik zal proberen wat vaker te posten!
    Heb niet alles teruggelezen het is namelijk zoveel, haha!

Alles goed met iedereen? Inmiddels al zwangeren in dit topic?
    Ikzelf voelde me de hele week al beetje raar. Leek grieperig maar toch ook niet( hoezo vaag, haha) In ieder geval gisteren een test gedaan ( 3 dagen voor NOD) en deze was positief! Ik ga heel voorzichtig blij zijn! Niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn,haha.

Deel Deze Pagina